Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Fengsel er ikke hotell og vil aldri bli ett hotell. Bo litt i fengsel så vil du nok oppleve en helt annerledes verden enn du beskriver. Å bo i fengsel er helt for jævlig.

 

Jeg har snakket med et par såkalte yrkeskriminelle. De er uenige i det du sier. De trives veldig godt i de norske fengslene og utvikler faktisk en slags hjemlengsel dit når de ikke har vært der på en stund. Og norske fengsler har høyest standard i hele verden. En standard langt høyere enn den folk flest har i mange land; strøm, varme, varmt vann, god og rikelig mat osv.

 

Jeg tror du fantaserer litt, eller det er jo mulig at to av 100 liker maten, o.l. Det aller meste du nevner er da felles for alle land.

 

Niks. Tror du man har de samme bekvemmelighetene i et fengsel i for eksempel Nigeria?

 

Har du noengang vært i et land i tredje verden? Rent vann, varmt vann, strøm, hygiene osv er ingen selvfølge der. Ikke engang for befolkningen som ikke bor i fengsel. Og i den tredje verden blir fanger behandlet brutalt av fangevokterne. Homo-voldtekt er jo også vanlig. T.o.m. i USA er det visst slik.

 

Men jeg har da aldri sagt at alle landene har samme standard i fengslene. Det er da ikke nødvendig å sette det jeg skrev på spissen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir de innfødte i Afrika tredd masseinnvandring over hodet? Går ut i fra at det er det du mener siden du bruker det spesifikke ordet. For har mye å si om det hvis du mener i Norge, for innfødt er ikke akkurat ett så fint ord å bruke om sine medborgere...

 

Om jeg forstod 793 riktig, så snakket han om de innfødte europeerne - i dette tilfellet oss nordmenn.

Hva er i veien med ordet innfødt?

Endret av Wyrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Blir de innfødte i Afrika tredd masseinnvandring over hodet? Går ut i fra at det er det du mener siden du bruker det spesifikke ordet. For har mye å si om det hvis du mener i Norge, for innfødt er ikke akkurat ett så fint ord å bruke om sine medborgere...
Jeg mener Norge, ja.

 

Hva er i veien med kalle nordmenn i Norge 'innfødte'? Det er det vi er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det er det, men hvorfor få det litt bedre når du ikke har noen frihet og du ser på tven din at alle andre har det enda bedre igjen...
Kanskje de bare ikke har lyst til å jobbe?

 

Det ligger i selve kulturen og levemåten til disse menneskene, og det burde ikke være vanskelig å forstå at det er dømt til å gå som det går.

Endret av 793
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Blir de innfødte i Afrika tredd masseinnvandring over hodet? Går ut i fra at det er det du mener siden du bruker det spesifikke ordet. For har mye å si om det hvis du mener i Norge, for innfødt er ikke akkurat ett så fint ord å bruke om sine medborgere...
Jeg mener Norge, ja.

 

Hva er i veien med kalle nordmenn i Norge 'innfødte'? Det er det vi er.

 

Det har jeg skrevet om hva som er gale med allerede. det står i innlegget du svarte på. ellers skal jeg vel komme tilbake med svar på ditt innlegg etterhvert.

Lenke til kommentar

Blir de innfødte i Afrika tredd masseinnvandring over hodet? Går ut i fra at det er det du mener siden du bruker det spesifikke ordet. For har mye å si om det hvis du mener i Norge, for innfødt er ikke akkurat ett så fint ord å bruke om sine medborgere...

 

Om jeg forstod 793 riktig, så snakket han om de innfødte europeerne - i dette tilfellet oss nordmenn.

Hva er i veien med ordet innfødt?

 

Det står i innlegget du svarte på.

Lenke til kommentar

Om jeg forstod 793 riktig, så snakket han om de innfødte europeerne - i dette tilfellet oss nordmenn.

Hva er i veien med ordet innfødt?

 

Det står i innlegget du svarte på.

 

Er ikke "innfødt" et ord som gjerne brukes om et lands opprinnelige befolkning? Siden nordmennene er det eldste folket vi vet om i Norge (om man ser bort ifra samene fra nord-Skandinavia), så er det ikke feil å bruke ordet "innfødt". Ingenting nedverdigende med det.

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

Vanlige boforhold i norske fengsler;

 

halden_fengsel.jpg

HaldenFengselCelle-max.jpg

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/se-det-nye-luksusfengselet-2855830.html

 

 

__________________________________________________________

 

 

Vanlige boforhold i muslimske Afrika og Asia;

 

hut-sudan.jpg

cbe1.jpg

Aghan_village.jpg

 

 

Dere er nødt til å være fullstendig GÆRNE i huet om dere ikke forstår at det livsfarlig for de innfødte å få masseinnvandring fra disse delene av verden tredd over hodet. Ved å voldta og drepe et lite barn, kan de oppnå en LANGT bedre levestandard enn de noen gang kan DRØMME om å få i sine hjemland, selv gjennom et redelig og arbeidsomt liv.

 

Hvordan er det i norske fengsler

 

Nicolas Darvas gir nok ett litt bedre bilde i sitt innlegg på første siden. han skriver og mye klokt, så det er lurt å lese det han skriver.

 

Ellers gir vel bildene i disse linkene ett mer realistisk bilde enn det enkelttilfellet i halden (som gir bedre resultater enn fengsel i USA og Storbrittania har Time fastslått.):

 

Fengsel 1

 

Fengsel 2

 

Fengsel 3

 

dessuten er vel ikke det du viser til der vanlige boforhold i Asia. Det forekommer nok oftere i Afrika, men for de kriminelle som skulle begå lovbrudd er det jo snakk om begrenset bevegelsesfrihet i alle fengsler.

 

Hæææ???? Hvem skal drepe? Hvem skal voldta? Hva er det du snakker om???

Lenke til kommentar

Er det forresten noen som har noen statistikk på hvor stor prosentandel av overfallsvoldtatte jenter i Norge (og ellers i Skandinavia) som tar sitt eget liv?

Det tror jeg ikke jeg har sett noen undersøkelser på. Men jeg fant denne fra USA:

 

Some mental heath problems are life threatening. When asked if they ever thought seriously about committing suicide:

One-third (33%) of the rape victims and 8% of the non-victims of crime said yes.

Rape victims were 4.1 times more likely than non-crime victims to have contemplated suicide.

Rape victims were 13 times more likely than non-crime victims to have attempted suicide (13% Vs 1%).

 

Kilde: National Violence Against Women Prevention Research Center, Medical University of South Carolina

 

Altså: Voldtektsofre vurderer selvmord 4 ganger så ofte som kvinner som ikke har vært utsatt for forbrytelser, og forsøker å ta sitt eget liv 13 ganger så ofte!

 

Det står videre at de har 5 ganger så stor hyppighet av posttraumatisk stress, 3 ganger så ofte depresjoner, og 13-26 ganger så ofte utvikler alkohol- og narkotika-avhengighet.

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er vi utryddningstruet også nåda? :p

Jepp. Om 50 år med dagens utvikling vil de fleste innfødte beboerene (urfolkene) i Nord-Vest-Europa være minoriteter i sine respektive land. Malmø, Birmingham og Marseille i dag - hjembyen din i morgen. ;)

 

Du blander "art" og "rase". Isbjørn er en truet art, ikke en truet rase...
Semantikk. Jeg mener det er en rase av bjørne-arten. Uansett er poenget det at slikt ødelegger vårt naturlige mangfold.

Vi utrydder oss selv, med eller uten innvandrere. Det fødes alt for få etniske norske barn til at folket vil overleve pr. dags dato. Om man virkelig bryr seg om å beholde sitt eget folk burde man ha minst 3 barn helst 4+ ...

Endret av Heradon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Blanding mellom mennesker fra forskjellig deler av verden har pågått siden mennesket så dagens lys på denne kloden. Slike vandringer kommer aldri til å stoppe så lenge det eksisterer mennesker på denne jorden. Vi nordmenn er også innvandret på et tidspunkt i historien, og ingen vet hvor vi ender til slutt.

Spredning av gener er jo en fordel. For eksempel er en nosk gardabikkje av blandingsrase mye sunnere enn de fleste rasehunder.

 

Hva er i veien med ordet innfødt?

At det er så typisk norsk å være selvgod.

 

Gjelder antagelig så lenge vi kan strø om oss med litt oljeformue. Partiet ytterst på høyre fløy i norsk politikk vil jo bruke oljeformuen som en full norsk sjømann bruker penger. :dribble:

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...