Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde det var i media (nærmere bestemt Adressa.no) han fant historien jeg, i likhet med de fleste slike historier som postes her. Hvordan det rimer med at det "ties ned av media" er jeg ikke sikker på.

 

Litt off topic, men jeg merket meg at dette var "gamle kjenninger" av politiet. Det bringer meg til en gammel kjepphest: Straffene i landet bør være gjengangerfiendtlige (i motsetning til idag hvor det i praksis gis kvantumsrabatt for flere lovbrudd.) Jeg er stor tilhenger av rehabilitering og alternative straffer, men når folk får sin 20. dom eller mer så er det på tide å vurdere om håpet er ute og om det ikke er viktigere å beskytte fremtidige ofre. Mer fengsel gjør dem ikke mindre kriminelle, men det hindrer i hvertfall at de begår lovbrudd mens de sitter inne.

 

Ikke noe primitivt 3 strikes out, men straffen kan for eksempel ganges opp med en faktor av antall tidligere lovbrudd.Så hvis straffen for en gitt forbrytelse er 2 års fengsel, og dette er hans fjerde gjentagelse, så får han 4 år i stedet. Gjør han enda 4 så blir det det 6 år neste gang. Eller noe sånt. Da får man etterhvert luket ut de uhelbredelige. Og ja, jeg innser at noen gang er det samfunnets "feil" at de har fått gjøre dem før saken kommer opp, men som jeg har sagt før: I min bok er det en del forbrytelser som uansett er gjerningsmannens skyld. Voldtekt og annen uprovosert vold er blant disse.

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg trodde det var i media (nærmere bestemt Adressa.no) han fant historien jeg, i likhet med de fleste slike historier som postes her.

 

Jada, bare vri på det du. Værsågod!

 

Det var en afrikaner som knivstakk to menn på Bislett på onsdag, han prøvde å stjele veska til ei dame, når de to gutta prøvde å stoppe han, så knivstakk han begge to.

Dette ble omtalt i avisen, men ble ellers forbigått i stillhet. Ikke noen follow up.

 

Etter hendelsen skrudde jeg på TV2 nyhetskanalen for å få mer opplysninger om hendelsen. Det ble ikke nevnt med ett eneste ord i deres 22.00 eller 22.30 nyheter. Ikke et knyst om denne saken.

 

Du kan påstå så mye du vil, men faktum er at det blir dysset ned i riksmedia - det blir ikke gitt dekning på TV rett og slett, og ingen debatt blir tatt om det, dersom noen forsøker å føre debatt er det rasisme må du vite.

Jeg blir kvalm.

 

Norge er på vei rett ned i dass, takket være slike fjols som er valgt inn på stortinget, da tenker jeg på Kristin Bin Laden og Tine Taliban Grande, Jonas Al Quaida og Jens Hamas-berg.

Media følger villig opp og dysser ned og dysser ned.

Dette står i sterk kontrast til hvor stort det blåses opp når bilder av noen slike terrorist-sympatisører har lekket til Russland. Da er det en mega-stor sak.

 

Media tenker altså:

Knivstikking, voldtekt og drap, utført av utlendinger = ikke viktig.

Noen bilder sendt til noen russere = kjempeviktig.

 

Forstå det den som kan. Men det er jo sånn at alle journalistene stort sett er terroristsympatiserende kommunistsvin de også.

Endret av Ideal
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det foregår en planlagt utskiftning av de etniske europeiske stammene. Dette er kun fordi Europas regjeringer er under fremmed styre. Det finnes ikke en nasjonalistisk regjering i Europa i dag vel?

 

Tviler sterkt, kan være ett par som har litt nasjonalistiske influenser, i Øst-Europa.

Lenke til kommentar

Fengsel er ikke hotell og vil aldri bli ett hotell. Bo litt i fengsel så vil du nok oppleve en helt annerledes verden enn du beskriver. Å bo i fengsel er helt for jævlig.

 

Jeg har snakket med et par såkalte yrkeskriminelle. De er uenige i det du sier. De trives veldig godt i de norske fengslene og utvikler faktisk en slags hjemlengsel dit når de ikke har vært der på en stund. Og norske fengsler har høyest standard i hele verden. En standard langt høyere enn den folk flest har i mange land; strøm, varme, varmt vann, god og rikelig mat osv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Fengsel er ikke hotell og vil aldri bli ett hotell. Bo litt i fengsel så vil du nok oppleve en helt annerledes verden enn du beskriver. Å bo i fengsel er helt for jævlig.

 

Jeg har snakket med et par såkalte yrkeskriminelle. De er uenige i det du sier. De trives veldig godt i de norske fengslene og utvikler faktisk en slags hjemlengsel dit når de ikke har vært der på en stund. Og norske fengsler har høyest standard i hele verden. En standard langt høyere enn den folk flest har i mange land; strøm, varme, varmt vann, god og rikelig mat osv.

 

Jeg tror du fantaserer litt, eller det er jo mulig at to av 100 liker maten, o.l. Det aller meste du nevner er da felles for alle land. Dessuten er fengsel ment som rehabilitering i tillegg til å være en straff, så hele poenget er jo at de skal rehabiliteres og ikke ha det så jævlig som mulig.

Lenke til kommentar

Vanlige boforhold i norske fengsler;

 

halden_fengsel.jpg

HaldenFengselCelle-max.jpg

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/se-det-nye-luksusfengselet-2855830.html

 

 

__________________________________________________________

 

 

Vanlige boforhold i muslimske Afrika og Asia;

 

hut-sudan.jpg

cbe1.jpg

Aghan_village.jpg

 

 

Dere er nødt til å være fullstendig GÆRNE i huet om dere ikke forstår at det livsfarlig for de innfødte å få masseinnvandring fra disse delene av verden tredd over hodet. Ved å voldta og drepe et lite barn, kan de oppnå en LANGT bedre levestandard enn de noen gang kan DRØMME om å få i sine hjemland, selv gjennom et redelig og arbeidsomt liv.

Endret av 793
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eller de kan få MYE BEDRE enn det igjen gjennom å jobbe å oppføre seg ordentlig...

Uansett hvordan du vender og vrir på det, ender man opp med en situasjon der vi, innfødte nordmenn, er forpliktet til å tilfredstille hvert eneste behov til disse fremmedinnvandrerene for å unngå at de begår voldelig kriminalitet mot de svakere i sammfunnet vårt, d.v.s. unge, kvinner, jenter og eldre. Vi blir holdt som gissler i vårt eget land.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fengsel er ikke hotell og vil aldri bli ett hotell. Bo litt i fengsel så vil du nok oppleve en helt annerledes verden enn du beskriver. Å bo i fengsel er helt for jævlig.

 

Jeg har snakket med et par såkalte yrkeskriminelle. De er uenige i det du sier. De trives veldig godt i de norske fengslene og utvikler faktisk en slags hjemlengsel dit når de ikke har vært der på en stund. Og norske fengsler har høyest standard i hele verden. En standard langt høyere enn den folk flest har i mange land; strøm, varme, varmt vann, god og rikelig mat osv.

 

Jeg tror du fantaserer litt, eller det er jo mulig at to av 100 liker maten, o.l. Det aller meste du nevner er da felles for alle land.

 

Niks. Tror du man har de samme bekvemmelighetene i et fengsel i for eksempel Nigeria?

 

Har du noengang vært i et land i tredje verden? Rent vann, varmt vann, strøm, hygiene osv er ingen selvfølge der. Ikke engang for befolkningen som ikke bor i fengsel. Og i den tredje verden blir fanger behandlet brutalt av fangevokterne. Homo-voldtekt er jo også vanlig. T.o.m. i USA er det visst slik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vanlige boforhold i norske fengsler;

 

halden_fengsel.jpg

HaldenFengselCelle-max.jpg

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/se-det-nye-luksusfengselet-2855830.html

 

 

__________________________________________________________

 

 

Vanlige boforhold i muslimske Afrika og Asia;

 

hut-sudan.jpg

cbe1.jpg

Aghan_village.jpg

 

 

Dere er nødt til å være fullstendig GÆRNE i huet om dere ikke forstår at det livsfarlig for de innfødte å få masseinnvandring fra disse delene av verden tredd over hodet. Ved å voldta og drepe et lite barn, kan de oppnå en LANGT bedre levestandard enn de noen gang kan DRØMME om å få i sine hjemland, selv gjennom et redelig og arbeidsomt liv.

 

Blir de innfødte i Afrika tredd masseinnvandring over hodet? Går ut i fra at det er det du mener siden du bruker det spesifikke ordet. For har mye å si om det hvis du mener i Norge, for innfødt er ikke akkurat ett så fint ord å bruke om sine medborgere...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...