Baranladion Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Men hvorfor skal den hvite rasen i Norge forsvinne innen 100 år, hvis det ikke allerede har skjedd i feks USA? Det tar nok lenger tid enn som så, men vi kan godt være i mindretall etter 100 år. Jeg tror nok der også tar lengre tid, men gi det 3-400 år så vil det nok ikke se så lyst ut... det kommer jo selvsagt Ann på så mye og man måler jo opp med dagens situasjon. Det er jo ikke sikkert det vil fortsette i et like høyt tempo... I 2006 var det 387000 innvandrere i Norge, det vil si personer født i utlandet og personer født i Norge av to foreldre født i utlandet. 115.000 av disse er henholdsvis Polakker, svensker, dansker og tyskere. Mener du da at de resterende 272.000 mørkhudede skal lage flertall på 2 generasjoner? Har hentet tall fra 2006 via wikipedia, og det tar vel ikke hensyn til mørkhudede som da er 3.generasjon og utover, men jeg lurer fortsatt veldig på hvordan de skal få flertall på 100 år.... Hvis man sier at alle hvite mennesker fra nå av kun kommer til å få barn med utlendinger, så kanskje, men det kommer jo aldri i verden til å hende. Stort sett så får man barn sammen med folk av lik, eller nesten lik "rase". Bestemora mi har 10 barn, alle disse har sine barn, og neste generasjon har også barn, men det er faktisk ikke en eneste inngiftet "neger" i hele min familie. Ikke en eneste mulatt en gang. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Er det tilfeldig at damen i den nye trekant serien er mørk? Hun var veldig søt da og sikkert flink, men synes der lukter politisk agenda av det... Var det tilfeldig at begge i den første var blonde? Politisk agenda? Geir 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Kanskje det er et politisk korrekt valg. Kanskje hun var det beste valget. Det eneste som er problemet er at det er to gutter og en jente. Allerede nå foretrekker jeg forrige sesong. 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Kanskje det er et politisk korrekt valg. Kanskje hun var det beste valget. Det eneste som er problemet er at det er to gutter og en jente. Allerede nå foretrekker jeg forrige sesong. Hehe, var det første som slo meg når jeg så bilde av dem også. Kan jo bli ett stort problem for likestillingsdirektoratet dette her også. Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Jeg har tidligere sitert en medisinsk artikkel som beviser at gjennomsnitts-IQ-en henger sammen med menneskerasen, og ikke kulturen man er vokst opp i. Nord-europeere har også en høyere motstandsdyktighet mot HIV enn andre. HIV-resistans: Genetic HIV Resistance Deciphered Jeg har lest kjapt gjennom HIV-resistens artikkelen, og jeg vil våge å påstå at bildet er langt mer nyansert enn som så. Det er riktig at enkelte nord-europeere og mennesker fra Sentral-Asia er bærere av et gen (CCR5) som gjør dem tilnærmet immune mot HIV/AIDS. Ifølge artikkelen er det ca 1 prosent av nord-europeere og sentral-asiater som har dette genet fra begge foreldre. De som kun får det fra en forelder, har høyere resistens, men ikke tilnærmet immunitet. Så langt så vel. Men så viser det seg at en rekke andre folkegrupper har et annet gen (CCL3). Genet gir ikke immunitet, men høyere motstandskraft. Dette genet er langt vanligere enn genet som kan gi nær-immunitet. Artikkelen i Wired går ikke inn på hvor mye vanligere det er, og linken til Science virker ikke lenger. Hvordan du da kan konkludere så bastant med at vår resistens mot HIV vil bli dårligere sliter jeg med å forstå. Jeg ser heller ikke at det er grunnlag for å konkludere at vi som folkegruppe har høyere resistens mot HIV, kun at noen individer har det. Jeg sier ikke at det nødvendigvis er feil, men at vi ikke kan trekke den slutningen fra saken i Wired. Kan finne frem IQ-artikkelen igjen om man ikke orker å bla seg bakover. Ja takk. Det hadde vært hyggelig av deg å finne den artikkelen. Hadde tråden vært litt kortere enn de nåværende 226 sidene skulle jeg alltids orket, men det blir litt mye Endret 23. august 2011 av Salvo Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg fant, jeg fant: IQ-snakk Kan besvare innlegget ditt senere. Er opptatt på jobb. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Er det tilfeldig at damen i den nye trekant serien er mørk? Hun var veldig søt da og sikkert flink, men synes der lukter politisk agenda av det... Var det tilfeldig at begge i den første var blonde? Politisk agenda? Geir God finte, men der gikk du jammen i fella.... ^^ Tanken er å normalisere og sånn sett oppforde (være et eksempel) og eller skape seksuelle spenninger på tvers av rase. Hva er da bedre enn å ta to sykt deilige blonde gutter og blande disse med en relativt sexy mørk dame... Det er fullstendig innertier i hva jeg vil kalle genetisk forræderi... Endret 23. august 2011 av αкαѕнα 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 God finte, men der gikk du jammen i fella.... ^^ Hvilken felle? Tanken er å normalisere og sånn sett oppforde (være et eksempel) og eller skape seksuelle spenninger på tvers av rase. Hvem sin tanke er dette? (Den kunne vært min, men det er vel ikke det du tenker på.) Det er fullstendig innertier i hva jeg vil kalle genetisk forræderi... Det verste er at jeg tror du mener det hvis du sier at du tror det er en konspirasjon som NRK deltar i... Jeg sier ja til raseblanding dersom det skjer mellom samtykkende parter. Også på TV. Geir 4 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Det er fullstendig innertier i hva jeg vil kalle genetisk forræderi... Det verste er at jeg tror du mener det hvis du sier at du tror det er en konspirasjon som NRK deltar i... Nææ.. er egentlig ikke så konspiratorisk når det gjelder sånne ting.. tror det heller er mer en tanke om at man forsøker å skape et samfunn som er åpnere og at det er en politisk vilje om å viske ut forskjellene. Jeg tror altså ikke at det er annet enn en direkte konsekvens av at de ønsker å oppnå mindre rasisme og fremmedfrykt. Det er jo ikke bare i NRK dette forekommer da... Jeg er jo i bunn og grunn ikke uenig i målet, og synes isolert sett det er topp med etniske minoriteter i mediabildet ellers, men synes det går litt langt i tilfellet med programmet trekant... NRK har dog flere programmer som skal fremme Norske kulturverdier og lignende hvor programleder er en vakker mørk kvinne så jeg er derfor usikker på hvor tilfeldig det er... Kan ikke si at de heller gjør en dårlig jobb, så det er ikke det det skal stå på sånn sett altså... 1 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Så genetisk forræderi som du kaller det, er egentlig ikke så gæærnt, liksom? 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Det er meningsløst å diskutere noe vi ikke vet årsaken til. Om hun ble valgt fordi hun var mørk eller fordi hun var best, kan vi bare gjette om. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Så genetisk forræderi som du kaller det, er egentlig ikke så gæærnt, liksom? Jeg synes folk skal få velge selv... Det er det å oppfordre til det, dette med å fraskrive seg noe ansvar for etterkommerne og det der jeg er imot.. Folk flest må få gjøre som de vil.. man kan ikke styre kjærligheten... Det vet jeg alt om ^^ Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 På hvilken måte oppfordrer de til sex mellom rasene ved å ha med en mørk i programmet? Er nå ikke sånn at de tre skal ha seg med hverandre i programmet. I tilegg er han ene homo, noe som da vel ikke gjør dette programmet til noe annet enn politisk propaganda? Oppfordre til homofili på denne måten? Man kan ikke styre kjærligheten, nei og man kan heller ikke styre folks seksuelle preferanser. At folk plutselig bare må pule negre etter å ha sett programmet er tullete. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg har tidligere sitert en medisinsk artikkel som beviser at gjennomsnitts-IQ-en henger sammen med menneskerasen, og ikke kulturen man er vokst opp i. Nord-europeere har også en høyere motstandsdyktighet mot HIV enn andre. HIV-resistans: Genetic HIV Resistance Deciphered Kan finne frem IQ-artikkelen igjen om man ikke orker å bla seg bakover. Kan du forklare hvordan gjennomsnitts-IQ for nederlendere har steget rundt 15 poeng på 30 år? I tillegg er det flere eksempler fra andre land som viser hvordan IQ på landsbasis stiger rundt 1/3 poeng per år. Jeg har postet en kilde på dette tidligere i tråden, sikkert rundt samme side du sist linket til IQ-artikkelen du snakker om. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Det steg faktisk 20 poeng. Forskerene vet ikke hvorfor, men de mistenker økt kvalitet på livene og utdanning. Det var vel fra 1952 til 1982 eller noe lignende. (Det heter forresten Flynn-effekten) IQ fra genetikk og miljø er et hett tema, men etter hva jeg har lest, har genetikk størst påvirkning (dvs, 51%+) på en persons IQ. Adopterte unger får høyere IQ, men fortsatt lavere enn de som har adoptert. Men jeg skal innrømme at innlegget mitt ble litt misvisende. Kulturen har litt å si, men ikke like mye som genetikken. Endret 23. august 2011 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Er dere ikke litt på viddene nå? Regler for posting på PRS - Les før du poster 3. Respekter trådens emne, ikke bedriv "trådkapring". Jeg minner om trådens tema: Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken Man kunne jo fortsette debatten med å diskutere om: Hvor saklig den overskriften er. Om overskriften virker ledende? Om det er mulig å finne en bedre mer objektiv overskrift. En sivilisert slik diskusjon har sikkert noe med IQ og EQ å gjøre. Endret 23. august 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Diskusjonen var vel de negative konsekvensene av å "vanne ut" de norske genene, som i og for seg selv er et overgrep. Og det er et resultat av asyl- og innvandringspolitikken. Det er da høyst relevant, mao. Personlig er jeg mer i en "vi vil aldri bli noe særlig vannet ut"-tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Diskusjonen var vel de negative konsekvensene av å "vanne ut" de norske genene, som i og for seg selv er et overgrep. Det er da et ganske ekstremt syn og strider vel mot genforskning at spredning av gener er sundt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kommer vel ann på hva man blander genene med. Vi har ennå ikke full oversikt over hvordan dette fungerer, så jeg syns det blir litt dumt å fortsette en diskusjon rundt det. La oss heller fokusere på det vi vet av fakta, som hvordan en feilslått innvandringspolitikk ødelegger for landet og folket. 2 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det steg faktisk 20 poeng. Forskerene vet ikke hvorfor, men de mistenker økt kvalitet på livene og utdanning. Det var vel fra 1952 til 1982 eller noe lignende. (Det heter forresten Flynn-effekten) IQ fra genetikk og miljø er et hett tema, men etter hva jeg har lest, har genetikk størst påvirkning (dvs, 51%+) på en persons IQ. Adopterte unger får høyere IQ, men fortsatt lavere enn de som har adoptert. Men jeg skal innrømme at innlegget mitt ble litt misvisende. Kulturen har litt å si, men ikke like mye som genetikken. Andre interessante tall er for eksempel at svarte amerikaneres IQ halverte gapet opp til hvite på 30 år. Nordmenns IQ har steget med et par poeng på under 10 år osv. Dette tyder på at næringsforhold og oppvekstvilkår er den virkelige motoren i økningen av IQ. hadde genetikken vært enerådende hadde ikke disse endringene skjedd på langt nær så fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg