Gutten fra eventyret Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=4np-dfV0Ag8&feature=channel_video_title http://www.youtube.com/watch?v=zgA4iWb6RMk&feature=channel_video_title 3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Du virker sjokkert over at jeg vil bo i et land kun med hvite mennesker? Hvorfor? Alle andre raser har denne muligheten! Å? Nevn noen land i verden der det bare finnes mennesker av en rase, og fortell hvordan de har fått det til... Geir Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=zgA4iWb6RMk&feature=channel_video_title Denne videoen viser hvor primitive svarte amerikanere er. Makan. Se på apekattmentaliteten! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg må innrømme at jeg har opplevd lignende tilstander hos vanlig norsk ungdom. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Vi har vært en rase i Norge helt til jødisk multikultur fikk fotfeste. Tåpelig å prøve å få det til å fremstå som om at homogene samfunn er noe unormalt. 5 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ja. Det er stor forskjell på å være pro-white og rasist. Hvir stor den er kan sikkert diskuteres. Men skal det går et fornuftig skille noe sted så må det være mellom de som mener at alle raser er like gode, men best hver for seg, og de som fremstiller en rase som ondsinnet pakk som prøver å ødelegge for de stakkars hvite. Det er rasisme slik folk flest oppfatter det, og i så fall er dama rasist. Hun oppfordrer til jødehat, og det gjør ikke saken bedre at hun legger skylden på jødene. Geir Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Du virker sjokkert over at jeg vil bo i et land kun med hvite mennesker? Hvorfor? Alle andre raser har denne muligheten! Å? Nevn noen land i verden der det bare finnes mennesker av en rase, og fortell hvordan de har fått det til... Geir Japan er mitt store forbilde når det gjelder å bevare sitt folk. De er 98,5% japanske og har 0,9% koreanere og kinesere. I realiteten betyr dette at de er et tilnærmet helt homogent samfunn. De er utrolig nasjonalistiske og stolte over seg selv og sitt folk. Vi har mye å lære av dem. I japan tviler jeg på at mediene skriver om rasisme. Ofte rapporterer mediene at kriminalitet blir begått av kinesere og koreanere før noen vet at det stemmer. God nasjonalistisk presse det. 5 Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ja. Det er stor forskjell på å være pro-white og rasist. Hvir stor den er kan sikkert diskuteres. Men skal det går et fornuftig skille noe sted så må det være mellom de som mener at alle raser er like gode, men best hver for seg, og de som fremstiller en rase som ondsinnet pakk som prøver å ødelegge for de stakkars hvite. Det er rasisme slik folk flest oppfatter det, og i så fall er dama rasist. Hun oppfordrer til jødehat, og det gjør ikke saken bedre at hun legger skylden på jødene. Geir Men hun har rett, Geir. Det er jøder som styrer multikultur pakka i USA. God gammeldags fakta. Så du har ikke noe imot at hvite mennesker har nasjoner helt for seg selv altså? Jeg hater ingen raser, men jeg mener ikke at alle raser er like eller like bra på samme ting. F.eks løper afrikanere fortere og hopper høyere enn hvite, mens hvite finner opp ting og er generelt sterkere i f.eks vektløfting. Å blande sammen raser er å skape grobunn for rasisme. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 I japan tviler jeg på at mediene skriver om rasisme. Ofte rapporterer mediene at kriminalitet blir begått av kinesere og koreanere før noen vet at det stemmer. God nasjonalistisk presse det. Comment by U.N. special rapporteur on racism and xenophobia Selv Japan lider av rasisme og lignende. Ikke mot vesten, men mot andre asiatere. Dette er et problem som det ikke blir gjort så veldig mye med. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Step up: Ja du har svart, men du fortsetter likevell med "Det var vel en som dro frem litt statistikk om voldtekt som viste noe annet? mener det var det" og "jeg tror det altså...". Det har jeg ikke fortsatt med. Les nå hva jeg skriver da... Det er ganske klare eksempler på å overse svarene du får og nekte å ta innover seg faktaene. Disse kildene har du fått forklart flere ganger. Derfor forventer jeg at du nå innrømmer at tallene vi har representert er reelle og det faktisk ikker har kommet noen link som motbeviser disse. Jeg har jo allerede skrevet ett svar om de tallene. Det er mulig følge litt med når du først har fått med deg at jeg har skrevet det og det. Men bra vi i allefall er enige om at bedre kontroll må til. Jeg må jo nesten spørre deg du har en blind tro på tiltaksplaner osv.? Man har jo tross alt hatt planer og tiltak så lenge vi har hatt politikk, likefullt sitter vi i en situasjon nå der innvandringspolitikken har ført med seg enorme belatsninger på Oslo som by. Det er med andre ord lite som tyder på at det vil bli gjort noe snart. joda det blir jo gjort noe med. Bra vi har en regjering som tar grep... Tror du forresten at alle voldtektsmenn kan avsløres ved en kjapp evaluering? Om den blir kjapp er jo avhengig av hvordan evalueringen går...Og det er jo ikke sikkert de kommer så langt en gang hvis man gjør det jeg skrev... At du i tillegg påstår at dette ikke er en konsekvens av innvandringspolitikken er jo komisk da hvem vi skal slippe inn i aller høyeste grad er en del av denne. Jeg har skrevet at det en konsekvens av hvilke personer vi slipper inn jo... Men til sist, er vi nå enige om at alle overfallsvoldtekter med kjent gjerningsmann de siste årene blir begått av ikkevestlige innvandrere? det har jeg da sagt lenge. Hva du mener får du svare for...Og dessuten kjenner man stort sett ikke mer til personen annet enn at disse antakelig er serievoldtektsmenn, syk i hodet og ikkevestlig...hvordan de ellers er som personer kjenner vi ikke så mye til. Endret 31. mai 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) I japan tviler jeg på at mediene skriver om rasisme. Ofte rapporterer mediene at kriminalitet blir begått av kinesere og koreanere før noen vet at det stemmer. God nasjonalistisk presse det. Comment by U.N. special rapporteur on racism and xenophobia Selv Japan lider av rasisme og lignende. Ikke mot vesten, men mot andre asiatere. Dette er et problem som det ikke blir gjort så veldig mye med. Her forteller Muhammad Ali akkurat hvordan naturen fungerer. Raser ønsker naturlig å være for seg selv. "It's nature to be with your own" Endret 31. mai 2011 av nico69 3 Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ja. Det er stor forskjell på å være pro-white og rasist. Hvir stor den er kan sikkert diskuteres. Men skal det går et fornuftig skille noe sted så må det være mellom de som mener at alle raser er like gode, men best hver for seg, og de som fremstiller en rase som ondsinnet pakk som prøver å ødelegge for de stakkars hvite. Det er rasisme slik folk flest oppfatter det, og i så fall er dama rasist. Hun oppfordrer til jødehat, og det gjør ikke saken bedre at hun legger skylden på jødene. Geir Legger skylden på jødene? Jøder utgjør rundt 2-3 % prosent av befolkningen i USA Faktum er at de er overrepresentert i den amerikanske regjering. List of Jewish American politicians 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Muhammad Ali er en bokser fra USA. Hva slags kunnskap og informasjon ligger bak hans uttalelser? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Vi har vært en rase i Norge helt til jødisk multikultur fikk fotfeste. Norge har vært relativt homogent fordi vi var omgitt av land med samme kultur som "buffer". Multikulturen kom ikke med jødene, den kom med toget og flyene. Hvis de hvite ikke ønsket multikultur skulle de kanskje ha latt være å sende sine kongelige armeer og armadaer til Asia, Afrika og Amerika... Geir 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ikke glem at Vikingene både spredde og mottok nye gener gjennom sine tokter. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Pisspreik. Det er jødene som har promotert multikultur for goyim og ikke seg selv, det er de som styrer presse og media, det er de som har forgiftet våre sinn til å akseptere den fullstendige galskap. Tog og fly har veldig lite med saken å gjøre, det er ikke tog og fly som gir dem oppholdstillatelse og som likestiller rasene. 3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Men hun har rett, Geir. Det er jøder som styrer multikultur pakka i USA. God gammeldags fakta. Jeg visste ikke at gammeldagse fakta var udokumenterte. Trodde det kom med internett jeg... Så du har ikke noe imot at hvite mennesker har nasjoner helt for seg selv altså? Så lenge det er frivillig og i tråd med Kardemommeloven så må folk gjøre hva de vil for meg. Jeg var for et par tiår siden og hørte på et foredrag av en sørafrikansk (hvit) libertarianer. Hans løsning på problemet? "One man, one vote." Så får de hvite flytte et sted de er i flertall. Nå er det kanskje ikke så mange slike steder igjen, og det følger av nevnte Kardemommelov at de ikke kan gjøre som hvite har hat for vane: Å finne seg et land og jage bort de som alt bor der. (Eventuelt ta dem som slaver.) Men vær så god: Opprett gjerne en homogen og raseren stat et sted for min skyld. Å blande sammen raser er å skape grobunn for rasisme. Det er åpenbart. Akkurat som det skaper grobunn for sosialisme å blande fattig og rik, for feminisme å blande menn og kvinner, og så videre. Men den skaden er allerede skjedd. Siden vi ikke kan leke Marty McFly og kjøre DeLorean tilbake til fortiden, er spørsmålet hvordan vi forholder oss til fait accompli. Vi har blandet raser sammen, og vi har fått rasisme. Hva er løsningen? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Tydeligvis så er ikke løsningen å ignorere problemet og fortsette nedover samme retning i hastighet, det vil kun forverre situasjonen, men det er ønsket til disse helvetes parasittene som så inderlig ønsker vår undegang grunnet deres følelser av å være laverestående. Feminisme et resultat av å blande kvinner og menn? WTF 1 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 ...snip... Denne videoen viser hvor primitive svarte amerikanere er. Nei, det gjør den ikke. Det der er en soleklar generalisernede og rasistisk uttalelse. Den er også gal. Du kan ikke trekke den slutningen fra en video. I så fall ville også følgende slutning være gyldig, basert på ditt innlegg: Norske innvandringsmotstandere mestrer ikke kildekritikk og argumentasjon. Så kunne jeg lagt til noen sterkt nedsettende karakteristikker om dere, men jeg tror det er forumregler mot sånt. Men den slutningen er heller ikke gyldig. Hvis det hadde vært tilfelle kunne vi for eksempel sett på videoen av hvite politimenn som grisebanker Rodney King, og derav konkludert med at alle hvite amerikanske politimenn er rasistiske voldsmenn. Er det tydelig nok nå? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Pisspreik. Det er jødene som har promotert multikultur for goyim og ikke seg selv, det er de som styrer presse og media, det er de som har forgiftet våre sinn til å akseptere den fullstendige galskap. Vi hører du - og et par andre her - sier så, igjen og igjen. Og sikkert igjen.... Tog og fly har veldig lite med saken å gjøre, det er ikke tog og fly som gir dem oppholdstillatelse og som likestiller rasene. Nei, men hadde de hatt fly for 200 år siden så hadde ikke Norge vært så homogent allikevel. Migrasjon er naturlig. Nordmenn forlot dette landet i tusenvis lenge før strømmen begynte den andre veien. Den norskættede befolkningen i USA er større enn den norske. For ikke å snakke om at vi nok opprinnelig kom hit fra sydligere egne etter at isen forsvant. Heldigvis støtte vi ikke på noen andre enn noen fredelige samer. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg