Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Valg har ikke noe å si. De problemene som kommer av utvanning av gener, er like ille uansett om de velger sin partner eller ikke.

 

Kan du dokumentere at det vil føre til store problemer laksen om genene deres blir utvannet?

 

Jeg skjønner ikke helt relevansen av det du sier her, og jeg mistenker at vi missforstår hverandre. For å klargjøre det, så argumenterer jeg for at sammenligningen under ikke stemmer:

Jeg sier ikke at påstanden din er feil, men at argumentet du bruker gir ikke mening. Hvordan de parer seg er egentlig ganske irrelevant.

 

Om vi ikke ønsker utvanning, fordi vi trenger villaks til eget forbruk og vi tror utvanning vil føre til en reduksjon i bestanden. Så har det lite å si hvordan de parer seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Valg har ikke noe å si. De problemene som kommer av utvanning av gener, er like ille uansett om de velger sin partner eller ikke.

 

Kan du dokumentere at det vil føre til store problemer laksen om genene deres blir utvannet?

 

Jeg skjønner ikke helt relevansen av det du sier her, og jeg mistenker at vi missforstår hverandre. For å klargjøre det, så argumenterer jeg for at sammenligningen under ikke stemmer:

Jeg sier ikke at påstanden din er feil, men at argumentet du bruker gir ikke mening. Hvordan de parer seg er egentlig ganske irrelevant.

 

Om vi ikke ønsker utvanning, fordi vi trenger villaks til eget forbruk og vi tror utvanning vil føre til en reduksjon i bestanden. Så har det lite å si hvordan de parer seg.

 

så lenge de parer seg med annen villaks så vil avkommet være villaks, og hadde de hatt et valg, basert på preferansen om dette, så ville de også konsekvent valgt villaks og problemet ville ikke vært der.

Lenke til kommentar

så lenge de parer seg med annen villaks så vil avkommet være villaks, og hadde de hatt et valg, basert på preferansen om dette, så ville de også konsekvent valgt villaks og problemet ville ikke vært der.

Det er ikke riktig. Om de hadde hatt et valg så ville villaks parret seg med oppdrettslaks. Se på f.eks. alle hunderasene som har kommet. De hadde ikke kommet om de ikke parret seg med ulike hunderaser.

 

Jeg venter forsatt på bevis for påstanden om at det vil føre til store problemer om genene deres blir utvannet?

Lenke til kommentar

så lenge de parer seg med annen villaks så vil avkommet være villaks, og hadde de hatt et valg, basert på preferansen om dette, så ville de også konsekvent valgt villaks og problemet ville ikke vært der.

Det er ikke riktig. Om de hadde hatt et valg så ville villaks parret seg med oppdrettslaks. Se på f.eks. alle hunderasene som har kommet. De hadde ikke kommet om de ikke parret seg med ulike hunderaser.

 

Jeg venter forsatt på bevis for påstanden om at det vil føre til store problemer om genene deres blir utvannet?

 

Hundene har helle ikke noe valg. Poenget er at vi mennesker har et valg, og det valget gjør at det ikke er noe fare for at den "norske rasen" skal bli "utvannet" til det punktet det ikke lenger er en eneste "ren" nordmann igjen. Hunder er ikke alle bastarder heller, fordi eierne tar valget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Poenget er at vi mennesker har et valg, og det valget gjør at det ikke er noe fare for at den "norske rasen" skal bli "utvannet" til det punktet det ikke lenger er en eneste "ren" nordmann igjen.
Med tanke på den vedvarende, selvforaktende hjernevaskingen som blir påført oss selv og våre barn helt fra de blir plassért på skolebenken og foran fjernsynet, er det valget såpass ledet at det neppe kan kalles særlig 'fritt'.

 

 

Når det gjelder menneskelig genetisk variasjon kan du starte her:

 

http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/2975862.stm

 

og her:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Toba_catastrophe_theory

Beklager, men BBC og Wikipedia er ikke ansett som troverdige kilder i min bok. Uansett, er det ubetydelig i denne sammenhengen hvor lenge siden menneskerasene skilte veier. Det som har noe å si, er hvor forskjellige vi har utviklet oss på den tiden vi har levd adskilt.

 

Og forresten, 'ut-av-Afrika-teorien' kunne gå å legge seg da det eldste menneskeskjelletet ble funnet i Israel. (OBS: betyr det at vi alle er jøder..? :p)

 

Hvis poenget ikke var å sammenligne oss etniske nordmenn med den stolte villaksen, og ikke-vestlige med den langt mindre levedyktige, tamme, og genetisk utarmete tamlaksen (som riktignok har bedre vekst og langt senere kjønnsmodning. Høyst variabelt om dette kan regnes som fordeler evolusjonært sett) hvorfor gjorde du ddet da? Man kan selvfølgelig spekulere i om det kan ha noe i hvilke assosiasjoner sammenligningen var ment å gi. Men som sagt, den er uten rot i virkeligheten.
Herregud å noen trenger å få det dytta inn med teskje...

 

POENGET ER: at EN genetisk gruppering blir utvannet av en ANNEN genetisk gruppering. Dette er noe folk flest griner og klager over (med rette), BORTSETT fra når utvanning blir påført OSS SELV, vårt eget kjøtt og blod. Dette mener jeg er hyklersk.

 

Var det vanskelig å forstå?

Endret av 793
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget er at vi mennesker har et valg, og det valget gjør at det ikke er noe fare for at den "norske rasen" skal bli "utvannet" til det punktet det ikke lenger er en eneste "ren" nordmann igjen.

Med tanke på den vedvarende, selvforaktende hjernevaskingen som blir påført oss selv og våre barn helt fra de blir plassért på skolebenken og foran fjernsynet, er det valget såpass ledet at det neppe kan kalles særlig 'fritt'.

 

Din personlige diktering av hvordan verden egentlig er, er helt uinteressant så lenge du ikke kan vise til kilder eller føre en logsik oppbygning

 

POENGET ER: at EN genetisk gruppering blir utvannet av en ANNEN genetisk gruppering. Dette er noe folk flest griner og klager over (med rette), BORTSETT fra når utvanning blir påført OSS SELV, vårt eget kjøtt og blod. Dette mener jeg er hyklersk.

 

Var det vanskelig å forstå?

 

Logisk nok så er debatt om utvanningen blant fisken, fordi vi ikke har kontroll over den. Derimot har vi kontroll over vårt eget liv (helt til du klarer å motbevise dette), og utvanning vil kun skje for de som ønsker det.

Lenke til kommentar

Hundene har helle ikke noe valg. Poenget er at vi mennesker har et valg, og det valget gjør at det ikke er noe fare for at den "norske rasen" skal bli "utvannet" til det punktet det ikke lenger er en eneste "ren" nordmann igjen. Hunder er ikke alle bastarder heller, fordi eierne tar valget.

Hunder har sex. De har et valg hvem de har sex med.

 

Om integreringen fungerer, sa vil den "norske rasen" bli utvannet. Fordi mange vil velge seg en ikke-norsk partner.

Lenke til kommentar

Om integreringen fungerer, sa vil den "norske rasen" bli utvannet. Fordi mange vil velge seg en ikke-norsk partner.

Og mange vil velge seg en norsk partner...

Ingen tvil om det, men det er bare å gjøre litt matte, så vil du se at det ikke vil ta lang tid før det er få etnisk norske. Hvis 10% av denne generasjonen, 20% av den neste, 30% og dereter 40% gifter seg med ikke-norske, så vil den etnisk norske befolkningen være 30% av dagens nivå, og 20% av befolkningen om dagens innvandring forsetter.

 

Dette vil ikke skje, fordi jeg antok at integreringen vil fungere. :)

Lenke til kommentar

Hundene har helle ikke noe valg. Poenget er at vi mennesker har et valg, og det valget gjør at det ikke er noe fare for at den "norske rasen" skal bli "utvannet" til det punktet det ikke lenger er en eneste "ren" nordmann igjen. Hunder er ikke alle bastarder heller, fordi eierne tar valget.

Hunder har sex. De har et valg hvem de har sex med.

 

Om integreringen fungerer, sa vil den "norske rasen" bli utvannet. Fordi mange vil velge seg en ikke-norsk partner.

 

Poenget er at de som er opptatt av en "norsk rase" vil ikke velge seg en ikke-norsk partner, og vil derfor være "rene".

 

Setter du 1000 golden retrievere og 1000 labradorer i et gitt stort område, og lar de selv velge partner (gitt at det er like mange av hvert kjønn og at de er likt fordelt over rasene), så vil det etter X antall generasjoner kun være bastarder av de to rasene igjen. Genetisk utvannet

 

Setter du 1000 hvite mennesker og 1000 svarte mennesker i et gitt stort område, og lar de selv velge partner (gitt at det er like mange av hvert kjønn og at de er likt fordelt over rasene), så vil det etter X antall generasjoner fortsatt være noen som fortsatt er 100% hvite eller 100% svarte, så lenge preferansen om en "ren" rase eksisterer blant noen av menneskene der inne. Disse er ikke genetisk utvannet, de har beholdt 100% av de "hvite" eller "svarte" genene

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Poenget er at de som er opptatt av en "norsk rase" vil ikke velge seg en ikke-norsk partner, og vil derfor være "rene".

 

Setter du 1000 golden retrievere og 1000 labradorer i et gitt stort område, og lar de selv velge partner (gitt at det er like mange av hvert kjønn og at de er likt fordelt over rasene), så vil det etter X antall generasjoner kun være bastarder av de to rasene igjen. Genetisk utvannet

 

Setter du 1000 hvite mennesker og 1000 svarte mennesker i et gitt stort område, og lar de selv velge partner (gitt at det er like mange av hvert kjønn og at de er likt fordelt over rasene), så vil det etter X antall generasjoner fortsatt være noen som fortsatt er 100% hvite eller 100% svarte, så lenge preferansen om en "ren" rase eksisterer blant noen av menneskene der inne. Disse er ikke genetisk utvannet, de har beholdt 100% av de "hvite" eller "svarte" genene

Faktisk ikke, fordi selv om de er opptatt av en "norsk rase", så er det ikke sikkert barna deres er opptatt av en norsk rase. Mens barn av de som ikke bryr seg kan være opptatt. Jeg møtte en svart fyr som ble veldig irritert på meg, fordi jeg datet ikke-hvite jenter og dermed vil utvanne den hvite rasen om jeg får barn med dem.

 

Se på kalkulasjonene mine. Hvis integreringen fungerer, så vil den etnisk norske befolkningen bli utvannet, selv om majoriteten av hvite gifter seg med hvite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget er at de som er opptatt av en "norsk rase" vil ikke velge seg en ikke-norsk partner, og vil derfor være "rene".

 

Setter du 1000 golden retrievere og 1000 labradorer i et gitt stort område, og lar de selv velge partner (gitt at det er like mange av hvert kjønn og at de er likt fordelt over rasene), så vil det etter X antall generasjoner kun være bastarder av de to rasene igjen. Genetisk utvannet

 

Setter du 1000 hvite mennesker og 1000 svarte mennesker i et gitt stort område, og lar de selv velge partner (gitt at det er like mange av hvert kjønn og at de er likt fordelt over rasene), så vil det etter X antall generasjoner fortsatt være noen som fortsatt er 100% hvite eller 100% svarte, så lenge preferansen om en "ren" rase eksisterer blant noen av menneskene der inne. Disse er ikke genetisk utvannet, de har beholdt 100% av de "hvite" eller "svarte" genene

Faktisk ikke, fordi selv om de er opptatt av en "norsk rase", så er det ikke sikkert barna deres er opptatt av en norsk rase. Mens barn av de som ikke bryr seg kan være opptatt. Jeg møtte en svart fyr som ble veldig irritert på meg, fordi jeg datet ikke-hvite jenter og dermed vil utvanne den hvite rasen om jeg får barn med dem.

 

Se på kalkulasjonene mine. Hvis integreringen fungerer, så vil den etnisk norske befolkningen bli utvannet, selv om majoriteten av hvite gifter seg med hvite.

 

Men da er fortsatt valget tatt av den personen som skal ha barnet. altså har personen stilt seg spørsmålet "er det viktig for meg at mitt barn er etnisk norsk" og kommet fram til svaret "nei". En hund er ikke i stand til å ta stilling til denne problemstillingen. Det var hele poenget med laksen i utgangspunktet, at det ikke finnes noen form for sans om dette innad i bestanden.

 

Befolkningen vil bli utvannet ja, det har jeg ikke nektet for, men de som er barn av hvite par, vil fortsatt være "genetisk rene", og deres barn vil også være "genetisk rene", så langt begge foreldrene er det. På denne måten vil det fortsatt være en prosess for hvert barn, et valg. For laksen/hunden så skjer det på ren tilfeldighet, da hunden ikke har et kriterie for preferanse av rasen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den såkalte "multikulturalismen" er en av de verste epidemiene vårt land er blitt rammet av - noensinne.

Jeg blir bare helt målløs over hvilke ekstreme landsforrædere vi har sittende på tinget. Folket må se å våkne opp for alvor. Når sanne norske patrioter igjen får tilbake makten over landet vårt, er det på tide for Stoltenberg og de andre landssvikerne å falle på kne og trygle om nåde!

Du minner meg utrolig mye om Anders Behring Breivik... For alt jeg veit kan du jo være denne Breivik.

Lenke til kommentar

Vi vet alle at Norge var et tryggere sted før innvandringen begynte. Vi vet alle at det ikke er nordmenn som plutselig har begynt å overfalle jenter for å voldta de.

 

Er det så forbanna vanskelig å se at innvandringen fra den tredje verden (asylinnvandring) har vært en KATASTROFE?

Men hva har dette med blanding av hudfarge å gjøre?

Lenke til kommentar

Okei.. jeg skal fortelle dette til dere på en lett måte..

 

 

Vi er ett land med nordmenn - det er kriminalitet.. så flytter det innvandringere inn og de skaper kriminalitet.. hvis vi fjener innvandring vil vi ikke da miste den kriminaliteten de tar med seg? JOOO selvfølgelig vil vi det, og det sier seg selv.. Vi må da spørre om innvandring er vært det? NEI mener jeg. NEI NEI NEI!

 

Folk er redde for å oppholde seg visse steder i Oslo, slik skal det ikke være. Jenter er redde for å bli voldtatt når de er ute på byen (Og er det en ting som er sikkert er det at innvandrere er overrepresentert på voldtekst og kriminalstatestikken). Jeg spørr, hva kan vi gjøre med dette? Vi stopper all innvandring som ikke er arbeidsinnvandring og begynner å kaste ut de vi kan, samtidig som vi skjeper straffene for voldtekt og ran OSV.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Isteden for å gjøre brøleren du gjør, ved å kalle for "innvandrere", mister du all støtte. Sånn sett blant alle innvandrere, er kriminalitet et lite problem. For innvandrere tar også med svensker, dansker, briter og resten av europeerene, asiaterene og amerikanerene som kommer til Norge.

 

Det man må fokusere på er grupper med en veldig høy kriminalitet i forhold til andre grupper. F.eks somaliere vs svensker.

 

Og når man finner noen grupper som har høyere enn andre, tar man å undersøker hvorfor. Dårlige kår i hjemlandet? Dårlig intergrering? Ghetto-miljø? Gener?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...