Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken

Anbefalte innlegg

Kan noen vise til tall der en etnisk nordmann voldtar eller overfaller innvandrere på gaten? Nei? Tenkte meg det.

Ettersom hvite mennesker blir utsatt for vold av innvandrere når de er en bitte liten minoritet og ikke motsatt, hva tror dere skjer når innvandrerne får majoritetsstatus?

Jeg vil leve i et land der samtlige er hvite mennesker, det skal ikke være for mye forlangt. Japan er nesten 100% japansk, de fleste afrikanske land er 100% svarte, Kina er 90% han kinesere og omtrent 100% øst asiatisk.

Feminismen og hippie mentaliteten har blitt den hvites sivilisasjons bane. Jeg ser rundt meg og ser afrikanere, asiatere, arabere. Ser jeg hvite ungdommer, er det som oftest ungdom som tror det store her i livet er å etterlikne afro amerikanere med store klær og skyggelue på skjeiva!?

Hvor mange hvite kvinner ønsker å få mange barn og være en god mor?

Anti rasisme er egentlig bare et kode ord for anti-hvit, ettersom det alltid handler om at hvite skal akseptere massiv ikke hvite innvandring til sine land. Dette er et sakte folkemord.

Meget bra video om hvordan hvite behandles som mindreverdige i USA:

http://www.youtube.com/watch?v=DDWaExLlRRw&feature=feedu

I USA og vesten (Norge er under kulturell invasjon fra USA) er det tre ting som er absolutt fritt vilt:

*Hvite mennesker

*Kristne

*Menn

Man kan si hva man vil om disse gruppene. Tar jeg feil? Det er særlig en kombinasjon av disse tre som bli fritt vilt.

Denne dama er latterlig. Hun sier at hvite mennesker som protesterer at USA blir bombardert av ikke-hvit immigrasjon blir stemplet som rasist og intolerant. Det hun derimot ikke innser er at det er nettopp det hun er: rasistisk og intolerant. Begrunnelsen hennes er selvfølgelig at disse ikke-hvite innvandrerne ødelegger hvit kultur. Med litt antisemittisme også blir det hele perfekt.

Når du sier at du vil bo i et land med utelukkende hvite mennesker, med slik en begrunnelse av en stråmann at alle overfallsvoldtekter i Norge blir begått av innvandrere, kan ikke det oppfattes som noe annet enn rasistisk. Du liker rett og slett ikke mennesker som er mørk i huden.

... , er det veldig feil å påstå at alle innvandrere er voldelige lovbrytere. ...

... mange andre her som uten noen gode kilder påstår at innvandrerne er kilden til all vold i Norge, ...

Hvem er det som kommer med disse påstandene? Har du noen eksempler?

Dette er overdrivelser fra min side som illustrer inntrykket jeg har av å lese denne tråden. Et inntrykk jeg f. eks. får av å lese nico69's innlegg, hvor han begynner med å si at overfallsvoldtekter begått av innvandrere er et veldig alvorlig problem, etterfulgt av at han ønsker å bo i et land med utelukkende hvite mennesker.

Endret av Honey Badger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når vi diskuterer innvandring (til alle land med en hvit majoritet...?)

Who opened THE freakin GATES?

Personlig tror jeg det var Zionister...

Ikke jøder men jødiske ekstremister...

kan jeg BEVISE det...? Naaaaaah!

Endret av Cubus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan noen vise til tall der en etnisk nordmann voldtar eller overfaller innvandrere på gaten? Nei? Tenkte meg det.

Ettersom hvite mennesker blir utsatt for vold av innvandrere når de er en bitte liten minoritet og ikke motsatt, hva tror dere skjer når innvandrerne får majoritetsstatus?

Jeg vil leve i et land der samtlige er hvite mennesker, det skal ikke være for mye forlangt. Japan er nesten 100% japansk, de fleste afrikanske land er 100% svarte, Kina er 90% han kinesere og omtrent 100% øst asiatisk.

Feminismen og hippie mentaliteten har blitt den hvites sivilisasjons bane. Jeg ser rundt meg og ser afrikanere, asiatere, arabere. Ser jeg hvite ungdommer, er det som oftest ungdom som tror det store her i livet er å etterlikne afro amerikanere med store klær og skyggelue på skjeiva!?

Hvor mange hvite kvinner ønsker å få mange barn og være en god mor?

Anti rasisme er egentlig bare et kode ord for anti-hvit, ettersom det alltid handler om at hvite skal akseptere massiv ikke hvite innvandring til sine land. Dette er et sakte folkemord.

Meget bra video om hvordan hvite behandles som mindreverdige i USA:

http://www.youtube.com/watch?v=DDWaExLlRRw&feature=feedu

I USA og vesten (Norge er under kulturell invasjon fra USA) er det tre ting som er absolutt fritt vilt:

*Hvite mennesker

*Kristne

*Menn

Man kan si hva man vil om disse gruppene. Tar jeg feil? Det er særlig en kombinasjon av disse tre som bli fritt vilt.

Denne dama er latterlig. Hun sier at hvite mennesker som protesterer at USA blir bombardert av ikke-hvit immigrasjon blir stemplet som rasist og intolerant. Det hun derimot ikke innser er at det er nettopp det hun er: rasistisk og intolerant. Begrunnelsen hennes er selvfølgelig at disse ikke-hvite innvandrerne ødelegger hvit kultur. Med litt antisemittisme også blir det hele perfekt.

Når du sier at du vil bo i et land med utelukkende hvite mennesker, med slik en begrunnelse av en stråmann at alle overfallsvoldtekter i Norge blir begått av innvandrere, kan ikke det oppfattes som noe annet enn rasistisk. Du liker rett og slett ikke mennesker som er mørk i huden.

... , er det veldig feil å påstå at alle innvandrere er voldelige lovbrytere. ...

... mange andre her som uten noen gode kilder påstår at innvandrerne er kilden til all vold i Norge, ...

Hvem er det som kommer med disse påstandene? Har du noen eksempler?

Dette er overdrivelser fra min side som illustrer inntrykket jeg har av å lese denne tråden. Et inntrykk jeg f. eks. får av å lese nico69's innlegg, hvor han begynner med å si at overfallsvoldtekter begått av innvandrere er et veldig alvorlig problem, etterfulgt av at han ønsker å bo i et land med utelukkende hvite mennesker.

Reality Check! Stemplet som rasist og intolerant? OK, nøyaktig det samme som her i Norge da jo! Hva var det jeg ikke skulle tro? DU er jo nettopp eksempelet på det hun sier...Du kaller henne

rasist!

Endret av Cubus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

I hele Rushton & Jensen (2005), fra Psychology, Public policy, and Law, Vol 11. 2005, går disse gjennom 30 år med raseforskning, og konkluderer med at det absolutt finnes forskjell. Hva dine moralistiske organisasjoner med ideologiske menn på topp som bruker tid på politikk heller enn forskning sier bryr jeg meg lite om. Finn forskere og resultater som sier at det ikke finnes forskjeller. Jeg håper du ser at det du sa i begynnelsen er totalt feil, og at forskningen er aktiv idag og at det ikke er noen konsensus ovenfor at det ikke er raser idag..

Jeg anbefaler igjen boken Selvmordsparagdimet av Ole Jørgen Anfindsen, førsteamensuis ved UIO.

Du har gjort en meget god jobb aa vise at det ikke finnes bred enighet blant forskere, saerlig naar du maa peke paa en konspirasjon teori om en hel organisasjon. Det er min erfaring som en forsker selv at det er meget vanskelig aa finne en konspirasjon teori hos flertall uavhengige forskere. Noe faa, ja , men flertallet nei.

Konspirasjon teori eller ikke, viser det stor uenighet.

Konspirasjonsteori? Det er da strengt tatt en anerkjent forsker ved en anerkjent institusjon som peker på et problem vi så absolutt har sett i Norge og, da på show som hjernevask. At meninger og det korrekte overgår det faktiske. Og det var faktisk alt du leste i posten min? Du har gjort en meget god jobb å bevise at de forskerne og forskningen jeg viste til ikke stemte.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Trenger ikke å være rakettforsker for å forstå at det finnes genetiske ulikheter mellom forskjellige folkegrupper.

Trenger ikke å være rakettforsker for å forstå at det finnes genetiske ulikheter mellom 2 tilfeldig valgte etniske nordmenn heller ...

Trenger kanskje å være rakettforsker for å innse at "genetiske ulikheter" er noe som preger oss mennesker, generelt sett?

Det kan godt være at det er mindre genetisk forskjell mellom deg og Idi Amin enn mellom deg og Arne Scheie.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det kan godt være at det er mindre genetisk forskjell mellom deg og Idi Amin enn mellom deg og Arne Scheie.

Kanskje i en fantasiverden. Ikke i den virkelige.

Er du klar over hvor mange gener vi har?

Hvor mange av de tror du styrer hvordan vi ser ut?

Et ganske signifikant mindretall, faktisk.

Hvis du mener "utseende", så si det.

Ikke prøv deg med "genetiske forskjeller" når du ikke forstår omfanget av det.

Lenke til kommentar

Kanskje i en fantasiverden. Ikke i den virkelige.

Er du klar over hvor mange gener vi har?

Hvor mange av de tror du styrer hvordan vi ser ut?

Et ganske signifikant mindretall, faktisk.

Hvis du mener "utseende", så si det.

Ikke prøv deg med "genetiske forskjeller" når du ikke forstår omfanget av det.

Du er klar over at det kan være mindre genetiske forskjeller mellom en puddel og en pitbull og da? Vi er vel enige om at det er sterke forskjeller på disse som kommer klart fram om man samler en stor samling av hver av rasene, sterke forskjeller mellom disse to samlingene som da er langt større enn innad til tross for mange små genetiske forskjeller innad. Mange gener har en så liten rolle at forskjeller ikke betyr noe som helst, mens andre gener er så viktige at en forskjell har en ekstrem betydning.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Når vi diskuterer innvandring (til alle land med en hvit majoritet...?)

Who opened THE freakin GATES?

Personlig tror jeg det var Zionister...

Ikke jøder men jødiske ekstremister...

kan jeg BEVISE det...? Naaaaaah!

Zionist Quotes

Tja, Israel er da et av de mest aktive landene når det gjelder å ta inn immigranter med annerledes bakgrunn? De brukte til og med egne fly for å hente ut "fargede" jøder i Afrika så de skulle klare å komme seg til Israel.

Trenger ikke å være rakettforsker for å forstå at det finnes genetiske ulikheter mellom forskjellige folkegrupper.

Hva slags genetiske ulikheter tenker du på da?

Lenke til kommentar
Det er utrolig mye fremmedfrykt og rasisme i denne tråden. Selv om det er sant at en større andel av innvandrere begår lovbrudd enn andelen av dem med norsk etnisitet, er det veldig feil å påstå at alle innvandrere er voldelige lovbrytere.
Jeg tror ikke det er noen her som har sagt det. At mange norske kvinner, barn og eldre ville unnsluppet forferdelig grusomme skjebner om vi hadde stanset innvandringen og sendt alle ikke-vestlige innvandrere tilbake til sine opprinnelsesland, derimot, er et faktum, og det er noe vi er villige til å kjempe for, for å gi våre svakerestillte landsmenn en tryggere framtid.

Vi bør selvfølgelig innse at det er et problem at vold er vesentlig høyere blant innvandrere, men det er rasistisk når en drar hele innvandrerbefolkningen under en kam. Slike fordommer, og konsekvensene de fører med seg - annerledes behandling av ikke-vestlige mennesker - hjelper garantert ikke kriminalstatistikken. For å bekjempe disse forskjellene mellom den etnisk norske og den ikke-vestlige populasjonen, må vi sørge for å integrere innvandrerpopulasjonen, lære dem norske verdier, og gi dem de midlene de trenger for å fungere og bidra i et norsk samfunn.
Ellers takk. Dét har blitt forsøkt i omtrent hele den vestlige verden de siste par tiårene (og andre steder; enda lenger), med så godt som utelukkende mislykkede utfall. Jeg har heller ikke et ønske om å ofre min tusenårige arv til fordel for dette "multikulturalistiske paradiset". At du i det hele tatt ser det som en selvfølge at jeg, og andre etnisk bevisste nordmenn, er pliktet til å inngå en slik ofring, oser av respøktløshet for oss og våre forfedre som har bygget og kjempet for vårt hjemland. Du burde skamme deg.

På tide å oppdatere seg litt, kanskje? 1995-1998 er tidsaldre siden...

Oslo Politidistrikt - Voldtektsrapport, 2011:

https://www.politi.no/oslo/Nyhet_9976.xhtml

Endret av 793
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er vel den klassiske teorien om at negre i gjennomsnitt har stor kuk og lav IQ, mens øst-asiatere har en liten kuk og høy IQ. Vi er litt midt i mellom.

Uavhengig om dette stemmer eller ikke sier den påstanden ingenting om genetikk.

Lenke til kommentar
Denne dama er latterlig. Hun sier at hvite mennesker som protesterer at USA blir bombardert av ikke-hvit immigrasjon blir stemplet som rasist og intolerant.

Noe som er faktum, min gode mann. Du fikk sikkert med deg at alle etniske grupper i USA har organisasjoner som aksepteres untatt hvite mennesker. Det er altså ikke latterlig. Reality check 123.

Det hun derimot ikke innser er at det er nettopp det hun er: rasistisk og intolerant. Begrunnelsen hennes er selvfølgelig at disse ikke-hvite innvandrerne ødelegger hvit kultur. Med litt antisemittisme også blir det hele perfekt.

Det er din mening at hvite mennesker ikke har rett til egne land og kultur, derfor takler du ikke et slikt budskap. Har hun truet med vold eller liknende? Hun er rasebevisst, ikke rasist. Rasist er å ville undertrykke andre raser. Rasebevisst er å ville leve med sin egen rase, adskilt fra andre.

Klart det vil oppfattes som rasistisk. Men husk at vi hadde i utgangspunktet en grunnlov som rett og slett sa "norge for nordmenn". Rasisme var ikke et ord man brukte før etter hippie tiden.

Du virker sjokkert over at jeg vil bo i et land kun med hvite mennesker? Hvorfor? Alle andre raser har denne muligheten!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Problemet stammer fra en innvandring uten kontroll. Vi må få bremset innvandringen, samt satt et system på plass som undersøker og tester hvert enkelt individ som ønsker å bosette seg her. Jeg tviler på at folkene fra de problematiske områdene har en fullverdig medisinsk bakhistorie som andre vestlige innvandrere ville hatt.

Denne "testingen" som flere snakker om- hva skal den være for?

Hvis de er mentalt syke så skal de ikke få komme inn?

Det er pr i dag liten til ingen mulighet til å predikere voldtekt eller mord basert på en psykologisk profil. Man kan finne faretegn som kan indikerer at behandling (terapi og medisinering) vil være nyttig, men å avvise folk fordi de faller i en kategori av "du kan kanskje begå lovbrudd i framtiden" er bare en annet diskriminerende silingssystem. Like idiotisk som å basere det på rase, siden det pr i dag ikke finnes noen gode vitenskapelige måleinstrument for dette.

Om det er rase, mental eller fysisk helse, hudfarge eller seksualitet som avgjør om noen skal slippe inn i Norge eller ikke - holder man på med diskriminering.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Naturligvis finnes det forskjeller innad i rasene.

Spørsmålet er: hvorfor er denne sannheten så vanskelig å akseptere?

Hvorfor har man så liten forståelse og aksept for biologiske forskjeller som påvirker oss, enten vi snakker om individuelle forskjeller eller biologiske forskjeller mellom rasene/folkegruppene?

Problemet med å akseptere det er at argumentet om raseforskjeller som blir presentert her, knytter de genetiske forskjellene til personlighetstrekk. Dette er det ikke belegg for. Hvorvidt man skal bruke rase som relevant kategori varierer avhengig av hvilket felt man jobber innefor (f.eks. vil en blodanalyse vise lite forskjell mellom rase, men en ben analyse vil tydelig indikere rase).

Ser man altså på genetiske forskjeller tilknyttet utseende (f.eks. hudfarge) finner man forskjeller, det er det stor enighet om. Det betyr ikke at man kan snakke om adferdsmessige forskjeller basert på ulike genetikk.

Kilde:

"Does Race Exist" fra American Scientist

Anbefaler også denne linken som viser to forskere som argumentere for og imot bruk av rasebegrepet

Fra han som mener at rase er et relevant begrep:

, the politically correct "race denial" perspective in society as a whole suppresses dialogue, allowing ignorance to replace knowledge and suspicion to replace familiarity. This encourages ethnocentrism and racism more than it discourages it.

Selv om jeg i utgangspunktet er enig med ham, viser jo denne tråden også hvordan forskning på rase blir tatt ut av kontekst og misbrukt...

EDIT: Skriveleif

Endret av Kitaii
Lenke til kommentar

Problemet stammer fra en innvandring uten kontroll. Vi må få bremset innvandringen, samt satt et system på plass som undersøker og tester hvert enkelt individ som ønsker å bosette seg her. Jeg tviler på at folkene fra de problematiske områdene har en fullverdig medisinsk bakhistorie som andre vestlige innvandrere ville hatt.

Denne "testingen" som flere snakker om- hva skal den være for?

Hvis de er mentalt syke så skal de ikke få komme inn?

Man tar en psykisk og fysisk sjekk av vedkommende, slik man også får DNA og Fingeravtrykk. Så plasserer man vedkommende i en eller annen plass i Norge, hvor h*n bosetter seg. Blir fyren intergrert tilstrekkelig etter 5 år, får han bli. Hvis ikke, blir han lempet ut igjen.

Det er bare et eksempel, men viser noe som kunne fungert. "Prøvetid" er absolutt noe vi burde flyttet fra en arbeidsplass og til landsbasis.

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=10093413

Siden dette er ESC er den også utstyrt med en brekningsfremkallende Blenda-hvit video der særlig duoens mannlige halvpart har en mimikk som får en til å undres på om det går for ham hver gang han synger en linje.

post-231722-0-95964500-1306800710_thumb.png

Se, ingen reagerer når journalisten rakker ned på rasen til deltakerne fra Asjerbadan. Fritt vilt!

Makan til degenerert uttalelse.

*Deler av innlegget har blitt redigert av moderator da det inneholdt personangrep*

Endret av Runar
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så, det du sier er:

A: Dame sier hun uriktig blir stemplet som rasist og intolerant.

B: Dame blir stemplet som rasist og intolerant.

C: B beviser A

Er dette riktig?

Ja. Det er stor forskjell på å være pro-white og rasist.

Hvorfor skal ikke hvite ha de samme rettigheter som f eks svarte og latin-amerikanere?

I USA har de faktisk ikke det pr idag.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...