793 Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Det er også utrolig mange kristne som tror Jesus var hvit... Selv om han vokste opp i midtøsten blant bare svarte mennesker...Og hva veit du om det? Om 200 år kommer folk til å si akkurat det samme om oss... "Vikingene kunne UMULIG ha vært lyse i huden og håret, bare se på befolkingen til Skandinavia idag; bare negre og arabere...". Den Hvite rasen har blitt fordrevet fra sine hjemland i tusenvis av år, og Midtøsten er bare ett slikt område. 3 Lenke til kommentar
793 Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 I tillegg er fødselstallene blant norske på vei opp.Du mener vel 'blant fremmedetniske som er bosatt i Norge'? 3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Du mener vel 'blant fremmedetniske som er bosatt i Norge'? Det er ikke en urimelig antagelse. Desverre ser det ut til å være blant de spørsmål det ikke finnes direkte tilgang til statistikker på. Men interessant nok er Oslo blant fylkene med lavest samlet fruktbarhetstall. Høyest er Rogaland, Sogn og Fjordane, Nord-Trøndelag og Vest-Agder. Kilde: SSB Geir Lenke til kommentar
bas Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Synes denne tråden var interessant så lenge man diskuterte asyl og innvandringspolitikken, men de 10-15 siste sidene med svart vs. hvitt opphav finner jeg veldig uinteressant og veldig off topic (kun min personlige mening). 1 Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Vi tror vi er fjernet fra naturen ja... Resultatet av dette er : Resultatet er at vi lever lenger, og dermed blir det flere alderdomsrelaterte plager. Videre vil individer som under mer primitive forhold hadde dødd også overleve, og problemene som kanskje ville fått dem drept i tidligere tider vil være med dem videre i livet. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Men interessant nok er Oslo blant fylkene med lavest samlet fruktbarhetstall. Høyest er Rogaland, Sogn og Fjordane, Nord-Trøndelag og Vest-Agder. Kilde: SSB Det kommer nok heller av at Oslo er en storby, har mange unge folk og dermed lavere fødselstall. En annen ting du kan legge merke til et at fødselsratene i Oslo har markant gått opp siden 1980 da innvandringen startet. Jeg brukte excel til å regne ut økningen i de forskjellige fylkene. Oslo: 0.46 Akershus: 0.46 Oppland: 0.36 Østfold: 0.34 Sør-Trøndelag 0,31 Hedemark: 0.28 Nord-Trøndelag 0,26 Buskerud 0,25 Vestfold 0,24 Troms 0,23 Rogaland 0,22 Telemark 0,21 Aust-Agder 0,18 Finnmark 0,17 Hordaland 0,15 Sogn og Fjordane 0,15 Vest-Agder 0,14 Nordland 0,14 Møre og Romsdal 0,1 Vi kan selvfølgelig ikke konklundere noe som helst, men tallene tyder på at uten innvandring ville Oslo hatt en fertilitetsrate som var 0.2 lavere. Det betyr at ikke-vestlige innvandre har en fertilitetsrate på ca 3.0. 1 Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 http://www.dagbladet.no/2011/07/22/nyheter/innenriks/eksplosjon/17411344/ GRATULERER NORGE! 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Greit at nyhetsfolka ikke skal hoppe til konklusjoner, men de må være forferdelig naive hvis de faktisk tror dette er en gasseksplosjon. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg tror det er best at enhver diskusjon om dette emnet puttes på hold inntil vi faktisk vet hva som foregår. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg tror ikke vi kan forvente noen overraskelse, men jeg er enig, greit å ha alle fakta på bordet før man diskuterer. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg tror det er best at enhver diskusjon om dette emnet puttes på hold inntil vi faktisk vet hva som foregår. Du har som vanlig helt rett. Her kom det btw: http://www.dagbladet.no/2011/07/22/nyheter/innenriks/eksplosjon/terror/bombe/17414928/ Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Alle vet hvem som står bak. Det begynner på mus og slutter på limer. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 22. juli 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Blitt bekreftet nå at han er kristen samt nasjonalist. Og veldig islamfiendtlig. Så, hva skrev du? 10 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Veldig overraskende og totalt uventet. Men jeg venter fortsatt på bekreftelse at det var han som sto bak bomben også. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Alle vet hvem som står bak. Det begynner på mus og slutter på limer. "Hva føler du nå?" 6 Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Pågrepet 32-åring kalte seg selv nasjonalistisk Kritisk til islam I nettdebatter markerer Anders Behring Breivik seg som belest, og en med sterke meninger om norsk politikk. Han fremmer svært konservative meninger, som han også kaller nasjonalistiske. Han uttrykker seg sterkt imot multikulturalisme - at kulturelle forskjeller kan leve sammen i et samfunn. Breivik har blant annet hatt mange innlegg på nettstedet Document.no, som er et islamkritisk nettsted som publiserer nyheter og kommentarer. I et av innleggene uttrykker han at politikken i dag ikke lenger dreier seg om sosialisme mot kapitalisme, men at kampen står mellom nasjonalisme og internasjonalisme. Han uttrykker klart støtte til den nasjonalistiske tankegangen. Anders Behring Breivik har også kommentert på svenske nyhetsartikler, der han gjør det klart at han mener mediene har sviktet ved ikke å være «nok» islamkritiske. Retorikken høres kjent ut! Endret 23. juli 2011 av Feltherre 1 Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Skal ikke se bort i fra at høyreekstreme som Akasha, GfE, nic og evnt. andre rettferdiggjør bombeaksjonen og skytingen. Kvalmt! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Skal ikke se bort i fra at høyreekstreme som Akasha, GfE, nic og evnt. andre rettferdiggjør bombeaksjonen og skytingen. Kvalmt! Det du skriver her er kvalmt. 3 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Skal ikke se bort i fra at høyreekstreme som Akasha, GfE, nic og evnt. andre rettferdiggjør bombeaksjonen og skytingen. Kvalmt! Det du skriver her er kvalmt. Er vel ingen som ved sine fulle 5 klarer å rettferdigjøre en handling som dette. Det som derimot ikke ville forundra meg var visst noen her etterhvert mener at dette er noe AP har stelt i stand selv for å sanke stemmer. Altså enda en konspirasjonsteori. Mannen var frimurer, AP har gjort det dårlig i meningsmålinger osv. Endret 23. juli 2011 av McHalvorsen Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Konspirasjonsteoriene startet igår så fort det ble kjent at det var en nordmann som sto bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg