Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Så hva mente du egentlig med dette innlegget?

 

De lenkene funket dårlig både i mitt og ditt innlegg, men jeg fant ut etter litt snoking at det var dette innlegget du lurte på:

 

Mm, og siden vi her i Norge tydeligvis er fjernet fra "naturen" av en eller annen grunn og ikke får lov til å delta.. Trenger jeg å fullføre den setningen?

 

Vi tror vi er fjernet fra naturen ja...

 

Resultatet av dette er :

 

  • KOLS: 200.000
  • Migrene: 500.000
  • Spenningshovudpine: 400.000
  • Angst og depresjon: 395.000
  • Søvnproblem: 640.000
  • ADHD: 30.000
  • Diabetes: 200.000
  • Demens: 70.000
  • Revmatiske sykdommer: 300.000
  • Muskel og skjelettplager: 800.000
  • Kreft: 199.170
  • Hjerneslag: 14.500
  • Spille avhengighet: 29.000
  • Allergi: 1.900.000
  • Astma: 600.000
  • Funksjonshemming: 700.000
  • Psoriasis: 120.000
  • Hjertesyke: 450.000
  • ME: 50.000
  • Impotens: 70.000
  • Fedme: 740.000
  • Osteoporose: 100.000
  • Spiseforstyrrelser: 50.000
  • Høyt blodtrykk: 650.000

 

fantastiske nyheter for en nasjon som nesten ikke føder barn men henter mesteparten av genene fra andre verdens deler..

 

YEAAA.... dette ser bra lyst ut !!

 

Og det jeg mente var at vi mennesker altfor lenge har distansert oss fra naturen og som en konsekvens av dette har vi blitt mer og mer en vandrende diagnose.

 

Mitt poeng er da at om en legger alle disse sykdommene på vektskåla, og så attpåtil tar i betrakting at vi importerer X antall fremmende (og ikke engang reproduserer oss selv) så ser det jo ikke spesielt lyst ut for oss som folkeslag.

 

Jeg hadde altså ikke engang de fremmendes helse i tankene. At du sier de ikke er bedre enn oss betyr heller ikke noe siden jeg ville sagt det var en forbrytelse mot den globale fauna å utslette ett folkeslag uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den uvitenskapelige rasefornektelsen som man har opplært store deler av befolkningen til å følge er en del av konspirasjonen som går ut på å utrydde det ariske mennesket. En annen side av denne konspirasjonen er masseinnvandringen til hvite land. Det er den samme vilje som ligger bak, de samme krefter som konspirerer ut av hat til det de føler er sterkere enn dem selv.

Lenke til kommentar

Du vet at man kan stadfeste rase ved hjelp av DNA? Det ikke slik at de bare finner ut at de har med et menneske å gjøre.

Nei, hva så?

 

DNA Funn på stedet tyder på at drapsmannen var et menneske.

 

http://www.youtube.c...h?v=4ZurClqPGLc

 

Børster støvet av denne.

 

At drapsmannen var et menneske motsier ikke det jeg har sagt.

Orker ikke se hele filmen da det var så monoton musikk... nupe2.gif

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Og det jeg mente var at vi mennesker altfor lenge har distansert oss fra naturen og som en konsekvens av dette har vi blitt mer og mer en vandrende diagnose.

Og det er feil. Helsa vår er bedre enn noen sinne.

 

Mitt poeng er da at om en legger alle disse sykdommene på vektskåla, og så attpåtil tar i betrakting at vi importerer X antall fremmende (og ikke engang reproduserer oss selv) så ser det jo ikke spesielt lyst ut for oss som folkeslag.
Det er også feil at vi ikke reproduserer. Fødseltallene blant norske kvinner er på vei opp.

 

Jeg hadde altså ikke engang de fremmendes helse i tankene. At du sier de ikke er bedre enn oss betyr heller ikke noe siden jeg ville sagt det var en forbrytelse mot den globale fauna å utslette ett folkeslag uansett.
Det at vi som folkeslag er i ferd med å bli utryddet får stå for din regning. Jeg anser det som pølsevev. Du må gjerne argumentere for det, men det hjelper ikke med gale fremstillinger av helsesituasjonen blant nordmenn eller innvanndrere hvis målet er å overbevise noen.

 

Det er klart, som konspirasjonsteori fungerer det kanskje. I enkelte spesielt lettpåvirkelige kretser ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hmmm. Det er derfor jeg er så glad at rasebegrepet ikke betyr noe for meg. Mennesket må gjerne være delt inn i raser for min skyld. Jeg liker dem alle jeg. Også blandingsrasene...

 

Vi er ikke bikkjer, og det er ingenting som tyder på at vi vinner noe vesentlig ved å være renrasede. At noen vil ha rene hundreaser fordi de oppnår høyere pris i markedet kan jeg forstå, men jeg skal ikke selge mine barnebarn, hverken til rasebevisste eller andre, så om jeg etterhvert skulle få noen av annen rase så er det helt greit for meg.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den uvitenskapelige rasefornektelsen som man har opplært store deler av befolkningen til å følge er en del av konspirasjonen som går ut på å utrydde det ariske mennesket. En annen side av denne konspirasjonen er masseinnvandringen til hvite land. Det er den samme vilje som ligger bak, de samme krefter som konspirerer ut av hat til det de føler er sterkere enn dem selv.

Du er virkelig fra eventyret, da det ikke egentlig eksisterer folk som har så liten kunnskap at de kan mene dette. "Vi, den ariske rase, er utrydningstruet... Hjelp!!" - Dette til tross for at man har alle de hjelpemidlene og informasjonen som trengs for å kunne vite at våre forfedre - dersom man går lagt nok tilbake i tid; var mørkhudede ... Og at mennesker blir hvite dersom de gjennom flere generasjoner oppholder seg her...

 

Med andre ord: Desto flere som flytter hit, desto flere hvite mennesker blir "produsert" .... (Uten at jeg mener at det er noe mål i seg selv, men hvite mennesker vil for evig og alltid - så lenge det finnes mennesker på jorda - fortsette å eksistere...

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Og det jeg mente var at vi mennesker altfor lenge har distansert oss fra naturen og som en konsekvens av dette har vi blitt mer og mer en vandrende diagnose.

Og det er feil. Helsa vår er bedre enn noen sinne.

 

Kan så godt være, men tallene over viser jo noe helt annet da...

Nei. Tallene viser bare at vi har blitt bedre til å diagnostisere. De to viktigste indikatorene for folkehelse er gjennomsnittlig levealder og barnedødelighet. De har steget jevnt og trutt siden vi begynte å lage statistikk på det.
Lenke til kommentar

Nei. Tallene viser bare at vi har blitt bedre til å diagnostisere.

 

Det er jo klart en mulighet, men økt levelengde er ikke nødvendigvis det samme som at vi har blitt friskere, men at helsevesenet (medisiner osv) er blitt bedre..

 

Men jeg tror helt klart at det sikkert er riktig at man sikkert fanger opp mer...

 

Det endrer dog ikke tallene... hver nordmann har likefullt 2 diagnoser i snitt om du ser på tallene.. det kan umulig være et godt tegn..

Lenke til kommentar

Den uvitenskapelige rasefornektelsen som man har opplært store deler av befolkningen til å følge er en del av konspirasjonen som går ut på å utrydde det ariske mennesket. En annen side av denne konspirasjonen er masseinnvandringen til hvite land. Det er den samme vilje som ligger bak, de samme krefter som konspirerer ut av hat til det de føler er sterkere enn dem selv.

Du er virkelig fra eventyret, da det ikke egentlig eksisterer folk som har så liten kunnskap at de kan mene dette. "Vi, den ariske rase, er utrydningstruet... Hjelp!!" - Dette til tross for at man har alle de hjelpemidlene og informasjonen som trengs for å kunne vite at våre forfedre - dersom man går lagt nok tilbake i tid; var mørkhudede ... Og at mennesker blir hvite dersom de gjennom flere generasjoner oppholder seg her...

 

Med andre ord: Desto flere som flytter hit, desto flere hvite mennesker blir "produsert" .... (Uten at jeg mener at det er noe mål i seg selv, men hvite mennesker vil for evig og alltid - så lenge det finnes mennesker på jorda - fortsette å eksistere...

Feil.

Lenke til kommentar

Den uvitenskapelige rasefornektelsen som man har opplært store deler av befolkningen til å følge er en del av konspirasjonen som går ut på å utrydde det ariske mennesket. En annen side av denne konspirasjonen er masseinnvandringen til hvite land. Det er den samme vilje som ligger bak, de samme krefter som konspirerer ut av hat til det de føler er sterkere enn dem selv.

Du er virkelig fra eventyret, da det ikke egentlig eksisterer folk som har så liten kunnskap at de kan mene dette. "Vi, den ariske rase, er utrydningstruet... Hjelp!!" - Dette til tross for at man har alle de hjelpemidlene og informasjonen som trengs for å kunne vite at våre forfedre - dersom man går lagt nok tilbake i tid; var mørkhudede ... Og at mennesker blir hvite dersom de gjennom flere generasjoner oppholder seg her...

 

Med andre ord: Desto flere som flytter hit, desto flere hvite mennesker blir "produsert" .... (Uten at jeg mener at det er noe mål i seg selv, men hvite mennesker vil for evig og alltid - så lenge det finnes mennesker på jorda - fortsette å eksistere...

Feil.

Feil? Har du noen god grunn til å tro det motsatte? I så fall hva er den grunnen?

Jeg har påstått flere ting her ... og du sier generelt at det er feil?

 

Går man lengre tilbake i tid, ville man kunne sagt: "Jorda er rund" og fått svaret: "Feil"... Hadde alle trodd på vedkommende om at, ja, "Feil" er rett svar på utsagnet om at "Jorda er rund" - så ville folk den dag i dag, nektet å tro at jorda er rund...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...