Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken

Anbefalte innlegg

Sian fører folk bak lyset.

jeg så at folk farte med løgn selv etter at jeg postet denne linken.

Nå har det ikke noe med hvor de kommer fra, men det har med hvem vi slipper inn...

Men jeg har skrevet flere gode forslag før og ett av de forslagene har de jo innført nå og det er bedre grensekontroll.

Det andre var psykologtesting/generell testing av innvandrere/asylsøkere.

men som sagt, så har det ingenting med hvor de kommer fra, men det har med personene vi slipper inn å gjøre...

drar opp denne her. dette er gode tiltak...

ellers er det trist at enkelte debattanter bruker skremselspropaganda som HIV(selv om det norske folk vet hvordan det smitter) for å argumentere mot innvandring. Hadde håpet at man ikke falt ned på det nivået(ja det holder like lavt nivå som det gutten fra eventyret holdt på med i starten av tråden)...

Endret av Step_up
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men foruten denne ene saken; setter du virkelig pengene dine på at AP og SV skal løse innvandringsproblematikken?

Det er forøvrig flere momenter som burde gjøre oss betenkte her. For det første er det ikke rimelig å frata en majoritet et privilegium for å manipulere en minoritet, som kanskje ikke vil reagere på ønsket vis uansett. Da sitter vi der med samme situasjon som før, bare at folk har mindre penger.

Jeg forstår at KrF er imot avgjørelsen, men hva har Høyre og FrP å gjøre med å protestere her? Kontantstøtte er en sosialistisk ordning, der skattepenger blir brukt til å finansiere familieforøkning etter behov. Senk skatter og avgifter, så vil folk selv kunne justere sin familiestørrelse etter egen inntekt og staten trenger ikke være inne i bildet overhodet.

Nei, venstresiden har klart å lurt seg selv med at all kritisk omtale av innvandring er rasisme, og ingen vil jo være rasistisk. Derfor er det viktig med en sterk opposisjon og samtidig partier som "drar de andre partiene mot sin egen innvandringspolitikk", slik man har sett eksempler på at f.eks. AP har strammet litt inn etter at FrP har snakket om dette i årevis. Egentlig har jeg ingen tro på at noen store forandringer kommer til å skje, og det blir jo interessant. Det virker som at venstresiden og høyresiden har begge punkter de prioriterer mer innenfor innvandringspolitikken enn motsatt side, så på den måten utfyller de gjerne hverandre - hvertfall litt.

Du har selvsagt rett i at det ikke er riktig å straffe alle for det noen "gjør", men venstresiden har hele tiden vært mot kontantstøtten. Det høyresiden argumenterer med er jo at foreldre da kan velge om de vil ha barn i barnehagen eller hjemme. Så lenge det ikke er barnehageplasser er jeg for at foreldre med barn hjemme skal få kontantstøtte, men håper at antall barnehageplasser er noe de aktivt vil jobbe for å øke. At man skal få penger fordi man ikke ønsker å ha barn i barnehage når man kan få plass, synes jeg ikke noe om. Man har jo også barnetrygd fra før.

Lenke til kommentar

Nei, venstresiden har klart å lurt seg selv med at all kritisk omtale av innvandring er rasisme, og ingen vil jo være rasistisk.

eeeh, nei. Men poenget er jo at det ikke er innvandringen som er problemet, det er enkeltindividene vi slipper inn og det er vel det de prøver å fastslå...

Lenke til kommentar

Nei, venstresiden har klart å lurt seg selv med at all kritisk omtale av innvandring er rasisme, og ingen vil jo være rasistisk.

eeeh, nei. Men poenget er jo at det ikke er innvandringen som er problemet, det er enkeltindividene vi slipper inn og det er vel det de prøver å fastslå...

Ja, hvis man ser på kriminaliteten som begåes. Men selv om vi bare slipper inn snille og hyggelige mennesker har fremdeles vi og særlig dem et ansvar for at de skal bli integrert. Det fungerer ikke i nærheten godt nok i dag, og et resultat av det kan og vil være skikkelig rasisme. Å begrense antall innvandrere som kommer til Norge, uansett hvor de kommer fra, vil gjøre at man kan bruke mer ressurser på hver enkelt innvandrer.

Venstresiden tør ikke si at man bør redusere antall innvandrere og stille hardere krav til de som kommer hit. Norge har meget å lære av Danmark, og det bør være strenge krav og mye arbeid som ligger bak et statsborgerskap.

• Liker 1
Lenke til kommentar

ellers er det trist at enkelte debattanter bruker skremselspropaganda som HIV(selv om det norske folk vet hvordan det smitter) for å argumentere mot innvandring. Hadde håpet at man ikke falt ned på det nivået(ja det holder like lavt nivå som det gutten fra eventyret holdt på med i starten av tråden)...

Det er ment som samfunnsnyttig opplysning. Jeg vil ikke ha spredning av dette viruset i Norge, men det er en spredning av viruset. Det er lettere å håndtere et problem før det har vokst seg stort.

Innvandrere fra deler av utviklingslanda utgjør en stadig større gruppe av hiv positive i Norge, men kan forstå at du ikke liker at dette blir dratt inn i innvandringspolitikken, selv om det er viktig. Det er jo ikke noe som er kjekt å diskutere.

Lenke til kommentar

Det er jo umulig for et normalt oppegående menneske å ta dette seriøst. Du mener altså at de utgjør en trussel for landet vårt på den måten at landets selvstendighet, står i fare, og at de skaper utrygghet i befolkningen.

Ja, der sa du det selv.

En kontinuerlig, multikulturalistisk politikk vil, sannsynligvis, true etniske nordmenns posisjon i det som var ment å være vår egen NASJONAL-stat.

Nei. Absolutt ikke, på noen måte. Tror du vi virkelig er så få, og så svake og ynkelige? Tror du virkelig på at vi blir overbemannet?

Det kommer helt an på om vi begynner å motarbeide dagens utvikling eller ikke.

Jeg önsker naturligvis at det scenariet jeg beksrev ikke skal fortsette sin fremmarsj, og at nordmenn viser seg å väre sterke i årene som kommer.

Jeg har uansett mine tvil om at en multikulturaliserende politikk kommer til å fortsette i all uendelighet, siden jeg ikke har noen tro på at nordmenn dypest sett vil finne seg i videre fremmedgjöring i sitt eget land.

För eller siden vil vi forstå at vi har fått nok, og grensene vil komme til å väre langt strengere enn de er idag.

Mitt utsagn er likevel gyldig, da en kontinuasjon av dagens utvikling over mange år vil få "uante" konsekvenser mens prosenten av mennesker med ikkeeuropeisk kulturelt og etnisk opphav stiger i en relativt hurtig hastighet fra tiår til tiår.

Mindre politiske endringer kan både sette denne hastigheten opp og ned, så det er nesten umulig å väre sikker på hvordan tilstandene ser ut i f.eks. år 2060.

Som jeg har påpekt tidligere, så er det dere med så ekstreme meninger, akkurat av samme ulla som de med ekstreme meninger innen andre kulturer. Det eneste slike folk gjør er å spre hat, og propaganda, og de gir blanke blaffen i om det er sant eller ikke, bare de får medhold i sine ekstreme meninger, i alle fall av noen få stykker...

Du kan kalle det hat så mye du vil, men det endrer lite på mine sanne motivasjoner.

Det man kanskje burde gjort, var å ta alle dere høyre-ekstreme, og alle ekstremister innen islam, og plassert dem på samme sted. For det kunne jo vært interessant å finne ut hvor lang tid dere ville brukt på å utslette hverandre, med så mye hat som dere klarer å produsere på bare en dag.

Först: forklar hvorfor jeg er på "höyresiden" (höyreekstrem). Vi har allerede snakket om dette flere ganger, og en retardert bruk av denne merkelappen på alt som kryper og går av ideologier som på noen som helst måte er innvandringskritiske, ber om en intelligent forklaring.

Denne rasemessige og kulturelle oppsplittingen av vårt moderland vil videre kunne lede til alvorlige konflikter i fremtiden når de nye gruppene blir større, sterkere og mer innflytelsesrike i samfunnet.

Vrangforestilling... Det er ikke så heftig innvandring at dette noen sinne vil være reelt. Etniske nordmenn vil alltid være i et stort flertall... Det du og dere ekstremister kommer med, er ikke annet enn ville paranoide feberfantasier som får liten støtte ellers i samfunnet.

Det kommer som sagt an på politikken og videreutviklingen i årene som kommer.

Jeg har tro på at tiden vil bringe en langt mer restiktiv innvandring enn det vi har idag, men det er også sterke politiske krefter som gjerne vil se det stikk motsatte.

Det er DU som viser feberfantasier ved å utelukke en slik utvikling over tid, når man allerede ser at samfunnet blir stadig mer "multikulturelt" ved en jevn ökning i andelen ikke-etniske.

Allerede nå har vi fått se en økning i kriminalitet generelt, og en kraftig, hårreisende økning i overfallsvoldtekter mot etnisk norske kvinner, hvor ikke-europeiske innvandrere står bak i de aller fleste tilfellene.

Og da skal vi skjære alle over en kam, og indirekte ta livet av alle som søker asyl, eller som ønsker å komme hit?

Vil gjerne se en totalstopp i innvandring fra visse områder som har vist seg å skape problemer for landets etniske befolkning, ja.

Hva dette har med å indirekte ta liv mennesker, må gudene vite.

Mennesker blir drept hver eneste dag, og det er bare en liten andel mennesker som blir hjulpet av å komme til Norge - at vi hjelper noen av disse menneskene går videre ut over etnisk norske individer, först og fremst kvinner.

Vil du indirekte voldta disse kvinnene ved å prioritere somaliske individer, for å speile ditt spörsmål tilbake?

Mener du at vi indirekte dreper alle de tusenvis av mennesker som dör rundt omkring i verden fordi de ikke oppholdt seg i Norge?

Vi bör jobbe for å sikre langsiktig fred rundt omkring i de forskjellige geografiske landområdene, og dette löses ikke ved å la fremmede folkeslag flomme inn i Skandinavia.

Og dette er bare begynnelsen!

Vent til ”venstresiden” får det som de vil og Norge er multikulturalisert til en mye større grad...

Hvis høyreekstreme får det som de vil, så blir vi et monokulturelt, inntollerant, sneversynt og gjerrig folk, som bare tenker på oss selv og våre "egne"... Vi må spise den samme kjedelige maten i hundrevis av år, fordi hvis vi finner på å spise annen mat, kunne vi jo komme i fare for å tilegne oss multikultur.

Følger vi ikke nordisk religion, så er vi jo også multikulturelle, da alle de andre religionene kommer fra utlandet...

Alle folkeslag rundt omkring i verden har importert mat og diverse andre kulturelle elementer som man har sett på som en forbedring av samfunnet og livsstilen - det som har vist seg å väre konstruktivt. Dette kommer vi til å fortsette med, og dette er absolutt ikke etniske europeere alene om her i verden.

Spörsmålet er om en jevn ström av fremmede folkeslag som bringer med seg ting vi har lite kontroll over, og som har fört til en rekke negative ting, er en nödvendighet for dette.

Svaret er naturligvis nei.

Når det gjelder religion, mener jeg personlig at vi skulle stått imot innföringen av den dogmatiske, abrahamittiske tradisjonen og holdt oss til vår egne, mer konstruktive tradisjon.

Kristendommen har sinket vitenskapelig fremgang og fritenkning, for ikke å snakke om all den frykten og undertrykkelsen den har skapt.

Det siste vi trenger nå er vel en ny, enda mer undertrykkende abrahamittisk tradisjon i Islam.

2. 1,7 millioner å være innvandrere eller født i Norge med to innvandrerforeldre.

Feil igjen. I 2060, vil Norge ha mange tredjegenerasjonsinnvandre of fjerdegenerasjonsinnvandre som vil være muslimer. Du kan ikke regne slik.

Hvor lenge vil du anse en familiegren være utenlandsk? For evig? 100 generasjoner? 10?

Det kommer an på hva du sammenligner familiegrenen med. Om den ikke er av nordisk opphav (og altså av europid rasevariasjon), vil den väre utenlandsk sammenlignet med dette folkeelementet helt til rasemessige og kulturelle forskjeller mellom disse gruppene er utvisket, med det resultat at det gamle nordiske befolkningselement ikke lenger eksisterer. Er dette noe du önsker skal skje?

Jeg anser dem som norske, men de er forsatt muslimer.

Islam er en relgion, ikke en nasjonalitet.

Ja, norske som i betydningen innehaver av norsk statsborgerskap. Men nordmenn?

Da forutsetter du at min etniske gruppes eksistens og egenart skal rett frem fornektes.

Og så får vi en dualkultur, og ikke en multikultur, for å så begynne å hate hverandre.

Og vis vi hater hverandre nok så vil rasisme partier i varierende toner få mer makt, fordi det er et problem resten av poltikerne ikke vil røre fordi det er "poltisk belagt" å så mye som kommentere det.

Sverige har fått sitt nazi party inn, og de har en stemmerbase, fordi det er et problem som ingen har gjordt noe med. Vi nordmenn kommer til å følge om 5-10 år om ingen gidder å gjøre noe.

Sverigedemokraterna, altså? Dette er da ikke et nasjonalsosialistisk parti. Hva med å lese partiprogrammet?

Svenskarnas Parti går muligens mer mot nasjonalsosialisme, men det blir ikke helt riktig her heller, til tross for at de er langt mer radikale.

Så har du jo Nationaldemokraterna, som er basert på et etnopluralistisk grunnlag.

De to siste er forövrig ikke i Riksdagen, og har hittil en lav oppslutning.

Endret av Wyrd
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mennesker blir drept hver eneste dag, og det er bare en liten andel mennesker som blir hjulpet av å komme til Norge - at vi hjelper noen av disse menneskene går videre ut over etnisk norske individer, först og fremst kvinner.

Viss vi bare tar inn nok asylsøkere så går det vel tomt? Kan vel se ut som noen tenker slik.

Vi bör jobbe for å sikre langsiktig fred rundt omkring i de forskjellige geografiske landområdene, og dette löses ikke ved å la fremmede folkeslag flomme inn i Skandinavia.

Det er dette diskusjonen egentlig burdet handlet om. Og det finest mange prosjekter som mangler pengestøtte, penger som går vekk i asylpolitikken.

Asyl politikken er den mest urettferdig og dårligste uhjelpen jeg vett om.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo umulig for et normalt oppegående menneske å ta dette seriøst. Du mener altså at de utgjør en trussel for landet vårt på den måten at landets selvstendighet, står i fare, og at de skaper utrygghet i befolkningen.

Ja, der sa du det selv.

En kontinuerlig, multikulturalistisk politikk vil, sannsynligvis, true etniske nordmenns posisjon i det som var ment å være vår egen NASJONAL-stat.

Nei. Absolutt ikke, på noen måte. Tror du vi virkelig er så få, og så svake og ynkelige? Tror du virkelig på at vi blir overbemannet?

Det kommer helt an på om vi begynner å motarbeide dagens utvikling eller ikke.

Altså det er ingen ting som svarer til at vi blir overbemannet. Ingen seriøse kilder taler for det. Ingen eksperter på området ville sagt noe slikt da det ikke kommer til å bli noen realitet. Derfor ser jeg ikke noen grunn til å motarbeide noe som helst, men ser helst at utviklingen fortsetter og at vi ikke forsøker å stanse den. Det beste vi kan gjøre er å jobbe for de gode verdiene i samfunnet gjennom å dyrke dem, og fellesskapet.

Vi må motarbeide de ideologiene, og religionene vi er uenig i, og dette er en naturlig utvikling til det beste for menneskeheten.

For å være enige i alt, vil ikke føre til noen utvikling.

Jeg önsker naturligvis at det scenariet jeg beksrev ikke skal fortsette sin fremmarsj, og at nordmenn viser seg å väre sterke i årene som kommer.

Jeg har uansett mine tvil om at en multikulturaliserende politikk kommer til å fortsette i all uendelighet, siden jeg ikke har noen tro på at nordmenn dypest sett vil finne seg i videre fremmedgjöring i sitt eget land.

Neivel, så hvorfor overdrive problemet? Altså: Multikultur vil eksistere uansett, sånn helhetlig sett i en verden. I stedet for at vi lager menneskeskapte murer, og murer oss inne, og de andre ute, kan vi ikke like godt bare innse at det ikke er oss og dem, men at hele menneskeheten er en art? Hvorfor er det så uhorvelig viktig for deg at menneskeheten blir delt opp i kultur og etnisitet? Hvorfor kan ikke en mangfoldig kultur eksistere?

För eller siden vil vi forstå at vi har fått nok, og grensene vil komme til å väre langt strengere enn de er idag.

Fremdeles ingen ting som tyder på at vi er truet, eller noe sånt.

Det er alt for mange ting som taler i mot... Men dersom nordmenn en gang får nok: Da er det helt i orden; Bare steng grensene, dersom man føler at det er den beste løsningen på verdens problemer.

Mitt utsagn er likevel gyldig, da en kontinuasjon av dagens utvikling over mange år vil få "uante" konsekvenser mens prosenten av mennesker med ikkeeuropeisk kulturelt og etnisk opphav stiger i en relativt hurtig hastighet fra tiår til tiår.

Mindre politiske endringer kan både sette denne hastigheten opp og ned, så det er nesten umulig å väre sikker på hvordan tilstandene ser ut i f.eks. år 2060.

Hvorfor gjentar du gamle myter om og om igjen? Breivik hadde også en feberfantasi når det kom til det året. Det magiske "tjueseksti" 2060...

Hva ellers kan sies om 2060? Jo, det er en kristen dommedagsprofeti...

Isaac Newton predicted that the world, according to his interpretation of the Bible, would end no sooner than 2060.

Kilde:

http://www.isaac-newton.org/newton_2060.htm

Og her her det fremmedfientelige nettstedet dokument.no

(Den såkalte; "Anders Behring Breiviks Dagbok") sin versjon av denne endetidsprofetien: link

Og hva sier Statistisk sentralbyrå om dette magiske året?

Jo... At det vil være 25% innvandrere i Norge. Vil dette være så mange at vi blir overbemannet av skumle fremmede mennesker? Sannsynligvis ikke...

Denne rasemessige og kulturelle oppsplittingen av vårt moderland vil videre kunne lede til alvorlige konflikter i fremtiden når de nye gruppene blir større, sterkere og mer innflytelsesrike i samfunnet.

Vrangforestilling... Det er ikke så heftig innvandring at dette noen sinne vil være reelt. Etniske nordmenn vil alltid være i et stort flertall... Det du og dere ekstremister kommer med, er ikke annet enn ville paranoide feberfantasier som får liten støtte ellers i samfunnet.

Det kommer som sagt an på politikken og videreutviklingen i årene som kommer.

Jeg har tro på at tiden vil bringe en langt mer restiktiv innvandring enn det vi har idag, men det er også sterke politiske krefter som gjerne vil se det stikk motsatte.

Det er DU som viser feberfantasier ved å utelukke en slik utvikling over tid, når man allerede ser at samfunnet blir stadig mer "multikulturelt" ved en jevn ökning i andelen ikke-etniske.

Og hva er problemet med multikultur?

USA har det, Sverige har det, nesten alle moderne land er multikulturelle... Dette er ikke noe problem, og vil ikke bli noe problem.

Allerede nå har vi fått se en økning i kriminalitet generelt, og en kraftig, hårreisende økning i overfallsvoldtekter mot etnisk norske kvinner, hvor ikke-europeiske innvandrere står bak i de aller fleste tilfellene.

Og da skal vi skjære alle over en kam, og indirekte ta livet av alle som søker asyl, eller som ønsker å komme hit?

Vil gjerne se en totalstopp i innvandring fra visse områder som har vist seg å skape problemer for landets etniske befolkning, ja.

Hva dette har med å indirekte ta liv mennesker, må gudene vite.

Vil du indirekte voldta disse kvinnene ved å prioritere somaliske individer, for å speile ditt spörsmål tilbake?

Nei. Det vil jeg ikke... Man burde kanskje ta en psykisk sjekk før man slipper inn noen. Finne ut hva slags holdninger og verdier de har og så videre... Ville du ha nektet en barnefamilie å komme inn til landet, dersom de står i livsfare i sitt eget land? Dersom barna står i fare for å bli drept? Hva slags forhold har du til barn i all denne restriktive og strenge nasjonal-politikken din?

Lenke til kommentar

All kultur er mangfoldig, både i opphav og nåværende form. Nasjonalisme handler om å skjule fakta og dikte opp myter for å konstruere den politisk samlende ideen om nasjonen. På den tiden da individuelle europeiske stater kunne hevde seg internasjonalt så var dette hensiktsmessig, men i dag er situasjonen tvert om, og nasjonalismen er redusert til et upraktisk arvegods som bare fører med seg konflikter og er en evinnelig snublestein i EU-samarbeidet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei. Det vil jeg ikke... Man burde kanskje ta en psykisk sjekk før man slipper inn noen. Finne ut hva slags holdninger og verdier de har og så videre... Ville du ha nektet en barnefamilie å komme inn til landet, dersom de står i livsfare i sitt eget land? Dersom barna står i fare for å bli drept? Hva slags forhold har du til barn i all denne restriktive og strenge nasjonal-politikken din?

Snur litt på spørsmålet jeg. Ville du heller reddet en barnefamilie enn 50 barn som dør av dårlig drikkevann relaterte sykdommer viss prisen i kroner var den samme? Ikke glem at hvert 15 sekund dør nemlig et barn av nettopp dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Snur litt på spørsmålet jeg. Ville du heller reddet en barnefamilie enn 50 barn som dør av dårlig drikkevann relaterte sykdommer viss prisen i kroner var den samme? Ikke glem at hvert 15 sekund dør nemlig et barn av nettopp dette.

Og det vil du? Samtidig som du vet at mye går til korrupsjon?

Lenke til kommentar

All kultur er mangfoldig, både i opphav og nåværende form. Nasjonalisme handler om å skjule fakta og dikte opp myter for å konstruere den politisk samlende ideen om nasjonen. På den tiden da individuelle europeiske stater kunne hevde seg internasjonalt så var dette hensiktsmessig, men i dag er situasjonen tvert om, og nasjonalismen er redusert til et upraktisk arvegods som bare fører med seg konflikter og er en evinnelig snublestein i EU-samarbeidet.

Jeg nekter å tro at 5 millioner nordmenn vil få det bedre viss vi binder oss til EU med 500 millioner mennesker.

1. Kan vi ikke samarbeide godt nok nå utenfor EU så er jeg bare glad at vi ikke sitter fast i EU.

2. Viss vi samarbeider bra med EU uten å gå i union så ser jeg ikke noe grunn til å gå inn i EU.

Og det vil du? Samtidig som du vet at mye går til korrupsjon?

Tror du norskgoy at det vil gå tomt for folk som trenger asyl viss vi bare tar imot mange nok?

Med så mye korrupsjon som er i dag måtte det i så fall blitt gjort noe for å få vekk den korrupsjonen, men jeg mener ikke at det er først og fremst den kortsiktige hjelpen med å redde disse barna som ville vært det riktige. Arbeidet med å få befolkningsveksten under kontroll vil redde mange flere liv, fordi viss vi bare tenker kortsiktig og redder 4 barn til foreldrene så må vi i neste omgang redde 8 barn fra ungene til de 4 første barna og så videre og videre. Til slutt kunne vi ikke hjelpe alle. Målet er jo at det ikke skal være behov for hjelp ifra andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, hvis man ser på kriminaliteten som begåes. Men selv om vi bare slipper inn snille og hyggelige mennesker har fremdeles vi og særlig dem et ansvar for at de skal bli integrert. Det fungerer ikke i nærheten godt nok i dag, og et resultat av det kan og vil være skikkelig rasisme. Å begrense antall innvandrere som kommer til Norge, uansett hvor de kommer fra, vil gjøre at man kan bruke mer ressurser på hver enkelt innvandrer.

Venstresiden tør ikke si at man bør redusere antall innvandrere og stille hardere krav til de som kommer hit. Norge har meget å lære av Danmark, og det bør være strenge krav og mye arbeid som ligger bak et statsborgerskap.

pøh, det er jo venstresiden som tar tak for å integrere innvandrerne. Og det er ikke tallene som betyr noe, det er hvordan de blir integrert og tilpasser seg det norske samfunnet. og derfor har regjeringen lagt frem en rekke tiltak som de nå gjennomfører.

Strenge krav trengs ikke, bare kravene er riktige...

Lenke til kommentar

Det er ment som samfunnsnyttig opplysning. Jeg vil ikke ha spredning av dette viruset i Norge, men det er en spredning av viruset. Det er lettere å håndtere et problem før det har vokst seg stort.

Innvandrere fra deler av utviklingslanda utgjør en stadig større gruppe av hiv positive i Norge, men kan forstå at du ikke liker at dette blir dratt inn i innvandringspolitikken, selv om det er viktig. Det er jo ikke noe som er kjekt å diskutere.

poenget er at dette har ingenting med innvandring å gjøre, men å bruke sunn fornuft...

Mener du de kravene som ble fremmet av Frp for mange år siden, og som de ble ledd av?

det er antageligvis gode grunner til at de ble avvist da. og jeg vil tippe at de forlagene inneholdt litt mer ekstra i tillegg til måten Frp presenterte de på...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...