Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken

Anbefalte innlegg

Det er nok en egen historie tilknyttet hver og en av disse voldtektene...

Ja, og de historiene har det til felles at det handler om stein gærne asylsøkere som aldri burde vært i landet.

Trikkedrapsmannen fra 17-trikken ved Bislett, var jo en slik en stein gæern muslim fra Somalia.

Han sonet vel ett eller to år på psykiatrisk, og går fritt på gata den dag i dag. Klar til å knivstikke, drepe, voldta, hva enn han måtte føle for.

VOLDTEKT - NEI TAKK, FLERE ASYLSØKERE - NEI TAKK. To sider av samme sak.

Ja,nei, rehabilitering fungerer aldri...

Er det din påstand at trikkedrapsmannen er rehabilitert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Integrering betyr egentlig rasemiksing, absorbering av fremmede nasjoner og det har sine konsekvenser.

Jepp.. i moderate former er det helt greit og bare krydder, men i det volumet som vi ser i dag så kan det umulig kalles noe annet enn rasisme.

Rasisme fordi man jobber aktivt for å importere nye folkeslag slik ta den gamle kan erstattes.

Alle ledd i denne prosessen er skapt for å tilrettelegge for utslettelsen av det gamle folket, og det er dypt tragisk at man ikke ønsker å bevare noe så fundamentalt som et mangfold.

Kultur endrer seg over tid, og kan endres til hva man vil.

Folkegrupper er det verre med.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Her er den fulle versjonen, hvor hun bl.a. sier på slutten at Europa ikke kommer til å overleve uten denne multikulturelle "transformasjonen", som hun kaller det, og jødenes ledende rolle i dette:

http://www.youtube.com/watch?v=YJuaTIZdUKc&feature=related

Hva får henne til å tro at Europa ikke kan overleve uten kaotisk "multikulturalisme"? Dette må være et av de sykeste utsagnene jeg noensinne har hørt.

Her er noen fakta om Israel. Innvandring, lover om giftemål, DNA etc:

http://www.youtube.com/watch?v=GlpmRMximW4

edit: tastefeil

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

Det er nok en egen historie tilknyttet hver og en av disse voldtektene...

Ja, og de historiene har det til felles at det handler om stein gærne asylsøkere som aldri burde vært i landet.

Trikkedrapsmannen fra 17-trikken ved Bislett, var jo en slik en stein gæern muslim fra Somalia.

Han sonet vel ett eller to år på psykiatrisk, og går fritt på gata den dag i dag. Klar til å knivstikke, drepe, voldta, hva enn han måtte føle for.

VOLDTEKT - NEI TAKK, FLERE ASYLSØKERE - NEI TAKK. To sider av samme sak.

Har jeg aldri sagt. Det er en egen historie tilknyttet hver og en av disse voldtektene. Alle er helt forskjellige...

Tar og sterk avstand fra det nederste utsagnet. ett utsagn som er lett å karakterisere: :roll:

Lenke til kommentar

Har jeg aldri sagt. Det er en egen historie tilknyttet hver og en av disse voldtektene. Alle er helt forskjellige...

Men det historiene har til felles er at de involverer en gjerningsamnn av utenlandsk opprinnelse og en norsk jente.

Og det er det eneste relevante i grunnen.

Endret av 2xjohn
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kan ikke si annet enn det jeg pleier å trekke frem i denne debatten: Når man slipper inn x antall innvandrere fra fks. Somalia vet man at y antall jenter vil bli drept, z antall mennesker vil bli utsatt for grov vold osv. Det er med andre ord ett regnestykke der man indirekte sier, ja vi vet at disse jentene vil bli voldtatt, men vi synes det er verdt det. Jeg synes man også kunne vært såppas ærlige og sagt det rett ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Samtidig kan nordmenn erkjenne at når vi reiser utenlands så blir det voldtekt av små gutter og pistoldrap av guider i Afrika...

Det var da fryktelig userriøst. Har vi noen som helst statistikk som sier at nordmenn som kommer til andre land er overrepresentert innen drap og voldtekt?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kan ikke si annet enn det jeg pleier å trekke frem i denne debatten: Når man slipper inn x antall innvandrere fra fks. Somalia vet man at y antall jenter vil bli drept, z antall mennesker vil bli utsatt for grov vold osv. Det er med andre ord ett regnestykke der man indirekte sier, ja vi vet at disse jentene vil bli voldtatt, men vi synes det er verdt det. Jeg synes man også kunne vært såppas ærlige og sagt det rett ut.

Du valgte riktig land. Somaliere i Norge kommer stort sett fra overklasse i Somalia, mennesker som betrakter manuelt arbeid som nedsettende.

Ergo topper de ledighetsstatistikken. Og statistikken for mengden offentlige tjenestekroner. Og siden de bare går og sliter hull i teppene fører dette til overrepresentasjon i kriminalitetsstatistikken.*

*På tross av at all empiri støtter disse utsagnene, anses det å være svært politisk ukorrekt å sette disse i sammenheng.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Du valgte riktig land. Somaliere i Norge kommer stort sett fra overklasse i Somalia, mennesker som betrakter manuelt arbeid som nedsettende.

Ergo topper de ledighetsstatistikken. Og statistikken for mengden offentlige tjenestekroner. Og siden de bare går og sliter hull i teppene fører dette til overrepresentasjon i kriminalitetsstatistikken.*

*På tross av at all empiri støtter disse utsagnene, anses det å være svært politisk ukorrekt å sette disse i sammenheng.

Sant det. Og ikke er det bare politisk ukorrekt å si det, men jeg kan love deg at om en jente sier at hun er mer skeptisk til mørkhudede menn når hun går hjem fra byen i Oslo, er det en drøss med folk som vil storme til for å få kalle henne rasist, på tross av at statistikken tilsier at det hun mener er fornuftig.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Skal bli spennende å se om andre land følger etter. Men det er litt en symbolhandling, det er de aller færreste muslimske jenter som bruker burka eller nikab eller andre heldekkende plagg. Vanlige slør vi ikke være forbudt.

Og nå er det selvsagt ikke burkakledde kvinner som står for overgrep mot etniske skandinaver, så akkurat for den problemstillingen har det nok marginal betydning. Men det sender i hvertfall det riktige signalet, at i vår del av verden er det en selvfølge at kvinner ikke trenger dekke seg til, og at det ikke gjør dem mer eller mindre lette på tråden at de har færre tråder på kroppen.

Geir :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...