Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Vel å merke, så har Gilde et krav om å merke all halal-kjøtt med at det er halal-slaktet. Dermed står du fritt frem til å velge hva du støtter. Lenke til kommentar
793 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg var for et par tiår siden og hørte på et foredrag av en sørafrikansk (hvit) libertarianer. Hans løsning på problemet? "One man' date=' one vote." Så får de hvite flytte et sted de er i flertall.[/quote']Demokrati i et multi-etnisk land vil uungåelig føre til underkastelse av den Europeiske/Hvite befolkningen, siden det er i vår natur å få langt færre barn enn svarte folkegrupper. Dette er biologisk forankret blant annet i deres tidligere pubertetsalder og en høyere andel av tvillingfødsler. Antall har hatt en langt større rolle i deres evolusjon enn i våres. Demokrati i land som Sør-Afrika er derfor dømt til å føre den hvite befolkningens undergang. Apartheid-styret hadde svaret; segregering langs etniske linjer, selvstyre for hver enkelt folkegruppe og la de leve og utvikle seg i tråd med sine egne natur. Nå er det kanskje ikke så mange slike steder igjen' date=' og det følger av nevnte Kardemommelov at de ikke kan gjøre som hvite har hat for vane: Å finne seg et land og jage bort de som alt bor der. (Eventuelt ta dem som slaver.)[/quote']For noe tull. Absolutt alle raser har drevet ut, utslettet eller trellbundet andre folkeslag på et eller annet tidspunkt. Det eneste synden vi Europeere begikk, er at vi var så ufattelig mye flinkere til det enn andre. Likevel skal det nevnes at også mange Europeiske folkegrupper har blitt trellbundet, drevet ut og utslettet gjennom historien. http://en.wikipedia.org/wiki/Barbary_corsairs Arkeologiske funn tyder også på at Nord-Amerika var befolket av Europeere lenge før Asiaterne kom seg over Beringstredet. Disse ble, ifølge både arkeologiske funn og Indanerenes egne sagn, utslettet og "assimilert" (les; mennene ble drept og kvinnene ble voldtatt) av Indianerene. Se 'Kennewich Man'. http://www.youtube.com/watch?v=Bhr8TaMmE90 Videre har man tusenvis av bevis på at Hvite mennesker befolket langt større deler av verden enn det vi gjør per dags dato. Flere arkeologiske bevis tyder på at de Egyptiske faraoene var hvite. Midt-Østen var lenge befolket av hvite folkegruppe i årtusenene før år null. De indiske Vedaene ble skrevet av Indo-Europeere. Osv. (Om jeg virkelig er nødt til å dokumentere dette, får du si ifra.) Disse hvite befolkningene har gjennom tiden blitt drevet ut, utslettet, trellbundet og "assimilert" (les; utavlet av hyppig reproduserende innvandrere) og er nærmest umulig å finne spor av i dag. Du får prøve å spre den slag 'Europeisk skyldfølelse' på noen den biter på. Å? Nevn noen land i verden der det bare finnes mennesker av en rase, og fortell hvordan de har fått det til...Liberia faller meg inn som det første eksempelet, men egentlig kan man jo nevne omtrent hvilket som helst land i Afrika, Asia og Sør-Amerika (untatt Brasil og Argentina). Hvordan de har fått det til? - Ikke tillatt flyktinger, "flykninger", arbeidsinnvandrere, henteektefeller, familiegjenforeninger og annet tull fra alle forskjellige kanter av Verden, og ikke tilbudt folk sinnsyke trygdeordninger for å føde unger og sitte på ræva så fort de har blitt innvilget norsk statsborgerskap. Skal ikke så mye til egentlig. Hvis de hvite ikke ønsket multikultur skulle de kanskje ha latt være å sende sine kongelige armeer og armadaer til Asia, Afrika og Amerika...Så kollektiv avstraffelse er altså greit bare når det blir begått mot hvite? På hvilken måte har Norge, Sverige, Danmark, Tyskland (én, bitteliten, kortvarig koloni i Kina, om jeg ikke tar feil), Polen, Irland, Skottland og Wales (har jeg glemt noen?) deltatt til koloniseringen av Amerika, Asia og Sør-Amerika som gjør at de fortjener å bli oversvømt av innvandrere derfra? 4 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvorfor ville muslimerne fjerne grisen? Fordi grisen var altetende og dermed bærer av parasitter og smittestoffer. Det samme forbudet finner du i Bibelen (5. Mosebok 14-8); Likedan svinet, for det har klover, men tygger ikke drøv; det skal dere holde for urent. Kjøttet av disse dyr skal dere ikke spise, og når de er døde, må dere ikke røre ved dem. Geir Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvorfor ville muslimerne fjerne grisen? Var mohammed en gris, kanskje? De liker jo ikke att man avbilder mohammed. De spiser ikke grisekjøtt (For det ville være kannibalisme...) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Demokrati i et multi-etnisk land vil uungåelig føre til underkastelse av den Europeiske/Hvite befolkningen, siden det er i vår natur å få langt færre barn enn svarte folkegrupper. Er det i vår natur? Var det ikke faktisk vanlig med STORE ungekull i vår del av verden også bare noen hundre år tilbake? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jo høyere barnedødligheten er, jo flere unger får man. Slik var det i Norge også, for to generasjoner tilbake. Bestefaren min hadde noe sånt som 6-7 søsken eller noe slikt. Og mange jeg kjenner har en hel haug med søskenbarn (som tilsier at foreldrene deres har mange søsken) Lenke til kommentar
cFc Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jo høyere barnedødligheten er, jo flere unger får man. Slik var det i Norge også, for to generasjoner tilbake. Bestefaren min hadde noe sånt som 6-7 søsken eller noe slikt. Og mange jeg kjenner har en hel haug med søskenbarn (som tilsier at foreldrene deres har mange søsken) Påstår du at barnedødeligheten er det eneste som slår inn på antall unger hos gjennomsnittskvinnen? Da burde jo det til enhver tid vokse på nøyaktig like mange barn enhver plass i verden da dødeligheten gjør at de ekstra som fødes kun kompanserer for de som dør. Hva med kultur, da med tanke på prevansjon og kvinnens rolle i samfunnet? Å påstå at dette ikke er essensiellt blir tullete. Grunnen til at man fikk mange barn før i tiden var også det at man så på barna som sin pensjon, da staten ikke bidro og man hadde ikke store beløp spart opp i banken. Det er flere saker enn en ting som slår inn. Hvorfor har Italia så latterlig lav fødselsrate kotnra Norge da forskjellen i barnedødelighet ikke er så stor? I hele Rushton & Jensen (2005), fra Psychology, Public policy, and Law, Vol 11. 2005, går disse gjennom 30 år med raseforskning, og konkluderer med at det absolutt finnes forskjell. Hva dine moralistiske organisasjoner med ideologiske menn på topp som bruker tid på politikk heller enn forskning sier bryr jeg meg lite om. Finn forskere og resultater som sier at det ikke finnes forskjeller. Jeg håper du ser at det du sa i begynnelsen er totalt feil, og at forskningen er aktiv idag og at det ikke er noen konsensus ovenfor at det ikke er raser idag.. Jeg anbefaler igjen boken Selvmordsparagdimet av Ole Jørgen Anfindsen, førsteamensuis ved UIO. Du har gjort en meget god jobb aa vise at det ikke finnes bred enighet blant forskere, saerlig naar du maa peke paa en konspirasjon teori om en hel organisasjon. Det er min erfaring som en forsker selv at det er meget vanskelig aa finne en konspirasjon teori hos flertall uavhengige forskere. Noe faa, ja , men flertallet nei. Konspirasjon teori eller ikke, viser det stor uenighet. Du kaller deg forsker, men klarer ikke å vise til noen forskning i det hele tatt, heller så tar du ut et lite avsnitt i min post og prøver å latterligjøre den. Dette blir useriøst. Jeg har vist til 3 forskjellige forskningsrapporter som styrker min sak, samt sitater av kjente forskere, kontra den blogger-forskeren du linket til. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvor i innlegget mitt står det "eneste"? Jeg nevnte en kjent årsak til at det blir fødd mange unger. Ja, kultur har noe å si det også. Integrerte innvandrere har lavere mengde fødsler enn andre innvandrere, og etterfølgende generasjoner er mer eller mindre på et etnisk norsk nivå. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du drar inn italia. De har relativt dårlig velferdsstat og en sterk kirke som er i mot kondomer... Og hvis du ser på Iran så burde de etter deres kulturelle begreper verpe som kaniner, men der nærmer de seg faretruende norske nivåer... Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Demokrati i et multi-etnisk land vil uungåelig føre til underkastelse av den Europeiske/Hvite befolkningen, siden det er i vår natur å få langt færre barn enn svarte folkegrupper. Dette er biologisk forankret blant annet i deres tidligere pubertetsalder og en høyere andel av tvillingfødsler. Antall har hatt en langt større rolle i deres evolusjon enn i våres. Demokrati i land som Sør-Afrika er derfor dømt til å føre den hvite befolkningens undergang. Nemlig - dessuten har det såkalte demokratiet også en tyrannisk side med tanke på at 51% kan teoretisk tukte de resterende 49%... 2 Lenke til kommentar
793 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Er det i vår natur? Var det ikke faktisk vanlig med STORE ungekull i vår del av verden også bare noen hundre år tilbake?Jo, men aldri (som et folk) så mange som svarte/negre/Afrikanere. 6-7 unger er ingen unormalt stor søskenflokk i afrikanske land. Endret 31. mai 2011 av 793 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Demokrati i et multi-etnisk land vil uungåelig føre til underkastelse av den Europeiske/Hvite befolkningen, siden det er i vår natur å få langt færre barn enn svarte folkegrupper. Dette er biologisk forankret blant annet i deres tidligere pubertetsalder og en høyere andel av tvillingfødsler. Antall har hatt en langt større rolle i deres evolusjon enn i våres. Demokrati i land som Sør-Afrika er derfor dømt til å føre den hvite befolkningens undergang. Nemlig - dessuten har det såkalte demokratiet også en tyrannisk side med tanke på at 51% kan teoretisk tukte de resterende 49%... Så hvordan vil du styres? Er det i vår natur? Var det ikke faktisk vanlig med STORE ungekull i vår del av verden også bare noen hundre år tilbake?Jo, men aldri (som et folk) så mange som svarte/negre/Afrikanere. Det vil jeg gjerne ha dokumentasjon på... Endret 31. mai 2011 av iChristian Lenke til kommentar
Kristine Ask Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Videre har man tusenvis av bevis på at Hvite mennesker befolket langt større deler av verden enn det vi gjør per dags dato. Flere arkeologiske bevis tyder på at de Egyptiske faraoene var hvite. Midt-Østen var lenge befolket av hvite folkegruppe i årtusenene før år null. Går du langt nok tilbake befolket "eurpeerne" hele verden faktisk. Men da var vi også alle svarte. Er ikke som om man blir hvit i det man bytter kontinent Å bruke argumentet "for lenge siden var deet slik" holder dårlig for meg. Da mente man også at jorden var flat og at gudene styrte været... Når det gjelder hva som er i "vår natur" har jegallerede kommentert problematikkenved å tillegge egenskaper til folkegrupper som stort sett bare deler hudfarge. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Apartheid-styret hadde svaret; segregering langs etniske linjer, selvstyre for hver enkelt folkegruppe og la de leve og utvikle seg i tråd med sine egne natur. Hvordan skal det skje da, uten at det ender som i Sør-Afrika? For noe tull. Absolutt alle raser har drevet ut, utslettet eller trellbundet andre folkeslag på et eller annet tidspunkt. Har jeg sagt noe annet? Jeg svarte på et spørmål om hvordan jeg kunne godta segregering. Og jeg sa at jeg forutsetter at det er frivillig og at man ikke annekterer et område hvor andre allerede bor. Man kan kjøpe det selvsagt, til markedspris. (Som ikke måles i glassperler.) Arkeologiske funn tyder også på at Nord-Amerika var befolket av Europeere lenge før Asiaterne kom seg over Beringstredet. Disse ble, ifølge både arkeologiske funn og Indanerenes egne sagn, utslettet og "assimilert" (les; mennene ble drept og kvinnene ble voldtatt) av Indianerene. Se 'Kennewich Man'. Det er vel å trekke der langt. Kennewick-mannen er ikke entydig identifisert til noen etnisk gruppe. Men han er langt nok tilbake (kanskje over 10 000 år) til at vi ikke vet sikkert. Dagens indianerstammer ikke har noen direkte etnisk slektskap til de som kom fra Asia heller. Men si meg, siden det for ti tusen år siden antagelig ikke fantes seilførende båter: Hvordan kom han seg dit? Videre har man tusenvis av bevis på at Hvite mennesker befolket langt større deler av verden enn det vi gjør per dags dato. Flere arkeologiske bevis tyder på at de Egyptiske faraoene var hvite. Midt-Østen var lenge befolket av hvite folkegruppe i årtusenene før år null. De indiske Vedaene ble skrevet av Indo-Europeere. Osv. (Om jeg virkelig er nødt til å dokumentere dette, får du si ifra.) Nei, jeg tar gjerne ditt ord på akkurat det. Det dokumenterer vel i så fall bare mitt poeng om at migrasjon og etniske endringer har alltid har forekommet. Du får prøve å spre den slag 'Europeisk skyldfølelse' på noen den biter på. Jeg bryr meg da ikke om hvem det biter på, 793. Jeg er ikke her for gi noen skyldfølelse. Så kollektiv avstraffelse er altså greit bare når det blir begått mot hvite? Nei, det er ikke greit noen vei. Jeg håper vi er enige om det. På hvilken måte har Norge, Sverige, Danmark, Tyskland (én, bitteliten, kortvarig koloni i Kina, om jeg ikke tar feil), Polen, Irland, Skottland og Wales (har jeg glemt noen?) deltatt til koloniseringen av Amerika, Asia og Sør-Amerika som gjør at de fortjener å bli oversvømt av innvandrere derfra? Hvem har sagt at vi "fortjener" det? Eller at England, Frankrike og Spania fortjener det for den saks skyld? Det er ikke snakk om å få som fortjent. Det er snakk om at det finnes grunner til at ting er som de er. Geir Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Faktisk Kitaii, "jorden var flat"-greiene er bare en myte. Det var ingen som trodde at den faktisk var flat. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 De spiser ikke grisekjøtt (For det ville være kannibalisme...) Det var noen som lurte på hvorfor de ble kalt rasister... Geir 2 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Angående fødselsrate tar dette foredraget av Rosling for seg dette, antatt levealder, økonomi, barnedødelighet og sammenhengen mellom disse. Foredraget varer i 15 minutter, men er veldig interessant. Credit til L4r5 som viste til videoen for et par dager siden. Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 De spiser ikke grisekjøtt (For det ville være kannibalisme...) Det var noen som lurte på hvorfor de ble kalt rasister... Geir Just a BAD joke! Jeg er ikke rasist - jeg er rasebevisst! 1 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Faktisk Kitaii, "jorden var flat"-greiene er bare en myte. Det var ingen som trodde at den faktisk var flat. Går man langt nok tilbake var det sikkert det, men heller minst 2500 år ++ enn 500. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du drar inn italia. De har relativt dårlig velferdsstat og en sterk kirke som er i mot kondomer... Og hvis du ser på Iran så burde de etter deres kulturelle begreper verpe som kaniner, men der nærmer de seg faretruende norske nivåer... Fordi at poenget mitt var at det var flere årsaker enn barnedødelighet til fødselsrate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg