Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken

Anbefalte innlegg

I thought the norwegian welfare state doctrine was that all norwegians would be responsible, respectful, hard working law-abiding citizens if given enough support, not violent criminals that live in segregated ghettoes like in the big bad USA.

Does the norwegian social democratic ideology break down in multi-ethnic/cultural environments? How many norwegians today believe that their welfare state politics is still the best idea for most nations? Can the norwegian goverment influence culture, morality and crime or does that only work well in homogeneous cultures with a like-minded population?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Norwegian system only works if you have the same culture, mindset and attitude as other norwegians. You don't squeeze a society into a set of rules, you build a set of rules around the society. The Norwegian model wouldn't have worked in America, in the Middle East, or in China. They're too different.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Snart kommer vel alle inn i tråden for å forsvare de etnisk norske voldtektsforbryterne skal du se ;) . Allerede i innlegget under ditt så var det en som skriver at det er ett unntak, som at det ikke er like ille...

Naturligvis er det like ille. Om jeg hadde fått det som jeg ville, skulle alle voldtektsforbrytere dinglet i galgen. ;)

Poenget mitt er at dette ikke endrer på det faktum at majoriteten av de innrapporterte overfallsvoldtektene er begått av fremmedetniske, som videre er en minoritet i vårt land.

Dette faktum skal ikke tilsløres.

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2011/05/22/nyheter/voldtekt/to_kvinner/fem_menn/16617413/

Den foreløpige anmeldelsen fra de to kvinnene tyder på at fem menn av etnisk norsk opprinnelse skal ha forgrepet seg seksuelt på begge kvinnene.

Jeg trodde det bare var utlendinger som gjorde slikt jeg...

Fantastiske greier, etter maaaaange år, hvor mange? 15-20?? har vi endelig klart å oppdrive noen norske gruppevoldtektsmenn.

Da håper jeg dere multikulturalistene kan klare å bruke dette for alt det er verdt!!

For dette gjør jo at all gjengvoldtekten innvandrerne står bak endelig er legitimert og lovlig, siden det endelig har blitt påvist at noen nordmenn også kan stå bak en gjengvoldtekt!!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Snart kommer vel alle inn i tråden for å forsvare de etnisk norske voldtektsforbryterne skal du se ;) . Allerede i innlegget under ditt så var det en som skriver at det er ett unntak, som at det ikke er like ille...

Naturligvis er det like ille. Om jeg hadde fått det som jeg ville, skulle alle voldtektsforbrytere dinglet i galgen. ;)

Poenget mitt er at dette ikke endrer på det faktum at majoriteten av de innrapporterte overfallsvoldtektene er begått av fremmedetniske, som videre er en minoritet i vårt land.

Dette faktum skal ikke tilsløres.

Det har jeg svart på allerede og det tviler jeg på. Uansett er det jo ikke noe poeng i seg selv. En voldtekt er en voldtekt. Ille er det uansett. Og verden er på god vei til å avskaffe dødsstraff totalt, så har vel tro på at flere og flere land kommer til å avskaffe den heldigvis.

Lenke til kommentar

Vel, nå har jeg ikke tenkt til å gå mer off-topic og debattere straffemetoder i denne tråden.

Hvordan kan du si at du tviler på at fremmedetniske begår de fleste overfallsvoldtektene i Norge når statistikkene for innrapporterte voldtekter tilsier akkurat det? Unnskyld meg, men er du seriøs?

Lenke til kommentar

Vi får håpe du er uthvilt når du omsider våkner opp, da.

Hvorfor skulle det ikke være noe poeng om så er tilfelle?

Om 41 av 41 innrapporterte overfallsvoldtekter i Oslo de siste par årene ble begått av 'multikulturelle', så er dette et resultat av den tankeløse innvandringspolitikken.

Hvorfor skal man ikke sette lys på slike negative konsekvenser?

Mener du at det er bra at vi faktisk har importert disse overfallsvoldtektene?

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

Det du antyder til i den siste setningen din er jævla unødvendig og provoserende og det vet du. Gi deg med det der: mener du at det er bra...Hva faen skal det bety? Og dessuten har vi da ikke importert overfallsvoldtekter. For det første har jeg ikke tall fra SSB, dessuten hvis det stemmer at noen kommer fra ett annet land, så er de vel kriminelle da hvis de begår overfallsvoldtekt eller lignende. dessuten:hadde det vært 41 av 41 så er vel hvert tilfelle helt annerledes enn det andre...Man må jo se på hver og en av hendelsene isolert sett...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at overfallsvoldtektene skyldes "importert arbeidskraft", det er helt riktig, men når det gjelder vanlige voldtekter så er mørketallene så store at uttalelsene om statistikk når det gjelder disse burde være "av alle rapporterte/anmeldte voldtekter"

Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at overfallsvoldtektene skyldes "importert arbeidskraft", det er helt riktig, men når det gjelder vanlige voldtekter så er mørketallene så store at uttalelsene om statistikk når det gjelder disse burde være "av alle rapporterte/anmeldte voldtekter"

Til den siste setningen der:

Om du hadde lest innleggene mine ville du sett at det var akkurat det jeg skrev.

Og her kommer man med 'mørketall' igjen, ja. Hvilke 'mørketall'?

Tror du virkelig ikke at de innrapporterte voldtektene gir et bilde av virkeligheten i det hele tatt?

Hva om det hadde vært etniske nordmenn som hadde stått bak alle de innrapporterte overfallsvoldtektene?

Skulle vi også da hevdet at det ikke gav noe bilde av virkeligheten, og isteden kommet med tåkeleggende prat om innvandrer-"mørketall" som vi ikke vet stort om i det hele tatt?

Dette blir jo absurd.

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

Det er ingen som snakker om mørketall i forhold til overfallsvoldtekter...

Og ja, man skulle fortsatt snakket om mørketall til vanlige voldtekter selv om det bare var etniske nordmenn som sto for de innrapporterte... AKkurat som man har gjort siden man begynte å gjøre undersøkelser for å prøve å avdekke voldtektens utbredelse i Norge...

Lenke til kommentar

Denne tråden er om overfallsvoldtekter, folkens. Det å spekulere rundt overgrep i heimen og slikt blir for diffust.

F.eks. det at incest forekommer i noen hjem rundt omkring i landet, gjør ikke grove overfallsvoldtekter på gata i Oslo til et mindre problem.

Og hva forteller statistikkene oss om disse overfallsvoldtektene?

Det var det, ja...

Hold dere til tema, takk.

Endret av Wyrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Problemet" med overfallsvoldtekter er at det er "så få" av dem. Det vil si relativt sett. Estimert antall voldtekter per år drukner antallet overfallsvoldtekter. 1 voldtekt er som kjent 1 for mange, men å bare fokusere på overfallsvoldtektene når dette er en forsvinnende liten andel av det estimerte totalet, det er nærmest propaganda å regne...

Lenke til kommentar

Voldtekt i seg selv er forferdelig, og burde straffes hardt.

Om voldtekten blir rapportert eller ikke er irrelevant. Det som er relevant, er at alle rapporterte overfallsvoldtekter i Oslo begås av innvandrere. Nå som vi har fakta til saken, kan vi sette oss ned og se hva det er som går galt. Hvorfor er det bare innvandrere som begår overfallsvoldtekter i Oslo? Er det en annen kultur? Psykiske problemer? Dårlig intergrering?

Vi som enkelt-individ kan ikke svare på det. Men det som er sikkert og visst, er at vi må gjøre noe , før flere flotte jenter og damer blir voldtatt i En Av Verdens Beste Land.

Og ja, nordmenn voldtar også, og det er sikkert en grunn til det også. Men det betyr ikke at vi ikke kan løse det vi faktisk har statistikk om.

• Liker 2
Lenke til kommentar
"Problemet" med overfallsvoldtekter er at det er "så få" av dem. Det vil si relativt sett. Estimert antall voldtekter per år drukner antallet overfallsvoldtekter. 1 voldtekt er som kjent 1 for mange, men å bare fokusere på overfallsvoldtektene når dette er en forsvinnende liten andel av det estimerte totalet, det er nærmest propaganda å regne...
At overfallsvoldtekter blir gitt mer oppmerksomhet enn voldtekter i hjemmet, kommer av to grunner:

* Overfallsvoldtekter er så ufattelig mye mer brutale og traumatiserende enn annen voldtekt, og det er ikke uvanlig at ofrene begår selvmord i ettertid. All voldtekt er selvfølgelig forkastelig, og burde gjengjeldes med den samme graden av respektløshet for menneskeliv.

* Veksten av overfallsvoldtekter er et indirekte symptom på én bestemt del av Norges politikk; nemlig innvandringspolitikken. Det er et såpass uvanlig fenomen blant nordmenn, at man så godt som skråsikkert kan si at 'jo mer fremmedinnvandring, jo fler overfallsvoldtekter'. Det ser vi overalt i den Vestlige verden. Voldtekter i hjemmet (mellom ektefeller, samboere og blant ungdommer på nachspiel), derimot, er resultater av symptomer som er langt vanskeligere å isolere, og det er så godt som umulig å avverge disse overgrepene (med mindre man skaper et 1984-samfunn). Derfor er det mye mer produktivt å prioritere de problemene man faktisk kan løse på så liten bekostning av andre goder i samfunnet vårt som mulig. Her veier 'stans av fremmedinnvandring' mye lettere enn 'opprettelsen av et overvåkningsamfunn' i forhold til deres respektive effekter.

Endret av 793
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig rart at enkelte bruker norske kriminelle som bevis på at ikke vestlige er snille som lam?

Det har da ingenting å gjøre om de er ikke-vestlige eller vestlige.

Hver og en person som gjør slikt griseri har hver sin egen historie og alle er forskjellige...

Lenke til kommentar

Veldig rart at enkelte bruker norske kriminelle som bevis på at ikke vestlige er snille som lam?

Det har da ingenting å gjøre om de er ikke-vestlige eller vestlige.

Hver og en person som gjør slikt griseri har hver sin egen historie og alle er forskjellige...

Det har jo noe å si for hvordan vi skal drive samfunnet vårt fremover. Ja det er individer, men når man ser såppas klare fellestrekk så har man både en årsak og løsning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...