Populært innlegg Gutten fra eventyret Skrevet 2. april 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 2. april 2011 Flotte greier. Nå kan du finne en som tar for seg overfallsvoldtekter og innvandring. SSB er forøvrig en svært lite troverdig kilde, noe mere systemvennlig organisasjon skal man lete lenge etter da deres iver etter å beskytte det flerkulturelle samfunnet er ganske fremtredende og tydelig over hele linjen. Hva snakker jeg om? vel, blant annet hva de definerer som innvandere og vestlig. De er litt for overivrige i å dekke over det faktum at et multikulturelt samfunn er et mindre trygt samfunn siden de innvaderende folkeslag ikke føler noe tilknytning eller lojalitet til de innfødte. Dette forstår du selvsagt ikke. 12 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Vel, jeg på min side bruker sikre kilder som jeg kan henvende meg til, du derimot synser, dog er ikke det veien til å forstå et samfunn.. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skatteflyktning Skrevet 2. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Samtlige 41 anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo de siste tre årene er ifølge politiet begått av ikke-vestlige innvandrere. Mener å ha lest ett eller annet sted at alle voldtekter i Norge de siste hundre år har blitt begått av menn. Om vi graver dypere i all kriminalitets-statistikker finner vi at menn er overrepresenter i all type kriminalitet, og voldelig kriminalitet begås nesten utelukkende av denne kjønns-gruppen. Ergo, Vi bør utvise alle menn fra Norge! Endret 2. april 2011 av Skatteflyktning 13 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Jaja. Uansett hvordan man vil vri, vende og bagatellisere så endres ikke det faktum at overfallsvoldtekter er en konsekvens av dette såkalte flerkulturelle samfunnet. Dette kunne med andre ord vært ungått om man respekterte folks rett til selvbestemmelse. Ole_Marius: Dog så viser ikke ssb noe statistikk om hvordan dog overfallsvoldtektene har dog økt som følge av dog innvandring dog. Endret 2. april 2011 av Gutten fra eventyret 7 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Dog så fremviser du det at den har eksplodert, samt at statistikken ikke viser hvem som har voldtatt, så hvor er dine kilder? Eksisterer de i det hele og det store? Edit: Skriveleif Endret 2. april 2011 av ole_marius Lenke til kommentar
Populært innlegg Gutten fra eventyret Skrevet 2. april 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 2. april 2011 14 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Her ser man tydelig hvordan overfallsvoldtekter fører til innvandring 6 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Haha, nice paint skills Lenke til kommentar
Populært innlegg Gunfreak Skrevet 2. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. april 2011 Det som egentlig forosaker voldtekter er pirater, eller mangel på pirater, når det blir færre pirater blir det mer voldtekter. Jeg har til og med bevis 12 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ja, dette er veldig morsomt. Massevis av dumme blondiner blir kulturberiket av kule kulturberikere og dette er veldig moro. Har du enda en morsomhet på lur, Gunfreak? Forresten: vi kan jo bare benekte virkeligheten. Det funker bra. Si etter meg: det finnes overhodet ingen kobling mellom økning av mørkhudet innvandring og økning av voldtekter av hvite kvinner. Deretter setter du bare på en video med Dyrendal og avfeier det hele som enda en latterlig konspirasjonsteori. Husk tommelregelen: alt som ikke står på forsiden av VG er latterlige konspirasjonsteorier. Hadde vi hatt et problem med innvandrere som voldtar norske kvinner hadde helt sikkert Stoltenberg holdt en tale om det på TV i beste sendetid. Og det hadde stått på forsiden av VG. Det er jo slik det fungerer her i landet. La oss alle bli stolte virkelighetsbenektere og benekte vekk alle problemer. Da blir alt så mye bedre. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Chad Thundercock Skrevet 2. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Dæven, ansiktet til dama på første side ser helt ødelagt ut. Idioten som er ansvarlig for det må ha vært fullstendig blottet for empati. Det verste av alt er at personen trolig vil leve de neste 10 årene på et fem-stjernes hotel som straff. Tragisk. Endret 2. april 2011 av dicktator 11 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Ekstremistisk konformistisk pasifisme. Man må for all del ikke gjøre reelle tiltak som hindrer overfallsvoldtekter og lignende, for trossalt kan man jo såre følelsene til noen i UDI, IMDI, UNE og tilsvarende bullshit-etater som støtter opp om folkemordet mot nordmenn. 7 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Silkehansker og vennlige ord løser alle problemer. Bortsett fra problemet med Gaddafi da. Pussig hvordan det er: i de brunes egne land gir vi de bomber og straffeleirer. Men når de brune kommer hit tar vi silkehanskene på. Går ut fra at det sikkert er en logikk i dette. 5 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Forresten: vi kan jo bare benekte virkeligheten. Det funker bra. Si etter meg: det finnes overhodet ingen kobling mellom økning av mørkhudet innvandring og økning av voldtekter av hvite kvinner Da må du nesten først bevise økning så at den skyldes innvandrere. Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Problemet er at ikke hvite i det store og det hele ikke har empati for hverandre. Grunnen til at bare hvite har det er at vi har vært igjennom en istid som har gjort store utslag i genmaterialet. I afrika har de stort sett oppført seg som dette: http://www.youtube.com/watch?v=oVpf2TA9EIk&feature=related Forresten: vi kan jo bare benekte virkeligheten. Det funker bra. Si etter meg: det finnes overhodet ingen kobling mellom økning av mørkhudet innvandring og økning av voldtekter av hvite kvinner Da må du nesten først bevise økning så at den skyldes innvandrere. Du som er så glad i ikke-hvite, burde flytte til Grønland sporenstreks, da blir du nok lykkelig, ettersom hvit kultur er underlegen og har aldri gitt verden noe annet enn rasisme og slaveri. Her ser man tydelig hvordan overfallsvoldtekter fører til innvandring Ja du får vel ikke med deg statistikker du som er skatteflyktning. http://www.nrk.no/nyheter/1.6567955 "Samtlige anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo de siste tre årene er begått av ikke-vestlige innvandrere, ifølge politiets tall." Jaja, prøv å vri deg unna denne. 5 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Dæven, ansiktet til dama på første side ser helt ødelagt ut. Idioten som er ansvarlig for det må ha vært fullstendig blottet for empati. Det verste av alt er at personen trolig vil leve de neste 10 årene på et fem-stjernes hotel som straff. Tragisk. Jepp. det er bortkastede skattepenger å holde han i live. 3 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Ja du får vel ikke med deg statistikker du som er skatteflyktning. http://www.nrk.no/nyheter/1.6567955 "Samtlige anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo de siste tre årene er begått av ikke-vestlige innvandrere, ifølge politiets tall." Jaja, prøv å vri deg unna denne. Den tok jeg allerede i post #64 Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Ja du får vel ikke med deg statistikker du som er skatteflyktning. http://www.nrk.no/nyheter/1.6567955 "Samtlige anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo de siste tre årene er begått av ikke-vestlige innvandrere, ifølge politiets tall." Jaja, prøv å vri deg unna denne. Den tok jeg allerede i post #64 Du er så smart at du svarer på fremtidige spørsmål på forhånd! 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Den tok jeg allerede i post #64 Du er så smart at du svarer på fremtidige spørsmål på forhånd! Jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg