Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Spredning av gener er jo en fordel. For eksempel er en nosk gardabikkje av blandingsrase mye sunnere enn de fleste rasehunder.

 

Dokumentasjon, takk.

 

Vis meg også gjerne en undersøkelse som viser at hvite land fungerer bedre etter at de får inn en haug med ikke-hvite i sitt samfunn.

 

F.eks alt somalere har bidratt med i Norge av dugnad og innovasjon!

 

Gjelder antagelig så lenge vi kan strø om oss med litt oljeformue. Partiet ytterst på høyre fløy i norsk politikk vil jo bruke oljeformuen som en full norsk sjømann bruker penger.

 

DLF vil bruke penger som en full sjømann? Hva er det du prater om da? Virker som du sikter til FRP som er relativt venstreorientert i store deler av politikken sin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Spredning av gener er jo en fordel. For eksempel er en nosk gardabikkje av blandingsrase mye sunnere enn de fleste rasehunder.

 

Dokumentasjon, takk.

Det er vel ganske alment kjent. Jeg sår et lengre program på BBC om de alvorlige skavankene rasehunder kunne ha. Man kunne endog bli kvalm av å se hva mennesker er i stand til å gjøre med dyr for sin egen estetikks skyld.

 

P.S.

Jeg har hovedfagsmen i statistikk så jeg er ikke så lett å lure på statisktisk undersøkelser som de som muligens har forlatt denne tråden på grunn av de usakelighetene so mservers. Man kan jo begynne med å studere tråden fra begynnelsen og se hvilke meninger som tillegges (projiseres ned i) andre debattanter.

 

Jeg har også langt viktigere tråder å delta i her på forumet, så det var bare et emnet som flimret forbi øynene mine idet jeg sanrt tar meg middag.

 

Jeg har med andre ord ikke tenkt å delta lenge i denne tråden. Noen motforestillinger til de som fortsette å diskutere kan jo være opportunt.

Lenke til kommentar
Spredning av gener er jo en fordel. For eksempel er en nosk gardabikkje av blandingsrase mye sunnere enn de fleste rasehunder.

 

Dokumentasjon, takk.

Det er vel ganske alment kjent. Jeg sår et lengre program på BBC om de alvorlige skavankene rasehunder kunne ha. Man kunne endog bli kvalm av å se hva mennesker er i stand til å gjøre med dyr for sin egen estetikks skyld.

 

P.S.

Jeg har hovedfagsmen i statistikk så jeg er ikke så lett å lure på statisktisk undersøkelser som de som muligens har forlatt denne tråden på grunn av de usakelighetene so mservers. Man kan jo begynne med å studere tråden fra begynnelsen og se hvilke meninger som tillegges (projiseres ned i) andre debattanter.

 

Jeg har også langt viktigere tråder å delta i her på forumet, så det var bare et emnet som flimret forbi øynene mine idet jeg sanrt tar meg middag.

 

Jeg har med andre ord ikke tenkt å delta lenge i denne tråden. Noen motforestillinger til de som fortsette å diskutere kan jo være opportunt.

 

Ja selvsagt har du ikke tid til å diskutere med folk som mener noe annet enn deg. Hvis du så skavanker hos rasehunder på BBC, hva i alle dager har det med at skandinaver (friske og raske) blir utsatt for overgrep fra barbarer fra utlandet?

 

Makan til logikk.

 

Det er nok få som tar DLF seriøst og de fleste i Norge tar ikke med partier utenfor Stortinget (med unntak av Rødt).

 

Ifølge den politiske grafen på forumet, ligger DLF helt ytterst til høyre, dvs. de vil ha minst mulig myndigheter i livet til folk. Når skal folk skjønne at ytre høyre betyr så lite stat som overhodet mulig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

DLF vil bruke penger som en full sjømann? Hva er det du prater om da? Virker som du sikter til FRP som er relativt venstreorientert i store deler av politikken sin.

Hva er DLF? Jeg kjenner til et parti som kunne hatt den betegnelsen, Det Liberale Folkepartiet. Det eksistere ikke lenger så vidt jeg vet.

 

Ja jeg tenkte på FrP, blant annet partiets grunnlegger, Anders Lange:

 

La olje skattene finansiere folkets skatter.

Kilde NrK's filmarkiv.

 

For en soial(samfunns)økonom er ikke det vanskelig å fatte at det er partiets poilitikk. Hver gang det blir spurt om hvordan en sak skal finansieres, svarer man med å trekke på statens formidable overskudd eller vårt oljefond. Det er det samme som å bruke pengene til dem som kommer etter oss. Uansvarlig populisme er dekkende for slik politikk.

 

En ansvarlig høyremann, tidligere statsminister og sosialøkonom som Kåre Willoch, sier at han ikke kan finansiere nye velgere ved å trekke på oljfondet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ja selvsagt har du ikke tid til å diskutere med folk som mener noe annet enn deg. Hvis du så skavanker hos rasehunder på BBC, hva i alle dager har det med at skandinaver (friske og raske) blir utsatt for overgrep fra barbarer fra utlandet?

 

Makan til logikk.

Vi menn kunne jo funnet oss noen kvinner fra Ethiopia, Kenya, USA så kunne vi fått noen som gjorde det bedre i løp på friidrettsbanen. Hva med noen samba kvinner fra Barsil så vi kunne lært oss å spille fotball. Nå er riktignok Norge det eneste lansdslaget Brasil ikke har slått, men det har nok sine naturlige grunner.

 

Spredning av gener er sundt: Bevis det motsatte.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Hva er DLF? Jeg kjenner til et parti som kunne hatt den betegnelsen, Det Liberale Folkepartiet. Det eksistere ikke lenger så vidt jeg vet.

Grunnleggerne av det nye DLF, som er et liberalistisk parti, overtok navnet og startet på nytt fire år etter at de fleste av det opprinnelige DLFs medlemmer la inn årene eller ble med tilbake til Venstre. URL er http://stemdlf.no/ (DLF var opptatt av Dagligvareleverandørens forening.)

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Spredning av gener er jo en fordel. For eksempel er en nosk gardabikkje av blandingsrase mye sunnere enn de fleste rasehunder.

 

Dokumentasjon, takk.

Det er vel ganske alment kjent. Jeg sår et lengre program på BBC om de alvorlige skavankene rasehunder kunne ha. Man kunne endog bli kvalm av å se hva mennesker er i stand til å gjøre med dyr for sin egen estetikks skyld.

 

De fleste hvite europeere er ikke innavlet. Genetiske analyser viser at min familie omtrent er så europeisk som det er mulig å bli, med størst likhet til nordvest-europeere (germanere og keltere).

Også mine direte fars- og morslinjer kan føres tilbake opptil 10.000 år på det europeiske kontinentet.

Har meget god helse, kan jeg tillegge.

 

For at det skal bli helseproblemer må man parre seg med relativt nære slektninger.

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Grunnleggerne av det nye DLF, som er et liberalistisk parti, overtok navnet og startet på nytt fire år etter at de fleste av det opprinnelige DLFs medlemmer la inn årene eller ble med tilbake til Venstre.

 

Jeg kjenner jo dannelsen av tidligere DLF meget godt. Det hadde en bastion i Haugesund. Haugesunds avis var regnet som en Vestre avis. Jeg delte lærerværesle med en annen lærer som var sterkt engasjert i Venstre. Jeg fikk med egne øyne oppleve hvordan en avis kunne kuppes av et annet politisk parti i Norge, DLF. Det var gjort med noen pennestrøk å endre statuttene.

 

DLF var jo en splittelse fra Venstre på grunn av EU saken. Det var rart at en oppegående politiker som sosialøkonomen og juristen Helge Seip kunne gå med på å kuppe en avis. (Forbehold om at det skjedde uten hans samtykke tas).

 

Som økonom definerer jeg først og fremst et liberalistisk parti som et parti som støtter seg på Adam Smith og hans økonomiske teorier: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Wealth_of_Nations

 

FrP vil vel kalle seg et liberalistisk parti. Jeg er ikke enig i at det er en fullgod karakteristikk av partiet. Der er kooperative og facistiske (lysebrune) understrømmer.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Når svarte og hvite amerikanere bor hver for seg så får de svarte problemer, men når de blander gener så blir barna presidenter... ;)

 

Geir :)

Ja og nå har Republikanere fått sin svarte motkandidat i følge de siste dagers nyheter på Cnn.

Lenke til kommentar

Ja selvsagt har du ikke tid til å diskutere med folk som mener noe annet enn deg. Hvis du så skavanker hos rasehunder på BBC, hva i alle dager har det med at skandinaver (friske og raske) blir utsatt for overgrep fra barbarer fra utlandet?

 

Makan til logikk.

Vi menn kunne jo funnet oss noen kvinner fra Ethiopia, Kenya, USA så kunne vi fått noen som gjorde det bedre i løp på friidrettsbanen. Hva med noen samba kvinner fra Barsil så vi kunne lært oss å spille fotball. Nå er riktignok Norge det eneste lansdslaget Brasil ikke har slått, men det har nok sine naturlige grunner.

 

Spredning av gener er sundt: Bevis det motsatte.

 

Mener du at grunnlaget for et godt, bærekraftig og framgangsrikt europeisk samfunn, er at innbyggerne er en miks mellom nord europeer diverse sørlige folkegrupper, siden da blir de raske på friidrettsbanen og gode til å spille fotball?

 

Intelligensen da? Hadde ikke vært for europeere, hadde det hverken vært friidrettsbaner eller fotballbaner for den slags skyld.

 

Jeg holder en knapp på intelligens for et godt samfunn framfor ferdigheter i fotball.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Innavl har stort sett vært forbeholdt kongehusene i Europa. Men det at vi ikke er innavlet betyr jo at genblanding ikke i seg selv er negativt. Det er mangelen på integrering som skaper problemer. Når svarte og hvite amerikanere bor hver for seg så får de svarte problemer, men når de blander gener så blir barna presidenter... ;)

 

Geir :)

 

I et samfunn, må man alltid se på gjennomsnittet av en folkegruppe for å bedømme om gruppen er framgangsrik eller ikke. Det hjelper ikke om det er en og annen mulatt som karrer seg opp den politiske stigen. Gjennomsnittet for afro amerikanere i USA er ikke arbeidsvilje, akademisk begeistring og dugnadsånd. Hadde det vært det, så hadde de ikke bedt hvite om trygd og diverse andre stønader.

 

Se på kinesere som har komme til USA de siste 20 årene. Det tok dem omtrent ingen tid for å bli integret. De snakker allerede ekte amerikansk engelsk (ikke sånn rap slang) og finnes over hele arbeidsmarkedet.

 

Skal vi på død og liv ha arbeidsinnvandring, stemmer jeg for noen ivrige kinesere. Tar lett dem fremfor de griske polakkene som herjer rundt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg holder en knapp på intelligens for et godt samfunn framfor ferdigheter i fotball.

 

Det gjør jeg også. Som ekte 68'er er jeg programforpliktet til å mene at der ikke er noen sammenheng mellom intelligens og:

  1. Kjønn
  2. Hudfarge
  3. Nasjonalitet

 

Fremtiden er multikulturell.

 

Det hjelper ikke om det er en og annen mulatt som karrer seg opp den politiske stigen. Gjennomsnittet for afro amerikanere i USA er ikke arbeidsvilje, akademisk begeistring og dugnadsånd. Hadde det vært det, så hadde de ikke bedt hvite om trygd og diverse andre stønader.

Sitatet ser ut til å være representativt for slutten av tråden. Urinvånerne ble jo slaktet av kristne europere som noen år sener måtte bruker svarte som slaver. Indianerne egnet seg ikke. På intelligenstester utarbeidet av indianerne, ville nok ikke blekansiktet skoret høyt.

 

Ser ut til å være en for primitiv tråd til å bruke flere tastetrykk på. Bare innom i all hast for å pensle med en litt annen farge.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Jeg holder en knapp på intelligens for et godt samfunn framfor ferdigheter i fotball.

 

Det gjør jeg også. Som ekte 68'er er jeg programforpliktet til å mene at der ikke er noen sammenheng mellom intelligen og:

  1. Kjønn
  2. Hudfarge
  3. Nasjonalitet

 

Fremtiden er multikulturell.

 

Ser ut til å være en for primitiv tråd til å bruke flere tastetrykk på. Bare innom i all hast for å pensle med en litt annen farge.

 

Som god norsk nasjonalist holder jeg en knapp på at fremtiden blir norsk! :cool:

Om det ikke lar seg gjøre å få tilbake hele Skandinavia til oss etniske skandinavere, så må vi inngå et kompromiss:

La oss dele opp landarealene slik at dere multikulturalistene får deres egen stat hvor dere kan kose dere med muslimene og de andre multikulturelle, mens vi pro-skandinaviske får vår egen stat hvor vi slipper å leve i et slikt samfunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Som god norsk nasjonalist holder jeg en knapp på at fremtiden blir norsk! :cool:

Om det ikke lar seg gjøre å få tilbake hele Skandinavia til oss etniske skandinavere, så må vi inngå et kompromiss:

Der er jo en rekke ubebodde øyer ved kysten dere kan kose dere. Forresten er jeg den norske urinnvåneren. Bleivikmannen som ligger på museum i Bergen er det eldste sjelettet funnet i Norge :yes: . Du mener vel ikke isen forsvant først i innlandet eller der du kommer fra? :innocent:

 

Fikk dere visum / oppholdstillatelse av mine forfedre da dine forfedre kom til landet? :dribble:

 

holder jeg en knapp på at fremtiden blir norsk!

Du glemte et ord. Multikulturell norsk er riktig. Hvilken hudfarge, øyenfarge og fasong fremtidens nordmann har er vel ikke så viktig. Inni er vi ganske like. Du spør vel ikke om hvilken hudfarge blodgiveren hadde om du måtte trenge boldoverføring? I så fall, meld deg inn i Jehovas Vitner. De har allerede et program mot blodoverføring. :ohmy:

 

Som god norsk nasjonalist ...

Nå vet ikke jeg hvilken politisk farge du tilhører, men den siste, sorte, norske nasjonalismen måtte kapitulerer for nøyaktig 66 år siden på dagen i dag.

 

Nå skal en norsk kenyansk kvinne representere Norge i MGP. Hun virker som en svært patriotisk norsk kvinne, som dog også ser ut til å elske sine kenyanske røtter. En høire ordfører angrer nok bittert på kommentarer hun gav til seieren i den norske finalen.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Han får svare fpr seg selv, men jeg mistenker kanskje at han hinter til det faktum at de som har "sluppet innvandringen fri" i Skandinavia er de samme som har innført et rettssystem som gir symbolske straffer for voldskriminalitet...

 

Geir :)

 

Når du skriver "sluppet innvandringen fri", hva mener du da?

 

Innvandring er en berikelse for landet, så det må vel være noe annet du mener. nå vet jeg ikke om man sjekker rullebladet til de som kommer hit, men det ser ikke sånn ut. Man bør ihvertfall få en psykologvurdering av alle som kommer hit, det bør kunne ordne opp i en del.

Lenke til kommentar

Vi utrydder oss selv, med eller uten innvandrere. Det fødes alt for få etniske norske barn til at folket vil overleve pr. dags dato. Om man virkelig bryr seg om å beholde sitt eget folk burde man ha minst 3 barn helst 4+ ...

Feminisme er et våpen mot vår rase i likhet med innvandringen. Feminisme og så kalt likestilling er sataniske ideologier som angriper familieenheten og som igjen fører til vårt forfall.

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han får svare fpr seg selv, men jeg mistenker kanskje at han hinter til det faktum at de som har "sluppet innvandringen fri" i Skandinavia er de samme som har innført et rettssystem som gir symbolske straffer for voldskriminalitet...

 

Geir :)

 

Når du skriver "sluppet innvandringen fri", hva mener du da?

 

Innvandring er en berikelse for landet, så det må vel være noe annet du mener. nå vet jeg ikke om man sjekker rullebladet til de som kommer hit, men det ser ikke sånn ut. Man bør ihvertfall få en psykologvurdering av alle som kommer hit, det bør kunne ordne opp i en del.

Tror det er ganske mange flere som burde hatt en slik vurdering du, blant annet i våre egne rekker først og fremst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...