Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Da står du der svært alene. Akkurat i det jeg skriver dette, diskureres innvandringsmeldingen på NrK 18 nyhetene mellom Foss fra Høyre og Lysbakken fra Sv. Der er ganske stor enighet. Per Kristian Foss sier at Norge trenger innvandring for å opprettholde velferdsstaten. Det er bare å se på fødselstallene sier han. FrP mener som det eneste partiet at invandrere er en belastning for velferdsstaten. Siv Jensen har jo ikke greie på hverken samfunnsøkonomi eller demografi. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 For å være helt ærlig kgun så interesserer partipolitikk meg midt i ræva. Vi trenger innvandring for å opprettholde velferdstaten jaha? vi trenger noen å gi spenna til da eller? Slik at det overdrevet store statsapparatet skal legitimere sin eksistens? Så, fordi at norske kvinner føder mindre barn pga sataniske ideologier som feminisme og likestilling så skal vi heller importere de som ikke har falt for disse ideoligene som det samme beistet står bak og at dette skal være en løsning på noe? Innvandringen er et folkemord mot det virkelige Israel på vegne av Edom, Esau, Fariseerne. Lær deg bibelen din og slutt å dilte etter dyret. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Slår meg egentlig hvor mentalt retardert man må være for å tro at innvandringen er en fortjeneste. Innvandrere. Trenger språkopplæring, plass og bo, penger til mat, strøm og klær. Dette fører da til et kunstig press på boligmarkedet siden det blir mindre boliger til den skattebetalende delen av befolkningen, studenter må "bo seg i hjel", offentlige tjenester blir forringet, man gir fordeler for å "kontre" diskriminering på arbeidsmarkedet som i virkeligheten er rasisme og diskriminering mot hvite. Dette er biologisk krigføring og ingenting annet, en som tror det er "humanistiske" årsaker bak masseinnvandringen er en uinformert idiot i ledtog med jødene og deres kamp for en ny verdensorden hvor de hvite folkestammene er oppløst til fordel for en ny og dummere befolkningsgruppe som lettere lar seg dominere, noe som er en åpenbar konsekvens av at man ikke føler tilhørighet til land og folk. Det er jo en selvfølge at disse politisk korrekte og homofile frimurerne sier at innvandring er en nødvendighet. Det er en nødvendighet i deres perverterte forståelse av virkeligheten og deres iver etter å bygge det tredje tempelet. 1 Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Tre russ overfalt i Horten Ut hoppet det to unge menn av utenlandsk opprinnelse og dro tre gutter ut av russebilen 4 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Blind og rasistisk motivert vold, men det kaller man det selvsagt ikke når det skjer mot hvite. 1 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Blind og rasistisk motivert vold, men det kaller man det selvsagt ikke når det skjer mot hvite. Hvordan vet du at volden var rasistisk motivert? 2 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Slår meg egentlig hvor mentalt retardert man må være for å tro at innvandringen er en fortjeneste. Innvandrere. Trenger språkopplæring, plass og bo, penger til mat, strøm og klær. Dette fører da til et kunstig press på boligmarkedet siden det blir mindre boliger til den skattebetalende delen av befolkningen, studenter må "bo seg i hjel", offentlige tjenester blir forringet, man gir fordeler for å "kontre" diskriminering på arbeidsmarkedet som i virkeligheten er rasisme og diskriminering mot hvite. Mange innvandrere utfører jobber svært godt uten å ha mottatt språkopplæring. Mange av dem er ikke bosatt i Norge heller, men kommer inn for å jobbe i noen måneder. Bosted, mat, strøm og klær må de sørge for selv, med mindre de er helt hjelpeløse og faller innenfor en støtteordning. Akkurat som andre nordmenn gjør. Jeg vet ikke så mye om disse støtteordningene, og det kan jeg ikke tenke meg at noen av dere gjør heller, men jeg vil i prinsippet at de skal være LIKE for både innvandrere og nordmenn. Litt ekstra drahjelp kan man trenge dersom man er i nytt land, men vi må sørge for at innvandrere får interesse av å bli en del av det norske samfunnet og at de jobber. De må kunne norsk språk og kultur. Jeg snakker ikke om å presse på dem kulturen vår i den videste forstand (bunad, norsk flagg, osv), men de skal lære seg "hvordan vi gjør ting" i Norge. F.eks at man har frihet til å bestemme hvem man gifter seg med, osv. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 For å være helt ærlig kgun så interesserer partipolitikk meg midt i ræva. Glimrende. Du ville fått min stemme om du og dine kamerater ba om et eget underforum (valg av navn kunne dere bestemme selv som for eksempel "Ja til nei og bort med vekk") på diskusjon.no Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Blind og rasistisk motivert vold, men det kaller man det selvsagt ikke når det skjer mot hvite. Hvordan vet du at volden var rasistisk motivert? Tror dette er noe han dro rett ut av luften... Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Rasistisk som i overgrep mot hvite utført av sorte, type blind vold. Om man snudde på visa så ville det garantert blitt definert som rasisme, derfor er også det de gjorde her rasisme. Jeg kan forsåvidt gjette meg frem til at det som har forekommet er en slags "manndomsprøve" som er altfor vanlig i disse segregerte innvandrermiljøene.. Da velger de naturlig nok et offer som er av annet opphav enn seg selv. Herpti-derp vi må starte med integrering av disse misforståtte skapningene herp-ti-derp. ------------- http://www.dagbladet.no/2011/05/11/nyheter/utenriks/drap/sverige/16498309/ Henrettelse på åpen gate i Malmø. Endret 11. mai 2011 av Gutten fra eventyret 1 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Nei, det er ikke rasisme om noen med en hudfarge utøver vold mot noen av en annen hudfarge. Da har du ikke forstått hva rasisme er. (Dvs, jeg tror du vet det veldig godt, du prøver deg bare gjentatte ganger på de simpleste retoriske triks når du debatterer). 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) 1. Hvordan skulle vi med en avtagende hvit norsk befolkningsutvikling kunne ta oss av våre gamle i den kommende eldre bølgen som vil skylle inn over oss? Kanskje ikke så viktig med de eldre allikevel når det kommer til ralpolitikk som FrP pretenderer å hevde. 2. Norge trenger simpelthen innvandring for å kunne ta oss av våre eldre på en verdig måte. En viss demografisk innsikt burde vi kunne forvente av våre politikere. Sosialøkonomen Kåre Willoch har forstått det. Han sier at barnetrygden må økes. 3. Nå venter jeg et svar om at økt barnetrygd vil gå til de med ikke hvit hudfarge. Ærlig talt bryr ikke jeg meg så mye om hvilken hudfarge morgendagens nordmann har. Men jeg bryr meg om at den norske velferdsstaten opprettholdes og da trenger vi innvandring ofte fra land med en befolkning med annen hudfarge. 4. FrP og lignende populister. Lær dere elementær demografisk innsikt før dere sier at dere vil gjøre så mye for de eldre. 5. Når jeg ligger på operasjonsbordet, bryr ikke jeg meg ikke så mye om hvilken hudfarge legen eller sykepleieren har, men at de kan jobben sin. Endret 11. mai 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 At man trenger innvandrere til eldreomsorgen er et argument man får av de som ønsker innvandringen ja, men trenger man virkelig en ubegrenset strøm av ufaglærte afrikanske og arabiske menn for det? Akkurat dette med eldrebølgen er et ganske kynisk spill for galleriet fordi at det genereres naturlig nok en del sympati for de eldre, hvilket er en naturlig følelse. Det er også grunnen til at man ser politikere marsjere rundt og gi roser og whatnot til eldre på gamlehjem i beste sendetid på NRK. Befolkninger kommer og går naturlig i homogene samfunn, det er ikke noe som må holdes "vedlike" ved å hente inn fremmed blod. Hvem vet hva som skjer i fremtidens Norge? Naturen har en måte å balansere seg på, så man skal ikke se bort i fra at vi får positiv vekst blant våre egne rekker også som en spontan reaksjon på en høyere åpenbaring som at f.eks innvandrerne er her for å erstatte oss på grunn av at vi er hatet av enkelte internasjonale krefter. Hvem vet, kanskje følelsen av å være et spesielt folk kan gi utslag? He-he. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 At man trenger innvandrere til eldreomsorgen er et argument man får av de som ønsker innvandringen ja, men trenger man virkelig en ubegrenset strøm av ufaglærte afrikanske og arabiske menn for det? Jeg vet hva mine onkler på min morsside hadde sagt. De bar høy på ryggen og lekte hest på sitt lille kombinasjonsbruk på en holme på vestlandet. Sett dem på hardt steinarbeide. Hardt steinarbeide i dag er tunge løft på gamlehjem og i omsorgsboliger. Men pene norske bærumsfruer ville sikkert ikke like hvitløkspusten til noen innvandrere. Men nå elsker vi jo alle hvitløk og det skal være godt for helsa. Så feil kan man ta av ånden (jeg mener pusten) til noen innvandrere at nå elsker hele Norge den grønnsaken som gir den ånden. Vi har hvitløk i lammelår, i kjøttkaker og vel snart i fiskeboller i hvit saus. Akkurat dette med eldrebølgen er et ganske kynisk spill for galleriet fordi at det genereres naturlig nok en del sympati for de eldre, hvilket er en naturlig følelse. Det er også grunnen til at man ser politikere marsjere rundt og gi roser og whatnot til eldre på gamlehjem i beste sendetid på NRK. Med den kongepolitikken den rødgrønne regjeringen nå fører venter ikke jeg å få mange røde roser når jeg kommer på gamlehjem. Det blir vel heller grønne brennenesler, men de skal jo også være sunn tilberedt på samme måte som tomatsuppe med egg i. Er forresten en tomat en rød frukt eller en grønn sak? Befolkninger kommer og går naturlig i homogene samfunn, det er ikke noe som må holdes "vedlike" ved å hente inn fremmed blod. Hvem vet hva som skjer i fremtidens Norge? Naturen har en måte å balansere seg på, så man skal ikke se bort i fra at vi får positiv vekst blant våre egne rekker også som en spontan reaksjon på en høyere åpenbaring som at f.eks innvandrerne er her for å erstatte oss på grunn av at vi er hatet av enkelte internasjonale krefter. Hvem vet, kanskje følelsen av å være et spesielt folk kan gi utslag? Da måtte man subsidiere det å ligge med norske blondiner, da uten prevensjon. Kåre Willoch er åpenbart ikke fremmed for tanken, men han bruker andre ord. Det er antall røyer på en spillplass som bestemmer hvor stor årets ungekull skal bli. Egentlig er det nok med en Tiur. Nå er vi mennesker forskjellige fra Tiuren, men det demografiske faktum er det samme. Det er antall kvinner i fødedyktig alder som bestemmer størrelsen på befolkningsveksen. Og da nytter det lite med lesber som også øker i antall. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Henrettelse på åpen gate i Malmø. Hva med dette? Nei, det er ikke rasisme om noen med en hudfarge utøver vold mot noen av en annen hudfarge. Da har du ikke forstått hva rasisme er. (Dvs, jeg tror du vet det veldig godt, du prøver deg bare gjentatte ganger på de simpleste retoriske triks når du debatterer). Takk for denne påpekelsen. Håper den går inn hos alle og enhver. Blind vold er blind vold. Er det ett motiv bak, da blir det noe annet. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 http://www.dagbladet.no/2011/05/22/nyheter/voldtekt/to_kvinner/fem_menn/16617413/ Den foreløpige anmeldelsen fra de to kvinnene tyder på at fem menn av etnisk norsk opprinnelse skal ha forgrepet seg seksuelt på begge kvinnene. Jeg trodde det bare var utlendinger som gjorde slikt jeg... 1 Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 http://www.dagbladet.no/2011/05/22/nyheter/voldtekt/to_kvinner/fem_menn/16617413/ Den foreløpige anmeldelsen fra de to kvinnene tyder på at fem menn av etnisk norsk opprinnelse skal ha forgrepet seg seksuelt på begge kvinnene. Jeg trodde det bare var utlendinger som gjorde slikt jeg... Ingen har vel hevdet at det bare er fremmedetniske. Vi peker på at de er ekstremt overrepresentert innen anmeldte overfallsvoldtekter - noen unntak forandrer ikke på statistikkene. 3 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) http://www.dagbladet.no/2011/05/22/nyheter/voldtekt/to_kvinner/fem_menn/16617413/ Den foreløpige anmeldelsen fra de to kvinnene tyder på at fem menn av etnisk norsk opprinnelse skal ha forgrepet seg seksuelt på begge kvinnene. Jeg trodde det bare var utlendinger som gjorde slikt jeg... Snart kommer vel alle inn i tråden for å forsvare de etnisk norske voldtektsforbryterne skal du se . Allerede i innlegget under ditt så var det en som skriver at det er ett unntak, som at det ikke er like ille... Endret 22. mai 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 http://www.dagbladet..._menn/16617413/ Den foreløpige anmeldelsen fra de to kvinnene tyder på at fem menn av etnisk norsk opprinnelse skal ha forgrepet seg seksuelt på begge kvinnene. Jeg trodde det bare var utlendinger som gjorde slikt jeg... Snart kommer vel alle inn i tråden for å forsvare de etnisk norske voldtektsforbryterne skal du se . Allerede i innlegget under ditt så var det en som skriver at det er ett unntak, som at det ikke er like ille... Det forandrer ikke faktumet at nesten 100% av slike forbrytelser blir begått av innvandrere. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Nå snakket jeg ikke om innvandrere da, men jeg tviler nok på at det stemmer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg