Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser jeg skrev feil i forrige. antallet anmeldte voldtekter rundt 1000 i Norge. Resten er seksuelle lovbrudd. Mørketallene er også store. Eksempel på dokumentasjon er denne: http://www.amnesty.no/aksjon/flere-aksjoner/norge-voldtatt-og-henlagt

 

Tallene for mørketall er det av naturlige grunner ikke mulig å finne ut av om det gjelder nordmenn eller innvandrere...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg sa forsvinnende lite problem, ikke et forsvinnende problem... Vesensforskjell. og nei mørketall beviser ingenting, men befolkningsundersøkelsene for å avdekke det vi kan kalle "uønsket seksuell oppmerksomhet" er gode og statistisk riktige undersøkelser. Det er de som disse mørketallene bygger på. At de ikke passer deres sak, nei vel...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med unntak av overfallsvoldtektene, kan du vise meg en statistikk som tilsier at de er overrepresentert der?

 

Det er overfallsvoldtektene samt andre typer voldsforbrytelser på åpen gate o.l. som er interessante. Vi har ikke så veldig mange etniske nordmenn som bor sammen med afrikanere og arabere. Og de innvandrermenn som er gift med norsk kone passer seg nok. For de er redd for å bli anmeldt. Det er noe annet med "litt hvitt kjøtt" som kommer vaggende bortover gaten en sen kveld.

 

Ikke er de sjenerte heller. Var en episode her i Bergen nylig der en innvandrer voldtok en jente midt på lyse dagen. Folk så på. Ingen grep inn. Sikkert redd for å bli kalt rasister.

 

Tillegg: jeg hadde grepet inn hadde jeg sett noe slikt. Jeg hadde gått amok. Om de så var ti stykker som holdt på.

Endret av BelzeBob
  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

Selvfølgelig. Men det er et annet spørsmål. Det det dreier seg om her er hvorfor vi importerer voldtektsmenn.

Så fordi, skal vi se rundt 20-30 av innvandrerne som vi har tatt inn i Norge, av hvor mange?, har begått en eller flere overfallsvoldtekter, i en periode hvor ingen norskfødte har gjort det samme, så skal vi ikke ta i mot flere innvandrere? Og dette samtidig med at nordmenn voldtar i tusentall?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Leser i avisen. Afrikanerne forsurer t.o.m. det fra før av harde narko-miljøet. De kommer og selger heroin til småunger, napper vesker fra gamle damer og lager helt Texas. Alle forakter de. Ikke fordi de er svarte. Men pga måten de oppfører seg på.

 

Men så må man stille spørsmålet: er det rart at de oppfører seg slik de gjør? Den norske stat har jo tross alt gitt de frikort til å gjøre akkurat som de vil. Litt som om jeg og du, gjerne med litt mindre i den moralske bagasjen, fikk dra ned til Thailand eller noe sted og leve på trygd, selge narko og voldta damer uten konsekvenser...

Endret av BelzeBob
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...