Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Hvor i all verden tar du det fra at jeg har hetset jøder?!?!?! Jeg bare spurte hvor mange jøder det var i groruddalen siden du nevnte de.

 

Jøder ble ikke nevnt med ett ord i mitt innlegg.

Ikke overraskende at en muslim er jødehater med nazistsympatier.

Slike holdninger har de som tilber mekka fem ganger om dagen, samtidig er de så frekke at de tror de har rett til å rope ut om rasisme tjue ganger om dagen.

 

Muslimer - NEI TAKK.

 

Enig, muslimer nei takk. De vil ikke endre sin kultur på grunn av sin religion, derfor passer de ikke i Norge. Det betyr forøvrig ikke at jeg ønsker å angripe muslimske land på grunn av at det finnes farlige folk der. Norge ut av internasjonale operasjoner, og muslimer ut av Norge/Europa. Ellers så er sigøynere folk vi kke trenger sammen med rumere og halvkriminelle øst europeere. Ja til velutdannede vest europeere.

 

De som sier at det ikke finnes raser tar feil ettersom det første man gjør når man undersøker skjeletter er å finne ut rasen. Mennesket er en art, men ikke alle er tilpasset til å bo samme sted og ha samme kultur. Det er klart at den europeiske kulturen er å foretrekke for oss nordmenn, men det viser samfunnet i dag at ikke er tilfellet hos de fleste innvandrere.

Endret av nico69
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det er bare noen som på eget initiativ har fått ghetto til å være noe annet og.

 

Caplex:

ghetto (it.), jødebydel, bet. på mer el. mindre avstengte gater el. kvartaler som jødene i mellom- og søreuropeiske byer var henvist til å bo i

Step_up slutt med dette tullet. Ord forandrer seg og ghetto betyr ikke eksklusivt en jødebydel lenger. Hvis ord ikke skal kunne forandre seg, så antar jeg at du bruker ordene nedenfor med den historiske betydnigen.

 

Nice - ignorant

Awful - fantastisk

Manufacture - laget med hendene

Tell - å telle

Prove - å teste

 

Eller er det bare du som har en stygg dobbeltmoral og ønsker ikke at vi skal kalle østkanten en ghetto? Istedenfor å komme med ordentlige argumenter så bestemmer du deg for å "ta" ordene våres.

Endret av Camlon
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jødene har visst enerett på det meste: alt fra enerett til "holocaust" til ordet "ghetto."

 

Møtt noen Islam-benektere i det siste, forresten? Vet du om noen anti-hamitter?

 

Hvordan forventer du å overbevise noen om noe som helst når du er så useriøs. Jøder påstår ikke å ha enerett på ordet "ghetto", og ikke-jøder påstår heller ikke noe sånt. Og nei: dersom du har sett eller hørt et par mennesker si noe sånt så betyr det IKKE at det er konsensus.

Lenke til kommentar

Jødene har visst enerett på det meste: alt fra enerett til "holocaust" til ordet "ghetto."

 

Møtt noen Islam-benektere i det siste, forresten? Vet du om noen anti-hamitter?

Det morsomme med Antisemittisme er at det er ikke jødene som er etterkommerne av den store Shem, men hvite europeere.

 

Folkemordet mot Eurpeere som er ledet av jøder er antisemittisme.

 

http://www.youtube.com/watch?v=jkXfnyXp06Y

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er komisk å lese om såkalt antisemitissme.. Hvorfor tror du "Gutten fra EVENTYRET", at det er vi hvite europeere som er etterkommere av Shem? Glem ikke at fra jødedommen oppstod kristendommen, og dermed islam. Vi er de kontrollerende kreftene i verden, alle tre. Resten av verden har en spiritualitet som innebærer balanse, balanse i ALT som finnes. Hva gir oss rett til å heve oss opp på det nivået som verdens herskere, verdens mest utviklede og siviliserte? I realiteten er vi de mest primitive, om så vi har Playstation og romfartssentre. Det bunner i hva man bruker energien sin på og ikke hvor "utviklet" man er. På samme måte som man må trene vekter for å få større muskler, på samme måte som man må spille relativt mye poker for å bli god. Det handler ikke om gener, men hva man fokuserer energien sin på.

 

Forkast tanken om at den hvite rase er den mest og best utviklede. Det er feil. Det er helt latterlig. Åpne øynene, dette er til å bli provosert av. Samtidig så forstår jeg poenget deres, men hva skal man forandre på? Skal man fortsette som alltid gjort, gjøre noe med bivirkningene av det reelle problemet, eller skal man for alvor ta tak i og forstå hva det egentlig er som forårsaker verdens lidelser?

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

@ Nicolas:

 

Det virker ikke som om du har satt deg ordentlig inn i dette her, men personlig har jeg studert gamle genuint europeiske tradisjoner slik som germansk, keltisk og slavisk paganisme en god stund, og jeg kan garantere at det finnes et hav av visdom og kunnskap om mennesket, naturen og universet i dette her. Jeg leste ditt innlegg om diverse elementer i mellomamerikansk tankegang i den andre tråden, og en del av det kunne jeg lett gjenkjenne fra mange av konseptene i gammel nordeuropeisk paganisme.

Spredningen av de abrahamittiske religionene fra midt-østen (i.e. jødedommen, kristendommen og islam) har dessverre ødelagt veldig mye av denne holistiske verdensoppfatningen når de spredte seg utover sitt opprinnelige geografiske område.

Jeg mener på mange måter at det kunne gavnet den hvite rasen om vi returnerte tilbake til en religion inspirert av våre gamle forfedre - noe som har eldgamle røtter i våre egne folk, i motsetning til kristendommen som ble innført utenifra gjennom det stormannsgale romerske imperiet.

 

Når det gjelder dine påstander om "vår" oppfatning av den hvite rasen:

Personlig syns jeg ikke det er så viktig hvorvidt mitt folk er mer utviklet enn andre folk eller ikke. Uansett har jeg et sterkere blodsbånd til andre nordeuropeere. Vi deler mange årtusener med historie, og jeg elsker mitt folk (selv om jeg ikke nødvendigvis liker hvert enkelt individ av folket). Mitt ønske er ikke å slavebinde andre raser, kun å bevare mitt eget, grunnet min hengivenhet til mine nærmeste. Jeg ser hvor dagens innvandringspolitikk går hen, og ønsker å stoppe denne negative utviklingen. Er dette så urimelig?

 

Jeg syns forøvrig at du går litt langt i din idealisering av de mellomamerikanske indianerstammene... Noe har jeg lest om deres forhistorie, og selv om jeg kan være enig i en del av deres spirituelle prinsipper, var de på ingen måte mindre blodtørstige enn det vi europeere har vært. Aztekerne satte vel verdensrekord når det gjelder menneskeoffring, og det var langt ifra uvanlig med brutal krigføring mellom disse forskjellige stammene.

Hva ville da ha stoppet dem ifra å spre sin krigføring også til andre kontinenter, om de bare hadde rukket å utvikle avansert skipsteknologi slik vi gjorde i Europa?

 

edit: tastefeil

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Legg merke til at nicolasdarvas med en gang når det ble snakk om hvite selvinteresser begynte å snakke om "hvit overlegenhet". Dette er er resultatet av jødenes herjinger i Hollywood og hvordan disse filmene American History X og Schindlers List nærmest er en del av pensum i den norske grunnskolen.

 

Selv er jeg anti-globalist og heller litt om etnopluralisme - d.v.s. at jeg ser verdien i å ha etnisk, kulturelt og rasemessig mangfold på jorda. Dette er den rake motsatsen til den sjelløse og gråfargede globalismen som prekes av Hollywood, våre myndigheter og internasjonale storbedrifter, som kun ønsker et materialistisk konsumeringssamfunn hvor etnisk identitet og et komplisert kulturelt mangfold bare blir en hindring.

Mitt verdensbilde handler ikke om hat mot andre raser, eller hevdelse av europeisk overlegenhet. Den hvite rasen har utvilsomt vært de mest kreative og skapende menneskene på denne planeten, og dette på godt og ondt. Mye av det vi har funnet frem til har gavnet hele menneskeheten, men mye av det har også skapt mye ødeleggelse og destruktivitet. Spørsmålet om hvem av oss som er "best" kan følgelig diskuteres i timevis uten å komme frem til noe absolutt svar, men hvilken rolle spiller dette? Saken er uansett at de europeiske folk har all rett til å beholde majoriteten i våre respektive hjemland, og vi har all rett til selvbestemmelse.

Den destruktive masseinnvandringen til Europa som vi ser nå idag er ikke en avgjørelse som i sannhet har blitt fattet av de europeiske folk som en helhet. Dette har blitt gradvis lurt på oss gjennom årelang manipulasjon, skyldfølelse og løgner fra våre styresmakter, slik at vi til slutt har endt opp der vi nå befinner oss.

Sånn sett er det ikke VI som har invitert til fremmedetnisk masseinnvandring til Europa slik noen av dere hevder.

Tror du virkelig at dette er noe vi ville blitt med på om alle konsekvensene hadde blitt lagt frem på bordet slik at vi hadde fullt overblikk over hva konsekvensene kunne bli?

Det er på tide at vi setter foten ned og går inn for å stoppe den globalistiske utviklingen om verdens folk skal få bevare sin identitet, slik at fremtiden ikke kun kommer til å handle om McDonalds, Coca Cola og Lady Gaga i alle hjørner av verden.

Et helt folks samlede, unike identitet er ikke mindre viktig enn et individs "personlige" identitet. Gjennom årevis med destruktiv utvikling har Europas folkestammer blitt drevet frem mot kald rotløshet med følgende identitetskrise. Tvangskristningen var begynnelsen, noe som ødela den sanne europeiske, holistiske tankegang og innførte bl.a. illusjonen om den lineære tid.

Videre den såkalte "opplysningstiden" som sådde frøet for et enda kaldere og materialistisk verdensbilde, deriblant ateismen.

Videre har amerikanisering, Hollywood, moderne globalisme med følgende "multukulturalisme" ødelagt mye av den gjenværende folkeidentiteten vi hadde, og nå står folket igjen som et tomt skall hvor enkeltindividene ikke bryr seg om stort mer enn individuell nytelse og falsk identitet basert på forskjellige populær-"kulturer".

 

Hva vi behøver for folkets og dermed enkeltindividenes helse er å returnere til langt mer desentraliserte samfunn, hvor folkekulturer får råde og en sunn og ikke-selvisk livsstil oppmuntres.

Den hvite rasen må også sikres - ikke nødvendigvis på grunn av vår "overlegenhet" slik mange feilaktig antar, men grunnet titusenvis av år med adskilt evolusjon som har ført til våre særtrekk. Om vår evolusjon skal fortsette, må vi fortsette å være tro til våre egne folk, slik at ikke andre raser forstyrrer vår individuelle utvikling.

Om vi skal bygge trygge samfunn for våre barn må vi innse at vi er forskjellige, og at vi alle trives best på våre egne betingelser i et miljø som er nærmest våre nærmeste.

Individ - kjernefamilie - slekt og nærmiljø - folk - rase - menneskeheten.

Selv om vi innser at vi har endt opp med å tilhøre en annen familie/stamme av menneskeheten enn andre, betyr ikke dette at vi ikke kan respektere, eller t.o.m. beundre andre grener av menneskeheten.

 

Ja til naturlig mangfold!

 

edit: tastefeil

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Legg merke til at nicolasdarvas med en gang når det ble snakk om hvite selvinteresser begynte å snakke om "hvit overlegenhet". Dette er er resultatet av jødenes herjinger i Hollywood og hvordan disse filmene American History X og Schindlers List nærmest er en del av pensum i den norske grunnskolen.

Jeg trodde at det var et resultat av europeernes mange hundre år med herjinger i alle andre verdensdeler... :hmm:

 

For ikke å snakke om denne absurde trangen til å gi jødene skylden for alt som er galt, sett fra et arisk standpunkt, selvsagt.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg trodde at det var et resultat av europeernes mange hundre år med herjinger i alle andre verdensdeler... :hmm:

 

Den hvite rasen har vært involvert i krigføring og imperialisme, men det er vi ikke alene om. Gi meg navnet på en eneste rase eller folkegruppe som aldri har vært involvert i blodtørstige eller krigerske handlinger.

Når europeerne kom til Amerika, var ikke krig noe nytt for indianerstammene. Forskjellen var at mens de hadde holdt seg til stamme-kriger og -konflikter, så hadde vi europeere utviklet teknologi som lot oss føre disse tingene over havet til fjerne himmelstrøk.

Vi har heller ikke vært de eneste som har holdt oss med slaver. Dette har vært en gjenganger i mange kulturer over hele jorda, inkludert diverse indianske kulturer. For ikke å snakke om den arabiske slavehandelen, som ikke bare gikk utover svarte afrikanere, men også haugevis av hvite europeere. Ironisk nok er det bl.a. horder av muslimske arabere vi nå slipper inn i landene våre, og likevel våger visse folk å si at dette er noe vi "skylder" disse menneskene på grunn av hvit herjing i forhistorien. Haha!

 

edit: tastefeil...

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Legg merke til at nicolasdarvas med en gang når det ble snakk om hvite selvinteresser begynte å snakke om "hvit overlegenhet". Dette er er resultatet av jødenes herjinger i Hollywood og hvordan disse filmene American History X og Schindlers List nærmest er en del av pensum i den norske grunnskolen.

Jeg trodde at det var et resultat av europeernes mange hundre år med herjinger i alle andre verdensdeler... :hmm:

 

For ikke å snakke om denne absurde trangen til å gi jødene skylden for alt som er galt, sett fra et arisk standpunkt, selvsagt.

 

Geir :)

Det er ikke bare et arisk standpunkt.

 

http://www.youtube.com/watch?v=HyHYWTiqTkQ

 

Forresten Geir, hvordan står du i forhold til å bygge et tredje tempel i Jerusalem?

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Legg merke til at nicolasdarvas med en gang når det ble snakk om hvite selvinteresser begynte å snakke om "hvit overlegenhet". Dette er er resultatet av jødenes herjinger i Hollywood og hvordan disse filmene American History X og Schindlers List nærmest er en del av pensum i den norske grunnskolen.

Jeg trodde at det var et resultat av europeernes mange hundre år med herjinger i alle andre verdensdeler... :hmm:

 

For ikke å snakke om denne absurde trangen til å gi jødene skylden for alt som er galt, sett fra et arisk standpunkt, selvsagt.

 

Geir :)

 

Muslimene og nynazistene har jo mye til felles når det gjelder dette med å digge hitler og hate jøder.

Lenke til kommentar

Gutten fra Eventyret:

 

Gi oss gjerne en kjapp innføring i dette med Shem. Er jo interessant.

 

http://www.biblebelievers.org.au/edomites.htm

 

Ham was persuaded by his consort Naamah, to practice ritual murder and cannibalism. The word "cannibalism" comes from Canaan and the demon god Baal. Eustace Mullins, The Curse of Canaan p. 12 (1987). By eating fair-skinned persons, he was told, his descendants would regain their superior qualities. Eustace Mullins, The Curse of Canaan p. 11 (1987).

 

The lands of Israel and southern Syria once formed the empire of the Canaanites and the early Phoenicians: "Archeologists have found evidence of a definite connection between the Canaanites and the Phoenicians, linking them to the Egyptians. The Canaanite pantheon of gods is similar to that of the Eyptians, the Hindus and the Builders." Norman Paulsen, Christ Consciousness p. 354 (1984).

 

Cain, "who was of that wicked one" (I John 3:12) was the first to use his inherent ability to do evil by killing His half-brother Abel, who was a servant of God. Likewise, the synagogue of Satan uses all manner of evil to harm the people of God, in their quest to take from Israel their God-given birthright. Why do they want this birthright? Because one of their Adamic forefathers sold his birthright to Jacob/Israel for a bowl of soup. Malachi 1:2-3 and Romans 9:13 tell us, "Jacob have I loved, but Esau have I hated." We read how Esau grieved his parents by marrying into the Canaanite line: "Esau was forty years old when he took to wife Judith the daughter of Beeri the Hittite, and Bashemath the daughter of Elon the Hittite: which were a grief of mind to Isaac and to Rebekah . . . and Aholibamah the daughter of Anah the daughter of Zibeon the Hivite; and Bashemath Ishmael's daughter, sister of Nebajoth" (Genesis 26:34-35; 36:2-3).

 

Esau was quite the mongrelizer. Though he was of the Adamic race and the blood of Abraham, "A little leaven leavens the whole lump" and he commited genocide by marrying into the bloodline of Canaan, "leavening" his proginy, the Edomites. Gensis 36:8, "Esau is Edom."

 

---

 

Jesus Kristus fikk disse til å innrømme at de ikke hadde vært i fangenskap på den tiden de gikk under navnet fariseere, dvs de er ikke Israel eller av Abraham. De er fakes.

Endret av Gutten fra eventyret
Lenke til kommentar

Den hvite rasen har vært involvert i krigføring og imperialisme, men det er vi ikke alene om. Gi meg navnet på en eneste rase eller folkegruppe som aldri har vært involvert i blodtørstige eller krigerske handlinger.

Det var ikke poenget mitt. Poenget er at vi ikke trenger Steven Spielberg for å fortelle oss at hvite europeere har tatt seg til rette. Hvit overlegenhet har vært et begrep lenge før Hollywood begynte å lage filmer om det.

 

Krigerskhet er en iboende egenskap hos alle kulturer og samfunn. Du får ikke meg til å si at noen folkeslag er bedre eller verre enn andre. Men noen ideologier har vært det, og noen herskere.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...