Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg misliker sterkt selve tankegangen bak utsagn som "innvandrerne er en berikelse for landet"...

På hvilken måte?

Vi var jo ikke akkurat kulturellt fattige før de kom. Vi hadde menneskerettigheter. Fair play var en lang norsk tradisjon.

Norge var annerledeslandet.

Hva har innvandrerne, med særskilt tanke på muslimene, tilført?

-gjengvoldtekt

-overfallsvoldtekt

-æresdrap

-omskjæring av småjenter, og gutter

-jødehat

-terroristsympatisering, og oppvigleri

-gateopptøyer

-dårlig kebab laget av smuglet maskinutbenet kjøttavfall, produsert i kjellere på grønland

-trygdesvindel vi aldri har sett maken til

-unormalt høy belastning på helsevesenet

-ran og blind vold

-gjeng/mafia-virksomhet

-narkotikasmugling

-narkotikaomsetning

-lav arbeidsvilje og enda lavere arbeidsmoral

Jaggu. Dette må da virkelig være en berikelse for Norge!

Etter at innvandringen kom, har vi faktisk gått i feil retning, det er kommet lover om blasfemi for eksempel, som innskrenker ytringsfriheten, og selve loven i seg selv er skreddersydd for å beskytte islam. Jeg blir kvalm!!!!

NEI TIL VOLDTEKT! NEI TIL RAN! NEI TIL DRAP! NEI TIL ISLAMSK INNVANDRING! NEI TIL FLERE MUSLIMER!

Endret av Ideal
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Spredning av gener er jo en fordel. For eksempel er en nosk gardabikkje av blandingsrase mye sunnere enn de fleste rasehunder.
Nå får dere raseblandings-entusiaster for pokkern bestemme dere..! Først kan ikke forskjellene mellom hunderasene brukes som et argument innen forskjeller mellom menneskerasene, og så er fordeler mellom forskjellige hunderaser plutselig et legitimt argument for raseblanding blant mennesker... For en jævla karusell av logiske brister og 'double think' dere lever i.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nordanfolkets herradömmen bågnar under tyngden ifrån hjorderna av dynghudingar som förökar sig likt kaniner innom våra landsgränser.

Detta ickesinande flöde ifrån underutvecklade kontinenter raserar välfärdssamfundet och vänder folket mot de sina egna.

Att skylla har vi endast den evige, som efter världskrige enade sig under sionismens vidriga fana. Dessa är tvåtusentalets allhärjare - Den stora landsplågan som vältrar sig i folkets lidande.

Ehuru allt icke äro förlorat, är var dag som går ett stormsteg närmare nordens slutgiltiga förintelse.

Denna förintelse är ålagd oss som ett straff för den förintelse våra rasfränder tidigare falskligen påståtts ha begått - det tyska folket.

Lenke til kommentar
Vi utrydder oss selv, med eller uten innvandrere. Det fødes alt for få etniske norske barn til at folket vil overleve pr. dags dato. Om man virkelig bryr seg om å beholde sitt eget folk burde man ha minst 3 barn helst 4+ ...
Absolutt. Selvom om masseinnvandring er en viktig faktor til vår undergang som folk, ligger kilden til problemet først og fremst i vårt eget samfunn og kultur, som er ledet på ville veier av norske folkeforrædere, med god hjelp av jødiske interesseorganisasjoner.

Våre barn blir hjernevasket (av skolesystemet og media) til å hate seg selv (særlig hvite guttebarn) for all den "urett" deres forgjengere har utsatt stakkarslige mennesker rundt omkring i den tredje verden for. Våre jentebarn blir opplært og oppfordret til å te seg som hedonistiske, materialistiske tøyter som helst skal oppsøke et langt og ensomt karriereliv, fremfor å være kjærlige mødre, hengivne til sin familie. Slikt vil ødelegge enhver sivilisasjon på lang sikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Tror det er ganske mange flere som burde hatt en slik vurdering du, blant annet i våre egne rekker først og fremst.

Hvilken diskusjonsform er dette?

Lenke til kommentar

Hva har innvandrerne, med særskilt tanke på muslimene, tilført?

-gjengvoldtekt

-overfallsvoldtekt

-æresdrap

-omskjæring av småjenter, og gutter

-jødehat

-terroristsympatisering, og oppvigleri

-gateopptøyer

-dårlig gatekjøkkenmatkebab laget av smuglet maskinutbenet kjøttavfall, produsert i kjellere på grønland

-trygdesvindel vi aldri har sett maken til

-unormalt høy belastning på helsevesenet

-ran og blind vold

-gjeng/mafia-virksomhet

-narkotikasmugling

-narkotikaomsetning

-lav arbeidsvilje og enda lavere arbeidsmoral

Med små justeringer av din tekst; dette er ikke noe som har kommet til Norge "sammen med innvandrende muslimer".

Men det er mulig du er for ung og/eller ignorant til å vite dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Uten innvandrere hadde Norge stoppet opp. Hvem er det som kjører taxi i dette landet? Hvem er det som står i oppvasken på mange restauranter?

I dag skal jeg se på http://stellamwangi.com/ i semifinalen. Håper inderlig den dyktige kenyansk / norske representanten går til finalen.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker på om 793 er enig med deg i det.

Når ble han / hun en seriøs debattant?

Når har jeg sagt at han er det, eller at han ikke er det? Jeg svarte på et spørsmål fra en bruker som kommenterte et av hans utsagn, som jeg forsøksvis forklarte. Brukeren svarte med en påstand, og jeg kommenterte at 793 kanskje ikke er enig. Vanskeligere var ikke den saken.

Mitt syn på debattens seriøsitet, som bruker eller administrator, er en helt annen sak. Det er enkelt å gi debatten et skinn av seriøsitet, det er bare å sørge for at alle som diskuterer er sånn noenlunde på samme planet. Mener du at nakenhet er useriøst så inviterer du ikke nudister. Spørsmålet er om det er vår jobb å filtrere slikt, utover hva loven pålegger oss.

Et annet spørsmål er om vi skal sette grenser for språkbruk. Det er mye her som skjærer i mine dannede ører. Som jeg alltid har sagt: Man skal få si (nesten) hva man vil, men ikke hvordan man vil. En del brukere her har nok fått det for seg at dette er en strikk, og forsøker seg fram for å se hvor langt den lar seg strekke. Bare husk: Når en strikk ryker så er det ingen vei tilbake for de som henger i enden av den.

Geir .)

Lenke til kommentar

Uten innvandrere hadde Norge stoppet opp. Hvem er det som kjører taxi i dette landet? Hvem er det som står i oppvasken på mange restauranter?

I dag skal jeg se på http://stellamwangi.com/ i semifinalen. Håper inderlig den dyktige kenyansk / norske representanten går til finalen.

Haha.

"se på meg, se hvor politisk korrekt og moralsk fortreffelig jeg er".

Stoppet Norge opp før innvandringen? Stopper andre land opp uten innvandringen? hvorfor er kun hvite land avhengig av innvandringen?

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Mener du at nakenhet er useriøst så inviterer du ikke nudister. Spørsmålet er om det er vår jobb å filtrere slikt, utover hva loven pålegger oss.

Nei sikkert ikke, men bare tittelen på tråden er jo en generalisering. Men når man diskuterer uten navn kan man jo skrive så mye hat og vås man vil. Det krever tid å moderere og slette tøv. Jeg deltar kun i disse trådene når jeg har tid og jeg mener at noe ikke bør stå uimotsagt.

Et annet spørsmål er om vi skal sette grenser for språkbruk. Det er mye her som skjærer i mine dannede ører. Som jeg alltid har sagt: Man skal få si (nesten) hva man vil, men ikke hvordan man vil. En del brukere her har nok fått det for seg at dette er en strikk, og forsøker seg fram for å se hvor langt den lar seg strekke. Bare husk: Når en strikk ryker så er det ingen vei tilbake for de som henger i enden av den.

Jeg synes det er fint at det er høyt under taket på et slikt forum. Det er nesten useriøst og diskutere med annonyme voksne. De står jo ikke ansvarlige med sitt navn og rykte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Sosialistene tror at det er en ønsket situasjon at utlendinger fyller opp psykiatrien og fengslene.

Nå vet ikke jeg hvor du står politisk, men skal du vente og få noen voksne tilhengere burde du kanskje heve deg over Carl Ivar Hagens debattform og kalle alle til venstre for venstre for sosialister. Jeg ser det faktisk som en ære å bli kalt sosialist av Carl Ivar Hagen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...