Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Demokrati i et multi-etnisk land vil uungåelig føre til underkastelse av den Europeiske/Hvite befolkningen, siden det er i vår natur å få langt færre barn enn svarte folkegrupper. Dette er biologisk forankret blant annet i deres tidligere pubertetsalder og en høyere andel av tvillingfødsler. Antall har hatt en langt større rolle i deres evolusjon enn i våres. Demokrati i land som Sør-Afrika er derfor dømt til å føre den hvite befolkningens undergang.

 

Nemlig - dessuten har det såkalte demokratiet også en tyrannisk side med tanke på at

51% kan teoretisk tukte de resterende 49%...

Så hvordan vil du styres?

 

Er det i vår natur? Var det ikke faktisk vanlig med STORE ungekull i vår del av verden også bare noen hundre år tilbake?
Jo, men aldri (som et folk) så mange som svarte/negre/Afrikanere.

Det vil jeg gjerne ha dokumentasjon på...

 

Hvorfor jeg styres? Så lenge jeg ikke gjør noe galt?

Kankje hele regjeringen er overflødig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor i innlegget mitt står det "eneste"? Jeg nevnte en kjent årsak til at det blir fødd mange unger.

 

Ja, kultur har noe å si det også. Integrerte innvandrere har lavere mengde fødsler enn andre innvandrere, og etterfølgende generasjoner er mer eller mindre på et etnisk norsk nivå.

 

Kilder?

Lenke til kommentar
Er det i vår natur? Var det ikke faktisk vanlig med STORE ungekull i vår del av verden også bare noen hundre år tilbake?
Jo, men aldri (som et folk) så mange som svarte/negre/Afrikanere. 6-7 unger er ingen unormalt stor søskenflokk i afrikanske land.

Krever nok litt leting å finne de tallene. Ifølge SSB var samlet fruktbarhetstall (levendefødte pr. kvinne) i Norge rundt 4,5 i årene fra 1870 til 1900. Tidligere enn det fant jeg ikke tall for der.

 

Edit: Link

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg styres? Så lenge jeg ikke gjør noe galt?

Kankje hele regjeringen er overflødig...

Kanskje. Men hvordan skal du da forsvare den hvite rase mot folkevandringene?

 

Geir :)

Ha ha Det er jo VÅR egen regjering som åpner krana for innvandring...???!!! Right!?

 

dobbel post

Endret av Cubus
Lenke til kommentar

Wikipedia har denne listen fra 2000-2005 som gir en oversikt over fruktbarhetsraten. Så vidt jeg kan se er de tre afrikanske landene med lavest fruktbarhetsrate Mauritsius (1,91), Tunisia (2,04) og Marokko (2,52). Høyest fruktbarhetsrate finner vi i Niger, Guinea-Bissau og Afghanistan (Asia), med henholdsvis 7,45, 7, 10 og 7,48. Tallene er predikert synkende.

Så det du sier er at noen av verdens fattigste land også har høyest fødelsesrate?...

Endret av iChristian
Lenke til kommentar

Wikipedia har denne listen fra 2000-2005 som gir en oversikt over fruktbarhetsraten. Så vidt jeg kan se er de tre afrikanske landene med lavest fruktbarhetsrate Mauritsius (1,91), Tunisia (2,04) og Marokko (2,52). Høyest fruktbarhetsrate finner vi i Niger, Guinea-Bissau og Afghanistan (Asia), med henholdsvis 7,45, 7, 10 og 7,48. Tallene er predikert synkende.

Så det du sier er at noen av verdens fattigste land også har høyest fødelsesrate?...

 

Jeg bidro bare med statistikken, men ja, det er ganske tydelig at fruktbarhetsrate og fattigdom korrelerer. Jeg postet også dette foredraget av Rosling som tar for seg dette emnet, blant andre, men det forsvant nok på bunnen av forrige side.

Lenke til kommentar

Hvor i innlegget mitt står det "eneste"? Jeg nevnte en kjent årsak til at det blir fødd mange unger.

 

Ja, kultur har noe å si det også. Integrerte innvandrere har lavere mengde fødsler enn andre innvandrere, og etterfølgende generasjoner er mer eller mindre på et etnisk norsk nivå.

 

Kilder?

Dessverre fra 2001, men:

 

Norge ligger på Europatoppen i fruktbarhet. I 1998 var SFT i Norge 1,81 barn per kvinne. I land som Italia og Tyskland var SFT henholdsvis 1,19 og 1,33 barn per kvinne i samme år. I nordisk sammenheng er det bare Island som ligger høyere enn oss med 2,05 barn per kvinne. I Finland og Danmark var SFT på henholdsvis 1,70 og 1,72 barn per kvinne i 1998. Sverige har hatt en dramatisk nedgang i fruktbarheten de senere årene, og mens det i 1998 ble født 1,51 barn per kvinne, var dette tallet hele 2,10 i 1990.

 

SFT for førstegenerasjonsinnvandrere uten norsk bakgrunn var 2,4 barn per kvinne i 1997/19982, mens den for den øvrige befolkningen var 1,8 barn per kvinne. Om vi hadde holdt innvandrerkvinnene utenfor beregningen av samlet fruktbarhetstall for Norge, ville SFT vært 0,05 lavere. Dette betyr at barnefødslene til innvandrerkvinner gir relativt lite utslag på det generelle fruktbarhetsnivået i Norge.

SSB

Lenke til kommentar

Apartheid-styret hadde svaret; segregering langs etniske linjer, selvstyre for hver enkelt folkegruppe og la de leve og utvikle seg i tråd med sine egne natur.

Hvordan skal det skje da, uten at det ender som i Sør-Afrika?
I Norge? Det skal ikke skje i Norge, ettersom de etniske minoritetene ikke har gjort seg fortjent til sine egne biter av landet vårt. Samene derimot kunne godt fått Finnmark og deler av Troms for alt jeg bryr meg, om de ønsket det.

 

Kennewick-mannen er ikke entydig identifisert til noen etnisk gruppe.
Ikke så rart med tanke på at det ville fullstendig forandret de fleste hvite Amerikanere (og hvite generelt) sitt selvbilde som folk i et positivt lys, d.v.s.; ikke som avkommet av onde, hvite djevler som kom i sine skip og undertrykket og nærmest utslettet sitt lands urfolk. Dét kan man ikke ha noe av!

 

Men si meg, siden det for ti tusen år siden antagelig ikke fantes seilførende båter: Hvordan kom han seg dit?
Det er ikke godt å si. Gapet mellom isen over Nord-Amerika og Europa kan ha ligget mye nærmere enn man idag antar, eller det kan ha fantes øyer og andre landområder i Atlanterhavet som ikke finnes idag. Atlantis, kanskje... :p

 

Jeg bryr meg da ikke om hvem det biter på, 793. Jeg er ikke her for gi noen skyldfølelse.
Så bra! Men kunne det da kanskje vært en idé å ikke spesifikt utvelge de hvite "syndebukkene" som den 'store, stygge ulven' gang på gang?

 

Så kollektiv avstraffelse er altså greit bare når det blir begått mot hvite?
Nei, det er ikke greit noen vei. Jeg håper vi er enige om det.
Det kommer fullstendig an på omstendighetene og hva som står på spill.

 

Hvem har sagt at vi "fortjener" det? Eller at England, Frankrike og Spania fortjener det for den saks skyld? Det er ikke snakk om å få som fortjent. Det er snakk om at det finnes grunner til at ting er som de er.

Hva mente du så med denne uttalelsen din; "Hvis de hvite ikke ønsket multikultur skulle de kanskje ha latt være å sende sine kongelige armeer og armadaer til Asia, Afrika og Amerika..."?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Er det i vår natur? Var det ikke faktisk vanlig med STORE ungekull i vår del av verden også bare noen hundre år tilbake?
Jo, men aldri (som et folk) så mange som svarte/negre/Afrikanere. 6-7 unger er ingen unormalt stor søskenflokk i afrikanske land.

Fant en interssant opplysning til hos SSB: Kilde

 

Resultatene fra disse tellingene forteller oss blant annet at folketallet steg fra 885 431 i 1815 til 1 490 047 i 1855.

Så folketallet steg altså med nesten 70% på 40 år. Jeg tror(!) det tilsvarer 1,3% pr. år. Noen som kan nok om statistikk til å fortelle hva slags fødselsrate som skal til for å få til det?

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

Dessverre fra 2001, men:

 

Norge ligger på Europatoppen i fruktbarhet. I 1998 var SFT i Norge 1,81 barn per kvinne. I land som Italia og Tyskland var SFT henholdsvis 1,19 og 1,33 barn per kvinne i samme år. I nordisk sammenheng er det bare Island som ligger høyere enn oss med 2,05 barn per kvinne. I Finland og Danmark var SFT på henholdsvis 1,70 og 1,72 barn per kvinne i 1998. Sverige har hatt en dramatisk nedgang i fruktbarheten de senere årene, og mens det i 1998 ble født 1,51 barn per kvinne, var dette tallet hele 2,10 i 1990.

 

SFT for førstegenerasjonsinnvandrere uten norsk bakgrunn var 2,4 barn per kvinne i 1997/19982, mens den for den øvrige befolkningen var 1,8 barn per kvinne. Om vi hadde holdt innvandrerkvinnene utenfor beregningen av samlet fruktbarhetstall for Norge, ville SFT vært 0,05 lavere. Dette betyr at barnefødslene til innvandrerkvinner gir relativt lite utslag på det generelle fruktbarhetsnivået i Norge.

SSB

 

Det var førstegenerasjon, hvor er andre og resten av etterfølgende generasjoner som er så og si på etnisk norsk nivå?

 

 

 

Lenke til kommentar

I Norge? Det skal ikke skje i Norge, ettersom de etniske minoritetene ikke har gjort seg fortjent til sine egne biter av landet vårt. Samene derimot kunne godt fått Finnmark og deler av Troms for alt jeg bryr meg, om de ønsket det.

Det var du som brakte inn apartheidstyrets løsning, og den var såvidt jeg husker segregering innad i et land. Da får jeg snu på spørsmålet: Hvordan hindrer du at det skjer i Norge?

 

Så bra! Men kunne det da kanskje vært en idé å ikke spesifikt utvelge de hvite "syndebukkene" som den 'store, stygge ulven' gang på gang?

Sant nok. Men det er vanskelig å unngå når man svarer en som gjør et poeng ut av det motsatte.

 

Nei, det er ikke greit noen vei. Jeg håper vi er enige om det.
Det kommer fullstendig an på omstendighetene og hva som står på spill.

Så under hvilke omstendigheter er kollektiv avstraffelse OK? Og gjelder det i så fall "begge veier"?

 

Hva mente du så med denne uttalelsen din; "Hvis de hvite ikke ønsket multikultur skulle de kanskje ha latt være å sende sine kongelige armeer og armadaer til Asia, Afrika og Amerika..."?

Jeg mente akkurat det jeg sa. Multikulturen er på mange måter et selvvalgt problem. Hadde ikke England og Frankrike laget kolonier i andre verdensdeler så hadde de ikke hatt de opprinnelige innvandrergruppene. Hadde ikke amerikanerne kjøpt slaver hadde de ikke hatt den enorme svarte befolkningen.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Det var førstegenerasjon, hvor er andre og resten av etterfølgende generasjoner som er så og si på etnisk norsk nivå?

Statistikken viser for pakistanske kvinner (valgt fordi de er de enste muslimene som har lang nok botid til at vi har statistiske data på flere generasjoner):

 

* Pakistanske kvinner som innvandrer som voksne har fødselstall som nærmer seg hjemlandet, det vil si nær 3 ganger landsgjennomsnittet.

* Pakistanske kvinner som innvandret som barn/ungdom har fødselstall som er halvparten av mødrenes, altså 1,5 ganger landsgjennomsnittet.

* Pakistanske kvinner som er født i Norge har fødselstall som er nesten identiske med landsgjennomsnittet, det vil si bare marginalt høyere enn etnisk norske kvinner.

 

fig-2006-10-10-05.gif

 

Det er altså ingenting som tyder på at muslimene prøver noen "conquest by numbers". Tvert om, muslimske jenter i annen og tredje generasjon tar etter norske fødselsvaner. Skal muslimene bli i flertall i Norge må det skje gjennom en betydelig fortsatt innvandring.

 

(Jeg har postet den før noen ganger ja.)

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var førstegenerasjon, hvor er andre og resten av etterfølgende generasjoner som er så og si på etnisk norsk nivå?

Statistikken viser for pakistanske kvinner (valgt fordi de er de enste muslimene som har lang nok botid til at vi har statistiske data på flere generasjoner):

 

* Pakistanske kvinner som innvandrer som voksne har fødselstall som nærmer seg hjemlandet, det vil si nær 3 ganger landsgjennomsnittet.

* Pakistanske kvinner som innvandret som barn/ungdom har fødselstall som er halvparten av mødrenes, altså 1,5 ganger landsgjennomsnittet.

* Pakistanske kvinner som er født i Norge har fødselstall som er nesten identiske med landsgjennomsnittet, det vil si bare marginalt høyere enn etnisk norske kvinner.

 

fig-2006-10-10-05.gif

 

Det er altså ingenting som tyder på at muslimene prøver noen "conquest by numbers". Tvert om, muslimske jenter i annen og tredje generasjon tar etter norske fødselsvaner. Skal muslimene bli i flertall i Norge må det skje gjennom en betydelig fortsatt innvandring.

 

(Jeg har postet den før noen ganger ja.)

 

Geir :)

 

Dine poster er det som gjør denne tråden interessant. Veldig bra og logisk argumentering fra din side.

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg styres? Så lenge jeg ikke gjør noe galt?

Kankje hele regjeringen er overflødig...

Kanskje. Men hvordan skal du da forsvare den hvite rase mot folkevandringene Folkemordet?

 

Geir :)

Rettet denne for deg.

 

Well Done! LOL!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...