Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Dagens norske kultur er godt på vei utvasket og forvitret. Det er derfor jeg snakker om vår kulturARV, som jeg ønsker å se gjenopplivet.

For all del, gjenoppliv den. Jeg er gjerne med, glad i Norge som jeg er.

Neppe, med tanke på hvor "rasistisk" og "stagnerende" norsk kulturarv er i dine øyne (gitt at du faktisk visste noe om dens grunnidealer).

 

Nevn noen eksempler, er du grei.

Nei, vet du hva, det gidder jeg ikke. Både du og jeg vet svært godt at det er tusenvis av usynlige, ærlige og arbeidssomme fremmedkulturelle innvandrere i Norge. Forskjellen mellom oss virker å være at jeg anerkjenner, til og med er villig til å fremheve at det er problembarn.

Igjen surrer du noe jævlig... Jeg snakker ikke om problembarn eller fremmedkulturelle arbeidere, men; "Den historiske toleransen som har dominert Norge har styrket landets evne til å utnytte og komme opp med nye ideer, både innen næring og kultur". Kunne du tenkt deg å svare på det?

 

Og du klippet praktisk nok vekk delen om innvandreres rolle i å besette arbeidsplasser som vi faktisk trenger i samfunnet.
Jepp, ettersom jeg er klar over, har påpekt, og bevist så altfor mange ganger hvorfor vi ikke trenger flesteparten av disse fremmedarbeiderne.

 

Du forsøkte å si at å forby fyllekjøring, en handling, ut fra en kollektiv risikovurdering, er det samme som å diskriminere folkeslag ut fra kollektive vurderinger.
Nei, det er ikke nøyaktig det samme, men det er begge to kollektiv avstrafning, hvilket var det jeg påpekte.

 

Inget samfunn kan fungere eller videreføres uten menn, så nei.

Er det den eneste grunnen til at du ikke vil utvise menn fra Norge eller innføre portforbud for menn?

Hehehe... Det blir en altfor virkelighetsfjern problemstilling til at jeg akter å belønne det med et svar.

 

La meg svare med et nytt spørsmål; Har du noe imot at forskjellige arter og raser innenfor resten av dyreverdenen dør ut eller blir utvannet til det ugjenkjennelige? Har det noe å si at isbjørner og tigre dør ut? Vi har jo nok av brunbjørner og katter...

Jeg har noe i mot det fordi isbjørner ikke dør ut fordi de blandes ut med andre bjørner som brunbjørner, men på grunn av menneskelig påvirkning.
Nøyaktig det samme gjelder for min egen rase. Endret av Rampage
Personangrep forsvant
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neppe, med tanke på hvor "rasistisk" og "stagnerende" norsk kulturarv er i dine øyne (gitt at du faktisk visste noe om dens grunnidealer).

Nå prater du tøys. Jeg er som sagt glad i Norge, og glad i den historien som ligger bak dagens Norge. Men på samme måte som jeg mener det var rett, og en del av en progressiv endring av det norske folk å slutte med blodhevn mener jeg det var en riktig og fremtidsrettet endring som kom over nordmenn da man sluttet å skrive leksikon der negre ble presentert som "bongo-bongo-folk som spiller på trommer" o.l.

 

Det er også en faktor at jeg ikke mener du på noen måte bør påta deg å være noen representant for norsk kulturarv i noen større grad enn ekstreme feminister kan påta seg å representere kvinnen. Men det blir en annen diskusjon.

 

Igjen surrer du noe jævlig... Jeg snakker ikke om problembarn eller fremmedkulturelle arbeidere, men; "Den historiske toleransen som har dominert Norge har styrket landets evne til å utnytte og komme opp med nye ideer, både innen næring og kultur". Kunne du tenkt deg å svare på det?

Jeg har besvart det.

 

Jepp, ettersom jeg er klar over, har påpekt, og bevist så altfor mange ganger hvorfor vi ikke trenger flesteparten av disse fremmedarbeiderne.

Ikke for meg.

 

Nei, det er ikke nøyaktig det samme, men det er begge to kollektiv avstrafning, hvilket var det jeg påpekte.

Nei, det var ikke det jeg snakket om. Jeg snakket om å kollektivt straffe folk ut fra deres tilhørighet. Å være fyllekjører er ikke noen etnisk, kulturell eller religiøs folkemessig tilhørighet.

 

Hehehe... Det blir en altfor virkelighetsfjern problemstilling til at jeg akter å belønne det med et svar.

Det får du gjerne si, men jeg formulerer spørsmålet på en litt annen måte, og stiller det igjen; er det den eneste grunnen til at du ikke tar til orde for kollektive straffemidler mot alle menn i samfunnet?

 

Nøyaktig det samme gjelder for min egen rase.

Dersom noen går på jakt med rifle etter din rase er det drap eller drapsforsøk. Det er ulovlig.

 

Dersom ei jente ønsker å ha sex med en neger, og får mulattavkom, da er det hennes mer eller mindre bevisste valg, og det må du respektere.

Endret av Rampage
Fjernet kommentar på fjernet innlegg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det gjelder voldtekter i festsammenheng, så mistenker jeg at innvandrergutter nok er minst like pågående.

 

Det er ikke poenget. Poenget er at disse utlendingshysteri-folkene aldri nevner nordmenns vaner. Det er som at det er ikke holdninger, vold og kriminalitet dem brenner for å redusere, men utlendingers holdninger, vold og kriminalitet.

Endret av Stjernestøv81
Lenke til kommentar

Når det gjelder voldtekter i festsammenheng, så mistenker jeg at innvandrergutter nok er minst like pågående.

 

Det er ikke poenget. Poenget er at disse utlendingshysteri-folkene aldri nevner nordmenns vaner. Det er som at det er ikke holdninger, vold og kriminalitet dem brenner for å redusere, men utlendingers holdninger, vold og kriminalitet.

 

Kan jo vri det slik da:

 

Vi har nok dritt i landet vårt, hvorfor bringe inn mer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når det gjelder voldtekter i festsammenheng, så mistenker jeg at innvandrergutter nok er minst like pågående.

 

Det er ikke poenget. Poenget er at disse utlendingshysteri-folkene aldri nevner nordmenns vaner. Det er som at det er ikke holdninger, vold og kriminalitet dem brenner for å redusere, men utlendingers holdninger, vold og kriminalitet.

 

Når utlendingene er overrepresentert og begår nesten 100% av alle overfallsvoldtekter her til lands, så er det klart at det er svært naturlig at det blir fokusert på. At det er høyere sannsynlighet for at det er etnisk norsk som voldtar bare fordi de består av 90% av befolkningen. Da er det mer oppsiktsvekkende at personer innenfor den resterende 10% står for nesten samtlige overfallsvoldtekter. Så da MÅ man fokusere på holdninger hos innvandrere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke hysteri, det er fakta. Innvandrere er i overrepresentert i kriminalstatistikken. De står for nær sagt samtlige overfallsvoldtekter de siste årene. Det har ingen hensikt å nevne voldtekter i festsammenheng for å pynte på statistikken.

Jeg har ingenting i mot utlendinger, uansett farge. Det er holdningene til enkelte muslimer, uansett farge, jeg ikke kan tolerere, akseptere eller respektere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vel, om det er et resultat av en villet politikk som har tatt sikte på å utrydde hans rase så er det klart han har noe med det og en rett til å beskytte seg mot den slags overgrep.

Han har ingenting med hva denne jenta selv, av egen fri vilje, ønsker å gjøre med livet sitt. Han står fritt til å ikke gjøre det selv, men noe som ikke påvirker hans liv er ikke opp til ham å moralisere over.

Lenke til kommentar

Når det gjelder voldtekter i festsammenheng, så mistenker jeg at innvandrergutter nok er minst like pågående.

Det har vi dessverre ingen statistikk om.

Jo, det tror jeg faktisk vi har. Skal se imorgen. om jeg bare husker det...

 

Geir :)

 

Det stemmer, politiets rapport om voldtekter hadde etnisitet som informasjon, der man kunne se at ikke-vestlige innvandrere var proporsjonalt overrepresentert på "fest-voldtekter" også.

 

Nordmenn er dem som voldtar oftest. Det blir bare mer blåst opp når en utlending gjør det. Mens utlendingene står for de fleste overfallsvoldtekter (som er lett å anmelde), er norske gutter flinke å utnytte jenter i festsammenheng. Enten ligger dem med jenter som sover og ikke er i stand til å redegjøre for seg, eller så tvinger de seg på jenter de kanskje har rotet litt med og som sier nei til samleie.

Dette regner jeg med at du har kilder på? Det går iallefall mot det politiet i Oslo sa sist gang. Hvor har du dette fra egentlig?

 

Legger ved Aftenpoftens første artikkel om temaet og deres "rettskrivning" som ble gjort iløpet av dagen. Ikke-vestlige var overrepresentert som voldteksmenn i samtlige situasjoner, og ofrene var i en stor majoritet norske jenter.

 

Rapporten har vel TWFA funnet fram snart regner jeg med.

 

post-102474-0-07567900-1310422965_thumb.png

 

Angående holdninger, Bergen blir mer utrygg:

 

Innehaver Tom Greni mener kåfingret oppførsel på dansegulvet kan være det første stadiet i et løp som kan utvikle seg til en voldtekt. (...)

 

Dette tør man ikke snakke om, men flesteparten av dem som tas er utlendinger, påpeker Greni, og sier de ser de samme tendensene.

 

- Vi må poste egne folk på dansegulvet på grunn av all klåingen og tafsingen, og det er ikke norske folk som gjør det.

 

http://www.nettavise...icle3188982.ece

 

Andrea Sørensen (18) og Jeanette Akse Midlang (18) mener Bergen sentrum har blitt mindre trygt de siste årene.

 

- Vi føler oss utrygge. Det er flere utlendinger og mange av dem er veldig pågående. De har et helt annet syn på kvinner. Det er skremmende, sier Jeanette Akse Midlang (18).

 

 

 

http://www.document....elser-i-bergen/

 

Dette er altså en utvikling som følger av en politikk det har blitt advart mot siden 80-tallet. Men fortsatt, selv her inne, er det noen som støtter dette, da hovedsaklig som et forsøk for å få en god samvittighet og for å føle seg kulturell og moralsk overlegen. Dog andres døtre som lider under dette ofres ikke en tanke.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Bare et spørsmål.. noen postet en nyhetssak på et annet forum....

 

65,065 immigrated to Norway in 2010, more than double the number in 2005. 10,064 sought asylum there last year, despite Norway’s being on the periphery of Northern Europe.

 

In January 2011, it was estimated that 500,000 immigrants live in Norway, plus 100,000 children of immigrants. These figures alone account for over 12 per cent of the population.

Kilde:

bnp.org

 

Er dette korrekte tall??

 

I så fall er det tar det jo ikke mange årene før situasjonen går fra ille til rett ut katastrofal!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...