Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken

Anbefalte innlegg

De trenger sikkert folk på grønnland... har hørt det er mange ledige tomter der :)

Du får spørre de grønlandske myndighetene om de vil ta imot dem. :cool:

Alternativt finnes det også mye plass på både sør og norpolen, og midt i Sahara ørkenen...

Ikke på nordpolen, med mindre du satser på døgnkontinuerlig isflak-hopping. Sydpolen har plass, men ikke leveveier. Sahara likeså. Skal du ta livet av dem er det mer ærlig med en sprøyte. Nå er jeg motstander av dødsstraff i alle fall. Det er selvsagt litt enklere for de som liker "et øye for et øye".

Og både sydpolen og Sahara er vel fordelt mellom ulike stater som sikkert vil ha et ord med i laget.

Spørsmålet mitt var i grunnen alvorlig ment. Ikke dermed sagt at noen behøver å komme med alvorlige svar.

Ellers så kan man jo ta en spansk en og bare si at halvparten av Libya er et land som tilhører de forviste og så setter vi de som bodde der før i flyktningeleir...

:thumbup:

Denne metoden funket jo bra i Israel og da har vi i alle fall samlet problemet på en plass..

Tja, jeg har vel strengt tatt inntrykk av at det ikke fungerte så bra i det hele tatt.

Tja, hva foreslår du? :) Vi kan sette ham i en robåt og la han seile sin egen sjø?

Mitt problem er at jeg slett ikke er så sikker på hvordan vi løser problemet. Jeg misunner de skråsikre og de religiøse som har enkle svar på vanskelige spørsmål.

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi hvite? Er du boer? Har noen påstått at du har stjålet mark fra Afrikanere? Har noen påstått at du har deltatt i slavetransport? At du har begått rasedrap?

Boere stjal faktisk ikke land. De kom til urørt mark.

Og mitt spørsmål er: HAR NOEN PÅSTÅTT DET MOTSATTE?

Slutt å still dere i martyrposisjon, og stå som menn! Forbanna lissom-offer! Slutt å bruk stråmenn som noen feige drittsekker, og diskuter det vi faktisk prater om her, ikke noe ingen har sagt, ment eller en gang tenkt!

Hvis jeg skulle diskutert som dere hadde jo diskusjonen gått sånn:

Nasse: Jeg liker ikke terrorister.

Jeg: Hvordan VÅGER du å påstå at alle muslimer er terrorister?

Nasse: Hæh?

Jeg: Forbanna rasist! Kommer her og påstår at alle med brun hud spiser vannmelon og kylling!

:!:

• Liker 1
Lenke til kommentar

tofagerl: Poenget mitt er at vi hvite skal påtvinges skyldfølelse fra svarte. "White guilt complex" kalles dette. Tilogmed nordmenn, Norge hadde aldri kolonier engang.

Diskutere som oss og kalle oss nasser? Stråmanntaktikken sitter løst hos deg...

Om vi trenger plass å sende ikke-europere til så kan vi jo bruke Bouvetøya:)

Endret av Thrillseeker
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og MITT poeng er at du prater bullshit. WGC er en amerikansk politisk greie, den kommer ikke inn i denne debatten. Med mindre du har noe å føle skyld for, selvsagt. Jeg har helt grei samvittighet.

Og svensk politisk greie og. Det er utallige eksempler på dette, blandt annet Mona Sahlin's berømte sitat, leste faktisk en artikkel skrevet av noen den svenske debatten om at hvite fikk som fortjent etter "århundrer med undertrykking" og annet svada. Her er et eksempel fra en norsk avis gjenpostet i gates of vienna.

"Is Swedish culture worth keeping?" I put this question to Lise Bergh, the Swedish government representative of immigration policies, on the Nordic conference on immigration in Stavanger [Norwegian city] April 7th. "What is Swedish culture? And then I suppose I have answered the question" answered Berg without trying to conceal her cultural-self disparagement in either words or facial expressions. As you make your bed so you lie [what goes around comes around] as they say. In Sweden, the leadership seems to show Europe's most extensive cultural self-denial, or rather -- a deeply felt self loathing, which many feel is the perfect recipe for driving a peaceful nation to destruction.

My question to Lise Bergh was far from randomly formulated. Half a year ago, from a pulpit in a Mosque belonging to the Kurdish Organisation, and "respectfully" veiled, the former minister for integration. Mona Sahlin, said that many Swedes are envious of the immigrants because they, unlike the Swedes, have a culture, a history, something which ties them together. The Swedes only have some foolish anniversaries and such folly. As the former Danish minister for integration, Karen Jespersen, commented: "Cultural self-denial hardly gets any more disgusting or scary" (...)

http://gatesofvienna.blogspot.com/2005/04/cultural-self-denial.html

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan begynne å gå lei ja, men hva skal man gjøre? Politikerne styrer landet akkurat som de selv ønsker uansett.

Borgervern. Nok av jaktrifler her til lands. Skal nok holde svartingene på avstand med elgrifla.

Du har virkelig bare omfavnet den "voldelig rasist"-rollen nå eller nico?

Ser for meg at det ikke betyr noe hvorvidt de har skadet noen eller ei, bare man ser en svart person føler man seg "overgrepet" og trekker av. La oss håpe ved det tilfellet at den personen klarer seg fint og borgervernet blir en litt mindre utgift hos staten (regner med det er billigere å ha de i fengsel enn å ha de hjemme på trygd etter å mistet jobben til svartingene).

Vi litt mer siviliserte mennesker får satse på litt mindre voldelige løsninger og heller straffe de som begår faktisk overgrep hardt og la fredelige mennesker være i fred, svarte eller ei.

Lenke til kommentar

Man kan begynne å gå lei ja, men hva skal man gjøre? Politikerne styrer landet akkurat som de selv ønsker uansett.

Borgervern. Nok av jaktrifler her til lands. Skal nok holde svartingene på avstand med elgrifla.

Du har virkelig bare omfavnet den "voldelig rasist"-rollen nå eller nico?

Ser for meg at det ikke betyr noe hvorvidt de har skadet noen eller ei, bare man ser en svart person føler man seg "overgrepet" og trekker av. La oss håpe ved det tilfellet at den personen klarer seg fint og borgervernet blir en litt mindre utgift hos staten (regner med det er billigere å ha de i fengsel enn å ha de hjemme på trygd etter å mistet jobben til svartingene).

Vi litt mer siviliserte mennesker får satse på litt mindre voldelige løsninger og heller straffe de som begår faktisk overgrep hardt og la fredelige mennesker være i fred, svarte eller ei.

Jeg er ikke voldelig. De voldelige er innvandrere fra den tredje verden og røde medhjelpere.

Hvis man hadde utvist alle innvandrere som oppfører seg truende ovenfor nordmenn, hadde det hjulpet på, da hadde vi nok endt opp med de hyggelige innvandrerne. Hva synes du?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke voldelig. De voldelige er innvandrere fra den tredje verden og røde medhjelpere.

Hvis man hadde utvist alle innvandrere som oppfører seg truende ovenfor nordmenn, hadde det hjulpet på, da hadde vi nok endt opp med de hyggelige innvandrerne. Hva synes du?

Absolutt ikke, riflekommentaren vitner jo om en behersket løsning på et "svartingproblem".

Synes det hadde vært flott hvis vi kunne kastet ut samtlige som bryter lovene, skulle hatt et nytt Australia et eller annet sted, sett de i land og la de bygge samfunnet sitt der. Det betyr dog uavhengig av etnisitet, men det passer vel ikke helt for deg?

Lenke til kommentar

Absolutt ikke, riflekommentaren vitner jo om en behersket løsning på et "svartingproblem".

Synes det hadde vært flott hvis vi kunne kastet ut samtlige som bryter lovene, skulle hatt et nytt Australia et eller annet sted, sett de i land og la de bygge samfunnet sitt der. Det betyr dog uavhengig av etnisitet, men det passer vel ikke helt for deg?

bra vi er enige

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...