Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken

Anbefalte innlegg

Nei. Tallene viser bare at vi har blitt bedre til å diagnostisere.

Det er jo klart en mulighet, men økt levelengde er ikke nødvendigvis det samme som at vi har blitt friskere, men at helsevesenet (medisiner osv) er blitt bedre..

Men jeg tror helt klart at det sikkert er riktig at man sikkert fanger opp mer...

Det endrer dog ikke tallene... hver nordmann har likefullt 2 diagnoser i snitt om du ser på tallene.. det kan umulig være et godt tegn..

Levealder og barnedødelighet er det eneste som betyr noe.

Nordmenn hadde i snitt mange diagnoser før også, men det var bare ingen som kalte det en diagnose. Du skal ikke så langt tilbake i tid før ingen snakket om allergier f.eks. Vi er ikke mer syke, vi er bare blitt flinkere til å gi diagnoser og mye flinkere til å føre statistikk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den uvitenskapelige rasefornektelsen som man har opplært store deler av befolkningen til å følge er en del av konspirasjonen som går ut på å utrydde det ariske mennesket. En annen side av denne konspirasjonen er masseinnvandringen til hvite land. Det er den samme vilje som ligger bak, de samme krefter som konspirerer ut av hat til det de føler er sterkere enn dem selv.

Du er virkelig fra eventyret, da det ikke egentlig eksisterer folk som har så liten kunnskap at de kan mene dette. "Vi, den ariske rase, er utrydningstruet... Hjelp!!" - Dette til tross for at man har alle de hjelpemidlene og informasjonen som trengs for å kunne vite at våre forfedre - dersom man går lagt nok tilbake i tid; var mørkhudede ... Og at mennesker blir hvite dersom de gjennom flere generasjoner oppholder seg her...

Med andre ord: Desto flere som flytter hit, desto flere hvite mennesker blir "produsert" .... (Uten at jeg mener at det er noe mål i seg selv, men hvite mennesker vil for evig og alltid - så lenge det finnes mennesker på jorda - fortsette å eksistere...

Feil.

Feil? Har du noen god grunn til å tro det motsatte? I så fall hva er den grunnen?

Jeg har påstått flere ting her ... og du sier generelt at det er feil?

Går man lengre tilbake i tid, ville man kunne sagt: "Jorda er rund" og fått svaret: "Feil"... Hadde alle trodd på vedkommende om at, ja, "Feil" er rett svar på utsagnet om at "Jorda er rund" - så ville folk den dag i dag, nektet å tro at jorda er rund...

Alt er feil. Negre blir ikke til ariere under noen omstendigheter. Kulden får ikke skjelettet deres til å endres eller andre fysiske trekk til å på magisk vis forandre seg.

Nei. Bare fordi du missforstår hva jeg sier, så er det ikke feil.

Over tid: over mange generasjoner blir svarte mennesker, til hvite mennesker.

De fleste vitenskapelige kilder bekrefter det jeg har sagt. Det er bare synsing du driver med, og null fakta. Dine vurderinger er tatt hovedsakelig på det følelsesmessige plan, alt etter hva du liker og ikke liker.

Se for eksempel her:

Europeerne utviklet lys hud først for mellom 6000 og 12 000 år siden, flere titusen år etterat vi slo oss ned på kontinentet, konkluderer en genetisk studie. Dette overrasker forskerne.
Kilde

Her kan man også lese om det..

Å inneha en slik tro som du fremviser er farlig og den virkelige rasismen.

Slike vrangforestillinger bør bekjempes.

Men nå er det jo visselig du som forsøker å spre vrangforestillingene dine...

Folk kan ikke forholde seg til dine følerier her på dette temaet, men lete opp fakta..

Endret av turbonello
  • Liker 1
Lenke til kommentar

PK vitenskap?

Burde ikke Boere være negre nå da?

Vanskelig å se gjennom nøtteskallet, huh? :)

Du tror visst at dette skjedde på et par generasjoner, det å bli hvit?

Det tok flere tusen år før personene skiftet farge. Dette er en prosess som har skjedd på 6-10.000 år, som Turbonella sier.

• Liker 2
Lenke til kommentar

De fleste vitenskapelige kilder bekrefter det jeg har sagt. Det er bare synsing du driver med, og null fakta. Dine vurderinger er tatt hovedsakelig på det følelsesmessige plan, alt etter hva du liker og ikke liker.

Se for eksempel her:

Europeerne utviklet lys hud først for mellom 6000 og 12 000 år siden, flere titusen år etterat vi slo oss ned på kontinentet, konkluderer en genetisk studie. Dette overrasker forskerne.
Kilde

Fy flate så tåpelig påstand... hahahahaah

Dette kalles politisk målrettet vitenskap som vil konstruere en sannhet...

Eneste grunnen til at vi ser ut som vi gjør her oppe i nord var fordi det ikke var andre etniske grupper her som vi blandet oss med.

Vi fulgte isen oppover og hadde det beste utgangspunktet til å overleve her.

Men samme det.. bare dull deg inn i oppfatningen om at negre vil bli hvite.. hahha.. fy flate.. du er en sann rasist du.. ingen er åpenbart gode nok for deg...

• Liker 1
Lenke til kommentar

PK vitenskap?

Burde ikke Boere være negre nå da?

Det tok flere tusen år før personene skiftet farge. Dette er en prosess som har skjedd på 6-10.000 år, som Turbonella sier.

Les posten rett over deg.

Endret av Northern
Lenke til kommentar

regn litt på hvor mange generasjoner 10.000 år er... Det er ikke på langt nær så mange som du tror..

Og hvis du kan noen ting om genetikk og arv så vet du at det er en astronomisk umulighet å få en afrikansk mann til å bli til en germansk mann..

Du kan pakke det inn i så mye vas du bare vil, den eneste du lurer er deg selv...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Se for eksempel her:

Kilde

Og det du sier, er bare en påstand basert på følerier og synsing. Ja faktisk rene antagelser uten noen som helst form for logisk forankring.

Eneste grunnen til at vi ser ut som vi gjør her oppe i nord var fordi det ikke var andre etniske grupper her som vi blandet oss med.

Hahahaha.... Ja, riktig... Det forklarer jo alt!!! Virkelig? Nei...

Men det endrer ikke det faktumet at våre forfedre hadde mørk hud...

"Fulgte isen oppover" .... jeg ler meg i hjel... Hva slags is fulgte vi etter? Hadde vi virkelig de beste utgangspunktet til å overleve? På hvilken måte?

Men samme det.. bare dull deg inn i oppfatningen om at negre vil bli hvite.. hahha.. fy flate.. du er en sann rasist du.. ingen er åpenbart gode nok for deg...

Forsøker å holde meg noenlunde til hva som er fakta, istedet for å spre rundt meg med løgner og synsing...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Se for eksempel her:

Kilde

Haha, her er det du som er ignorant og lar fantasien løper løpsk. Les igjen hva Turbonello har sagt! Politisk korrekt, HA! Det er vitenskaplig korrekt.

Det er du som er rasisten her. Du hater din egen og eneste rase: mennesket. Du gjør meg kvalm!

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Fulgte isen oppover" .... jeg ler meg i hjel... Hva slags is fulgte vi etter? Hadde vi virkelig de beste utgangspunktet til å overleve? På hvilken måte?

Så du har ikke fått med deg en tid vi ofte kaller for istiden??

http://no.wikipedia.org/wiki/Istid

Grunnen til at vi var best egnet var på grunn av lys hud, og sikkert svært dyktige til andre ting som var nødvendig for å overleve...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tviler på at våre forfedre så ut som den moderne Afrikaner.

Det har du full rett til å tvile på. Men så lenge det ikke eksisterer et fnugg av bevis for det motsatte, så velger jeg å tro på det man har funnet ut gjennom vitenskap og forskning. Jeg finner ingen god grunn til å benekte dette...

Endret av turbonello
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Se for eksempel her:

Kilde

Haha, her er det du som er ignorant og lar fantasien løper løpsk. Les igjen hva Turbonello har sagt! Politisk korrekt, HA! Det er vitenskaplig korrekt.

Det er du som er rasisten her. Du hater din egen og eneste rase: mennesket. Du gjør meg kvalm!

f60215_u-mad1.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Uansett hvordan vi "var før", så er vi forskjellige raser nå.

Selv om PK'ere foretrekker begrepet etnisitet.

Ja, la oss for en stund anta at den hedenske tro er den korrekte. Vil ikke det si at vi hvite dermed er mere utviklet siden vi også en gang var negre? og at negrene derfor er nærmere beslektet apekattene siden all evolusjon er kun en rekke positive mutasjoner som på magisk vis oppstår?

Det er selvsagt en avskyelig og forkastelig tro, men det må være slik om "ut av afrika" og evolusjonsteorien stemmer.

Lenke til kommentar

Uansett hvordan vi "var før", så er vi forskjellige raser nå.

Selv om PK'ere foretrekker begrepet etnisitet.

Ja, la oss for en stund anta at den hedenske tro er den korrekte. Vil ikke det si at vi hvite dermed er mere utviklet siden vi også en gang var negre? og at negrene derfor er nærmere beslektet apekattene siden all evolusjon er kun en rekke positive mutasjoner som på magisk vis oppstår?

Det er selvsagt en avskyelig og forkastelig tro, men det må være slik om "ut av afrika" og evolusjonsteorien stemmer.

PK'erne er de mest rasistiske? Artig artig =P ^^

Men er jo sant det du skriver.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...