Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke jeg ville bodd i Somalia nei :)

 

Ikke umulig at det vil bli fredeligere i den delen av kloden siden alle problembarna har rømt lenger nord...

 

?? logisk ??

 

Kanskje en liten overdrivelse. Mange Somaliere driver på med kriminalitet i og utenfor Somalia, men det er jo stort sett også det eneste de har å livnære seg på. Det blir jo bare flere og flere yrkespirater.

 

Det er nok derfor man burde være spesiellt varsom med å la Somaliere komme til Norge, da det er et helt annet samfunn for dem. De er vant med anarki/islamistisk milits, vi lever i en rettstat. Det blir som å blande vann og olje - det fungerer ikke.

Endret av AHP3475
Lenke til kommentar

Så ingenting har forandret seg til det bedre i Somalia, og vi har fått det jævligere her... Var det noen som sa '1+1=2'..?

Jeg tror nok heller at vi her snakker om regnestykket (1+1)*(1+1) = 0..

 

:)

 

Det er faktisk riktig. Hvis de alle ble i Somalia, vil de etterhvert oppleve hungersnod som alle andre dyrearter nar de vokser eksponentielt.

Jeg tror virkelig ikke utvandringen fra Somalia har et tallmessig sett stort nok nivå til å løse Somalias problemer. Tror du?

Lenke til kommentar

Jeg tror virkelig ikke utvandringen fra Somalia har et tallmessig sett stort nok nivå til å løse Somalias problemer. Tror du?

Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror det bare utsetter problemene i Somalia.

 

Ikke glem at somalisk utvandring ikke bare går til Europa, men også til andre afrikanske land. Dermed har det en stor påvirkning på Somalia, siden Somalia har en høy utvandring sammenlignet med befolkningen deres.

Lenke til kommentar

Om noen lurer på hvorfor vi jenter ønsker litt ekstra beskyttelse så skal det sies at vi får vår del av den kulturelle berikelsen her i byen også....

 

Fire forskjellige menn kan stå bak overfallsvoldtekten i Baneheia natt til søndag, en annen anmeldt voldtekt i samme område for en måned siden, og overfallet ved Vollevannet natt til onsdag.

En annen jente på min alder merket hun ble forfulgt av to menn nede i byen her og de grep tak i henne og forsøkte å voldta henne midt i byen her...

 

Fy flate jeg er så lei disse folkene...

 

Hvorfor skal ikke vi få lov til å være trygge i vår egen by lenger.. HVORFOR???

Endret av αкαѕнα
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å legge for mye fokus på demografi.

Jeg har ikke sagt noe om hvor stor grad det er positivt eller negativt. Jeg bare sa at en stor utvandring fra Somalia vil utsette en hungersnød, fordi det er færre folk å mette. Andre faktorer påvirker selvfølgelig, men utvandring har ingen store negative konsekvenser for et land som Somalia.

Lenke til kommentar

 

Så religiøse skal ha lov til å omskjære jentebabyer fordi det er en del av religionen deres?

 

Du må ha hukommelse som en gullfisk... Som tidligere sagt: med mindre det er eksplisitt ulovlig i Norge, er enhver religiøs handling tillatt. Det inkluderer omskjæring av gutter, men ikke jenter. Det inkluderer bønn fem ganger daglig, det inkluderer at jenter må gå med slør, og det inkluderer at menn må gå med turban alt etter hvilken religion vi snakker om.

Hvis vi ikke tillater omskjæring av jentebabyer diskriminerer vi jo. Det er ikke bra, sier jo du.

 

Eller åpner du plutselig for å diskriminere nå?

 

Så religiøse skal ha lov til å omskjære jentebabyer fordi det er en del av religionen deres?

 

Meningsløs kulturimperialisme er en fin måte å ødelegge integrering som kunne fungert ved å bli opphengt i smålig detaljstyring av folks liv. Jeg går utfra at vi begge kommer fra en bakgrunn som tilsier at vi har lite til over for omskjæring av jenter eller omskjæring overhodet, så vi er enige om at dette er en praksis vi ikke vil ta i med ildtang, men det er strengt tatt av underordnet betydning hvorvidt innvandrerforeldre omskjærer barna eller ikke så lenge de er fungerende samfunnsborgere som bidrar økonomisk og overholder loven. Det er viktig at vi begrenser målsetningen med integreringen til jobb og lovlydighet, for straks man skal begynne å presse sine kulturelle tradisjoner over på andre går inn man på et svært sårbart og etter min mening irrelevant felt, og man risikerer å skape konflikter med innvandrere som ellers ville fungert godt.

Så du argumenterer altså for at å behandle jenter som undermennesker og vise og fortelle dem hvor liten verdi de har er noe vi burde akseptere?

 

Omskjæring av barn burde vært ulovlig: uavhengig av kjønn.

 

Jeg passer mine egne saker og gir egentlig beng i hvordan andre oppdrar barna sine. Det er av rent praktiske årsaker at jeg ikke ville gjort det ulovlig, for det er ikke sånn at en lovtekst endrer kulturelle holdninger over natten - slikt tar generasjoner - og jeg tror man vil fortsette å omskjære jentebarn hvis man faktisk mener at dette er viktig, straff eller ei. Hvis de det gjelder er ellers fungerende samfunnsborgere virker det utrolig bortkastet å gjøre dem til straffedømte, da man forvandler en inntektskilde til en utgiftspost og en fornøyd innvandrer til en fremmedgjort innvandrer.

 

Vi har ingenting å tjene på å gjøre integreringen mer vanskelig enn den allerede er.

Vi har ingenting å tjene på å godta lemlestelse av småbarn. Vi har alt å tape på å la primitive og barbariske skikker og holdninger få fotfeste i landet vårt.

Lenke til kommentar
At mange mulimske ungdommer blir oppdratt til at det er helt greit å voldta norske (og generelt vestlige) jenter, er viden kjent.

Som vi ser i eksemplet fra skolen, læres de opp til at kvinner er verdiløse kveg som bare er mannens eiendom. Dersom kveget tilsynelatende vandrer eierløst rundt, er det bare å ta for seg. Det er bare kveg som har en eier og som er tydelig merket (burka) som ikke skal røres. Resten er horer og kan knulles fritt. De er jo bare gjenstander til mannens bruk uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så religiøse skal ha lov til å omskjære jentebabyer fordi det er en del av religionen deres?

 

Du må ha hukommelse som en gullfisk... Som tidligere sagt: med mindre det er eksplisitt ulovlig i Norge, er enhver religiøs handling tillatt. Det inkluderer omskjæring av gutter, men ikke jenter. Det inkluderer bønn fem ganger daglig, det inkluderer at jenter må gå med slør, og det inkluderer at menn må gå med turban alt etter hvilken religion vi snakker om.

Hvis vi ikke tillater omskjæring av jentebabyer diskriminerer vi jo. Det er ikke bra, sier jo du.

 

Eller åpner du plutselig for å diskriminere nå?

 

Nå er det nok. Du har fått svaret ditt, og uansett hvordan du prøver å vri ordene mine mot meg, kommer jeg ikke til å plutselig finne ut at du har rett.

Lenke til kommentar

Nå er det offisielt "hungersnød" i Somalia, så da håper jeg alle (innvandringsmotstandere eller ei) donerer hvis de har en hundrelapp eller tre til overs til organisasjoner som importerer mat dit; det er den klart beste måten å hindre innvandring til Norge fra akkurat det området akkurat nå, og i tillegg en jævlig god måte å føle seg litt bedre på :)

Lenke til kommentar

Jeg føler meg bare dum hvis jeg gir til veldedighet. Jeg kan ikke se noe argument for å legge penger i noe som ikke bringer noe tilbake, jeg kan heller ikke se noen grunn til at vi på død og liv skal ha flest mulig mennesker på jorda.

 

Hvis man har et religiøst perspektiv der slike handlinger blir belønnet i etterlivet så stiller det seg selvfølgelig annerledes, men det har jeg altså ikke.

 

Vi har ingenting å tjene på å godta lemlestelse av småbarn. Vi har alt å tape på å la primitive og barbariske skikker og holdninger få fotfeste i landet vårt.

 

Jeg tror det vil lette integrering hvis man har færrest mulig krav til kulturell assimilasjon og kun krav til økonomisk bidrag og lovlydighet. Er det virkelig et problem hva andre foreldre gjør med sine barn, så lenge det ikke går utover deg eller dine?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...