Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Ingenting som tilsier at det vil bli kriminalitetshelvete bare fordi det kommer mange innvandrere der.

Nei ingenting, absolutt ingenting. At Oslos fattigdom har doblet seg og kriminaliteten er dobbelt så høy som andre byer i Norge teller ikke. At kriminalitetstatistikken tilsier at de overrepresentert i kriminalitet tilsier heller ingenting. :thumbdown:

 

Om dette stemmer så kan det være mange grunner til dette. Trenger ikke å være noe annet enn tilfeldig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anslår. Dette har vi vært gjennom før.

 

At politisk hjernevaskede fjols anslår noe, er det samme som at de bare henter et tall ut fra tomme lufta.

Dersom man skal forholde seg til fakta, DOKUMENTERBARE FAKTA, så er det beviselig slik at alle tall viser at innvandrerne er de som voldtar både hjemme og på gaten, og også sine bekjente.

Det går ikke an å diskutere med folk som i stedet baserer seg på fantasitall noen har hentet ut fra lufta.

 

Et anslag er selvfølgelig bare gjetning og kan tilpasses til å si hva som helst som passer vedkommendes politiske agenda.

Politiets statistikker kan derimot kun være korrekte statistikker, og kan ikke manipuleres, og viser derfor sannheten.

 

At det finnes store krefter i samfunnet som ønsker at vi skal tvinges til å akseptere 150~ 200 innvandrerbegåtte voldtekter i året i Oslo, uten at vi skal kunne protestere, er det faktisk noen av oss som er i stand til å gjennomskue!!!

 

NEI TAKK TIL FLERE VOLDTEKTER, NEI TAKK TIL FLERE MUSLIMSKE VOLDTEKTSMENN!!!

Endret av Ideal
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes det er feil å skylde på muslimer, mange av dem kommer nok fra muslimske land, men fellesnevneren er alltid at de har en annen rase enn de innfødte.

 

Anslår. Dette har vi vært gjennom før.

 

Anslag kan være en nøyaktig vitenskap. Anslag betyr jo omtrent. De tar jo ikke tall rett ut av løse luften. Det er uansett dokumentert.

Nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det er feil å skylde på muslimer, mange av dem kommer nok fra muslimske land, men fellesnevneren er alltid at de har en annen rase enn de innfødte.

 

De to største voldtektsnasjonene er Irak og Somalia, de står for 20% av voldtektene i Oslo.

Begge disse er hovedsaklig muslimske land.

 

Problemet er holdningsbasert.

Muslimene ser på vestlige kvinner som horer som fortjener det.

Dette er selve hovedårsaken til at de voldtar, mener jeg - min personlige mening og konklusjon.

Lenke til kommentar

Anslår. Dette har vi vært gjennom før.

 

At politisk hjernevaskede fjols anslår noe, er det samme som at de bare henter et tall ut fra tomme lufta.

Dersom man skal forholde seg til fakta, DOKUMENTERBARE FAKTA, så er det beviselig slik at alle tall viser at innvandrerne er de som voldtar både hjemme og på gaten, og også sine bekjente.

Det går ikke an å diskutere med folk som i stedet baserer seg på fantasitall noen har hentet ut fra lufta.

 

Et anslag er selvfølgelig bare gjetning og kan tilpasses til å si hva som helst som passer vedkommendes politiske agenda.

Politiets statistikker kan derimot kun være korrekte statistikker, og kan ikke manipuleres, og viser derfor sannheten.

 

At det finnes store krefter i samfunnet som ønsker at vi skal tvinges til å akseptere 150~ 200 innvandrerbegåtte voldtekter i året i Oslo, uten at vi skal kunne protestere, er det faktisk noen av oss som er i stand til å gjennomskue!!!

 

NEI TAKK TIL FLERE VOLDTEKTER, NEI TAKK TIL FLERE MUSLIMSKE VOLDTEKTSMENN!!!

 

Du vet hva anslag betyr sant?

 

Nei takk til voldtektsmenn i det store og det hele kan vi enes om...

Lenke til kommentar

Anslår. Dette har vi vært gjennom før.

 

Anslag kan være en nøyaktig vitenskap. Anslag betyr jo omtrent. De tar jo ikke tall rett ut av løse luften. Det er uansett dokumentert.

 

Nei, det eneste du har dokumentert er at noen har gjettet på et tall.

Det er derfor kun dokumentert at noen har spekulert.

 

Fakta og statistikk vinner alltid over ren spekulasjon.

 

Eksempelvis mener platebransjen at de "taper milliarder av milliiiiiarrdder" hvert år på piratkopiering, og dette er da deres anslag.

Jeg tror få er enige i "anslaget"..

Lenke til kommentar

Jeg synes det er feil å skylde på muslimer, mange av dem kommer nok fra muslimske land, men fellesnevneren er alltid at de har en annen rase enn de innfødte.

 

Anslår. Dette har vi vært gjennom før.

 

Anslag kan være en nøyaktig vitenskap. Anslag betyr jo omtrent. De tar jo ikke tall rett ut av løse luften. Det er uansett dokumentert.

Nei.

 

Jeg vil ikke starte en ja/nei diskusjon, men jo. Det står jo i linken...

Lenke til kommentar

Anslår. Dette har vi vært gjennom før.

 

Anslag kan være en nøyaktig vitenskap. Anslag betyr jo omtrent. De tar jo ikke tall rett ut av løse luften. Det er uansett dokumentert.

 

Nei, det eneste du har dokumentert er at noen har gjettet på et tall.

Det er derfor kun dokumentert at noen har spekulert.

 

Fakta og statistikk vinner alltid over ren spekulasjon.

 

Eksempelvis mener platebransjen at de "taper milliarder av milliiiiiarrdder" hvert år på piratkopiering, og dette er da deres anslag.

Jeg tror få er enige i "anslaget"..

 

Det er jo ikke verken gjetning eller spekulasjon.

 

Det eneste som står i linken er at de har foretatt et anslag. De har altså gjettet.

Det er ikke noe konkret, det er bare en ren gjetning.

NICE TRY!!!!

 

så det er det du tror anslag betyr?

Lenke til kommentar

Antirasistisk senter er ikke akkurat nøytrale, så jeg ville vært sagt skeptisk til anslaget de kom med. Virkelighetsfornekte på den politisk korrekte venstresiden kunne sikkert prøvd å fremmstille Malmø som suksess i integrasjonspolitikken.

Endret av bögfisk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det er feil å skylde på muslimer, mange av dem kommer nok fra muslimske land, men fellesnevneren er alltid at de har en annen rase enn de innfødte.

 

De to største voldtektsnasjonene er Irak og Somalia, de står for 20% av voldtektene i Oslo.

Begge disse er hovedsaklig muslimske land.

 

Problemet er holdningsbasert.

Muslimene ser på vestlige kvinner som horer som fortjener det.

Dette er selve hovedårsaken til at de voldtar, mener jeg - min personlige mening og konklusjon.

Det er ettersom jeg har forstått over 50000 flere menn enn det er kvinner i innvandrerbefolkningen, dette har jo selvagt en innvirkning på statistikken, og at norske kvinner foretrekker sine egne har innvirkning. Hvorfor designerne av innvandringen foretrekker menn foran kvinner har jeg mine teorier om.. hehe.

 

Integrering betyr egentlig rasemiksing, absorbering av fremmede nasjoner og det har sine konsekvenser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Antirasistisk senter er ikke akkurat nøytrale, så jeg ville vært sagt skeptisk til anslaget de kom med. Virkelighetsfornekte på den politisk korrekte venstresiden kunne sikkert prøvd å fremmstille Malmø som suksess i integrasjonspolitikken.

Det er ikke antirasistisk senter som har stått for anslaget..

Lenke til kommentar

Antirasistisk senter er ikke akkurat nøytrale, så jeg ville vært sagt skeptisk til anslaget de kom med. Virkelighetsfornekte på den politisk korrekte venstresiden kunne sikkert prøvd å fremmstille Malmø som suksess i integrasjonspolitikken.

Det er ikke antirasistisk senter som har stått for anslaget..

Hjelper ikke hvem som står for det. Anslaget sier ingenting om hvor mange innvandre som voldtar og anslagene er altfor høye.

 

Om dette stemmer så kan det være mange grunner til dette. Trenger ikke å være noe annet enn tilfeldig...

Sikkert :whistle:

 

Ærlig talt slutt med virkelighetsfornektelsen. Det er ikke tilfeldig at muslimer gjør det langt dårligere over hele Europa. At danske og norske statistikker viser at de er overrepresentert på en rekke kriminalitetstatistikker. Det er ikke tilfeldig at muslimene befinner seg i de fattige områdene rundt om i Europa og egentlig hele verden. Det er ikke tilfeldig at asiatere gjør det godt over hele verden, selv i rasistiske områder. Ikke alle kulturer er like og noen fungerer bedre enn andre. Mener du det er tilfeldig at asiatere jobber langt hardere enn muslimer også?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er nok en egen historie tilknyttet hver og en av disse voldtektene...

 

Ja, og de historiene har det til felles at det handler om stein gærne asylsøkere som aldri burde vært i landet.

Trikkedrapsmannen fra 17-trikken ved Bislett, var jo en slik en stein gæern muslim fra Somalia.

Han sonet vel ett eller to år på psykiatrisk, og går fritt på gata den dag i dag. Klar til å knivstikke, drepe, voldta, hva enn han måtte føle for.

 

VOLDTEKT - NEI TAKK, FLERE ASYLSØKERE - NEI TAKK. To sider av samme sak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...