Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Jeg tar gjerne imot flere utlendinger. Men de må være oppegående, selvstendige, produktive, og tilegne seg norske normer og verdier.

 

Det er mer enn du kan si om endel nordmenn. Men ok. Jeg tror de fleste er interessert i å skaffe seg arbeid og integrere seg, om de får muligheten og blir oppfordret til det. Det er tosidig, det krever en innsats fra deres side, men det krever også at vi ønsker de velkommen og ikke automatisk behandler de som potensielle voldtektsmenn og forbrytere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tar gjerne imot flere utlendinger. Men de må være oppegående, selvstendige, produktive, og tilegne seg norske normer og verdier.

Det er mer enn du kan si om endel nordmenn. Men ok. Jeg tror de fleste er interessert i å skaffe seg arbeid og integrere seg, om de får muligheten og blir oppfordret til det. Det er tosidig, det krever en innsats fra deres side, men det krever også at vi ønsker de velkommen og ikke automatisk behandler de som potensielle voldtektsmenn og forbrytere.

At man kan si det om nordmenn er ikke relevant. De er nordmenn, så vi har ikke noe valg. Men når det gjelder uproduktive snyltere som ikke er nordmenn har vi faktisk et valg.

 

Bare fordi vi har uproduktive snyltere som er nordmenn, så betyr ikke det at vi ikke skal prøve å unngå å importere enda flere.

 

Vi må bare innse at dagens innvandringspolitikk er en flause. Vi må nå slutte å slippe inn krigsskadde snyltere som går rundt og voldtar. Det betyr at vi også må slutte å slippe inn de som kanskje ikke er like ille. Det er bedre å prøve å hjelpe dem der de kommer fra, eller så nær der de kommer fra som mulig.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk er så livredde for å få flere utlendinger til landet. Om vi endrer innvandringspolitikken på en konstruktiv måte til å få folk ut i arbeid og inn i lokalsamfunnene, har det ikke noe å si hvor mange det er. Problemene er når man samler folk i asylhus og i sosialboligene i Oslo Øst (ingen sosialboliger på vestkanten gitt, hmm).

Jeg tittet på antall asylmottak. Hvor mange var det i Oslo Øst, jo det var en i gamle Oslo. Totalt er det ca 110 asylmottak i Norge.

 

Faktumet er at det finnes ingen integreringspolitikk som ville fungert. Det er fint å snakke om å få innvandrerene ut i jobb og inn i lokalsamfunnet, men dette har blitt prøvd før. Dere får det ikke til og om dere får forsette 20 år til med samme dose vil det bare gå enda dårligere

 

Etter at de har fullført asyloppholdet sitt i gokk, så flytter de inn i Oslo øst fordi deres fettere og kusiner bor der. Nordmenn flytter ut av slike områder og med en slik ghettofisering så vil integrering bli umulig. Vi har allerede sett hva som har skjedd, men jeg kan love dere at det er bare toppen av isberget. Hvorfor er folk livredde, fordi de er redd for at folk som deg vil ødelegge Norge.

Lenke til kommentar

Hvordan det går etterhvert:

 

canada.toronto.valley-park.jpg

 

 

 

 

Kantina på skolen er omgjort til bønnerom, og jenter med mensen sitter bakerst og får ikke delta. Hår må skjules, og dette styres med jernhånd.. Fredagsbønner tas på skolen da ellers ville barna forlatt skolen på fredager. Landet er Kanada. Multikulturister og kulturrelativister er nok fornøyd.

 

http://www.steynonli...t/view/4259/28/

 

I saken får du også se skolen for 30 år siden.

 

"Å nei, å nei! Religiøs frihet!"

Jeg skjønner ikke. Mener du slikt er akseptabelt?

 

Skremmende.

 

For mine døtre? Nei. For min nabos døtre? Ja. Det er nemlig slik at norsk lov tar utgangspunkt i at mennesker skal få velge selv. Det er derfor det er ulovlig med tvang. Krisesentrene går til politiet dersom det er fare for liv og helse, som for eksempel hvis trusler blir ytret. Det er som sagt straffbart.

 

Dette burde det ikke være nødvendig for meg å fortelle deg; dette burde du allerede vite.

Du mener altså at foreldre selv må bestemme om de ønsker å slå barna sine eller ikke?

Lenke til kommentar
Det har, i mine øyne, ikke noe å gjøre med rase eller farge. Problemet ligger i kultur og etnisitet.

Sjekk ut meningen bak ordet etnisitet. UNESCO som ville erstatte ordet rase med etnisitet på 50-tallet, så det betyr teknisk sett det samme.

Etnisitet og rase er ikke det samme. Jeg vil si at det er direkte rasistisk å påstå at etnisk bakgrunn og rase er det samme, da etnisitet handler om kultur (hva som knytter en gruppe mennesker sammen). Rase handler om biologi.

 

Dersom man knytter rase opp mot kultur sier man samtidig at mennesker med primitive kulturer (f.eks. kulturer basert på islam) er genetisk primitive.

 

Det tar jeg sterk avstand fra.

 

Greit nok at du tar sterk avstand fra det, men biologisk sett så tar du feil

Se denne saken f.eks: http://www.wired.com/wiredscience/2009/05/songbirdculture/

 

 

Boerne opplever mange overgrep, men de tok aldri land fra Afrikanerne: http://www.timeslive.co.za/ilive/2011/07/11/white-settlers-never-stole-any-land-from-africans På tide at vi hvite skal bli påtvunget dårlig samvittighet.

 

 

Nord-Europa blir fremtidens slagmark: http://www.dagbladet.no/2011/07/15/kultur/nils_rune_langeland/europa/islam/velferdsstaten/17321062/

Wired-artikkelen er irrelevant, da du ikke kan sammenligne noe slikt med mennesker. Når sangen er kodet i genene er det ikke lenger kultur, men biologi. På samme måte har mennesket som helhet "hardkodet" en del ting som altså er felles for hele menneskeheten. For eksempel at babyen søker pupp når den er født.

 

Jeg skjønner heller ikke hva boerne har med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

Hvordan det går etterhvert:

 

canada.toronto.valley-park.jpg

 

 

 

 

Kantina på skolen er omgjort til bønnerom, og jenter med mensen sitter bakerst og får ikke delta. Hår må skjules, og dette styres med jernhånd.. Fredagsbønner tas på skolen da ellers ville barna forlatt skolen på fredager. Landet er Kanada. Multikulturister og kulturrelativister er nok fornøyd.

 

http://www.steynonli...t/view/4259/28/

 

I saken får du også se skolen for 30 år siden.

 

"Å nei, å nei! Religiøs frihet!"

Jeg skjønner ikke. Mener du slikt er akseptabelt?

 

Skremmende.

 

For mine døtre? Nei. For min nabos døtre? Ja. Det er nemlig slik at norsk lov tar utgangspunkt i at mennesker skal få velge selv. Det er derfor det er ulovlig med tvang. Krisesentrene går til politiet dersom det er fare for liv og helse, som for eksempel hvis trusler blir ytret. Det er som sagt straffbart.

 

Dette burde det ikke være nødvendig for meg å fortelle deg; dette burde du allerede vite.

Du mener altså at foreldre selv må bestemme om de ønsker å slå barna sine eller ikke?

 

Nei, det er mot loven, og det vet du godt! Forbanna stråmenn!

Lenke til kommentar

Hvordan det går etterhvert:

 

canada.toronto.valley-park.jpg

 

 

 

 

Kantina på skolen er omgjort til bønnerom, og jenter med mensen sitter bakerst og får ikke delta. Hår må skjules, og dette styres med jernhånd.. Fredagsbønner tas på skolen da ellers ville barna forlatt skolen på fredager. Landet er Kanada. Multikulturister og kulturrelativister er nok fornøyd.

 

http://www.steynonli...t/view/4259/28/

 

I saken får du også se skolen for 30 år siden.

 

"Å nei, å nei! Religiøs frihet!"

Jeg skjønner ikke. Mener du slikt er akseptabelt?

 

Skremmende.

 

For mine døtre? Nei. For min nabos døtre? Ja. Det er nemlig slik at norsk lov tar utgangspunkt i at mennesker skal få velge selv. Det er derfor det er ulovlig med tvang. Krisesentrene går til politiet dersom det er fare for liv og helse, som for eksempel hvis trusler blir ytret. Det er som sagt straffbart.

 

Dette burde det ikke være nødvendig for meg å fortelle deg; dette burde du allerede vite.

Du mener altså at foreldre selv må bestemme om de ønsker å slå barna sine eller ikke?

 

Nei, det er mot loven, og det vet du godt! Forbanna stråmenn!

Men argumentasjonen din tilsier jo at så lenge det er snakk om religion, så må man får gjøre som man vil. Du mener altså det ikke er galt å hjernevaske småbarn og vise småjenter hvor liten verdi man mener de har?

Lenke til kommentar

Men argumentasjonen din tilsier jo at så lenge det er snakk om religion, så må man får gjøre som man vil. Du mener altså det ikke er galt å hjernevaske småbarn og vise småjenter hvor liten verdi man mener de har?

 

http://snl.no/religionsfrihet

Så det er greit å hjernevaske og mobbe småbarn fordi det er religionsfrihet?

 

Hvordan er det unikt for islam?

Eh, har jeg sagt noe om det? Jeg påpekte at i denne saken var det ekstremt råtten behandling av småjenter, og jeg mener dette ikke er akseptabelt, og at å påberope seg religionsfrihet som forsvar for slik ondskap ikke hjelper for min del.

Lenke til kommentar

Nei, i denne saken var det snakk om at jenter med mensen ikke får lov til å be sammen med andre folk. Det er en regel i Islam. Du må gjerne være uenig i den regelen, du kan for den saks skyld være uenig i hele religionen (jeg er!) men du kan ikke hindre religiøse å forholde seg til sin religion i Norge; for vi har religionsfrihet.

Lenke til kommentar
Nei, i denne saken var det snakk om at jenter med mensen ikke får lov til å be sammen med andre folk. Det er en regel i Islam. Du må gjerne være uenig i den regelen, du kan for den saks skyld være uenig i hele religionen (jeg er!) men du kan ikke hindre religiøse å forholde seg til sin religion i Norge; for vi har religionsfrihet.

Nettopp! I denne saken var det snakk om at skolen promoterer en ond ideologi der jentene er annenrangs, og fysisk flyttes til dårligere plasser for å vise hvor liten verdi de faktisk har.

 

Slik ekstremt ondskapsfull behandling av små barn synes jeg ikke kan rettferddiggjøres ved å vise til religionsfrihet! I skolen skal man ha frihet FRA religion.

 

Sitat fra artikkelen:

 

The picture is taken from the back of the cafeteria. In the distance are the boys. They’re male, so they get to sit up front at prayers. Behind them are the girls. They’re female, so they have to sit behind the boys because they’re second-class citizens – not in the whole of Canada, not formally, not yet, but in the cafeteria of a middle school run by the Toronto District School Board they most certainly are.

 

And the third row? The ones with their backs to us in the foreground of the picture? Well, let the Star’s caption writer explain:

 

At Valley Park Middle School, Muslim students participate in the Friday prayer service. Menstruating girls, at the very back, do not take part.

 

Jeg blir forbannet og provosert over slik direkte og ubesløret ondskap.

Lenke til kommentar

Jeg tittet på antall asylmottak. Hvor mange var det i Oslo Øst, jo det var en i gamle Oslo. Totalt er det ca 110 asylmottak i Norge.

 

Jeg skrev "sosialboligene i Oslo Øst", tror du koblet det sammen med det som var foran og'en om asylmottak...

 

Faktumet er at det finnes ingen integreringspolitikk som ville fungert. Det er fint å snakke om å få innvandrerene ut i jobb og inn i lokalsamfunnet, men dette har blitt prøvd før. Dere får det ikke til og om dere får forsette 20 år til med samme dose vil det bare gå enda dårligere

 

Om man ser på undersøkelser gjort rundt om i verden ser man at hvor godt integrering fungerer avhenger veldig av samfunnet og hvordan man tar imot de nye. USA har f.eks en bedre integrering. Mens man i Norge er "utlending", blir man i USA "amerikaner" rimelig fort, uansett bakgrunn. De har sine religiøse gnisninger der også, og rasisme, men det er enklere for innvandrere å bli akseptert som en del av samfunnet og dets indre motsetninger, og en del av arbeidsmarkedet.

 

Etter at de har fullført asyloppholdet sitt i gokk, så flytter de inn i Oslo øst fordi deres fettere og kusiner bor der. Nordmenn flytter ut av slike områder og med en slik ghettofisering så vil integrering bli umulig. Vi har allerede sett hva som har skjedd, men jeg kan love dere at det er bare toppen av isberget. Hvorfor er folk livredde, fordi de er redd for at folk som deg vil ødelegge Norge.

 

De kommer til Oslo Øst, fordi det er flere de kjenner der. Og hvorfor er det det? Jo, fordi innvandringspolitikken og bostedspolitikken lenge har vært slik at innvandrere skal plasseres i Oslo Øst. Har du noengang hørt om sosialboliger på vestkanten f.eks?

 

Du sier jeg vil ødelegge Norge ved å gjøre nye innvandrere velkomne og gi de arbeid - men jeg tror tvert imot det er din innstilling som skaper konflikter, når vi fremstiller innvandrere som et problem og et uønsket element. Da går det troll i ord, man får det man frykter.

Lenke til kommentar
Du sier jeg vil ødelegge Norge ved å gjøre nye innvandrere velkomne og gi de arbeid - men jeg tror tvert imot det er din innstilling som skaper konflikter, når vi fremstiller innvandrere som et problem og et uønsket element. Da går det troll i ord, man får det man frykter.

Skjerp deg. Camlon har flere ganger gitt uttrykk for at han er tilhenger av innvandring prinsipielt sett. Men han er ikke tilhenger av snyltere som ikke akter å jobbe for føden.

 

Snylteinnvandrere er et problem. De som faktisk er produktive og lar seg integrere er ikke det.

 

Har det bedre i USA enn Europa

Muslimer i USA er bedre integrert, mer moderate og mer velstående enn i Europa.

 

http://www.vl.no/verden/article15844.zrm

Ja, og det er fordi de som kommer dit er de som innser at de må ta i et tak for å overleve. De vet det ikke nytter å bare snylte seg i vei inn der og forvente at Moder Stat skal sy puter under armene på dem. Takk for at du underbygger poenget til mange i denne tråden.

Lenke til kommentar

Skjerp deg. Camlon har flere ganger gitt uttrykk for at han er tilhenger av innvandring prinsipielt sett. Men han er ikke tilhenger av snyltere som ikke akter å jobbe for føden.

 

Snylteinnvandrere er et problem. De som faktisk er produktive og lar seg integrere er ikke det.

 

Jeg aner ikke hva han har sagt tidligere, men her sier han rett ut at integrering ikke nytter, og at integrering vil ødelegge Norge. Det er en holdning jeg kun kjenner igjen fra ytterliggående innvandringsmotstandere.

 

Å kalle folk "snylteinnvandrere" er en fornærmelse. At for mange går på trygd ser jeg heller på som et symptom på at vi ikke klarer få nok innvandrere inn i arbeidslivet. Samtidig er det faktisk slik at arbeidsledigheten blant innvandrere er på 7,7%, noe som tross alt ikke er nok til å kalle det en ødeleggelse av Norge.

 

Ja, og det er fordi de som kommer dit er de som innser at de må ta i et tak for å overleve. De vet det ikke nytter å bare snylte seg i vei inn der og forvente at Moder Stat skal sy puter under armene på dem. Takk for at du underbygger poenget til mange i denne tråden.

 

Både USA og Europeiske land har et klassebasert samfunnssystem, hvor visse grupper ofte havner i bunn. I Norge er innvandrere den nye økonomiske underklassen. I USA finner man de samme trendene, men det er kanskje mer spredning på klassestigen. I tillegg har man en helt annen holdning til toleranse og respekt der borte, som vi tydeligvis har problemer med her hjemme. Som USAs ambassadør i Norge sa det, å være amerikaner står ikke i konflikt med å være muslim, tvert imot.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...