Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Årsaken til denne manglende variasjonen er vi ikke sikre på, men en plausibel teori er at utbruddet av Toba-vulkanen tok livet av svært mange av de menneskene som utvandret fra Afrika.

Menneskeheten har jo vært på randen av utryddelse noen ganger, så det er nok en ganske logisk forklaring ja.

Lenke til kommentar

Du minner meg utrolig mye om Anders Behring Breivik... For alt jeg veit kan du jo være denne Breivik.

Latterlig påstand, som du gjerne får begrunne tydeligere. Det er et hav av forskjeller mellom Breiviks og min egen ideologi, og jeg har allerede satt lys på noen av dem.

Jeg linker forövrig til denne interessante kommentaren om Breivik på svenske Nationaldemokratenes nettsted:

Den ensamme galningen - massmördare och sionist

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den såkalte "multikulturalismen" er en av de verste epidemiene vårt land er blitt rammet av - noensinne.

Jeg blir bare helt målløs over hvilke ekstreme landsforrædere vi har sittende på tinget. Folket må se å våkne opp for alvor. Når sanne norske patrioter igjen får tilbake makten over landet vårt, er det på tide for Stoltenberg og de andre landssvikerne å falle på kne og trygle om nåde!

Du minner meg utrolig mye om Anders Behring Breivik... For alt jeg veit kan du jo være denne Breivik.

Latterlig påstand, som du gjerne får begrunne tydeligere.

Det jeg kommenterte.. Det du sa, det sa også Anders Behring Breivik.

Her er hva han mener, og så kan du jo bare ta en ny titt på hva du skrev ovenfor...

Breivik omtalte også regjeringsmedlemmene for 'landssvikere' - slik du gjør.

Breivik snakker om 'multikultur' på liknende måte som du gjør.. og så videre...

Det er et hav av forskjeller mellom Breiviks og min egen ideologi, og jeg har allerede satt lys på noen av dem.

Hva er forskjellen?

Jeg linker forövrig til denne interessante kommentaren om Breivik på svenske Nationaldemokratenes nettsted:

Den ensamme galningen - massmördare och sionist

"Och sionist"?

Jeg har lest igjennom artikkelen. Ganske grei lesning... Men "och sionist"?

Lenke til kommentar

Mange blir frustrerte og har lignende meninger men heldigvis er det få som mener terrorisme er løsningen. Bedre at ekstremister får uttryke seg enn å bruke ekstrememidler fordi de føler at de aldri blir hørt.

Det er også godt at de hører på og holder debatt med folk med mindre ekstreme meninger

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er der ny informasjon i denne

Jeg tenderer til å være enig etter å ha hørt sendingen på Nrk2 18.00 i dag. Over halve sendetiden var viet terrorsaken i Oslo og massakren på Utøya.

Nå nevner også president Obama Norge i forbindelse med såkalte ensomme ulver. Obama frykter angrep fra ensomme ulver som ABB mer enn et velorganiser angrep fra et terrornettverk som Al Qaida. Vi har også fått en ny type høyreekstremister, anti islamister som har sagt farvel til Hitler og som latterliggjør nazismen. Churchill er visst også nevnt som en helt for ABB.

Mot dette bakteppet er det godt forståelig at Hagen vil ha denne saken unnagjort snarest mulig. ABB var antiislamist og anti kommunist og dermed passer det dårlig for FrP at saken får så stor oppmerksomhet.

posten?

Kilde: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1367801&view=findpost&p=18189743

Jeg gjentar fra den debatten på NrK2

Vi har også fått en ny type høyreekstremister, anti islamister som har sagt farvel til Hitler og som latterliggjør nazismen. Churchill er visst også nevnt som en helt for ABB.

Dette vesentet har mange hoder, så det er viktig å vite hvilket hode man snakker til. De ulike hodene trenger ikke være enige med hverandre og de kan sikkert også gå løs på hverandre.

De fleste troll sprekker når de kommer frem i lyset, men det kan ta tid.

Det er kanskje relevant med et par sitater av Franklin D. Roosevelt:

Democracy cannot succeed unless those who express their choice are prepared to choose wisely. The real safeguard of democracy, therefore, is education.

Let us never forget that government is ourselves and not an alien power over us. The ultimate rulers of our democracy are not a President and senators and congressmen and government officials, but the voters of this country.

Kilde: http://www.brainyquote.com/quotes/authors/f/franklin_d_roosevelt.html

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Om vi fortsetter dagens trend, tilsier all fornuft at nordmenn er så godt som uttryddet som folkegruppe innen det neste århundret.
Hvorfor er det fortsatt hvite mennesker igjen i USA? Har det ikke vært masse rødhuder og negere der ganske lenge? Hvorfor har ikke disse utryddet den hvite mann via genspleising for lenge sia?
Vel, i USA fantes det inntil nylig (rundt omkring 1960-tallet) raselover som gikk ut på å sosialt adskille de forskjellige folkegruppene, blant annet ved å ulovliggjøre ekteskap på tvers av rasetilhørighet, samt opprettelse av adskilte områder og offentlige tjenester på grunnlag av rase.

En annen viktig årsak til Europeere fortsatt ikke er blitt uttryddet i USA, er fordi fremtredelsen av kulturelle og sosiale tankegods som er med på å undergrave den tradisjonelle, bærekraftige samfunns- og familiestrukturen ikke fikk ordentlig rotfeste før de siste 4-5 tiåra, og derfor ikke har fått tid til å nyte sin fulle virkning. (Fremtiden er dog klar og tydlig om man ser på fødselstallene blant hvite/Europeiske amerikanere i forhold til fødseltallene blant henholdsvis afro-amerikanere og meksikanere. I mange amerikanske stater er Europeiske amerikanere allerede i mindretall, tatt alle aldersgrupper i betraktning.)

Av dette tankegodset, kan jeg blant annet nevne kultur-Marxisme, feminisme, individualistisk hedonisme, konsumerisme og multikulturalisme. Disse livssynene og verdisettene har sakte men sikkert smuldret bort grunnlaget for et sunt og levedyktig samfunn. Idéer og leveregler som ikke bare har vært rådende, men fullstendig selvsagte, blant Europeere (og stort sett alle folkeslag og raser på denne jorda) siden tidenes morgen, blir idag sett på som "ekstremisme", "rasisme" og "undertrykking".

Om denne innstillingen vedvarer, er det UHYRE tvilsomt at vi som folkeslag vil overleve særlig mange generasjoner fram i tid. Folkeslag som er mer sammensveisede og framtidsrettede vil komme på banen (i Norges - og i resten av den Vestlige verden - har dette allerede funnet sted) og med tiden overta vår plass i universet. Evolusjon 101.

Om alle blir lært opp til vrangtro gjennom skole, barndom, tv og whatnot, og du sier du selv gjorde det, men når du ble 17 lærte du å "tenke selv", så legger du selv forutsetningen for at alle andre vil gjøre det også. Da har du selv resonnert deg fram til at når vi når gjennomsnittsalderen for å få barn (som er langt over 17 år), så er vi i stand til å ta valget om partner utifra hvor viktig eller ei rase er for oss.
Nei, det har jeg aldri resonnert meg til. Vennligst legg slike stråmenn på hylla. Endret av 793
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Om alle blir lært opp til vrangtro gjennom skole, barndom, tv og whatnot, og du sier du selv gjorde det, men når du ble 17 lærte du å "tenke selv", så legger du selv forutsetningen for at alle andre vil gjøre det også. Da har du selv resonnert deg fram til at når vi når gjennomsnittsalderen for å få barn (som er langt over 17 år), så er vi i stand til å ta valget om partner utifra hvor viktig eller ei rase er for oss.
Nei, det har jeg aldri resonnert meg til. Vennligst legg slike stråmenn på hylla.

Hvor ligger da logikken i det du sier?

Det svaret har i de aller fleste tilfeller blitt prentet inn i hodet dems fra alle mulige hold siden barndommen av. Våre barn læres opp til å mene at alle hvite/Europeiske mennesker som ønsker å bevare sin egen nasjon og egenart, er rasister, nazister og det som verre er. Og nasjonalister, "rasister" og nazister, er jo så klart sånne slemme folk som ønsker å stappe små jødebarn inn i ovner og lage husholdsgjenstander av kroppsdelene deres... :roll:

Du har fortsatt lite tro på menneskets evne til å tenke kritisk? Logisk nok har du klart å unngå den formen for opplæring du selv skriver om, og kan nå stå frem med "sannheten"?
Nei. Jeg hata meg selv og mitt eget folk og ønsket at det skulle utryddes en gang jeg også. Men så ble jeg 17 år.

Og ja, jeg tror folk flest ikke eier evnen til kritisk, selvstendig tankegang for en femmer. Dette er noe som har blitt brutt ned gjennom oppveksten på de aller fleste, hovedsaklig takket være vårt moderne skolesystem, hvor tilpassing og etteraping av de sosiale og politiske dogmene belønnes over alt annet.

Det du sier, er at du var som alle andre "dumme nordmenn", men så ble du 17 år og da så du sannheten? Det at du ble 17 år, har du til felles med alle andre over 17 år også? så hva er da galt med at de har et eget valg om hvem de skal ha barn med, når dette valget skjer langt etter de ble 17 år(kilde ssb), og de har derfor de samme forutsetningene som deg selv til å tenke selvstendig.

Lenke til kommentar

Udugelige troll... Anse dere selv herved oversett på livstid fra dette hold.

Du kommer med påstanden om at vi alle er nærmest hjernevasket gjennom oppvekst. Så spør jeg hvorfor ikke du er det. så svarer du at det er fordi du ble 17 år. Ville du selv ha godtatt dette som argument? det er jo ingen ting som er logsik i det du sier, og når dette blir påpekt så velger du å lukke øynene og late som ingen ting.

Lenke til kommentar

Alle mennesker er hjernevasket. Vi vokser opp i en familie som har en tro, og den troen smitter over på oss. Noen "våkner" i løpet av livet, og noen blir bare mer knyttet inn i "troen" sin. Om 793 våknet som 17-åring, er en mulighet. Men ingenting er som livserfaring basert på "Jeg vet ikke en dritt".

Lenke til kommentar

Alle mennesker er hjernevasket. Vi vokser opp i en familie som har en tro, og den troen smitter over på oss. Noen "våkner" i løpet av livet, og noen blir bare mer knyttet inn i "troen" sin. Om 793 våknet som 17-åring, er en mulighet. Men ingenting er som livserfaring basert på "Jeg vet ikke en dritt".

Alle blir påvirket av sine erfaring og miljø, det er sannt men noe kulturer setter press sterkere enn andre og krever mer sosial konformitet. Norge og skandinavia generellt har mer sosial konformitet enn andre vestlige land ifølge flere objektive undersøkelser. Folk som har meninger og oppførsel utenfor typiske norske normer får sterkere motstand enn andre vestlige land. Janteloven er en god eksempel av sosial konformitet og de fleste skandinavere kjenner det.

Det kan hende at 793 mener han valgte å stå utenfor denne pressende konformitet eller det han kaller hjernevasking selv om han blir likevel påvirket av andre, særlig de som støtter hans meninger. Å ha meninger som er ganske annerledes enn flertallet betyr ikke at disse meninger bare kom fra selv tenkning. Bodde du alene på en øy ville du blir påvirket av været og miljøet, det er uungåelig.

Lenke til kommentar

Alle blir påvirket av sine erfaring og miljø, det er sannt men noe kulturer setter press sterkere enn andre og krever mer sosial konformitet. Norge og skandinavia generellt har mer sosial konformitet enn andre vestlige land ifølge flere objektive undersøkelser. Folk som har meninger og oppførsel utenfor typiske norske normer får sterkere motstand enn andre vestlige land. Janteloven er en god eksempel av sosial konformitet og de fleste skandinavere kjenner det.

Det kan hende at 793 mener han valgte å stå utenfor denne pressende konformitet eller det han kaller hjernevasking selv om han blir likevel påvirket av andre, særlig de som støtter hans meninger. Å ha meninger som er ganske annerledes enn flertallet betyr ikke at disse meninger bare kom fra selv tenkning. Bodde du alene på en øy ville du blir påvirket av været og miljøet, det er uungåelig.

Hvor setter man da standarden for fritt valg? hele diskusjonen har opphav i at 793 mener enhver nordmann som velger en ikke-nordmann som partner ikke gjør et fritt valg, men et valg utfra hvem det nå måtte være som hjernevasket personen. Jeg kan på lik linje si at et valg av samme "rase" kun er fordi miljøet hans har hjernevasket han til å mene dette.

Lenke til kommentar

Hvor setter man da standarden for fritt valg? hele diskusjonen har opphav i at 793 mener enhver nordmann som velger en ikke-nordmann som partner ikke gjør et fritt valg, men et valg utfra hvem det nå måtte være som hjernevasket personen. Jeg kan på lik linje si at et valg av samme "rase" kun er fordi miljøet hans har hjernevasket han til å mene dette.

Existential mishmash.

Det er håpløst og ignorante å si at alle folk gjør noe for en eller annen grunn. Faktum at det er ganske rart viser at hvis det er hjernevasking så er det den motsatte, samfunn mener en ikke bør gifte med de fra andre raser. Mange i USA sier at en bør ikke gifte på grunn av barn som blir mobbet pga rasisme generellt.

En ting som er intersannte, flere sier at de beste hunder er de som er en blanding av flere raser. Vår president har spesielle evner nettopp fordi han er halv hvitt og sort.

Lenke til kommentar

En ting som er intersannte, flere sier at de beste hunder er de som er en blanding av flere raser. Vår president har spesielle evner nettopp fordi han er halv hvitt og sort.

Pussig... hvis jeg sier jeg vil foretrekke hvite barn så er jeg rasistisk, men hvis jeg vil utvanne to etniske grener så er det å regne som positivt?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Spørsmål. Hva slags spesielle evner har vår president, som ingen andre har?

Hvis du ikke har amerikansk statsborgerskap er Obama ikkedin president.

Obama kjenner både det hvite og det svarte amerikansk perspektivet på både et intellektuelle og emosjonelle nivå. Han hadde rasistiske foreldrer som elsket han. Det gir et unikt perspektiv og evner

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...