Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver igjen.

 

TO VOLDTEKTER I OSLO. TO ASYLSØKERE TATT.

 

Jeg plasserer ansvaret der det hører hjemme:

-Jens Stoltenberg fører an en uansvarlig asylpolitikk

-Kristin Halvorsen fører an en uansvarlig økonomistyring hvor man kaster penger etter alt som kan krype og gå av potensielle innvandrere, til og med advokater betaler vi for

-Hovedansvaret ligger hos justisminister Storberget, som er den svakeste justisminister gjennom tidene

 

Stem SV året rundt! Storberget er et kriminalpolitisk geni. Jens Stoltenberg er den beste stasi-minister noensinne.

Endret av Ideal
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Noe av problemet er at flyktninger ikke får arbeide. Istedetfor å stenge folk inne på asylmottak i mange år, unge menn med ulike bakgrunner som blir presset sammen i små lokaler - kunne man gitt de arbeidstillatelse, fått de ut i jobb, ut i lokalsamfunnene. Istedetfor klienter av staten og asylmottaks-selskapene, kunne de gjort nytte for seg, som oss andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Istedetfor klienter av staten og asylmottaks-selskapene, kunne de gjort nytte for seg, som oss andre.

 

Helt klart.. dette er sannsynligvis roten til mye uro.. MEN !!

 

Skal denne gruppen prioriteres fremfor andre i arbeidsmarkedet og hvordan skal språkproblematikk løses...

 

Ikke minst, hvordan skal man vite at de ikke stikker av eller egentlig er etterlyste massemordere fra før.. ?

Lenke til kommentar
Noe av problemet er at flyktninger ikke får arbeide. Istedetfor å stenge folk inne på asylmottak i mange år, [...]
Norske asylmottak er ikke avsperret, og menneskene som bor der kan bevege seg fritt rundt omkring i lokalsamfunnet så mye de vil. Om man faktisk hadde lukket asylmottakene, ville over halvparten av overfallsvoldtekter her til lands vært avverget.

 

[...] unge menn med ulike bakgrunner som blir presset sammen i små lokaler - kunne man gitt de arbeidstillatelse, fått de ut i jobb, ut i lokalsamfunnene. Istedetfor klienter av staten og asylmottaks-selskapene, kunne de gjort nytte for seg, som oss andre.
Og hvordan skal fremmedinnvandrere som ikke kan norsk, kjenner til norsk kultur eller har relevant yrkeskompetanse klare å gjøre nytte for seg i et norsk arbeidsmarked?

 

Jeg antar du regner med at vi Nordmenn skal stå for regningen på skoleringen av disse fremmedinnvandrerene i form av norskundervisning (inkl. morsmålsundervisning?), kursing i norsk kultur og væremåte (i.e. voldtekt og narkotisalg er fy-fy), utdanning innen valgfrie arbeidsområder, innkvotering av fremmedinnvandrere på norske arbeidsplasser (for å kompansere for deres mangelfulle kompetanse og ytelse i forhold til Nordmenn), samt husly og mat for de som klarer å få sparken? Høres ut som et spennende prosjekt.

Endret av 793
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å? Jeg visste ikke at voldtekt var en inntektskilde?

Så absolutt. For en asylsøker fra Afghanistan eller Irak, er det både gode penger og frynsegoder i å voldta lillesøstra di på vei hjem fra byen. Boforholdene i norske fenglser er å regne som palasser etter standarden i deres egne hjemland, og dagpengene de får er nok til å gjøre dem til småkonger når de blir sendt tilbake etter ferdigsonet dom (gitt at de ikke blir bevilget varig oppholdstillatelse i Norge som belønning for strevet).

 

En kåt og voldelig asylsøker kan umulig tape her i Norge - mulighetenes land.

Endret av 793
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt klart.. dette er sannsynligvis roten til mye uro.. MEN !!

 

Skal denne gruppen prioriteres fremfor andre i arbeidsmarkedet og hvordan skal språkproblematikk løses...

 

Ikke minst, hvordan skal man vite at de ikke stikker av eller egentlig er etterlyste massemordere fra før.. ?

 

Det burde være gratistilbud i språkopplæring. Det er jo tross alt mye å tjene på samfunnsøkonomisk ved at folk lærer seg norsk, og dermed også kan gjøre en bedre jobb, ta videreutdanning etc.

 

Er ingen ekspert på vilkårene for å ta inn folk, men det er da såvidt jeg vet allerede mekanismer som luker ut rene kriminelle og krigsforbrytere fra systemet. Og jeg ser ikke hvorfor det skulle være noe mindre risikabelt å få de inn i jobb, enn at de sitter på åpen asylmottak hvor det danner seg et negativt miljø og kriminelle klikker.

Lenke til kommentar

Hvorfor synes du jeg fremstår som hatefull? Jeg bare full av blomster og kjærlighet.

 

Fordi du fremstiller alle "fremmede" som voldtektsmenn og kriminelle, på en veldig fiendtlig måte. Er du ikke heller opptatt av å forbedre asylsystemet, slik at disse menneskene kan bli en ressurs? Vi trenger alltids arbeidskraft, og disse personene trenger et nytt liv. 1+1=2. Om man bare holder tunga rett i munnen og gjør det riktig.

Lenke til kommentar

Helt klart.. dette er sannsynligvis roten til mye uro.. MEN !!

 

Skal denne gruppen prioriteres fremfor andre i arbeidsmarkedet og hvordan skal språkproblematikk løses...

 

Ikke minst, hvordan skal man vite at de ikke stikker av eller egentlig er etterlyste massemordere fra før.. ?

 

Det burde være gratistilbud i språkopplæring. Det er jo tross alt mye å tjene på samfunnsøkonomisk ved at folk lærer seg norsk, og dermed også kan gjøre en bedre jobb, ta videreutdanning etc.

 

 

Alt burde vært gratis for alle! Hus, bil, bryllupp, konfirmasjon og hyttetur med gutta. Vil du betale for det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt klart.. dette er sannsynligvis roten til mye uro.. MEN !!

 

Skal denne gruppen prioriteres fremfor andre i arbeidsmarkedet og hvordan skal språkproblematikk løses...

 

Ikke minst, hvordan skal man vite at de ikke stikker av eller egentlig er etterlyste massemordere fra før.. ?

 

Det burde være gratistilbud i språkopplæring. Det er jo tross alt mye å tjene på samfunnsøkonomisk ved at folk lærer seg norsk, og dermed også kan gjøre en bedre jobb, ta videreutdanning etc.

 

Er ingen ekspert på vilkårene for å ta inn folk, men det er da såvidt jeg vet allerede mekanismer som luker ut rene kriminelle og krigsforbrytere fra systemet. Og jeg ser ikke hvorfor det skulle være noe mindre risikabelt å få de inn i jobb, enn at de sitter på åpen asylmottak hvor det danner seg et negativt miljø og kriminelle klikker.

De aller fleste asylsøkere kommer uten ID, så de blir jo lenge før det er mulig å identifisere dem. Så har du også de som har søkt asyl i f. eks Tyskland, fått avslag, kommer til Norge og selger dop mens de søker asyl på nytt, fått avslag og sendt tilbake til Tyskland men dukker opp igjen her etter en uke og selger dop igjen.

 

Gratis språktilbud tror jeg strengt tatt det er, har ei slektning som snakker hovedsaklig portugisisk som går på dette, og hun har da språkopplæring via det offentlige. Viljen hos søker er det største problemet vil jeg tro. Også arbeidsviljen skorter det ofte på og når trygd er tilgjengelig.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÅÅhh.. da har du jo glemt at den norske stat også legger til rette for trafficing som er en lukrativ bransje hvor unge kvinner systematisk blir voldtatt av ekle gamle gubber med feite og sykt kjedelige koner...

 

Nice save ;p

Sammenligner du overfallsvoldtekt og kjøp av prostiturerte?

Lenke til kommentar
[...] leksikon der negre ble presentert som "bongo-bongo-folk som spiller på trommer" o.l.
Hva? Jeg trodde negre hadde spilt på trommer siden tidenes morgen... Hva mener du de spilte på istedet? Theremin?

 

Igjen surrer du noe jævlig... Jeg snakker ikke om problembarn eller fremmedkulturelle arbeidere, men; "Den historiske toleransen som har dominert Norge har styrket landets evne til å utnytte og komme opp med nye ideer, både innen næring og kultur". Kunne du tenkt deg å svare på det?

Jeg har besvart det.
Hvor og når?

 

Det får du gjerne si, men jeg formulerer spørsmålet på en litt annen måte, og stiller det igjen; er det den eneste grunnen til at du ikke tar til orde for kollektive straffemidler mot alle menn i samfunnet?

Om menn sto i fare for å utradere folket mitt og dens arv, så ville jeg nok vært villig til å inngå kollektive straffemidler i form av sosial og økonmisk utfrysning, men neppe noe mer drastisk enn dét.

 

Dersom ei jente ønsker å ha sex med en neger, og får mulattavkom, da er det hennes mer eller mindre bevisste valg, [...]

Heller mindre enn mer. Etter en oppvekst med multikulturalisme, selvforaktelse og kulturell forråtnelse tredd over hodet, er hennes valg heller en manifistering av årelang indoktrinering og hjernevasking enn et resultat av et frittenkende menneskes naturlige valg.

 

og det må du respektere.
Hvorfor skal jeg respektere dét, når hun ikke respekterer de mange millionene av våre forfedre som har strevet og dødd for å ivareta vår arv og identitet? Da kan hun like så godt dra et annet sted, istedetfor å spytte på gravene til våre stamfedre. Hverken hun eller hennes avkom hører hjemme her.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Fordi du fremstiller alle "fremmede" som voldtektsmenn og kriminelle, [...]
Feil. Prøv å ta av deg de sosial-Marxistiske brillene dine og slutte å tillegge meg forestilte meninger.

 

Er du ikke heller opptatt av å forbedre asylsystemet, slik at disse menneskene kan bli en ressurs?
Ettersom jeg verdsetter mitt folk og dets helhetlige arvs videreførelse høyere enn økonomisk vekst, kan disse menneskene aldri bli i 'ressurs' i mine øyne. Jeg har også heller ingen tro på at storskalas fremmedinnvandring til Norge kan bidra til mitt folks velstand. Dermed er saken temmelig klar, for min del.

 

Vi trenger alltids arbeidskraft, [...]
Økonomisk vekst til krampa tar oss? Og jeg som trodde du mislikte kapitalisme...

 

Om feminismen hadde blitt lagt død og vi istedet hadde livnæret et bærekraftig og sunt livssyn, ville vi kunnet opperettholdt befolkningsbestanden på egenhånd og hatt nok Nordmenn til å bemanne de arbeidsstillingene som var nødvendige. Mange av de jobbene som i dag har blitt fullstendig overtatt av innvandrere fra fattige land, kunne blitt utført av unge Nordmenn som ønsket seg sommerjobb eller trengte penger ved siden av studiene. Det ville i tillegg bidratt til å forbedre den forfallende arbeidsmoralen blant dagens ungdommer (som de fleste gamlinger elsker å sutre over, uten å tenke seg etter i to sekunder og innse deres egen skyld i saken).

 

Om man bare holder tunga rett i munnen og gjør det riktig.
Ja, så var det dét da. Litt pussig at det går mer eller mindre til helvete hvor hen disse multikulturalistiske prosjektene blir innført? Skulle vi kanskje vurdert andre metoder å redde verden på?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De aller fleste asylsøkere kommer uten ID, så de blir jo lenge før det er mulig å identifisere dem. Så har du også de som har søkt asyl i f. eks Tyskland, fått avslag, kommer til Norge og selger dop mens de søker asyl på nytt, fått avslag og sendt tilbake til Tyskland men dukker opp igjen her etter en uke og selger dop igjen.

 

Gratis språktilbud tror jeg strengt tatt det er, har ei slektning som snakker hovedsaklig portugisisk som går på dette, og hun har da språkopplæring via det offentlige. Viljen hos søker er det største problemet vil jeg tro. Også arbeidsviljen skorter det ofte på og når trygd er tilgjengelig.

 

Asylsøkere får ikke trygd. De får en minimumsstøtte som utgjør ingenting, bare lommepenger til mat.

 

Men det er klart at man må kunne noe norsk for å kunne jobbe. Om man får arbeidstillatelse er det jo også en større motivasjon til å lære seg språket og integrere seg. Da er det også enklere å bli en positiv del av samfunnet, man trenger ikke lenger selge dop.

 

Det er selvsagt ikke alle som kan integreres i det norske arbeidsmarkedet, noen må bare sendes videre, andre trenger kanskje psykologisk hjelp i tillegg. Men generelt sett er det mange som i dag går og sløver på asylmottak som heller kunne vært en del av arbeidslivet. Staten bør også ta i et tak for å få disse inn i arbeid, og ikke bare lene seg bakover og stole på at det private tar seg av det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...