Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ALLE land med en hvit majoritet blir oversvømt med masse-innvandring.

New Zealand

Australia

Europa

USA

Jeg vil kategorisere det som folkemord, ikke en naturlig prosess...

UN definition of genocide explained

Under Article II of the Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:

( a ) Killing members of the group;

( b ) Causing serious bodily or mental harm to members of the group;

( c ) Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about

its physical destruction in whole or in part;

( d ) Imposing measures intended to prevent births within the group;

( e ) Forcibly transferring children of the group to another group.

(c ) Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part

Immigration, integration and assimilation of non-whites into EVERY white country and ONLY white countries is leading to the elimination of the white race. Already white people have been effectively ethnically cleansed from many areas they used to call home. Certain areas in white countries around the world where white people used to live are now devoid of white people. The demographic information is shocking. In EVERY single white country not only is the absolute white population falling drastically but the proportion of whites relative to non-whites in seeing an even sharper decline.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Multikulturalister vil peke på at det har forekommet "folkevandringer" i fordums tid hvor medlemmer av samme rase har forlyttet seg over hverandres territorier og dermed benytte det til å legitimere folkemordet. Dette gjør de samtidig som at de tror at de på en eller annen moralsk måte "hjelper" andre mennesker, men i virkeligheten bedriver de folkemord.

Faens idioter.

• Liker 4
Lenke til kommentar

ALLE land med en hvit majoritet blir oversvømt med masse-innvandring.

New Zealand

Australia

Europa

USA

Jeg vil kategorisere det som folkemord, ikke en naturlig prosess...

Hvordan fikk de nevnte landene (Europa unntatt) en hvit majoritet? Er ikke "oversvømt med masse-innvandring" en ganske så presis beskrivelse av hvordan de hvite kom til USA? I så fall, var det like dumt som dagens folkevandringer?

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

(du kunne gått rett inn i FrP når man går ut i fra dette innlegget).

Hva har FRP med rasisme å gjøre? At de er kritisk til dagens innvandring er jo ikke akkurat rasisme.

Leser du hele innlegget så skjønner du hva jeg mente med det...

Lenke til kommentar

Likegyldigheten man ser i denne tråden er årsaken til at Norge er såpass føkked, de holdninger som har fått fotfeste i befolkningen, villigheten til å la seg bli voldtatt på alle fronter, og så har man de psykopolitiske agentene som ikke har evne eller mulighet til å tenke selv og bare svelger og følger det de har lest i Dagbladet.

Ja, det er nok FRP eller noe annet tilsvarende umyndiggjort noe som er problemet i dagens Norge.. (sigh)

Jeg er ikke noe fan av noen av partiene, men skal man først peke fingre så er det naturlig å ta de som sitter på makten og ikke noen sideshow sirkusfreaks i FRP.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hvordan fikk de nevnte landene (Europa unntatt) en hvit majoritet? Er ikke "oversvømt med masse-innvandring" en ganske så presis beskrivelse av hvordan de hvite kom til USA? I så fall, var det like dumt som dagens folkevandringer?

Mener du at dette er en god grunn til at etniske europeere frivillig skal overgi territoriene sine til ikke-europeiske horder? Det at europeere for noen hundre år siden begynte å kolonialisere bl.a. Amerika gjør ikke dagens kamp for de europeiske folks rett til Europa mindre rettferdig. Vi europeere burde ikke trenge tillatelse eller moralsk støtte fra noen andre om vi ønsker å kjempe mot multikulturalismen, masseinnvandringen og trusselen dette bringer over våre folks etterkommere.

Om vi vil, så kan vi! Problemet er at folket ikke er godt nok informert om hva vi begir oss inn på med dagens utvikling - eventuelt lukker man øynene fordi man ikke våger å ta opp kampen.

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

The wisdom of Goebbels på YouTube.

Kanskje ikke det heldigste valget dersom dere ønsker å overbevise oss om at dere ikke er rasister? Men det er kanskje ikke det du prøver på...

"Dere"? Var det ikke en bruker som postet den Goebbels-videoen?

Jeg støtter Gutten fra Eventyrets innvandringsmotstand, men mitt politiske ståsted er ikke nasjonalsosialisme.

• Liker 2
Lenke til kommentar

"Dere"? Var det ikke en bruker som postet den Goebbels-videoen?

Jeg støtter Gutten fra Eventyrets innvandringsmotstand, men mitt politiske ståsted er ikke nasjonalsosialisme.

Fair nok. Den var ikke rettet mot deg. Men når det er sagt: Det er ikke alltid så lett å se forskjell. Siden de aller fleste nå en gang ikke vil framstå som nsjonalsosialister i navnet er det bare argumenter og kildevalg som kan avsløre dem.

Geir :)

Lenke til kommentar

For ikke å snakke om at vi nok opprinnelig kom hit fra sydligere egne etter at isen forsvant. Heldigvis støtte vi ikke på noen andre enn noen fredelige samer.

Kilde på "samer" var her først? Eller på at de var fredelige?

Jeg har ikke sett noe bevis på at samene er mer "urfolk" enn (andre) nordmennn.

Jeg mener det er naturlig å anta at samenes forfedre kom østfra, lenge etter at mennesker først bosatte seg i Norge. Vi vet lite om de som kom hit først når isen trakke seg tilbake fra Vest-Norge, men det var antakelig folk fra "nabolaget" i Nord-Europa. Jeg vil tro deres gener fremdeles eksisterer både blant samer og ikke-samer i Norge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...