Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

Tvilar sterkt på at historien hadde gått som den gjekk viss europa hadde vert islamisert i stede for å blir kristna. Sjølv om den katolske kirka var i mot mykje filosofisk vitenskap, var dei sterkt for teknisk vitenskap og mange kriste prestar var med å utøfrte vitenskaplige eksperiment.

 

De brant folk på bålet også.. !!!

 

Alle folk går gjennom en utvikling og deres levemåte er et resultat av hvor utviklet de er som folkeslag. Alle må få ha retten til å leve som de selv vil, om de vil koke hverandre i olje så gjerne for meg, men jeg vil ikke blande olje og vann i mine nabolag...

 

Å importere folk fra problemområdene sprer problemene ikke løsninger..

 

Og hvem definerer hva som er et problemområde? Er Norge og vesten et problemfritt område med sitt enorme overforbruk, forsøpling av verden, utnyttelse av arbeidskraft i u-land, glorifisering av kjendiser, første og andre verdenskrig, kolonisering osv?

 

Trur ikkje vesten lenger er eit porblemområde når det gjelder søppel, vi klarer i det minste å håndtere søpplet vårt. Det gjelder ikkje så mange u-land og ny-industrialiserte land. Vi vil ikkje utnytte arbeidskraft i u-land, vi vil gjerne produsere varene sjølv, men det blir for dyrt for storkaksene. Det er kunn positive aspekt ved å produsere varene her. Vi er ikkje dei einaste som driver med kollonsiering og krig er det over heile verden. Ikkje alle glorifiserer kjendiser, det er stort sett berre kvinnfolk.

 

FN definerer problemområde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En vakker dag sitter vi igjen med svarteper, etter at innvandrerne har overkjørt oss ved hjelp av demokratiske spilleregler. Salamiforbud og burkapåbud. Garantert.

 

Det er så langt fram i tid at før det har radikalt mye annet skjedd som har større betydning for vår eventuelle overlevelse. I tillegg vil det kreve at den såkalte muslimske befolkning i Norge er en homogen gruppe, noe de ikke er (langt fra). Den største enkeltgruppe innvandrere som kommer fra et muslimsk land er fra Pakistan, og de er ca 32 000 inklusive annen generasjons innvandrere.

 

Over så mange generasjoner som det vil ta før "muslimer" har flertall vil meningsbilde være radikalt forandret.

 

Nå vil sikkert noen komme med den store innvandringen som skjer til Norge. Jo, Norge har en betydelig innvandring - i hovedsak fra vestlige land (60 - 70 %). Nettoinnvandringen fra muslimske land var i 2010 faktisk ikke mer enn knappe 6 000 personer, hvor i realiteten krig/ufred er hovedårsaken til at de kommer. Faktisk er halvparten av nettoinnvandringen fra Asia og Afrika fra ikke muslimske land.

Lenke til kommentar

Og dine tanker om at hvis man velger AP, så har man valgt riktig og blir et samfunnsproblem ved å valge FRP er jeg ikke enig i. Jeg kjenner mange som stemmer FRP, de er ikke et samfunnsproblem i det hele tatt, de utgjør et viktig element i den politiske debatten. Samfunnsproblemer oppstår når det finnes krefter som aktivt vil begrense demokratiet vi har i den vestlige verden. Hvis da folk vil stemme på AP, FRP eller noen andre partier må dette respekteres uansett!

 

Kanskje det er kun jeg som har lite tolerante venner - men jeg føler nesten at jeg ikke kan si høyt at jeg stemmer FrP.

 

I Bergen sine nabokommuner har nynorsk stått sterkt i lang tid. I de senere år har mange bergensere flyttet fra Bergen til nabokommunene, og det høye antallet bokmåls-bergenserne har ført til at de tidligere nynorskskolene nå har blitt "kuppet" av bokmålsfolket. De tidligere nynorskkommunene erobres av bergensere..

 

En vakker dag sitter vi igjen med svarteper, etter at innvandrerne har overkjørt oss ved hjelp av demokratiske spilleregler. Salamiforbud og burkapåbud. Garantert.

 

Hehe, hva er da ditt alternative styringssett? Hvis demokratiet ikke er veien å gå?

Lenke til kommentar

Adopsjon inn til Norge er så liten at den ikke er å bry seg om - i 2010 var det 343 barn, det maksimale på et år har vært 1 000 stk. I tillegg har disse ingen kulturell ballast, dvs. at de uansett fødeland vil målbære norsk kultur og verdier.

 

OKI.. Jeg trodde det var snakk om flere.... Jeg er også enig i at deres verdigrunnlag vil være 100% som alle andre her på berget...

 

Jeg trodde virkelig at det var et mye høyere antall... flott at du presiserte dette...

Lenke til kommentar

Aha, så du er ren genetisk rasist?

 

Om du mener at et ønske om å opphøye alle kulturer og folkelig egenart som bevaringsverdige er rasistisk kan jeg godt være det jeg...

 

Om det får deg til å føle deg bedre altså... :love:

 

Nei, det som får meg til å føle meg bedre er hvis dere høyrefolk bestemmer dere for hva dere er, og ikke bruker så jævlig mye tid og energi på å forsikre oss andre om hva dere _ikke_ er.

 

Er du nasjonalist? Rasist? Nazist? Anti-Muslim? Anti-Religion? Anti-sosialist?

Lenke til kommentar

Aha, så du er ren genetisk rasist?

 

Om du mener at et ønske om å opphøye alle kulturer og folkelig egenart som bevaringsverdige er rasistisk kan jeg godt være det jeg...

 

Om det får deg til å føle deg bedre altså... :love:

 

Nei, det som får meg til å føle meg bedre er hvis dere høyrefolk bestemmer dere for hva dere er, og ikke bruker så jævlig mye tid og energi på å forsikre oss andre om hva dere _ikke_ er.

 

Er du nasjonalist? Rasist? Nazist? Anti-Muslim? Anti-Religion? Anti-sosialist?

 

Jeg er mye mer antikristen enn anti muslim i alle fall... :whistle:

 

Et klokt hode kalte meg for en etnopluralist, men du kan få lov til å kalle meg hva du vil vennen...

 

Som eg sa det i mitt eget komponerte ordtak her om dagen...

 

Det eneste som skiller oss sosialister er arbeideren i folket...

Selina 2011
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

En vakker dag sitter vi igjen med svarteper, etter at innvandrerne har overkjørt oss ved hjelp av demokratiske spilleregler. Salamiforbud og burkapåbud. Garantert.

 

Det er så langt fram i tid at før det har radikalt mye annet skjedd som har større betydning for vår eventuelle overlevelse. I tillegg vil det kreve at den såkalte muslimske befolkning i Norge er en homogen gruppe, noe de ikke er (langt fra). Den største enkeltgruppe innvandrere som kommer fra et muslimsk land er fra Pakistan, og de er ca 32 000 inklusive annen generasjons innvandrere.

 

Over så mange generasjoner som det vil ta før "muslimer" har flertall vil meningsbilde være radikalt forandret.

 

Nå vil sikkert noen komme med den store innvandringen som skjer til Norge. Jo, Norge har en betydelig innvandring - i hovedsak fra vestlige land (60 - 70 %). Nettoinnvandringen fra muslimske land var i 2010 faktisk ikke mer enn knappe 6 000 personer, hvor i realiteten krig/ufred er hovedårsaken til at de kommer. Faktisk er halvparten av nettoinnvandringen fra Asia og Afrika fra ikke muslimske land.

 

Der tar du kraftig feil. 53% av all innvandring er fra den tredje verden.

 

Kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/Innvandrere_i_Norge

Lenke til kommentar

Aha, så du er ren genetisk rasist?

 

Om du mener at et ønske om å opphøye alle kulturer og folkelig egenart som bevaringsverdige er rasistisk kan jeg godt være det jeg...

 

Om det får deg til å føle deg bedre altså... :love:

 

Nei, det som får meg til å føle meg bedre er hvis dere høyrefolk bestemmer dere for hva dere er, og ikke bruker så jævlig mye tid og energi på å forsikre oss andre om hva dere _ikke_ er.

 

Er du nasjonalist? Rasist? Nazist? Anti-Muslim? Anti-Religion? Anti-sosialist?

 

Jeg er mye mer antikristen enn anti muslim i alle fall... :whistle:

 

Et klokt hode kalte meg for en etnopluralist, men du kan få lov til å kalle meg hva du vil vennen...

 

 

 

Så hvordan i all verden skal jeg kunne kritisere dine meninger når du ikke kommer med dem? Du går rundt og sier at innvandrerne tar over landet. Så jeg kritiserer deg på kultur. Men neida, du har ikke noe mot fremmede kulturer må skjønne. Du har heller ingen tro på raseteorien. Du bare" liker ikke innvandrere"?

 

 

Forbanna feiging. Si hva du mener! Og jeg kunne ikke bry meg om hva andre kaller deg. Jeg kan kalle deg litt av hvert selv, også... Feig, vasete, ubestemmelig, vag osv. Hvis du vil debattere så er jeg her. Hvis du vil holde et forum om hvor fantastisk du er antar jeg at vi andre ikke blir invitert, så det kan du gjøre andre steder.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Aha, så du er ren genetisk rasist?

 

Om du mener at et ønske om å opphøye alle kulturer og folkelig egenart som bevaringsverdige er rasistisk kan jeg godt være det jeg...

 

Om det får deg til å føle deg bedre altså... :love:

 

Nei, det som får meg til å føle meg bedre er hvis dere høyrefolk bestemmer dere for hva dere er, og ikke bruker så jævlig mye tid og energi på å forsikre oss andre om hva dere _ikke_ er.

 

Er du nasjonalist? Rasist? Nazist? Anti-Muslim? Anti-Religion? Anti-sosialist?

 

Jeg er mye mer antikristen enn anti muslim i alle fall... :whistle:

 

Et klokt hode kalte meg for en etnopluralist, men du kan få lov til å kalle meg hva du vil vennen...

 

Som eg sa det i mitt eget komponerte ordtak her om dagen...

 

Det eneste som skiller oss sosialister er arbeideren i folket...

Selina 2011

 

Du må jo vere totalt ute av all forstand om du er meir anti-kristen enn anti-muslim, spesielt når du fkatisk ikkje hører til islam. Islam, religionen av fred. Der store folkemasser springer rundt å dreper, brennder flagg, sprenger seg sjølv og det som verre er. Når den første, som gjør ein handling, som i følge han sjølv ikkje var kristen. Blir folk heilt i fra seg og skylder på kristendommen. Men når tusenvis av muslimske terroristar gjør det i allha si navn, betyr det ingen ting for gruppen, nei da er det enkelt personar.

 

Eg hatar Norge.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Tusenvis av muslimske terrorister? Jeg tror kanskje jeg klarer å telle til 200 hvis jeg virkelig leter lenge, og da inkluderer jeg palestinere...

 

Trur du må inkludere meir enn palestinerane og terroraksjonar som blir utført i europa. Viss ein ser 50 år tilbake i tid veit eg at antallet terroraksjonar i vertfall overkommer 1000.

Lenke til kommentar

Aha, så du er ren genetisk rasist?

 

Om du mener at et ønske om å opphøye alle kulturer og folkelig egenart som bevaringsverdige er rasistisk kan jeg godt være det jeg...

 

Om det får deg til å føle deg bedre altså... :love:

 

Nei, det som får meg til å føle meg bedre er hvis dere høyrefolk bestemmer dere for hva dere er, og ikke bruker så jævlig mye tid og energi på å forsikre oss andre om hva dere _ikke_ er.

 

Er du nasjonalist? Rasist? Nazist? Anti-Muslim? Anti-Religion? Anti-sosialist?

 

Jeg er mye mer antikristen enn anti muslim i alle fall... :whistle:

 

Et klokt hode kalte meg for en etnopluralist, men du kan få lov til å kalle meg hva du vil vennen...

 

Som eg sa det i mitt eget komponerte ordtak her om dagen...

 

Det eneste som skiller oss sosialister er arbeideren i folket...

Selina 2011

 

Du må jo vere totalt ute av all forstand om du er meir anti-kristen enn anti-muslim, spesielt når du fkatisk ikkje hører til islam. Islam, religionen av fred. Der store folkemasser springer rundt å dreper, brennder flagg, sprenger seg sjølv og det som verre er. Når den første, som gjør ein handling, som i følge han sjølv ikkje var kristen. Blir folk heilt i fra seg og skylder på kristendommen. Men når tusenvis av muslimske terroristar gjør det i allha si navn, betyr det ingen ting for gruppen, nei da er det enkelt personar.

 

Eg hatar Norge.

 

Mine råd til deg: les litt om andre kulturer og religioner andre steder enn i sensasjonelle nyhetsoppslag, reis litt rundt i verden og møt folk du vanligvis ikke omgås. Jeg lover deg at du vil bli positivt overrasket. Og hvor får du det fra at det finnes tusenvis av muslimske terrorister? Hvis du har slik kontroll på statistikk så hadde det vært interessant å funnet ut hvor mange katolske terrorister som finnes, hvor mange ateistiske terrorister osv.

Lenke til kommentar

En vakker dag sitter vi igjen med svarteper, etter at innvandrerne har overkjørt oss ved hjelp av demokratiske spilleregler. Salamiforbud og burkapåbud. Garantert.

 

Det er så langt fram i tid at før det har radikalt mye annet skjedd som har større betydning for vår eventuelle overlevelse. I tillegg vil det kreve at den såkalte muslimske befolkning i Norge er en homogen gruppe, noe de ikke er (langt fra). Den største enkeltgruppe innvandrere som kommer fra et muslimsk land er fra Pakistan, og de er ca 32 000 inklusive annen generasjons innvandrere.

 

Over så mange generasjoner som det vil ta før "muslimer" har flertall vil meningsbilde være radikalt forandret.

 

Nå vil sikkert noen komme med den store innvandringen som skjer til Norge. Jo, Norge har en betydelig innvandring - i hovedsak fra vestlige land (60 - 70 %). Nettoinnvandringen fra muslimske land var i 2010 faktisk ikke mer enn knappe 6 000 personer, hvor i realiteten krig/ufred er hovedårsaken til at de kommer. Faktisk er halvparten av nettoinnvandringen fra Asia og Afrika fra ikke muslimske land.

 

Der tar du kraftig feil. 53% av all innvandring er fra den tredje verden.

 

Kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/Innvandrere_i_Norge

 

Nei, jeg gjør faktisk ikke det. I 2010 var nettoinnvandringen til Norge på ca 42 200 mennesker. Grunnen til at jeg bruker nettoinnvandring er at det korrigerer ned at innvandringen fra Polen, Sverige etc er svært mobil (flytter hit og så hjem igjen). Av de var 33 700 fra Europa, ca 9 600 fra Asia, 5 000 fra Afrika og 1 500 fra Amerika. Nå er det noe feil i disse dataene fordi ca 9 000 mennesker flyttet fra Norge uten at vi vet hvor de flyttet til - men selv om alle disse flyttet til europeiske land så var 58 % av nettoinnvandringen til Norge fra Europa. Samme tendens har vi hatt de siste 4 - 5 år.

 

Når det gjelder tallene i Wikipedia - så ser jo enhver at her er det en regnefeil. Hvordan kan 246 000 være 53 % av over 600 000. Nå er det 2009 tall som er brukt, men tallene for nettoinnvandring i 2010 + eventuelt fødte barn av innvandrere får ikke antallet fra "tredje verden (inklusive Tyrkia) til å øke fra ca 246 000 til 318 000 personer i løpet av et år. Det betyr at innvandringen fra annet enn tredje verden faktisk er størst også når det gjelder absolutte innvandrere.

 

Når det gjelder Wikipedia så reagerer jeg også på at EU-land defineres som Øst-Europa.

 

Når vi i tillegg vet at Thailand, Filippinene er to av de landene som har størst innvandring fra tredje verden i dag, samt at vietnamesiske flyktninger som kom hit på 70/80-tallet er en stor gruppe av eksisterende innvandrere så synes jeg begrepet tredje verden blir særdeles lite hensiktsmessig.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Du må jo vere totalt ute av all forstand om du er meir anti-kristen enn anti-muslim, spesielt når du fkatisk ikkje hører til islam.

 

Fordi det er DERES religion, og jeg respekterer DERES tradisjon og kulturelle egenart som verdifull så lenge de ønsker å ha det sånn.

 

Jesus er like fremmed for oss som Muhammed, men vi ble tilfeldigvis kristnet for 1000 år siden og har adoptert denne trosretningen som en del av vår egenart og kultur.

 

Vi ble kristnet med sverd i hånd.. Deres drap er glemt for lenge siden, og det samme vil grusomheter alle andre ekstremister som til eksempel ABB også bli om 1000 år.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...