Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Fantasiverden du liksom. Du vet meget godt at jødene er noe fremmed for norden, de var de første innvandrerne. De er de store promotørene av likestilling, feminisme, multikultur og lignende som tjener jødiske interesser og som gjør det enklere for dem å trumfe over deres vertsnasjoner.

 

Hvem tjener på at nordmenn blir mistroiske til muslimer, hvem tjener på at innvandringsproblematikken blir vinklet til noe som omhandler Islam? svaret er den evige jøde.

 

Du er på tynn is, som vanlig. Så du mener rett og slett at likestilling, feminisme og multikultur er en jødisk konspirasjon?

 

1) jeg tviler veldig sterkt på at du kan peke på en jøde og si at DER startet dette med likestilling, osv.

2) er dette noen dårlige verdier?

3) hvordan kan du vinklet dette til å bli noe som bare jødene tjener på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser dere hvordan mange av dere blir automatisk på defensiven når det gjelder jøder og deres rolle i mye av verdens elendighet? Enkelte av dere er åpenbart jøder selv og gjør det ut av et instinkt om å beskytte deres stamme, men dere andre er hjernevasket til tusen.

 

Når man vil vite hvem det er som virkelig styrer et land så skal man alltid spørre seg selv: Hvem er det jeg ikke kan kritisere?

 

 

Bare sånn for moro skyld, er jeg en Jøde eller en hjernevasket goyim? :!:

 

Jeg mener Jøder har ingenting å tjene på at det kommer muslimer til Norge, de har for det meste tap, med draps trusler og mobbing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gutt. Har du bevis? Så enkelt er det. Bevis det med noe annet enn konspirasjoniske youtube-videoer. Kom med verifiserbar fakta, og folk vil ta deg seriøst. Det er en grunn til at UFO-landingene ikke blir tatt særlig seriøst.

 

Dessuten har ikke jødene noe som helst med det tråden handler om, så vennligst slutt å spor den av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gutt. Har du bevis? Så enkelt er det. Bevis det med noe annet enn konspirasjoniske youtube-videoer. Kom med verifiserbar fakta, og folk vil ta deg seriøst. Det er en grunn til at UFO-landingene ikke blir tatt særlig seriøst.

 

Dessuten har ikke jødene noe som helst med det tråden handler om, så vennligst slutt å spor den av.

 

Det er sånn disse trådene som er startet av forskjellige Anti-"Mye rart"er ender, masse youtube videoer.

Endret av Zaftig
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jøder som en religion kan ikke styre verden, det er ingen religion som styrer verden.

 

Hvem sa at "jøder som en religion" styrer verden? :hmm:

Du må ikke glemme at i alle fall sionist-jødene ser på jødene som et eget folk, ikke bare som en religion. For å bli regnet som jøde av disse, må du ha ihvertfall en jødisk blodslinje på morssiden.

Det er for det meste jøder som får migrere til Israel, og så lenge du kan bevise at du er av jødisk avstamning (iblant med DNA-testing) spiller det ikke så stor rolle om du er troende jøde eller ateist.

I Israel er det ulovlig for en jøde å gifte seg med en ikke-jøde.

Forestill dere om slike lover hadde blitt innført i Norge!

 

De jødene som er involverte i internasjonale konspirasjoner er sionist-jøder med full støtte fra sionist-staten Israel.

Dette gjelder naturligvis ikke alle jøder, som du bl.a. kan se et eksempel på her:

 

Jews against Zionism

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

Et spørsmål:

 

Et raskt googlesøk viser at 80 % av de som begår seksuelle overgrep er menn. Vi finner den samme prosentandelen for straffedømte (for 2004).

 

Menn er helt klart sterkt overrepresentert når det kommer til seksualforbrytelser og faktisk forbrytelser generelt (unntak er naskeri, hvor kvinner utgjør nesten halvparten). Hva skal vi gjøre med dette?

 

Og før noen sier det: Nei, jeg forsøker ikke å glatte over eller overse at enkelte innvandrere (f.eks somaliere) er overrepresentert på statistikken for overfallsvoldtekt. Det er definitivt et problem som vi ikke må overse. Men derfor lurer jeg også på hva dere mener vi skal gjøre med menn, siden de er enda mer overrepresentert. Faktisk er de det på de fleste områder for kriminalitet.

Lenke til kommentar

Jøder som en religion kan ikke styre verden, det er ingen religion som styrer verden.

 

I Israel er det ulovlig for en jøde å gifte seg med en ikke-jøde.

Forestill dere om slike lover hadde blitt innført i Norge!

 

 

Det er ikke direkte ulovlig men det er ikke gyldig, men autoritære lover er syrlige uansett hvor det er.

Men hvis noen har giftet seg i et annet land er ekteskapet gyldig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...