Slimda Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er ikke snakk om å "frike" ut, det er snakk om å ikke ødelegge enhver debatt. Folk flest er dumme dyr, og blir lett påvirket av utsagn som "du mener det samme som ABB" isteden for å si at "du syns AP er landssvikere". Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Kremt. Ha samme meninger som, betyr IKKE at man støtter HANDLINGENE. Hvis dere høyrefolk skal frike ut bare fordi vi sammenligner MENINGER får dere heller ta pause noen måneder. Du har sikkert mange av de samme meningene som Stalin, sant? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Kremt. Ha samme meninger som, betyr IKKE at man støtter HANDLINGENE. Hvis dere høyrefolk skal frike ut bare fordi vi sammenligner MENINGER får dere heller ta pause noen måneder. Du har sikkert mange av de samme meningene som Stalin, sant? Nope. Stalin var aldri sosialist, han var mest opptatt av egen makt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Gir jo en liten grei pekepinne. *edit* Med dagens ledere. Endret 1. august 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 for det er ikke store forskjeller. Wyrd syns Stoltenberg og Støre er landssvikere, og ville ikke felt en tåre om de døde. ABB myrdet nesten 80 mennesker, flere på kloss hold med automatvåpen, grunnet at de hadde relasjoner til AP. Litt drøyt å si "ikke store forskjeller". Jeg har ikke sett at Wyrd har sagt han planlegger å begå mord på de heller, og jeg stiller meg sterkt i tvil at Wyrd ville tatt livet av dem om han hadde muligheten. Å ha ekstreme meninger er helt lovlig, men det ødelegger enhver debatt om folk begynner å anklage de for å være massemordere. I innlegget mitt rettet til Wyrd skrev jeg følgende: mtp meninger, jeg sier ikke at du er tilbøyelig til drap Det du har valgt å sitere, etter et komma, kommer etter dette: At dine meninger sammenlignes med ABBs er ikke rart, Her kommer det tydelig fram at det er Wyrds meninger som sammenlignes med ABBs meninger. Jeg vurderte å legge inn et setning til der jeg presiserte at det var snakk om meninger, ikke handlinger, men jeg lot det være fordi jeg mente det var kommet godt nok fram. Der tok jeg åpenbart feil, men det bør være klart nå. Sammenligningen mellom Wyrds og ABBs meninger var forøvrig slik: - ABB ser på landets ledere samt de som støtter disse som landsforredære. Resten er uskyldige. - Wyrd ser på landets ledere som landsforredære. Deres støttespillere (i alle fall de unge) er uskyldige pga indoktrinasjon. Den utpregete forskjeller er at ABB enten mener a) at medlemmer i AUF ikke er indoktrinerte og har valgt sitt standpunkt på lik linje med Stoltenberg og co, b) at indoktrinaksjon ikke er en god nok unnskyldning, c) at det ikke spiller noen rolle om de er indoktrinerte eller ei, eller d) et eller annet jeg har glemt å nevne. En annen forskjell er at Wyrd ikke er en massemorder, men det var som sagt heller aldri mitt poeng. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Mine meninger er nok i samme bås som Wyrd og "ABB" - men jeg har ingen planer å bli en "bonde som ikke er bonde", ei heller gjøre andre lovbrudd enn å kjøre i 85 km/t i 80-sonen. Jeg kommer til å stemme FrP på alle fremtidige valg uavhengig av hva slags lovbrudd FrP-medlemmer og tidligere FrP-medlemmer kommer til å gjøre. Sleng meg full i dritt - vi har ytringsfrihet - enn så lenge! Når det er sagt - så har jeg et spørsmål til dere "politisk korrekte multikulturalister": kommer Norge noen sinne til å få nok "flyktninger"/utlendinger? Hva er målet? Hvor vil vi hen? Skal våre unger arve verdens første land hvor sharialover innføres med demokratiske prosesser? Og apropos "flyktninger".. Tenk om Max Manus, Shetlandslarsen og farfaren min hadde tenkt følgende i 1940: "helvete, nå er det krig i Norge - da pakker jeg kofferten og stikker til USA, for der har noen andre allerede kjempet og dødd for friheten". Er ikke alle "flyktningene" som kommer til Norge feige landssvikere til sine respektive hjemland? For så lenge meningsmotstanderne til de undertrykkende regimene der bare stikker av og kommer til duk og dekket bord i Norge, så vil det jo aldri bli forandringer der. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Gir jo en liten grei pekepinne. Kommunisme != sosialisme. Kommunisme er et alternativ til sosialdemokratiet; begge er måter å skape et sosialistisk samfunn. Kommunisme har aldri fungert, og er faktisk et langt dårligere alternativ enn å rett og slett kjøre på med kapitalisme. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Og hva er greia med å bruke "politisk korrekt" som et negativt ladet ord? Norge har aldri hatt problemer med at folk ikke sier det de mener, politisk korrekthet er en amerikansk verdi som kommer av et utrolig farlig samfunn hvor INGEN sier hva de mener. Her i Norge er det vanlig å være ærlig rundt meningene sine, så hvorvidt de er delt av et flertall eller mindretall har ingenting å si. Hvis dere har tenkt å prøve å komme med dårlig skjult kritikk i innleggene deres vil det vel strengt tatt være bedre å kritisere ting vi faktisk mener/gjør, og ikke ting som bare eksisterer i deres hjerner... Edit: Samtidig er det jo litt morsomt at dere "multikultur"-hatere er så preget av amerikansk kultur at dere kopierer nasjonalismen deres også Endret 1. august 2011 av tofagerl Lenke til kommentar
baltakatt Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Integrering er en løgn i seg selv. Hadde Norge hatt en suksessfull innvandringspolitikk ville vi ikke ha trengt å prate om integrering. F.eks. her i New Zealand har jeg aldri hørt noen snakke om hvordan vi skal integrere innvandrerene. Det er ingen som snakker om hvordan vi skal integrere østeuroperene heller. Det er omtrent ingen som ønsker dagens utvikling. Hadde innvandrerene vært rike amerikanere og de skapte masse problemer, så hadde Norge stengt grensene for lenge siden. Problemet er norsk snilisme. Nå er jeg ny på dette forumet her og kommer ikke til å ha mye tid til å poste fremover siden jeg er opptatt med mange andre ting, men jeg leser denne tråden for å få et inntrykk av hvilke meninger som kommer til uttrykk angående innvandring/nasjonalisme o.l. Ser at det er mange som frykter at muslimer skal "ta over" Norge og forandre vår kultur. Til det vil jeg bare si at kultur er alltid i forandring og vil aldri holde seg stabil. Selvfølgelig kan vi da si at vi bare vil ha de "beste" elementene i våres norske kultur, og det er et argument jeg kjøper. Men hva er så da de "beste" elementene ved den norske kulturen? Hadde vært spennende å høre hva dere tenker om det. Hva er det som er viktig å bevare og beskytte? Slik jeg ser det er det tanken om frihet og likhet for alle samt demokrati som er fundamentet i de "opplyste" vestlige samfunn. Når jeg da leser kommentarer om at det er omtrent ingen som ønsker dagens utvikling så finnes det der en klar logisk brist siden AP var landets største parti ved siste valg og det viser tydelig at det er mange som faktisk er fornøyd med dagens situasjon. Jeg oppfatter det som om at mange av de som er skeptiske til ikke-vestlig innvandring til norge er redde for at blant annet våres demokratiske grunnprinsipper skal bli overkjørt, men hvis det demokratiske norge stemmer for AP og fortsatt ikke-vestlig innvandring så man jo bare respektere dette demokratiske synet. Eller? Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Den såkalte "multikulturalismen" er en av de verste epidemiene vårt land er blitt rammet av - noensinne. Jeg blir bare helt målløs over hvilke ekstreme landsforrædere vi har sittende på tinget. Folket må se å våkne opp for alvor. Når sanne norske patrioter igjen får tilbake makten over landet vårt, er det på tide for Stoltenberg og de andre landssvikerne å falle på kne og trygle om nåde! Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg tippet dette var rambling fra Breivik sitt manifest. Skremmende å se hvilke syke og ekstreme holdninger noen på dette forumet besitter. Aha... Nå kommer sammenlignelsene med Breivik. Jeg kan si at jeg står for hver eneste ytring som jeg har kommet med på dette forumet, og jeg kan også si at jeg stötter noen av Breiviks egne meninger. Hva jeg derimot IKKE stötter på noen måte, er rå vold mot uskyldig norsk ungdom på grunn av at de gjennom årevis har blitt indoktrinerte til å slutte å ha omsorg for sitt eget folks fremtid og har lärt at globalisme og multikulturalisme er det eneste "humane" og "riktige". Om Breivik hadde drept Stoltenberg eller Gahr Störe ville jeg ikke felt en tåre. Disse folkene gir blanke faen i hvordan demografien kommer til å utvikle seg i Norden i fremtiden med en fortsatt globalistisk politikk, og dette gjör dem til folkesvikere. Som nordmann anerkjenner jeg bare ledere som har 100% lojalitet til mitt eget folk, og som beskytter vår rett til eget territorie som vi med trygghet kan overlate til våre etterkommere og hvor en nordisk kultur også vil kunne blomstre i fremtiden... Men disse totalt meningslöse og tragiske gjerningene som ble utfört på Utöya reagerte jeg like sterkt på som dere andre. Jeg föler med ofrene. Denne gjerningen til Anders Breivik kommer til å brukes mot meg og andre nasjonalister i lange tider fremover, i mangel på bedre debattmetoder blant multikulturalistene. Dog kommer jeg til å stå fast på mitt som alltid, og vise like mye kjärlighet og omsorg for min folkeätt og politisk engasjement for vår fremtid. Noen spørsmål Wyrd. Hva om ungdommene ikke er indoktrinert, men i stedet har valgt standpunktene sine selv, i hvert fall i stor grad (i hvilken grad vi selv velger våre politiske standpunkter bør være en annen diskusjon, helst i filosofi-forumet)? Ville du felt en tåre for dem da? Når du skriver at du ikke ville felt en tåre "Om Breivik hadde drept Stoltenberg eller Gahr Störe", mener du det da bokstavelig eller i den betydningen av utrykket som vanligvis brukes, nemlig at det ikke ville plaget deg nevneverdig? Det er ganske vesentlig for hvilken side av et veldig viktig politisk skille jeg plasserer deg på. Hvis det ikke plager deg om noen dreper våre folkevalgte i et politisk motivert attentat, da har du som jeg ser det meldt deg ut. Du vil da bli definert som en motstander av rettstaten og demokratiet, og det er det viktigste ved ABB: Ikke meningene hans, men hans fullstenge mangel på respekt for noe av det mest verdifulle ved landet vårt - den sekulære, humanistiske rettstaten bygget på demokratiske prinsipper. Det er dette man må velge mellom nå. Ikke om man er for eller mot innvandring. Det er langt viktigere om man velger å følge spillereglene, eller om velger å ignorere dem. ABB ignorerte dem til gangs. Endret 1. august 2011 av Salvo 2 Lenke til kommentar
baltakatt Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Når det er sagt - så har jeg et spørsmål til dere "politisk korrekte multikulturalister": kommer Norge noen sinne til å få nok "flyktninger"/utlendinger? Hva er målet? Hvor vil vi hen? Skal våre unger arve verdens første land hvor sharialover innføres med demokratiske prosesser? Jeg vil ikke definere meg som noe som helst annet enn en opplyst og fornuftig tenkende person som prøver å innhente så mye info som mulig om alle saker jeg er opptatt av. Om dette gjør meg til en "politisk korrekt multikulturalist" så får det være. Jeg tror ikke du vet nok om hva som skjer når kulturer møtes. Veldig mye av forskning innen sosialantropologi viser til at de lokale kulturene faktisk styrkes i møte med andre kulturer. Det man tidligere ikke reflekterte over får ny relevans i møte med andre som har annen tro og andre meninger. Jeg vil hevde at det samme skjer i Norge når vi møter andre som ikke deler vårt verdenssyn, de verdiene og tankene vi hadde i utgangspunktet blir utfordret og vi må ta stilling vår egen kultur i større grad enn før. Dermed vil vi komme styrket ut av møtet med "de andre". Endret 1. august 2011 av baltakatt Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Noen spørsmål Wyrd. Hva om ungdommene ikke er indoktrinert, men i stedet har valgt standpunktene sine selv, i hvert fall i stor grad (i hvilken grad vi selv velger våre politiske standpunkter bør være en annen diskusjon, helst i filosofi-forumet)? Ville du felt en tåre for dem da? Jeg syns alltid at denne antinarkotika-kampanjen "MOT til å ta egne valg" var så patetisk. Det er jo de som av egen fri vilje velger å prøve narkotika som virkelig har mot til å ta egne valg. Tilbake til saken: det trenger ikke være et godt valg selv om de har valgt det selv. Lenke til kommentar
baltakatt Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Noen spørsmål Wyrd. Hva om ungdommene ikke er indoktrinert, men i stedet har valgt standpunktene sine selv, i hvert fall i stor grad (i hvilken grad vi selv velger våre politiske standpunkter bør være en annen diskusjon, helst i filosofi-forumet)? Ville du felt en tåre for dem da? Jeg syns alltid at denne antinarkotika-kampanjen "MOT til å ta egne valg" var så patetisk. Det er jo de som av egen fri vilje velger å prøve narkotika som virkelig har mot til å ta egne valg. Tilbake til saken: det trenger ikke være et godt valg selv om de har valgt det selv. Hva i all verden? Mener du at alle de som velger å prøve narkotika har mer mot enn de som velger å ikke gjøre det? Og påstår du at de som prøver narkotika gjør dette 100% av egen vilje uten påvirkning av andre? Ikke meningen å tillegge deg meninger du ikke har, ble bare veldig nysgjerring på hva du mener her... Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Den såkalte "multikulturalismen" er en av de verste epidemiene vårt land er blitt rammet av - noensinne. Jeg blir bare helt målløs over hvilke ekstreme landsforrædere vi har sittende på tinget. Folket må se å våkne opp for alvor. Når sanne norske patrioter igjen får tilbake makten over landet vårt, er det på tide for Stoltenberg og de andre landssvikerne å falle på kne og trygle om nåde! Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg tippet dette var rambling fra Breivik sitt manifest. Skremmende å se hvilke syke og ekstreme holdninger noen på dette forumet besitter. Aha... Nå kommer sammenlignelsene med Breivik. Jeg kan si at jeg står for hver eneste ytring som jeg har kommet med på dette forumet, og jeg kan også si at jeg stötter noen av Breiviks egne meninger. Hva jeg derimot IKKE stötter på noen måte, er rå vold mot uskyldig norsk ungdom på grunn av at de gjennom årevis har blitt indoktrinerte til å slutte å ha omsorg for sitt eget folks fremtid og har lärt at globalisme og multikulturalisme er det eneste "humane" og "riktige". Om Breivik hadde drept Stoltenberg eller Gahr Störe ville jeg ikke felt en tåre. Disse folkene gir blanke faen i hvordan demografien kommer til å utvikle seg i Norden i fremtiden med en fortsatt globalistisk politikk, og dette gjör dem til folkesvikere. Som nordmann anerkjenner jeg bare ledere som har 100% lojalitet til mitt eget folk, og som beskytter vår rett til eget territorie som vi med trygghet kan overlate til våre etterkommere og hvor en nordisk kultur også vil kunne blomstre i fremtiden... Men disse totalt meningslöse og tragiske gjerningene som ble utfört på Utöya reagerte jeg like sterkt på som dere andre. Jeg föler med ofrene. Denne gjerningen til Anders Breivik kommer til å brukes mot meg og andre nasjonalister i lange tider fremover, i mangel på bedre debattmetoder blant multikulturalistene. Dog kommer jeg til å stå fast på mitt som alltid, og vise like mye kjärlighet og omsorg for min folkeätt og politisk engasjement for vår fremtid. På samme måte som høyreekstreme konstant bruker islamsk terrorisme til å harselere uskyldige muslimer? Oppførselen din er igjen ekstrem, hatefull og udemokratisk - spesielt når du kaller de du er uenige i for landssvikere. Selv kristendommen som så mange høyreekstreme kjemper for er også et resultat av multikultur importert fra ørkenen. Alt vi har i dag er faktisk et resultat av multikultur som er lånt og importert fra hele verdenen. Det er når hele verdenen jobber sammen at vi faktisk får fremgang, og din stagnerende og konservative tankegang vil kun få oss til å visne og dø ut. Hvis det er en tradisjon Norge alltid har hatt, så er det demokratiet som har sine røtter helt tilbake fra vikingtiden. Du som er så nasjonalistisk mislykker dermed totalt i å respektere denne langvarige norske tradisjonen ved å kalle meningsmotstanderne dine for landssvikere. Hvis du virkelig vil være nasjonalistisk gjør du ditt ytterste for å verne om demokratiet og flertallets ønsker. Jeg sier ikke at du skal være enig, men respekter den demokratiske retningen og bruk demokratiske midler til å si dine meninger. Vold, trusler og landssvik beskyldninger kommer vi ingen vei med – det er kun lavmål og barnslig. 1 Lenke til kommentar
baltakatt Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Den såkalte "multikulturalismen" er en av de verste epidemiene vårt land er blitt rammet av - noensinne. Jeg blir bare helt målløs over hvilke ekstreme landsforrædere vi har sittende på tinget. Folket må se å våkne opp for alvor. Når sanne norske patrioter igjen får tilbake makten over landet vårt, er det på tide for Stoltenberg og de andre landssvikerne å falle på kne og trygle om nåde! Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg tippet dette var rambling fra Breivik sitt manifest. Skremmende å se hvilke syke og ekstreme holdninger noen på dette forumet besitter. Aha... Nå kommer sammenlignelsene med Breivik. Jeg kan si at jeg står for hver eneste ytring som jeg har kommet med på dette forumet, og jeg kan også si at jeg stötter noen av Breiviks egne meninger. Hva jeg derimot IKKE stötter på noen måte, er rå vold mot uskyldig norsk ungdom på grunn av at de gjennom årevis har blitt indoktrinerte til å slutte å ha omsorg for sitt eget folks fremtid og har lärt at globalisme og multikulturalisme er det eneste "humane" og "riktige". Om Breivik hadde drept Stoltenberg eller Gahr Störe ville jeg ikke felt en tåre. Disse folkene gir blanke faen i hvordan demografien kommer til å utvikle seg i Norden i fremtiden med en fortsatt globalistisk politikk, og dette gjör dem til folkesvikere. Som nordmann anerkjenner jeg bare ledere som har 100% lojalitet til mitt eget folk, og som beskytter vår rett til eget territorie som vi med trygghet kan overlate til våre etterkommere og hvor en nordisk kultur også vil kunne blomstre i fremtiden... Men disse totalt meningslöse og tragiske gjerningene som ble utfört på Utöya reagerte jeg like sterkt på som dere andre. Jeg föler med ofrene. Denne gjerningen til Anders Breivik kommer til å brukes mot meg og andre nasjonalister i lange tider fremover, i mangel på bedre debattmetoder blant multikulturalistene. Dog kommer jeg til å stå fast på mitt som alltid, og vise like mye kjärlighet og omsorg for min folkeätt og politisk engasjement for vår fremtid. På samme måte som høyreekstreme konstant bruker islamsk terrorisme til å harselere uskyldige muslimer? Oppførselen din er igjen ekstrem, hatefull og udemokratisk - spesielt når du kaller de du er uenige i for landssvikere. Selv kristendommen som så mange høyreekstreme kjemper for er også et resultat av multikultur importert fra ørkenen. Alt vi har i dag er faktisk et resultat av multikultur som er lånt og importert fra hele verdenen. Det er når hele verdenen jobber sammen at vi faktisk får fremgang, og din stagnerende og konservative tankegang vil kun få oss til å visne og dø ut. Hvis det er en tradisjon Norge alltid har hatt, så er det demokratiet som har sine røtter helt tilbake fra vikingtiden. Du som er så nasjonalistisk mislykker dermed totalt i å respektere denne langvarige norske tradisjonen ved å kalle meningsmotstanderne dine for landssvikere. Hvis du virkelig vil være nasjonalistisk gjør du ditt ytterste for å verne om demokratiet og flertallets ønsker. Jeg sier ikke at du skal være enig, men respekter den demokratiske retningen og bruk demokratiske midler til å si dine meninger. Vold, trusler og landssvik beskyldninger kommer vi ingen vei med – det er kun lavmål og barnslig. Godt og balansert innlegg! Jeg registrerer også at det ofte er ikke-vestlig innvandring som blir beskrevet som en "trussel" mot Europa, enten ved terroraksjoner eller så skal de "føde oss ihjel". Tror noen virkelig at Europa vil tillate at noen skal innvadere "oss" og innføre udemokratiske og diskriminerende lover? Ikke engang nazi-Tyskland med all sin militærmakt greide å erobre Europa! Endret 1. august 2011 av baltakatt 2 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Noen spørsmål Wyrd. Hva om ungdommene ikke er indoktrinert, men i stedet har valgt standpunktene sine selv, i hvert fall i stor grad (i hvilken grad vi selv velger våre politiske standpunkter bør være en annen diskusjon, helst i filosofi-forumet)? Ville du felt en tåre for dem da? Jeg syns alltid at denne antinarkotika-kampanjen "MOT til å ta egne valg" var så patetisk. Det er jo de som av egen fri vilje velger å prøve narkotika som virkelig har mot til å ta egne valg. Tilbake til saken: det trenger ikke være et godt valg selv om de har valgt det selv. Hva har det med saken å gjøre om valget er godt eller dårlig? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Nazi-Tyskland greide fint å innvadere Europa. Det var Asia de ikke greide å innvadere Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hva i all verden? Mener du at alle de som velger å prøve narkotika har mer mot enn de som velger å ikke gjøre det? Og påstår du at de som prøver narkotika gjør dette 100% av egen vilje uten påvirkning av andre? Ikke meningen å tillegge deg meninger du ikke har, ble bare veldig nysgjerring på hva du mener her... La meg understreke at jeg verken bruker eller har brukt narkotika, og heller ikke oppfordrer andre til å gjøre det. Jeg syns bare at det er et dårlig slagord - de som av egen fri vilje velger å bruke narkotika har jo like mye mot til å ta egne valg som de som velger å IKKE bruke narkotika. På samme måte som at det korrekte er å velge å ikke bruke narkotika, så er jo "det korrekte" å stemme på Arbeiderpartiet. Om man har valgt AP, så har man valgt riktig, om man har valgt FrP, så er man et samfunnsproblem.. Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hva i all verden? Mener du at alle de som velger å prøve narkotika har mer mot enn de som velger å ikke gjøre det? Og påstår du at de som prøver narkotika gjør dette 100% av egen vilje uten påvirkning av andre? Ikke meningen å tillegge deg meninger du ikke har, ble bare veldig nysgjerring på hva du mener her... La meg understreke at jeg verken bruker eller har brukt narkotika, og heller ikke oppfordrer andre til å gjøre det. Jeg syns bare at det er et dårlig slagord - de som av egen fri vilje velger å bruke narkotika har jo like mye mot til å ta egne valg som de som velger å IKKE bruke narkotika. På samme måte som at det korrekte er å velge å ikke bruke narkotika, så er jo "det korrekte" å stemme på Arbeiderpartiet. Om man har valgt AP, så har man valgt riktig, om man har valgt FrP, så er man et samfunnsproblem.. Men hva er poenget, bortsett fra at det virker som en fullstendig avsporing? Lenke til kommentar
baltakatt Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Nazi-Tyskland greide fint å innvadere Europa. Det var Asia de ikke greide å innvadere De greide å innvadere Europa en kort periode, men ikke å erobre og bli herrer der. Hvordan noen få ekstremister da skal greie å erobre hele den vestlige verden forstår jeg ikke helt logikken bak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg