iChristian Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Nei, men det setter ting i perspektiv... 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gutten fra eventyret Skrevet 1. april 2011 Forfatter Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Fortell det til de etterlatte til Elin Krantz. Kan forøvrig være greit med en kilde på påstandene dine, det er vel heller ikke slik at det er redegjort for hvor stor andel av disse voldtektene du snakker om som er utført av innvandrere, men om det er på samme viset på overfallsvoldtektene så kan vi jo forestille oss. 10 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Jeg ser jeg skrev feil i forrige. antallet anmeldte voldtekter rundt 1000 i Norge. Resten er seksuelle lovbrudd. Mørketallene er også store. Eksempel på dokumentasjon er denne: http://www.amnesty.no/aksjon/flere-aksjoner/norge-voldtatt-og-henlagt Tallene for mørketall er det av naturlige grunner ikke mulig å finne ut av om det gjelder nordmenn eller innvandrere... 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gutten fra eventyret Skrevet 1. april 2011 Forfatter Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Mørketall er akkurat det.. Mørketall. De beviser ikke en poo poo. 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg sosialliberal Skrevet 1. april 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Kjenner jeg blir kvalm over å lese statsviters innlegg. Det er slike som deg som er selve årsaken til at denne unge jenta måtte bøte med livet Du burde tvinges til å se på bildene til øynene dine blør. Her kommer de fanatiske løgnene som kun ekstremister kan greie å klekke ut ser jeg. ….. så fortsetter med å sitte på din høye hest hvor du etterpå sier at du skal rapportere meg, slik snakker kun et barn eller en kvinne. dette må vi få lov til å bevare og ikke bli utsatt for utryddelse fordi at noen jøder i FN og deres marsjerende soldater sosialistene (du) ønsker det. Du lever i Kardemomme by. Du er med andre ord klar for å flykte når dritten treffer vifta som en konsekvens av det søppelsamfunnet du har vært med på å bygge? Det du serverer her er en drøvtygd pakke løgner som sosialistene aldri kan få nok av. Dette er på grensen til at jeg drar frem en youtube video med en cuckoo klokke. Du kan komme tilbake når du blir mer voksen, så kan vi diskutere dette på mer rasjonelt nivå. Jeg har ingen interesse å diskutere dette på så lavt nivå som du legger opp til her. Paradoksalt nok stilte du krav til en saklig debatt i åpningsinnlegget ditt, og ba forklaring hvorfor tråden ble flyttet. Før jeg takker for meg vil jeg bare påpeke at det er langt fra kun sosialister som tenker slik som jeg gjør, jeg er levenes eksempel på det siden jeg i hele mitt lange liv har stemt borgerlig. Uansett, lykke til med prosjektet ditt, det blir du å behøve når du oppdager at dette ikke er forum for deg fordi majoriteten av medlemmer her er oppegående og seriøse debattanter. Billige retoriske triks preget av en hel mengde rasistiske elementer, er det lav interesse for. Jeg i hvert fall har ikke tid til useriøs debatt. Endret 4. april 2011 av statsviter 36 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gutten fra eventyret Skrevet 1. april 2011 Forfatter Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Det er forøvirg interssant å bemerket seg folks reaksjonsmønster når det kommer til dette med overfallsvoldtektene (som er en konsekvens av påtvingt innvandring under dekket av internajsonale såkalte forpliktelser) at de alltid skal dra frem dette med mørketall og på det viset legge lokk over denne farlige trenden i vårt samfunn med overfallsvoldtekter begått av menn av fremmed opphav hvor offeret alltid er en hvit kvinne. Dere vet det ikke selv, men dere er hjernevasket som få. Fortsetter du slik blir ikke du gammel på dette forumet, dette er et råd fra meg til deg siden jeg har lang fartstid på dette foruemt. Du kan komme tilbake når du blir mer voksen, så kan vi diskutere dette på mer rasjonelt nivå. Jeg har ingen interesse å diskutere dette på så lavt nivå som du legger opp til her. Paradoksalt nok stilte du krav til en saklig debatt i åpningsinnlegget ditt, og ba forklaring hvorfor tråden ble flyttet. Før jeg takker for meg vil jeg bare påpeke at det er langt fra kun sosialister som tenker slik som jeg gjør, jeg er levenes eksempel på det siden jeg i hele mitt lange liv har stemt borgerlig. Uansett, lykke til med prosjektet ditt, det blir du å behøve når du oppdager at dette ikke er forum for deg fordi majoriteten av medlemmer her er oppegående og seriøse debattanter. Billige retoriske triks preget av en hel mengde rasistiske elementer, er det lav interesse for. Jeg i hvert fall har ikke tid til useriøs debatt. Med andre ord så har du ikke flere argumenter. 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg BelzeBob Skrevet 1. april 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Overfallsvoldtekter er et forsvinnende lite problem Det er det ikke. Er du en ung norsk dame som ble voldtatt av en afrikaner så er det ikke et "forsvinnende problem." Her i Bergen kjenner jeg flere jenter som har blitt voldtatt av mørkhudete innvandrere. De har selvsagt problemer med å gå ute alene om kvelden. For ikke å snakke om å ha noe som helst med mørkhudete innvandrere å gjøre. Og jeg hører historier om mange andre. Dette med overfallsvoldtekt er et problem som kom med innvandringen på 80/90-tallet. Og det er et stort minus i vår velferdsstat. Våre kvinner er ikke lengre trygge i våre byer. Du kan ikke snakke dette bort med at "etniske nordmenn voldtar også." Mørkhudete innvandrere driver med voldtekt, overfall og flere andre utrivelige ting. I stort omfang. Dette er et problem. Et problem som ihvertfall ikke løses gjennom å late som at problemet ikke eksisterer. Slik media og politikerne gjør. Noen annen gluping her sa at raser ikke eksisterer. Dette er visst det siste nye fra den politisk korrekte fronten. Greit nok. La oss si raser ikke eksisterer. Men kan vi si at mørk hud eksisterer? Det har seg nemlig slik at de som voldtar og herjer mest har mørk hud. Simpelthen et faktum. Om de så kalles "negre", "arabere", "innvandrere" eller "nordmenn med eksotisk opphav." Når disse "nordmenn med en anelse mørk hud" voldtar og oppfører seg på et vis som er sterkt ødeleggende for det norske samfunnet - kan det da være lov å adressere dette som et problem? Artikkel. For de som gidder: http://www.baksiden.net/innvandring.htm Bilde. For de som våger: Endret 1. april 2011 av BelzeBob 16 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Jeg sa forsvinnende lite problem, ikke et forsvinnende problem... Vesensforskjell. og nei mørketall beviser ingenting, men befolkningsundersøkelsene for å avdekke det vi kan kalle "uønsket seksuell oppmerksomhet" er gode og statistisk riktige undersøkelser. Det er de som disse mørketallene bygger på. At de ikke passer deres sak, nei vel... 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg BelzeBob Skrevet 1. april 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Jeg sa forsvinnende lite problem, ikke et forsvinnende problem... Vesensforskjell. og nei mørketall beviser ingenting, men befolkningsundersøkelsene for å avdekke det vi kan kalle "uønsket seksuell oppmerksomhet" er gode og statistisk riktige undersøkelser. Det er de som disse mørketallene bygger på. At de ikke passer deres sak, nei vel... Erkjenner du at det er et problem at innvandrerne oppfører seg slik de gjør i Norge? De innvandrere jeg snakker om er menn fra Afrika og araberlandene som voldtar hvite kvinner i Norge. 11 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Med unntak av overfallsvoldtektene, kan du vise meg en statistikk som tilsier at de er overrepresentert der? Lenke til kommentar
Populært innlegg Gutten fra eventyret Skrevet 1. april 2011 Forfatter Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Er det noe som tilsier at innvandrere ikke voldtar i såkalte nære mørketalls-relasjoner? Haha, dette er komisk. Å diskutere med offer for MKultra er et kapittel for seg selv. Endret 1. april 2011 av Gutten fra eventyret 15 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Nei, det er det ikke... Men det har strengt tatt ingen påstått heller... 1 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Med unntak av overfallsvoldtektene, kan du vise meg en statistikk som tilsier at de er overrepresentert der? Det er overfallsvoldtektene samt andre typer voldsforbrytelser på åpen gate o.l. som er interessante. Vi har ikke så veldig mange etniske nordmenn som bor sammen med afrikanere og arabere. Og de innvandrermenn som er gift med norsk kone passer seg nok. For de er redd for å bli anmeldt. Det er noe annet med "litt hvitt kjøtt" som kommer vaggende bortover gaten en sen kveld. Ikke er de sjenerte heller. Var en episode her i Bergen nylig der en innvandrer voldtok en jente midt på lyse dagen. Folk så på. Ingen grep inn. Sikkert redd for å bli kalt rasister. Tillegg: jeg hadde grepet inn hadde jeg sett noe slikt. Jeg hadde gått amok. Om de så var ti stykker som holdt på. Endret 1. april 2011 av BelzeBob 9 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Ja, de er absolutt interessante, og et problem, men jeg vil faktisk mene at enhver voldtekt er et problem... Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 1. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Så hvorfor drar du i det hele tatt frem kriminelle handlinger som ikke kan bevises eller er relevant for diskusjonen? 5 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Det er relevant ettersom dere gir inntrykk av at det er nesten bare utlendinger som voldtar i Norge... Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Ja, de er absolutt interessante, og et problem, men jeg vil faktisk mene at enhver voldtekt er et problem... Selvfølgelig. Men det er et annet spørsmål. Det det dreier seg om her er hvorfor vi importerer voldtektsmenn. 8 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 1. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Tillegg: jeg hadde grepet inn hadde jeg sett noe slikt. Jeg hadde gått amok. Om de så var ti stykker som holdt på. Hahaha. Jeg også, kjørt drunken boxing style på hele gjengen. Om de hadde tatt meg så hadde jeg i det minste gått ned med et smil om kjeften. 5 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Selvfølgelig. Men det er et annet spørsmål. Det det dreier seg om her er hvorfor vi importerer voldtektsmenn. Så fordi, skal vi se rundt 20-30 av innvandrerne som vi har tatt inn i Norge, av hvor mange?, har begått en eller flere overfallsvoldtekter, i en periode hvor ingen norskfødte har gjort det samme, så skal vi ikke ta i mot flere innvandrere? Og dette samtidig med at nordmenn voldtar i tusentall? 2 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Leser i avisen. Afrikanerne forsurer t.o.m. det fra før av harde narko-miljøet. De kommer og selger heroin til småunger, napper vesker fra gamle damer og lager helt Texas. Alle forakter de. Ikke fordi de er svarte. Men pga måten de oppfører seg på. Men så må man stille spørsmålet: er det rart at de oppfører seg slik de gjør? Den norske stat har jo tross alt gitt de frikort til å gjøre akkurat som de vil. Litt som om jeg og du, gjerne med litt mindre i den moralske bagasjen, fikk dra ned til Thailand eller noe sted og leve på trygd, selge narko og voldta damer uten konsekvenser... Endret 1. april 2011 av BelzeBob 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg