Simon Aldra Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Det argumenteres for at et folkemord er i gang nett nå. Kan noen forklare meg hvordan dette såkalte folkemordet foregår? I form av støtteordninger og andre fordeler som gis til mennesker som tilhører en annen rase enn den innfødte, men du vil selvsagt ikke forstå. Nei, jeg forstår fortsatt ikke. Etter at jeg besøkte åstedet til et ekte folkemord, Srebrenica, har jeg nemlig blitt nogenlunde kritisk til påståtte folkemord. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Orker jo ikke bruke tid på de som ikke kan eller vil la seg overbevise om den jødiske konspirasjonen mot den ariske rase. Det argumenteres for at et folkemord er i gang nett nå. Kan noen forklare meg hvordan dette såkalte folkemordet foregår? I form av støtteordninger og andre fordeler som gis til mennesker som tilhører en annen rase enn den innfødte, men du vil selvsagt ikke forstå. Nei, jeg forstår fortsatt ikke. Etter at jeg besøkte åstedet til et ekte folkemord, Srebrenica, har jeg nemlig blitt nogenlunde kritisk til påståtte folkemord. Heh. Du har vel ikke besøkt noen arbeidsleire i polen også? 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg hadde absolutt kunnet la meg overbevise om en konspirasjon, om det faktisk fantes beviser for den... Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Nei, du ville ikke kunne latt deg overbevise om du fikk det fra konspiratørene selv. Du ville fortsatt utenfor stupet med fingrene godt plantet i ørene mens du skriker la-la-la-la. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Så, du har gitt opp med å overbevise oss. Hvorfor er du da på et diskusjonsforum? Hvorfor ikke skaffe deg en blogg hvor du skriver om dine meninger, så slipper du diskusjon rundt emnet? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Det verste av alt er at konspiratørene er meget klar over at dere reagerer på en slik måte med fornektelse. 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Så, du har gitt opp med å overbevise oss. Hvorfor er du da på et diskusjonsforum? Hvorfor ikke skaffe deg en blogg hvor du skriver om dine meninger, så slipper du diskusjon rundt emnet? Nå er det andre enn bare dere som leser dette forumet. Mange velger nok å la være å si noe på grunn av sosiale tabuer og stigmatisering. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Se på det som vitenskap. Vi forkaster ikke hva vi tror på i vitenskapen med mindre det kommer bevis som tilsier at det vi tror er feil. Uten bevis, kan vi ikke endre mening. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Vel, dere aksepterer heller ikke beviser. http://www.youtube.com/watch?v=J6YRdFYDVEQ&feature=related Nå forventer jeg en kommentar om youtube eller noe tilsvarende hjernevasket idiotisk noe. 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Om du ikke selv klarer å presentere en argumentasjonsrekke skjønner jeg ikke hva du gjør på et diskusjonsforum. For de som vil ha "YouTube link wars" vil kanskje andre fora passe bedre. http://www.youtube.com/watch?v=ib-Qiyklq-Q Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Godt eksempel på hjernevasket og barnslig oppførsel robertaas. Slike innlegg kan man forvente når de profane får informasjon som ikke samsvarer med deres programerte virkelighet. Du kan nå fortsette å poste dritt om muslimer. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 http://www.dagbladet.no/2011/06/01/nyheter/innenriks/voldtekt/16749854/ Meget ung norsk kvinne har fått livet ødelagt etter å ha blitt voldtatt på Alexander Kiellands plass i natt, rett etter midnatt, 00.30. Mistenkte er mørkhudet ca 25 år gammel, og muligens pakistaner. Hurra for den muslimske berikelsen av Norge!!!! Dette har da ingenting med å være muslim å gjøre . Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Godt eksempel på hjernevasket og barnslig oppførsel robertaas. Slike innlegg kan man forvente når de profane får informasjon som ikke samsvarer med deres programerte virkelighet. Profan: Noe som ikke bygger på tro og hellig overbevisning Programmert virkelighet: Noe som er en veldig dårlig beskrivelse av noen som sier "vis meg gode argumenter så vil jeg tro på dine påstander". Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Dette har da ingenting med å være muslim å gjøre .Jo faktisk. Muslimer er overrepresentert for denne typen kriminalitet og det er helt naturlig da deres forbilde Muhammed ifølge islamske kilder drev med ran, utpressing, voldtekt og massedrap. Om dere skal "sette fast" en muslim så spør om vedkommende ser Muhammed som et positivt forbilde og hvilke gode handlinger Muhammed har begått. 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Godt eksempel på hjernevasket og barnslig oppførsel robertaas. Slike innlegg kan man forvente når de profane får informasjon som ikke samsvarer med deres programerte virkelighet. Du har vel ikke mer å poste, utenom den ene videoen der? Jeg bruker vanligvis ikke å tro på noe fra bare en kilde. Skal jeg først tro på noe, må det være flere kilder. Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Jepp, det har det, og man har alltid en rett fra naturens side til å forsvare sitt eget folks videre eksistens og fortsatt selvbestemmelse i sine egne territorier. Har vi - eller andre - naturgitte rettigheter? Jeg er liberaler (borderline liberalist) og skulle nok ønske at det var slik, med Lockes ord "life, liberty, and estate". ("Civil interest I call life, liberty, health, and indolency of body; and the possession of outward things...") Og som humanist tar jeg gjerne også med "the pursuit of happiness". Om vi har naturgitte rettigheter? Ikke noe man kan ta for gitt - vi får de rettightetene vi er villige til å kjempe for, og kanskje t.o.m. dø for. Slik er naturens gang... Istedenfor å sløvt mumle at "folkevandringer har det alltid vært", så kan du kanskje begynne å få opp øynene dine for hva som faktisk er i ferd med å skje med Europa. Det er mulig at jeg er sløv, men først og fremst er jeg prinsipielt uenig. Ja, vi er prinsipielt uenige med hverandre. Det er ingen selvfølge at vi europeere skal ta imot innvandring fra alle verdens trakter, som på sikt vil ødelegge våre nasjoners etniske og kulturelle homogenitet, og dermed gjøre det vanskeligere for oss å kunne føre videre et trygt, stabilt samfunn hvor våre hvite etterkommere kan føle seg som hjemme. Nei, det er ingen selvfølge. Hvordan unngår vi det? Ved å kjempe mot det. Ved å stenge grensene for videre fremmedetnisk innvandring. Først og fremst må folket være villige til å reise seg opp fra sofaen og ta tak i våre problemer slik at fremtiden kan bli så ideell som mulig for det norske folks kommende generasjoner. Fødselstallene må opp, og våre nåværende ledere må byttes ut med noen som ville være istand til å ofre sitt eget liv for det norske folks fremtid. En nasjonalstat skal være en ramme som er konstruert for å beskytte vår etniske gruppes frihet og kultur, ikke noe som skal romme tusen ulike kulturer og etniske grupper. Sier hvem? Og hvorfor? Jeg er enig i at kulturer er verd å forsvare, spesielt liberale sådanne, men hvorfor skal det være begrenset av etnisitet. Er det ikke bedre om vi jobber for at alle grupper adopterer de samme kulturelle verdier? (Utopisk, jeg vet, men det mener jeg at raserenhet er også.) Sier hvem? Jeg. Og argumentet burde ikke være ulogisk. En nasjonalstat er etnisitetens hjem, hvor et bestemt folk kan få leve i frihet og med selvbestemmelse - hvor folket som er bundet sammen av blod og felles historie og kultur kan skape et sterkt og sunt samfunn skreddersydd for oss selv. De som tror at Europa ikke kan overleve uten massiv fremmedetnisk innvandring har visst misforstått hele poenget. Om en familie f.eks. sliter økonomisk, tror jeg ikke så mange vil se på det som en løsning å slippe en annen familie inn i sitt eget hjem, som føder masse unger og etterhvert får en til å føle seg som fremmede i sitt tidligere hus. Multikulturalistiske idealer må vekk ifra våre styresmakter, da de er essensielt forræderiske mot nasjonens urbefolkning. En nasjonalstat er ingenting å bevare i seg selv. Der er vi enige. En nasjonalstat burde være noe det er verdt å kjempe for, men dessverre ikke når den degraderes til å være en tom, meningsløs ramme uten noen dypere lojalitet til det folket som formet nasjonalstaten i utgangspunktet. Når en nasjon ikke lenger er istand til å kjempe for sitt folk - når nasjonalstaten faktisk har glemt hvem dette folket er - vitner det om forfall. Et multikulturalistisk samfunn vil aldri fungere i lengden, da det fører med seg mindre folkeenhet og mer oppløsende, egoistisk individualisme. Endret - tastefeil Endret 1. juni 2011 av Wyrd 1 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Orker jo ikke bruke tid på de som ikke kan eller vil la seg overbevise om den jødiske konspirasjonen mot den ariske rase. Den har jeg vanskelig for å tro på, ja. Heh. Du har vel ikke besøkt noen arbeidsleire i polen også? Nei, faktisk ikke. Jeg hadde en bestefar som satt i en slik arbeidsleir, men det teller kanskje ikke? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Godt eksempel på hjernevasket og barnslig oppførsel robertaas. Slike innlegg kan man forvente når de profane får informasjon som ikke samsvarer med deres programerte virkelighet. Du har vel ikke mer å poste, utenom den ene videoen der? Jeg bruker vanligvis ikke å tro på noe fra bare en kilde. Skal jeg først tro på noe, må det være flere kilder. Jeg sa jo at du kom til å avvise det uansett. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ja, vi er prinsipielt uenige med hverandre. Så er vi i hvertfall enige om det. Først og fremst må folket være villige til å reise seg opp fra sofaen og ta tak i våre problemer slik at fremtiden kan bli så ideell som mulig for det norske folks kommende generasjoner. Fødselstallene må opp, og våre nåværende ledere må byttes ut med noen som ville være istand til å ofre sitt eget liv for det norske folks fremtid. Hvordan skal du få opp fødselstallene? Hvordan får du folket villige? Sier hvem? Jeg. Og argumentet burde ikke være ulogisk. En nasjonalstat er etnisitetens hjem, hvor et bestemt folk kan få leve i frihet og med selvbestemmelse - hvor folket som er bundet sammen av blod og felles historie og kultur kan skape et sterkt og sunt samfunn skreddersydd for oss selv. Vi er kanskje bundet sammen av blod og historie du og jeg og de andre her, men kulturelt virker vi å være på litt forskjellige planeter...? Hvordan lager vi et samfunn som er skreddersydd for oss begge? (Jeg som er liberaler kan selvsagt bare flytte til Afrika.) Geir Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg sa jo at du kom til å avvise det uansett. Problemet ditt er at jeg har sett videoen før. Det er én video. Vanligvis når jeg blir interessert i et tema, finner jeg mye, mye mer om et tema. Jeg leser om det, graver meg ned i det, og tar faktaene jeg sitter med og utfordrer de. En video er som en lighter. Alene gjør en lighter ingenting, men sleng på litt ekstra "fyll", så begynner vi å snakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg