Mr.M Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Og likevel er det mange som mener at alle på høyresiden er ekstremister. Kilde? https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=57 ? Har noen her inne hevdet at alle på høyresiden er ekstremister? Hvor? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 For hva er rasisme annet enn å knytte negative trekk til biologisk bakgrunn? Noen her gir jo så og si uttrykk for at anerkjennelse av egenart er rasisme... Slike holdninger mener jeg er rett ut forferdelig og kan sammenlignes med mangelende forståelse for at miljøvern er viktig.. Selv om miljø ikke er viktig for deg direkte, så er det viktig på sikt.. Nå skjønner jeg virkelig ikke hva du prøver å si. At vi som folk, ja alle folk som mener de har livets rett har et ansvar om å bevare sin egenart. På nøyaktig samme måte som det er naturlig å kjempe for et mangfold i naturen ellers... Eller slik man ofte ønsker å bevare ting, bygninger, eller whatever.. Poenget er at ignorismen, eller likegyldigismen som mange praktiserer er mer ett nasjonalt miljøvern spørsmål enn et gettofiserings problem i enkelte bydeler.. Gir man faen og ikke bryr seg om miljøet så vil man sannsynligvis høste konsekvenser en dag... Om menneskets egenart ikke betyr noe, hvorfor skal man bry seg om mangfold i naturen da?? Og hvorfor bry seg med miljøvern i det store og hele.. vi vil jo tilpasse oss likevel i følge evolusjons teorine her.. 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Vel, personlig bryr jeg meg ikke om mangfold i naturen så lenge det ikke gjelder noe jeg kan spise. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Vel, personlig bryr jeg meg ikke om mangfold i naturen så lenge det ikke gjelder noe jeg kan spise. Nok engang.. det er en personlig beslutning og langt i fra en mal alle andre bør leve etter. Eller sagt på en annen måte... Selv om du personlig synes det er helt greit å få et barn med Downs syndrom er det langt i fra det samme som at det ville vært en positiv ting for alle... Eller for den saks skyld.. selv om en slik ting kan være helt greit for noen og gi et mangfold, er det ikke en positiv ting for en nasjon om 50% av alle barn fikk downs... Uenig? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Om menneskets egenart ikke betyr noe, hvorfor skal man bry seg om mangfold i naturen da?? Og hvorfor bry seg med miljøvern i det store og hele.. vi vil jo tilpasse oss likevel i følge evolusjons teorine her.. Jeg bryr meg ikke fordi jeg ikke tror at det er realistisk at hele "den hvite rase" kommer til å dukke under. Det blir som at du frykter hardt og intenst for at de svarte sauene skal ta over for den hvite. Ja, du kan rope så høyt du vil om at du vil bevare - men hva om det ikke er noen grunn til å være hysterisk enda? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Vel, personlig bryr jeg meg ikke om mangfold i naturen så lenge det ikke gjelder noe jeg kan spise. Nok engang.. det er en personlig beslutning og langt i fra en mal alle andre bør leve etter. Eller sagt på en annen måte... Selv om du personlig synes det er helt greit å få et barn med Downs syndrom er det langt i fra det samme som at det ville vært en positiv ting for alle... Eller for den saks skyld.. selv om en slik ting kan være helt greit for noen og gi et mangfold, er det ikke en positiv ting for en nasjon om 50% av alle barn fikk downs... Uenig? Wow, har du virkelig tenkt å hoppe over til eugenikk nå? Reducto ad Hitlerum er så aldeles enkelt, så hva om vi bare skipper hele den greia og fastslår at du VIRKELIG bør finne et bedre sammenligningsbilde... Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Wow, har du virkelig tenkt å hoppe over til eugenikk nå? Reducto ad Hitlerum er så aldeles enkelt, så hva om vi bare skipper hele den greia og fastslår at du VIRKELIG bør finne et bedre sammenligningsbilde... Det var for at du skulle forstå eksemplet.. Du kan velge selv hvordan du vil håndtere det... Poenget er fortsatt at det som er viktig for deg er kanskje ikke fullt så viktig for andre og vice versa... Og det som du ikke bryr deg katta om kan faktisk ha en verdi for mange andre.. Og ting som man aldri kan få tilbake, bør man kanskje ta bedre vare på.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 OK, la lekene begynne: Hvordan våger du å sammenligne muslimer med folk med Downs syndrom? Eier du ingen respekt? Det er tydelig at du... Nei, vet du hva? Det er for banalt... Dette gidder ikke jeg bruke tid på. 3 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Innvandring vil ikke ha noen større genetisk eller kulturell innvirkning på de europeiske landene med 50-60-70+ millioner innbyggere. Når det gjelder et land med 5 millioner innbyggere derimot, så er det ikke så mange hundre tusen som skal til for å skape store forandringer på kort sikt, spesielt ikke hvis disse reproduserer mer enn de innfødte. Nå er jeg kanskje landets minst nasjonalistiske person (spesielt i disse dager) og dette er ikke noe jeg bekymrer meg for, men min oppfatning av nordmenn er at de er svært glade i de nasjonale konstruktene sine og disse er på raskt på vei til å bli undergravd. Hvis man kommer opp på en halv million til en million innvandrere vil disse bli en majoritet i løpet av kort tid med mindre det skjer en revolusjon i fødselsmønstrene. Dette er noe nordmenn bør innover seg og de bør snarest mulig bestemme seg for hva slags land de egentlig vil ha. Det handler ikke bare om genetikk men også om hvilke kulturer/holdninger de vil forholde seg til på daglig basis. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 En for rask økning er et problem ja, og det er det innvandringen vår sliter med. Derimot, innvandrere som blir integrert får et "norsk" nivå på fødsler. Dette gjelder for jenter som flyttet til Norge som barn, og de som er født her. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 OK, la lekene begynne: Hvordan våger du å sammenligne muslimer med folk med Downs syndrom? Eier du ingen respekt? Det er tydelig at du... Nei, vet du hva? Det er for banalt... Dette gidder ikke jeg bruke tid på. Han nevnte ikke muslimer. Han ga en sammenligning. Hvis mangfold alltid er bra, er det bra om vi får flere med downs? Sannheten er at dere gir blaffen i mangfold. Hadde dere vært interesert i mangfold, så hadde dere flyttet til østkanten, ikke vekk! I tilegg ville Norge sluppet inn flere enn muslimer. F.eks. det eksisterer nesten ingen asiatere, indere, søramerikanere eller pasifics i Norge. I tilegg kan man ha mangfold uten å slippe inn asylsøkere. Bare se på New Zealand og Australia Mangfold er bare en unnskyldning for å bygge opp kredibilitet for innvandringen. Årsaken til dagens innvandring er snilisme kombinert med FN underkastelse. Norge skal vise hvor snille vi er og dermed må vi slippe inne alle som banker på vår dør. 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Det er nettopp hovedargumentet, ja; at integrering blir håpløst når man kontinuerlig forstørrer gruppene man forsøker å integrere. Og nå som innvandringsdebatten er blitt pinlig etter ABBs stunt, så spørs det om ikke dette problemet vil forløpe seg en stund til. Det kan nå et punkt der situasjonen blir irreversibel og man i stedet for integrering heller må forholde seg til flere sett likestilte kulturelle normer. Jeg tror ikke de fleste nordmenn egentlig ønsker det - hvorfor skulle de ellers flytte fra østkanten i Oslo? - men det spørs hvor mange som vil innse det i tide. Endret 1. august 2011 av Spartapus 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er nettopp hovedargumentet, ja; at integrering blir håpløst når man kontinuerlig forstørrer gruppene man forsøker å integrere. Og nå som innvandringsdebatten er blitt pinlig etter ABBs stunt, så spørs det om ikke dette problemet vil forløpe seg en stund til. Det kan nå et punkt der situasjonen blir irreversibel og man i stedet for integrering heller må forholde seg til flere sett likestilte kulturelle normer. Jeg tror ikke de fleste nordmenn egentlig ønsker det - hvorfor skulle de ellers flytte fra østkanten i Oslo? - men det spørs hvor mange som vil innse det i tide. Integrering er en løgn i seg selv. Hadde Norge hatt en suksessfull innvandringspolitikk ville vi ikke ha trengt å prate om integrering. F.eks. her i New Zealand har jeg aldri hørt noen snakke om hvordan vi skal integrere innvandrerene. Det er ingen som snakker om hvordan vi skal integrere østeuroperene heller. Det er omtrent ingen som ønsker dagens utvikling. Hadde innvandrerene vært rike amerikanere og de skapte masse problemer, så hadde Norge stengt grensene for lenge siden. Problemet er norsk snilisme. 3 Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Den såkalte "multikulturalismen" er en av de verste epidemiene vårt land er blitt rammet av - noensinne. Jeg blir bare helt målløs over hvilke ekstreme landsforrædere vi har sittende på tinget. Folket må se å våkne opp for alvor. Når sanne norske patrioter igjen får tilbake makten over landet vårt, er det på tide for Stoltenberg og de andre landssvikerne å falle på kne og trygle om nåde! Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg tippet dette var rambling fra Breivik sitt manifest. Skremmende å se hvilke syke og ekstreme holdninger noen på dette forumet besitter. Aha... Nå kommer sammenlignelsene med Breivik. Jeg kan si at jeg står for hver eneste ytring som jeg har kommet med på dette forumet, og jeg kan også si at jeg stötter noen av Breiviks egne meninger. Hva jeg derimot IKKE stötter på noen måte, er rå vold mot uskyldig norsk ungdom på grunn av at de gjennom årevis har blitt indoktrinerte til å slutte å ha omsorg for sitt eget folks fremtid og har lärt at globalisme og multikulturalisme er det eneste "humane" og "riktige". Om Breivik hadde drept Stoltenberg eller Gahr Störe ville jeg ikke felt en tåre. Disse folkene gir blanke faen i hvordan demografien kommer til å utvikle seg i Norden i fremtiden med en fortsatt globalistisk politikk, og dette gjör dem til folkesvikere. Som nordmann anerkjenner jeg bare ledere som har 100% lojalitet til mitt eget folk, og som beskytter vår rett til eget territorie som vi med trygghet kan overlate til våre etterkommere og hvor en nordisk kultur også vil kunne blomstre i fremtiden... Men disse totalt meningslöse og tragiske gjerningene som ble utfört på Utöya reagerte jeg like sterkt på som dere andre. Jeg föler med ofrene. Denne gjerningen til Anders Breivik kommer til å brukes mot meg og andre nasjonalister i lange tider fremover, i mangel på bedre debattmetoder blant multikulturalistene. Dog kommer jeg til å stå fast på mitt som alltid, og vise like mye kjärlighet og omsorg for min folkeätt og politisk engasjement for vår fremtid. 2 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 OK, la lekene begynne: Hvordan våger du å sammenligne muslimer med folk med Downs syndrom? Eier du ingen respekt? Det er tydelig at du... Nei, vet du hva? Det er for banalt... Dette gidder ikke jeg bruke tid på. HÆÆ.. hva har du røyka for noe,... Jeg har da ikke sammenlignet muslimer med folk med downs... Og la meg også få understreke at islam er en religion og ikke en sinnslidelse eller etnisk betinget... Om du tar på deg de riktige brillene og ikke vrir og vrenger på alle innlegg for å finne ting du kan misforstå så kan det være diskusjonen går litt lettere... Just my2cent Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er nettopp hovedargumentet, ja; at integrering blir håpløst når man kontinuerlig forstørrer gruppene man forsøker å integrere. Og nå som innvandringsdebatten er blitt pinlig etter ABBs stunt, så spørs det om ikke dette problemet vil forløpe seg en stund til. Det kan nå et punkt der situasjonen blir irreversibel og man i stedet for integrering heller må forholde seg til flere sett likestilte kulturelle normer. Jeg tror ikke de fleste nordmenn egentlig ønsker det - hvorfor skulle de ellers flytte fra østkanten i Oslo? - men det spørs hvor mange som vil innse det i tide. Integrering er en løgn i seg selv. Hadde Norge hatt en suksessfull innvandringspolitikk ville vi ikke ha trengt å prate om integrering. F.eks. her i New Zealand har jeg aldri hørt noen snakke om hvordan vi skal integrere innvandrerene. Det er ingen som snakker om hvordan vi skal integrere østeuroperene heller. Det er omtrent ingen som ønsker dagens utvikling. Hadde innvandrerene vært rike amerikanere og de skapte masse problemer, så hadde Norge stengt grensene for lenge siden. Problemet er norsk snilisme. Hvordan er demografien på New Zealand? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Du kan ikke vri og vende på bildene du bruker for å vri diskusjonen til din fordel. Hvis du gjør det, kan jeg gjøre det - noe jeg nettopp beviste. Gå tilbake til start: Dere vil hive ut alle muslimer fordi et fåtall muslimer gjør ting dere ikke liker. Jeg vil ha høyere toleranse i samfunnet, og mener at selv om det absolutt ikke er slik at det ikke er problemer med innvandring, er det ingen vits å kaste ut barnet med badevannet... For å oversette et bilde... Det er nettopp hovedargumentet, ja; at integrering blir håpløst når man kontinuerlig forstørrer gruppene man forsøker å integrere. Og nå som innvandringsdebatten er blitt pinlig etter ABBs stunt, så spørs det om ikke dette problemet vil forløpe seg en stund til. Det kan nå et punkt der situasjonen blir irreversibel og man i stedet for integrering heller må forholde seg til flere sett likestilte kulturelle normer. Jeg tror ikke de fleste nordmenn egentlig ønsker det - hvorfor skulle de ellers flytte fra østkanten i Oslo? - men det spørs hvor mange som vil innse det i tide. Integrering er en løgn i seg selv. Hadde Norge hatt en suksessfull innvandringspolitikk ville vi ikke ha trengt å prate om integrering. F.eks. her i New Zealand har jeg aldri hørt noen snakke om hvordan vi skal integrere innvandrerene. Det er ingen som snakker om hvordan vi skal integrere østeuroperene heller. Det er omtrent ingen som ønsker dagens utvikling. Hadde innvandrerene vært rike amerikanere og de skapte masse problemer, så hadde Norge stengt grensene for lenge siden. Problemet er norsk snilisme. Hvordan er demografien på New Zealand? Det var helt fantastisk helt til de hvite kom Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Aha... Nå kommer sammenlignelsene med Breivik. Jeg kan si at jeg står for hver eneste ytring som jeg har kommet med på dette forumet, og jeg kan også si at jeg stötter noen av Breiviks egne meninger. Hva jeg derimot IKKE stötter på noen måte, er rå vold mot uskyldig norsk ungdom på grunn av at de gjennom årevis har blitt indoktrinerte til å slutte å ha omsorg for sitt eget folks fremtid og har lärt at globalisme og multikulturalisme er det eneste "humane" og "riktige". Om Breivik hadde drept Stoltenberg eller Gahr Störe ville jeg ikke felt en tåre. Disse folkene gir blanke faen i hvordan demografien kommer til å utvikle seg i Norden i fremtiden med en fortsatt globalistisk politikk, og dette gjör dem til folkesvikere. Som nordmann anerkjenner jeg bare ledere som har 100% lojalitet til mitt eget folk, og som beskytter vår rett til eget territorie som vi med trygghet kan overlate til våre etterkommere og hvor en nordisk kultur også vil kunne blomstre i fremtiden... Men disse totalt meningslöse og tragiske gjerningene som ble utfört på Utöya reagerte jeg like sterkt på som dere andre. Jeg föler med ofrene. Denne gjerningen til Anders Breivik kommer til å brukes mot meg og andre nasjonalister i lange tider fremover, i mangel på bedre debattmetoder blant multikulturalistene. Dog kommer jeg til å stå fast på mitt som alltid, og vise like mye kjärlighet og omsorg for min folkeätt og politisk engasjement for vår fremtid. Jeg vil påstå at ABB kommer til å brukes mot deg mer mange andre nasjonalister, fordi du fremstår som mer ekstrem. Det virker ikke som det er så mye som skiller deg og ABB (mtp meninger, jeg sier ikke at du er tilbøyelig til drap). Din grense går ved Stoltenberg og Støre. De er landsforredære i dine øyne. ABB var litt mindre "tolerant", og mente åpenbart at alle som støtter dagens innvandringspolitikk er landsforredære, ikke bare lederne. At dine meninger sammenlignes med ABBs er ikke rart, for det er ikke store forskjeller. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 for det er ikke store forskjeller. Wyrd syns Stoltenberg og Støre er landssvikere, og ville ikke felt en tåre om de døde. ABB myrdet nesten 80 mennesker, flere på kloss hold med automatvåpen, grunnet at de hadde relasjoner til AP. Litt drøyt å si "ikke store forskjeller". Jeg har ikke sett at Wyrd har sagt han planlegger å begå mord på de heller, og jeg stiller meg sterkt i tvil at Wyrd ville tatt livet av dem om han hadde muligheten. Å ha ekstreme meninger er helt lovlig, men det ødelegger enhver debatt om folk begynner å anklage de for å være massemordere. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Kremt. Ha samme meninger som, betyr IKKE at man støtter HANDLINGENE. Hvis dere høyrefolk skal frike ut bare fordi vi sammenligner MENINGER får dere heller ta pause noen måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg