Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Totalt: Ikke-vestlige innvandrere er klart overrepresentert på totalen. Vestlige innvandrere også.

Denne skjønte jeg ikke... Det du sier er at både vestlige og ikke-vestlige innvandrere er mer voldelige og har lettere for å begå voldtekt/overgrep enn oss???

 

Uansett gruppe: Etniske nordmenn er klart underrepresentert, Så var det sagt.

 

Geir :)

Så vi etniske nordmenn har en bedre moral enn de fleste andre som reker rundt i dette landet?? :p

Ja, både vestlige og ikke-vestlige innvandrere er hyppigere involvert i voldtekter totalt sett, om man veier mot befolkningsandel. Vestlige (inkludert østeuropeere) 3 ganger så hyppig som etniske nordmenn, og ikke-vestlige 5 ganger så hyppig som etniske nordmenn.

 

Men det er ikke sikkert at det bare er et spørsmål om moral: Vi vet at de ikkevestlige gruppene som er overrepresentert er de som har vært kortest i landet, det vil si at de er unge, og ungdom er generelt overrepresentert. Videre er det mye enslige menn i de gruppene. Det kan forklare en del av resultatet. Men det endrer ikke fakta: Uansett hvorfor så er innvandrere oftere voldtektsmenn enn etnisk norske.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dog arbeidsinnvandrerne er her ofte bare for kort tid og, og reiser ofte hjem etter et par år. Er den grafen netto, altså med utreise som trekker fra eller kun på innvandring? Familiegjenforening på over 10 000 i året er alt for høyt for å være bærekraftig. Her blir vi nødt til å kutte drastisk inn ala Australia og Danmark.

Lenke til kommentar

Dog arbeidsinnvandrerne er her ofte bare for kort tid og, og reiser ofte hjem etter et par år. Er den grafen netto, altså med utreise som trekker fra eller kun på innvandring?

Så vidt jeg forstår så er det brutto innvandring. Om jeg får tid skal jeg bla fram tall for utreise også. Vi ser antagelig tydelig at det forsvinner mange arbeidsinnvandrere når det ikke er så mye arbeid til dem. Så det svinger med økonomien, og ikke minst vil det være et tak der.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Totalt: Ikke-vestlige innvandrere er klart overrepresentert på totalen. Vestlige innvandrere også.

Denne skjønte jeg ikke... Det du sier er at både vestlige og ikke-vestlige innvandrere er mer voldelige og har lettere for å begå voldtekt/overgrep enn oss???

 

Uansett gruppe: Etniske nordmenn er klart underrepresentert, Så var det sagt.

 

Geir :)

Så vi etniske nordmenn har en bedre moral enn de fleste andre som reker rundt i dette landet?? :p

Ja, både vestlige og ikke-vestlige innvandrere er hyppigere involvert i voldtekter totalt sett, om man veier mot befolkningsandel. Vestlige (inkludert østeuropeere) 3 ganger så hyppig som etniske nordmenn, og ikke-vestlige 5 ganger så hyppig som etniske nordmenn.

 

Men det er ikke sikkert at det bare er et spørsmål om moral: Vi vet at de ikkevestlige gruppene som er overrepresentert er de som har vært kortest i landet, det vil si at de er unge, og ungdom er generelt overrepresentert. Videre er det mye enslige menn i de gruppene. Det kan forklare en del av resultatet. Men det endrer ikke fakta: Uansett hvorfor så er innvandrere oftere voldtektsmenn enn etnisk norske.

 

Geir :)

 

Okei. Greit å vite! :)

....Så da er det bare for oss å begynne å oppdra disse umoralske menneskene! :D

Lenke til kommentar
Istedenfor rase brukes nå ofte betegnelsen etnisitet eller etnisk tilhørighet. Dette begrepet er mindre verdiladet, og betegner dessuten gjerne mindre enheter enn dem man pleide å referere til med rasebegrepet.

 

Som jeg leser det: "Istedenfor rase brukes nå etnisitet eller etnisk tilhørighet, fordi dette ikke kan tolkes som nazisme, og er dermed mer politisk korrekt."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det har, i mine øyne, ikke noe å gjøre med rase eller farge. Problemet ligger i kultur og etnisitet. Nærmere spesifisert den muslimske (u)kulturen. Det er den vi må se opp for.

 

 

Har ikke noe med rase å gjøre, men etnisitet? Den må du forklare!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, la oss benytte mere skattepenger på folk som i utgangspunket ikke er annet enn en utgift.

 

http://www.dagbladet.no/2011/07/10/nyheter/ran/innenriks/17254544/

 

Her er en sosialistene feilet i å oppdra.

 

Men det er vel selvsagt kun mangefull oppfølgning fra helsevesenet som er problemet her.

 

Glem det faktum at dette hadde ikke skjedd om han var her.. men her igjen så vil vel sosialistene si at det hadde skjedd et annet sted og derfor er det minst like ille herpderp.

 

Ja, faktisk kan man argumentere for at det er bra at dette knivranet skjedde i trygge Norge enn i f.eks det landet han kommer fra, for bare gud vet hva slags primitiv straff han kunne fått der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, la oss benytte mere skattepenger på folk som i utgangspunket ikke er annet enn en utgift.

 

http://www.dagbladet...nriks/17254544/

 

Her er en sosialistene feilet i å oppdra.

Nei, vi har ikke begynt med det enda... :)

Kapitalistene er jo ikke så flinke til å oppdra de heller vil jeg si...

Frp har jo folk som gjør kriminelle ting hele tiden, og det er ytterst til Høyre... En får feie for sin egen dør før man begynner å feie hos andre....

 

Men det er vel selvsagt kun mangefull oppfølgning fra helsevesenet som er problemet her.

Problemet er at denne afrikaneren ødelegger for lovlydige afrikanere... Problemet er denne mannen, og de kriminelle... Så er spørsmålet: Hvordan har vi nordmenn fått bedre moralsk oppførsel? Kommer de fra land som de har gode forutsetninger for å vise god moralsk oppførsel? Noen, men ikke alle? ....Det er vel en grunn til at mange av dem er hensynsløse, de kommer jo fra underutviklede uggabuggaland, men det er vel ingen grunn til å tro at folk ikke kan forbedre seg, eller at det er mest riktige for alle parter å sende dem alle på hue og ræva hjem igjen?

 

Glem det faktum at dette hadde ikke skjedd om han var her.. men her igjen så vil vel sosialistene si at det hadde skjedd et annet sted og derfor er det minst like ille herpderp.

Jeg er sosialist, og mener at sånt er forjævlig... Har ingen formeninger om hva som ville vært best...

Men jeg syntes det er rar tankegang... Det er jo ikke denne afrikaneren som har skylda, det er jo selvsagt sosialister... Hvorfor det? Fordi sosialist-partiene ikke stenger grensene for folk som er i livsfare? Men jeg tror ikke noe på en slik tankegang som dette: At folk burde deles inn etter hudfarge og nasjonalitet, og bli tildelt hvert sitt land... Syntes det er trangsynt... Jeg tror ikke noe blir bedre av at vi går rundt å er fordømmende ovenfor alt og alle som ikke er like hvite, og like norske som oss selv...

 

Ja, faktisk kan man argumentere for at det er bra at dette knivranet skjedde i trygge Norge enn i f.eks det landet han kommer fra, for bare gud vet hva slags primitiv straff han kunne fått der.

Vel, det hadde ikke gjort meg noe personlig om han fyren der fikk en "primitiv" straff i sitt eget land...

Men å tro at knivran ikke blir begått dersom man stenger grensene for alle afrikanere, det er naivt... Sist gang jeg hørte om et knivran ble det begått av en etnisk norsk mann i omtrent samme aldersgruppe...

Lenke til kommentar

Ja, la oss benytte mere skattepenger på folk som i utgangspunket ikke er annet enn en utgift.

Vel, det er kanskje smartere enn å gjøre ingenting, når resultatet er voldtekter...

 

Her er en sosialistene feilet i å oppdra. Men det er vel selvsagt kun mangefull oppfølgning fra helsevesenet som er problemet her.

Knivran skjer som regel i forbindelse med narkotikabruk og derav følgende pengebehov. Og det rammer etniske grupper nokså likelig fordelt.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Men da er det jo ingen tvil om hva som bør gjøres! :) Hvor kan jeg lese om dette forresten?

Stoppet voldtektsbølge i Stavanger

 

Nå har det vært et par slike voldtekter hittil i år, men det endrer ikke det faktum at noe har funket. I 2009 var det 23 anmeldte overfallsvoldtekter (fullbyrdet eller forsøk).

 

Geir :)

 

Takker. :)

 

Ville bare sitere dette:

I denne prosessen oppdaget vi at mange som kom fra krigssoner hadde et annet syn på hvordan de skulle oppføre seg. Noen hadde omtrent fått «medaljer» for å voldta i krigen de kom fra, og kom de til et land hvor de i stedet får 21 års fengsel.

Da er det jo ikke rart at statistikken er som den er, og at noen gjør som de gjør... Det sier seg jo egentlig litt selv at folk som er blitt oppdratt og påvirket i en slik retning, gjør det de gjør... Burde vel kanskje ha tvingt alle som kom hit til å lære seg litt skikkelig folkeskikk: hva vi mener er rett og galt, og hva lovene i landet er, og så videre - sammen med en grundig lovpålagt/obligatorisk norsk-opplæring og norsk samfunnskunnskap med krav om ståkarakter etc.

 

Tror kanskje det hadde fått positive ringvirkninger... Ellers kan vi jo benytte den harde Frp-metoden: Sende dem i døden alle sammen! Da det er økonomisk riktig... Stenge alle dører, og på den måten stenge ute alt "det onde" som reker rundt i verden... Lurer på om de faktisk hadde gjort dette, og om dette er den desidert beste måten å løse verdens store problemer på... Er usikker selv, men jeg tror det finnes bedre måter å ordne opp i problemet på...

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

 

Takker. :)

 

Ville bare sitere dette:

I denne prosessen oppdaget vi at mange som kom fra krigssoner hadde et annet syn på hvordan de skulle oppføre seg. Noen hadde omtrent fått «medaljer» for å voldta i krigen de kom fra, og kom de til et land hvor de i stedet får 21 års fengsel.

Da er det jo ikke rart at statistikken er som den er, og at noen gjør som de gjør... Det sier seg jo egentlig litt selv at folk som er blitt oppdratt og påvirket i en slik retning, gjør det de gjør... Burde vel kanskje ha tvingt alle som kom hit til å lære seg litt skikkelig folkeskikk: hva vi mener er rett og galt, og hva lovene i landet er, og så videre - sammen med en grundig lovpålagt/obligatorisk norsk-opplæring og norsk samfunnskunnskap med krav om ståkarakter etc.

 

Sykt at det ikke er slike krav enda. Men, slike folk burde strengt tatt ikke komme inn i landet hvis de er så "uberegnelige".

Lenke til kommentar

Takker. :)

 

Ville bare sitere dette:

I denne prosessen oppdaget vi at mange som kom fra krigssoner hadde et annet syn på hvordan de skulle oppføre seg. Noen hadde omtrent fått «medaljer» for å voldta i krigen de kom fra, og kom de til et land hvor de i stedet får 21 års fengsel.

Da er det jo ikke rart at statistikken er som den er, og at noen gjør som de gjør... Det sier seg jo egentlig litt selv at folk som er blitt oppdratt og påvirket i en slik retning, gjør det de gjør... Burde vel kanskje ha tvingt alle som kom hit til å lære seg litt skikkelig folkeskikk: hva vi mener er rett og galt, og hva lovene i landet er, og så videre - sammen med en grundig lovpålagt/obligatorisk norsk-opplæring og norsk samfunnskunnskap med krav om ståkarakter etc.

 

Sykt at det ikke er slike krav enda. Men, slike folk burde strengt tatt ikke komme inn i landet hvis de er så "uberegnelige".

 

Sant, så sant. Men det er nok ikke lett å se hvem som er uberegnelige og som ikke er det... Det står jo ikke i panna deres at: "Jeg er en uberegnelig voldtektsmann" - og sånt... Men når det kommer til dette syntes jeg det er fryktelig vanskelig, for å være ærlig... Egentlig burde de ordne opp der det gjelder og ikke sende alt som er hit: Vi kan uansett ikke redde alle... Det er bare et fåtall som kommer hit av alle de som lider nød, eller som blir forfulgt...

 

Hadde de nå engang _fått_ 21 års fengsel. Standard er vel nærmere 4... Bare se på "helikopterlegen", drevet på med pedofili i årevis, og slipper unna med ti års forvaring? WTF!

 

Ti år er jo ikke noe for det... Hvor mye er forresten ett fengsels-år igjen? Mener å ha hørt at et fengselsår er mindre enn et vanlig år, er det korrekt?

Endret av turbonello
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...