Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Kårer hermed Tabris' innlegg over til århundrets mest naive og PK-indoktrinerte post på diskusjon.no.

 

Islam/muslimer har et voldtektsproblem. Sånn er det bare. De lever ikke i "fred".. det er ikke snakk om å spille på lag, de ønsker ikke å være med på vårt lag, har du ikke forstått det enda?

Endret av Ideal
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv, mener jeg at vi burde innføre en innvandrings-stopp. Rett og slett for å få kontroll over innvandrerene vi har nå, og sørge for at de blir forsvarlig intergrert i samfunnet. Etter det har blitt gjennomført, kan vi sakte men sikkert åpne grensene igjen, men kontrollert innvandring.

 

Ukontrollert innvandring skaper dessverre bare problemer og "ghettofisering" i visse miljøer (se Rosengård, Malmø; Groruddalen, Oslo...)

 

Enig i mesteparten av det du sier her, bortsett fra det med at grensene skal åpnes igjen. Om grensene skal åpnes igjen, må det være kun tillatt med innvandring fra andre nordeuropeiske land med lignende kultur og folk.

 

 

Jeg skal her spå fremtiden for dere som tydeligvis ikke har et snev av forsyn eller analytiske evner.

 

Flere kvinner som Elin Krantz vil måtte bøte med livet, flere vil bli overfalt og utsatt for groteske handlinger, flere dustemikler som er dønn avhengig av statsapparatet vil komme med elendige bortforklaringer og fokusere på andre steder enn der det behøves med samme resultat i en liten periode før sanne nordmenn som ikke har blitt pasifisert av jødestyrt presse og forgiftet matforsyning vil reise seg og ta tilbake landet og med makt fjerne de dumskaller som lever for å gjøre norden til et multikulturelt utopia hvor vår rase skal gå under, på toppen av det hele vil dette farlige tankegodset og den massive hjernevaskingen bli fjernet.

 

Og tilbake står de politisk korrekte, multikulturalistene, mangfoldsforkjemperne og andre degenererte med sine hoder bøyd i all fremtid.

 

Absolutt. Dette vil komme til å skje før eller senere. Et multikulturelt samfunn er som en tidsinnstilt bombe.

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selv, mener jeg at vi burde innføre en innvandrings-stopp. Rett og slett for å få kontroll over innvandrerene vi har nå, og sørge for at de blir forsvarlig intergrert i samfunnet. Etter det har blitt gjennomført, kan vi sakte men sikkert åpne grensene igjen, men kontrollert innvandring.

 

Ukontrollert innvandring skaper dessverre bare problemer og "ghettofisering" i visse miljøer (se Rosengård, Malmø; Groruddalen, Oslo...)

Enig i mesteparten av det du sier her, bortsett fra det med at grensene skal åpnes igjen. Om grensene skal åpnes igjen, må det være kun tillatt med innvandring fra andre nordeuropeiske land med lignende kultur og folk.

Det er ingenting galt med innvandring av oppegående og intelligente mennesker. Jeg kjenner til mange tilfeller hvor personene kommer fra "dårlige" deler av verdenen, og gjør det veldig godt i Norge. Og det er positivt både for oss og for dem. Dette gjøres ved at intergrering fungerer skikkelig.

Lenke til kommentar

Det er ingenting galt med innvandring av oppegående og intelligente mennesker. Jeg kjenner til mange tilfeller hvor personene kommer fra "dårlige" deler av verdenen, og gjør det veldig godt i Norge. Og det er positivt både for oss og for dem. Dette gjøres ved at intergrering fungerer skikkelig.

 

Kommer ann på hvor stor innvandringen er det, Slimda.

Mange europeiske land har allerede rotet det skikkelig til. Se f.eks. på England, hvor offisielle demografiske prognoser har regnet ut at hvite engelskmenn kommer til å være en etnisk minoritet innen 2066. Lignende kan rapporteres fra Frankrike, Nederland, Tyskland, Sverige... Bare legg til eller trekk fra noen få år.

Hva betyr dette? At de europeiske folks hovedproblem er masseinnvandring av fremmede raser, ikke dårlig integrering, gjennomsnitts-IQ per innvandrer og slikt.

Enkelt og greit.

Endret av Wyrd
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ingenting galt med innvandring av oppegående og intelligente mennesker. Jeg kjenner til mange tilfeller hvor personene kommer fra "dårlige" deler av verdenen, og gjør det veldig godt i Norge. Og det er positivt både for oss og for dem. Dette gjøres ved at intergrering fungerer skikkelig.

 

Kommer ann på hvor stor innvandringen er det, Slimda.

Mange europeiske land har allerede rotet det skikkelig til. Se f.eks. på England, hvor offisielle demografiske prognoser har regnet ut at hvite engelskmenn kommer til å være en etnisk minoritet innen 2066. Lignende kan rapporteres fra Frankrike, Nederland, Tyskland, Sverige... Bare legg til eller trekk fra noen få år.

Hva betyr dette? At de europeiske folks hovedproblem er masseinnvandring av fremmede raser, ikke dårlig integrering, gjennomsnitts-IQ per innvandrer og slikt.

Enkelt og greit.

 

Jeg har egentlig ikke et proplem med dette. Det har lite å si for meg hva slags hudfarge menneskene rundt meg har. Det som plager meg med dette er endringene i kultur og religion det kan føre med seg. Det viktige er med andre ord ikke hvordan innvandrere ser ut, men hva slags mennesker de er. Fundamentalister, mennesker assossiert med lobbyvirksomhet eller fundamentalistiske organisasjoner som søker å gjennomføre en endring av vestlige verdier, samt straffedømte burde nektes adgang til landet. Arbeidsinnvandrere ønsker jeg hjertelig velkommen. Mer import av ressurser og intelligens, mindre familiegjenforening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer ann på hvor stor innvandringen er det, Slimda.

Mange europeiske land har allerede rotet det skikkelig til. Se f.eks. på England, hvor offisielle demografiske prognoser har regnet ut at hvite engelskmenn kommer til å være en etnisk minoritet innen 2066. Lignende kan rapporteres fra Frankrike, Nederland, Tyskland, Sverige... Bare legg til eller trekk fra noen få år.

Hva betyr dette? At de europeiske folks hovedproblem er masseinnvandring av fremmede raser, ikke dårlig integrering, gjennomsnitts-IQ per innvandrer og slikt.

Enkelt og greit.

Jada, jeg er fullt klar over dette. Men det virker som du har oversett det jeg sa om en kontrollert innvandring. Dagens innvandring er ikke kontrollert, og heller ikke noe jeg ønsker. Europa har vært naive når det har kommet til innvandring, og de får svi for dette nå.

Lenke til kommentar

Det er ingenting galt med innvandring av oppegående og intelligente mennesker. Jeg kjenner til mange tilfeller hvor personene kommer fra "dårlige" deler av verdenen, og gjør det veldig godt i Norge. Og det er positivt både for oss og for dem. Dette gjøres ved at intergrering fungerer skikkelig.

 

Kommer ann på hvor stor innvandringen er det, Slimda.

Mange europeiske land har allerede rotet det skikkelig til. Se f.eks. på England, hvor offisielle demografiske prognoser har regnet ut at hvite engelskmenn kommer til å være en etnisk minoritet innen 2066. Lignende kan rapporteres fra Frankrike, Nederland, Tyskland, Sverige... Bare legg til eller trekk fra noen få år.

Hva betyr dette? At de europeiske folks hovedproblem er masseinnvandring av fremmede raser, ikke dårlig integrering, gjennomsnitts-IQ per innvandrer og slikt.

Enkelt og greit.

 

Jeg har egentlig ikke et proplem med dette. Det har lite å si for meg hva slags hudfarge menneskene rundt meg har. Det som plager meg med dette er endringene i kultur og religion det kan føre med seg. Det viktige er med andre ord ikke hvordan innvandrere ser ut, men hva slags mennesker de er. Fundamentalister, mennesker assossiert med lobbyvirksomhet eller fundamentalistiske organisasjoner som søker å gjennomføre en endring av vestlige verdier, samt straffedømte burde nektes adgang til landet. Arbeidsinnvandrere ønsker jeg hjertelig velkommen. Mer import av ressurser og intelligens, mindre familiegjenforening.

 

Som om du skulle tatt ordene fra munnen min... Skulle akkurat skrive et innlegg med samme innhold!

 

Det som bekymrer meg er ikke at "den germanske rase" vil bli vannet ut, men den (u)kulturen innvandring drar med seg. Det er trist at folk som flykter fra undertrykking og nød skal dra med seg den kulturen de flykter fra når de kommer hit til Norge, verdens beste land å leve i. Vi trenger ikke å forandre oss, vi har for lengst kommet oss ut av middelalderen...

Lenke til kommentar
Det som bekymrer meg er ikke at "den germanske rase" vil bli vannet ut, [...]
Jeg synes dette er helt vanvittig. Tar du det samme standpunktet ovenfor andre utdøende raser innenfor dyreriket, eller er det kun etniske Europeere du ikke unner en sjangse til å overleve?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Det som bekymrer meg er ikke at "den germanske rase" vil bli vannet ut, [...]
Jeg synes dette er helt vanvittig. Tar du det samme standpunktet ovenfor andre utdøende raser innenfor dyreriket, eller er det kun etniske Europeere du ikke unner en sjangse til å overleve?

 

Hvilke "raser" innenfor dyreriket er det du tenker på? Jeg synes det er greit at de blander seg, så lenge det ikke er vi mennesker som ødelegger.

 

Jeg var sammen med ei som var halvt thai. Jeg kan ikke si jeg bekymret meg noe særlig for at barna våre ville hatt litt asiatiske gener i seg. Sant å si synes jeg jenter med brune øyne og solbrun hud er penest, men det er en personlig preferanse :)

Lenke til kommentar
Hvilke "raser" innenfor dyreriket er det du tenker på?
Jeg tenker blant annet på isbjørner, pandaer, sibirtigre, europeiske ulver, og mange andre. Må den Europeiske bestandelsen også våre på bare et par tusen før folk begynner å bry seg?

 

Jeg var sammen med ei som var halvt thai. Jeg kan ikke si jeg bekymret meg noe særlig for at barna våre ville hatt litt asiatiske gener i seg. Sant å si synes jeg jenter med brune øyne og solbrun hud er penest, men det er en personlig preferanse :)
Så hvorfor ikke dra til Sør-Asia istedefor å utsette oss etniske Europeere for enda mer utryddningstrussel?

 

Man ville ikke tilført hundretusenvis av bengaltigre inn på habitatet til utryddningstruede sibirtigre, så hvorfor blir vi Europeere utsatt for det samme?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hvilke "raser" innenfor dyreriket er det du tenker på?
Jeg tenker blant annet på isbjørner, pandaer, sibirtigre, europeiske ulver, og mange andre. Må den Europeiske bestandelsen også våre på bare et par tusen før folk begynner å bry seg?

 

Jeg var sammen med ei som var halvt thai. Jeg kan ikke si jeg bekymret meg noe særlig for at barna våre ville hatt litt asiatiske gener i seg. Sant å si synes jeg jenter med brune øyne og solbrun hud er penest, men det er en personlig preferanse :)
Så hvorfor ikke dra til Sør-Asia istedefor å utsette oss etniske Europeere for enda mer utryddningstrussel?

 

Man ville ikke tilført hundretusenvis av bengaltigre inn på habitatet til utryddningstruede sibirtigre, så hvorfor blir vi Europeere utsatt for det samme?

 

Du blander "art" og "rase". Isbjørn er en truet art, ikke en truet rase...

 

Uansett, dette var en avsporing...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ideal:Disse paralellsamfunnene oppstår da innvandrerne flytter til bydeler der det kun bor andre innvandrere, og man får en ghetto der innvandrerne kun snakker sitt eget språk, barna ikke lærer norsk, og dermed blir skoletapere.

 

;)

 

Hvor i all verden tar du det fra at jeg har hetset jøder?!?!?! Jeg bare spurte hvor mange jøder det var i groruddalen siden du nevnte de.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Hvor i all verden tar du det fra at jeg har hetset jøder?!?!?! Jeg bare spurte hvor mange jøder det var i groruddalen siden du nevnte de.

 

Jøder ble ikke nevnt med ett ord i mitt innlegg.

Ikke overraskende at en muslim er jødehater med nazistsympatier.

Slike holdninger har de som tilber mekka fem ganger om dagen, samtidig er de så frekke at de tror de har rett til å rope ut om rasisme tjue ganger om dagen.

 

Muslimer - NEI TAKK.

Endret av Ideal
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er helt korrekt. Sitert fra Dictionary.com:

 

–noun, plural -tos, -toes.

1.

a section of a city, especially a thickly populated slum area, inhabited predominantly by members of an ethnic or other minority group, often as a result of social or economic restrictions, pressures, or hardships.

2.

(formerly, in most European countries) a section of a city in which all Jews were required to live.

Lenke til kommentar

Er vi utryddningstruet også nåda? :p

Jepp. Om 50 år med dagens utvikling vil de fleste innfødte beboerene (urfolkene) i Nord-Vest-Europa være minoriteter i sine respektive land. Malmø, Birmingham og Marseille i dag - hjembyen din i morgen. ;)

 

Du blander "art" og "rase". Isbjørn er en truet art, ikke en truet rase...
Semantikk. Jeg mener det er en rase av bjørne-arten. Uansett er poenget det at slikt ødelegger vårt naturlige mangfold.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...