Cubus Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvorfor må jeg styres? Så lenge jeg ikke gjør noe galt? Kankje hele regjeringen er overflødig... Kanskje. Men hvordan skal du da forsvare den hvite rase mot folkevandringene? Geir Ha ha Det er jo VÅR egen regjering som åpner krana for innvandring...???!!! Right!? dobbel post Du overså denne tror jeg. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Da tror jeg ikke du tok poenget til TWfA. Slik jeg forstår det: Du vil ikke styres, regjeringen kan like gjerne oppløses. Av dette følger at ingen andre skal styres heller. Av dette følger igjen fri innvandring. Spørsmålet til TWfA blir da hvordan du skal forhindre at mennesker med annen hudfarge kommer til landet. Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Det er vel å trekke der langt. Kennewick-mannen er ikke entydig identifisert til noen etnisk gruppe. Men han er langt nok tilbake (kanskje over 10 000 år) til at vi ikke vet sikkert. Han tilhørte nok ikke en av dagens europeiske etniske grupper, men han tilhørte samme rasen som vi fortsatt er en del av. Vi stammer fra den samme grenen av menneskeheten. Men si meg, siden det for ti tusen år siden antagelig ikke fantes seilførende båter: Hvordan kom han seg dit? Dokumentar om emnet: http://www.youtube.com/watch?v=maziRFPYU14&feature=player_embedded Nei, jeg tar gjerne ditt ord på akkurat det. Det dokumenterer vel i så fall bare mitt poeng om at migrasjon og etniske endringer har alltid har forekommet. Jepp, det har det, og man har alltid en rett fra naturens side til å forsvare sitt eget folks videre eksistens og fortsatt selvbestemmelse i sine egne territorier. Ikke-europoid innvandring til Europa er derimot et veldig nytt fenomen om du ser bort ifra jøder og sigøynere som har vært her i noen århundrer, og som ikke har hatt noen særlig genetisk påvirkning på de etniske europeerne. Istedenfor å sløvt mumle at "folkevandringer har det alltid vært", så kan du kanskje begynne å få opp øynene dine for hva som faktisk er i ferd med å skje med Europa. Det er ingen selvfølge at vi europeere skal ta imot innvandring fra alle verdens trakter, som på sikt vil ødelegge våre nasjoners etniske og kulturelle homogenitet, og dermed gjøre det vanskeligere for oss å kunne føre videre et trygt, stabilt samfunn hvor våre hvite etterkommere kan føle seg som hjemme. En nasjonalstat skal være en ramme som er konstruert for å beskytte vår etniske gruppes frihet og kultur, ikke noe som skal romme tusen ulike kulturer og etniske grupper. En nasjonalstat er ingenting å bevare i seg selv. edit: skriveleif Endret 31. mai 2011 av Wyrd 1 Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Da tror jeg ikke du tok poenget til TWfA. Slik jeg forstår det: Du vil ikke styres, regjeringen kan like gjerne oppløses. Av dette følger at ingen andre skal styres heller. Av dette følger igjen fri innvandring. Spørsmålet til TWfA blir da hvordan du skal forhindre at mennesker med annen hudfarge kommer til landet. Skjønner hva du mener. Det virker som om jeg ønsker anarki. Det blir veldig feil men poenget er nettopp at regjeringen står for innvandringen - og plutselig skal de redde oss fra immigrasjon?! Ang demokrati: Hvordan kan man ha innvandring når 70-80% er imot? Lever vi virkelig i et demokrati? Pffft! - De fleste oppegående mennesker VET svaret på akkurat det... 3 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 [ Du kaller deg forsker, men klarer ikke å vise til noen forskning i det hele tatt, heller så tar du ut et lite avsnitt i min post og prøver å latterligjøre den. Dette blir useriøst. Jeg har vist til 3 forskjellige forskningsrapporter som styrker min sak, samt sitater av kjente forskere, kontra den blogger-forskeren du linket til. Hensikten min var ikke aa vise til forskning men til aa vise deg at det finnes stor uenighet, noe du maa innnroemme. Faktum at flere vitenskapelige organisasjoner som har mamge forskere fra flere sider ikke finner enighet er nok bevis for dette paastand. Jeg oensker ikke aa engasjere deg i en forskningrapport debatt saerlig naar en bruker konspirasjon teori, jeg lar de ekspertene i dette fag gjoer det selv, og de viser stor uenighet. Tro hva du vill, hvis du ikke er en forsker i dette fag selv, saa finner du mange som er uenig med deg med mer kunnskap. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Sukk. Aftenposten - Ung kvinne voldtatt i Oslo – Hun tok kontakt med oss og beskriver gjerningsmannen som mørkhudet, mulig pakistansk, og cirka 25 år gammel. 3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Da tror jeg ikke du tok poenget til TWfA. Slik jeg forstår det: Du vil ikke styres, regjeringen kan like gjerne oppløses. Av dette følger at ingen andre skal styres heller. Av dette følger igjen fri innvandring. Spørsmålet til TWfA blir da hvordan du skal forhindre at mennesker med annen hudfarge kommer til landet. Det var poenget mitt ja. Og nei, Cubus, jeg overså den ikke, men Forumbestefar er bestefar også i det virkelige liv. Av det følger en fremskreden alder og et visst behov for å sove om natten. Så jeg prioriterte det som hastet. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvordan kan man ha innvandring når 70-80% er imot? Kilde på det? Den siste undersøkelsen fra SSB, gjort i fjor, sier noe helt annet om situasjonen. Noen sitater: Undersøkelsen av holdninger til innvandrere og innvandring, utført av Statistisk sentralbyrå i juli/august 2010, viser at andelen som er helt eller nokså enig i at ”Innvandrere flest gjør en nyttig innsats i norsk arbeidsliv”, økte med 6 prosent- poeng i forhold til samme tid i 2009. Endringen er statistisk utsagnskraftig. I årets måling er hele 77 prosent helt eller ganske enig i utsagnet, mens bare 13 prosent er uenige. En så høy andel enige har ikke vært målt tidligere. Det er også en økning i andelen som er helt eller ganske enig i at ”Arbeidsinnvandring fra land utenom Norden bidrar for det meste positivt til norsk økonomi”. 70 prosent er enige i dette, mens 15 prosent er uenige. De to siste årene er det også blitt flere som slutter opp om utsagnet ”Innvandrere i Norge bør bestrebe seg på å bli så like nordmenn som mulig”. 51 prosent er enige i dette i 2010, mot 46 prosent i 2008. Av andre resultater kan nevnes at 88 prosent synes innvandrere i Norge bør ha samme mulighet til arbeid som nordmenn. Bare 7 prosent er uenig i dette. 31 prosent er enig i at ”Innvandrere flest misbruker de sosiale velferdsordningene”, og 36 prosent er enig i at ”Innvandrere flest er en kilde til utrygghet i samfunnet”. Majoriteten er imidlertid uenig i disse utsagnene, henholdsvis 53 og 54 prosent. Resten svarer enten ”både og” eller ”vet ikke”. Dette er omtrent som ved undersøkelsen i fjor. Og her er det grafisk framstilt. (Merk at y-aksen starter på 2, og at 2,5 er nøytralt. Alle holdninger er altså klart på den positive siden.) Den viser også at trenden er stigende i retning av at vi bli mer postive til innvandring og innvandrere fra år til år. Edit: Glemte link: Holdninger til innvandrere og innvandring 2010 Geir 1 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Det argumenteres for at et folkemord er i gang nett nå. Kan noen forklare meg hvordan dette såkalte folkemordet foregår? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 De føder unger, visstnok... Men TWfA har allerede vist at de slutter å få flere barn enn oss allerede som 2. generasjons innvandrere. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 [ Du kaller deg forsker, men klarer ikke å vise til noen forskning i det hele tatt, heller så tar du ut et lite avsnitt i min post og prøver å latterligjøre den. Dette blir useriøst. Jeg har vist til 3 forskjellige forskningsrapporter som styrker min sak, samt sitater av kjente forskere, kontra den blogger-forskeren du linket til. Hensikten min var ikke aa vise til forskning men til aa vise deg at det finnes stor uenighet, noe du maa innnroemme. Faktum at flere vitenskapelige organisasjoner som har mamge forskere fra flere sider ikke finner enighet er nok bevis for dette paastand. Jeg oensker ikke aa engasjere deg i en forskningrapport debatt saerlig naar en bruker konspirasjon teori, jeg lar de ekspertene i dette fag gjoer det selv, og de viser stor uenighet. Tro hva du vill, hvis du ikke er en forsker i dette fag selv, saa finner du mange som er uenig med deg med mer kunnskap. At det ikke er enighet kan jeg være enig i. Hvis du snakker om denne konspirasjonsteorien, har du lest artikkelen til proffessoren fra Hong Kong eller? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Han tilhørte nok ikke en av dagens europeiske etniske grupper, men han tilhørte samme rasen som vi fortsatt er en del av. Vi stammer fra den samme grenen av menneskeheten. Kanskje. Jeg har ikke nok kunnskap om funnet til å si deg i mot. Men si meg, siden det for ti tusen år siden antagelig ikke fantes seilførende båter: Hvordan kom han seg dit? Dokumentar om emnet: Ice Age Columbus Fascinerende sak. Har bare sett halvparten hittil. Jepp, det har det, og man har alltid en rett fra naturens side til å forsvare sitt eget folks videre eksistens og fortsatt selvbestemmelse i sine egne territorier. Har vi - eller andre - naturgitte rettigheter? Jeg er liberaler (borderline liberalist) og skulle nok ønske at det var slik, med Lockes ord "life, liberty, and estate". ("Civil interest I call life, liberty, health, and indolency of body; and the possession of outward things...") Og som humanist tar jeg gjerne også med "the pursuit of happiness". Men Locke sa også: "Freedom of Nature is, to be under no other restraint but the Law of Nature." Det gjør menneskeskapte grenser vanskelige, uten å innføre nettop den staten som mange her mener er i ferd med å gi bort vår suverenitet. Et individ har naturlige rettigheter, kan disse adopteres av en gruppe og brukes til å nekte andre grupper samme rettigheter? Og hvordan enes vi om hva disse rettighetene er? Kan flertallet gi bort "gruppens" naturlige rettigheter (som synes å være det enkelte mener skjer her)? Istedenfor å sløvt mumle at "folkevandringer har det alltid vært", så kan du kanskje begynne å få opp øynene dine for hva som faktisk er i ferd med å skje med Europa. Det er mulig at jeg er sløv, men først og fremst er jeg prinsipielt uenig. Det er ingen selvfølge at vi europeere skal ta imot innvandring fra alle verdens trakter, som på sikt vil ødelegge våre nasjoners etniske og kulturelle homogenitet, og dermed gjøre det vanskeligere for oss å kunne føre videre et trygt, stabilt samfunn hvor våre hvite etterkommere kan føle seg som hjemme. Nei, det er ingen selvfølge. Hvordan unngår vi det? En nasjonalstat skal være en ramme som er konstruert for å beskytte vår etniske gruppes frihet og kultur, ikke noe som skal romme tusen ulike kulturer og etniske grupper. Sier hvem? Og hvorfor? Jeg er enig i at kulturer er verd å forsvare, spesielt liberale sådanne, men hvorfor skal det være begrenset av etnisitet. Er det ikke bedre om vi jobber for at alle grupper adopterer de samme kulturelle verdier? (Utopisk, jeg vet, men det mener jeg at raserenhet er også.) En nasjonalstat er ingenting å bevare i seg selv. Der er vi enige. Siterer Locke til slutt også, jeg: False and doubtful positions, relied upon as unquestionable maxims, keep those who build on them in the dark from truth. Such are usually the prejudices imbibed from education, party, reverence, fashion interest, et cetera. Vi skal alle være forsiktge så vi ikke går i den fellen og blir skråsikre på at vi har det rette svaret, naturgitt eller ikke. Geir Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Og her er det grafisk framstilt. (Merk at y-aksen starter på 2, og at 2,5 er nøytralt. Alle holdninger er altså klart på den positive siden.) Den viser også at trenden er stigende i retning av at vi bli mer postive til innvandring og innvandrere fra år til år. Edit: Glemte link: Holdninger til innvandrere og innvandring 2010 Geir Helt vanlig statistikkjuks fra sosialistene:-spør kun om arbeidsinnvandring er positivt for økonomien og nevner ikke trygdeinnvandringen -tar alle innvendrere eller alle innvandrere utenfor Norden under ett slik at vestlige innvandrere blir dominerende i gruppen man undersøker. og med slikt juks er det jo raskt å konkludere med at innvandring er bra. 2 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 http://www.dagbladet.no/2011/06/01/nyheter/innenriks/voldtekt/16749854/ Meget ung norsk kvinne har fått livet ødelagt etter å ha blitt voldtatt på Alexander Kiellands plass i natt, rett etter midnatt, 00.30. Mistenkte er mørkhudet ca 25 år gammel, og muligens pakistaner. Hurra for den muslimske berikelsen av Norge!!!! 5 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 http://www.dagbladet.no/2011/06/01/nyheter/innenriks/voldtekt/16754982/ 1 Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Håper de finner ut hvem det er. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Det argumenteres for at et folkemord er i gang nett nå. Kan noen forklare meg hvordan dette såkalte folkemordet foregår? I form av støtteordninger og andre fordeler som gis til mennesker som tilhører en annen rase enn den innfødte, men du vil selvsagt ikke forstå. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 men du vil selvsagt ikke forstå. Du kan jo alltids være hyggelig og prøve å overbevise personene, isteden for å anklage de for å være dumme med en eneste gang. 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Nyttesløst. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Du kan jo alltids være hyggelig og prøve å overbevise personene, isteden for å anklage de for å være dumme med en eneste gang. De er ikke her for å overbevise skeptikerne, de er her for å tale til de allerede frelste. Og fordi de er kallet til å advare verden mot ragnarokk. Det er som Jehovas Vitner, de vet av erfaring at de ikke omvender noen, men de kan ikke la være å si fra. Geir 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg