Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det har litt å gjøre med at tallene dine og hele "tankeeksperimentet" ikke har noe med virkeligheten vi lever i.

Så du er uenig i at noen få av våre nye landsmenn beriker vårt land med diverse krims krams, drap og voldtekter?

Herregud, går det an å bli mer hjernevasket? VI SNAKKER IKKE OM MEG, vi snakker om et tema!

Eller vi _snakket_ om et tema for ukesvis siden, nå er det bare bullshit igjen!

Lenke til kommentar

Ja, det har litt å gjøre med at tallene dine og hele "tankeeksperimentet" ikke har noe med virkeligheten vi lever i.

Så du er uenig i at noen få av våre nye landsmenn beriker vårt land med diverse krims krams, drap og voldtekter?

Herregud, går det an å bli mer hjernevasket? VI SNAKKER IKKE OM MEG, vi snakker om et tema!

Eller vi _snakket_ om et tema for ukesvis siden, nå er det bare bullshit igjen!

Jeg siterte deg og stilte samtidig et spørsmål "om vi ville valgt det samme selv om vi visste hva det ville medført"...

Siden det var deg jeg siterte var det jo greit at du svarte, men hittil virker det jo ikke som du har klart å ta spørsmålet innover deg engang..

Om du ikke kan svare så er det helt greit, men å si at det er bullshit blir vel litt på siden da...

Postcount +1 ?

Endret av αкαѕнα
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje du burde flytte ut av Norge og slutte å spytte på det våre forfedre har slitt og kjempet for i tusenvis av år. Om de fortsatt var i live, ville de gjort både deg og resten av de kultur-marxistiske grauthuefrendene dine arveløse.

Du tar faktisk til orde for å rasere ganske mange år med toleranse som en viktig del av det norske samfunnet. Du ser ut til å glemme at den gruppen du generaliserer til å representere en enda større gruppe er en svært, svært liten minoritet blant svært mange.

Får jeg lov til å være i Norge, da?

Lenke til kommentar

Kanskje du burde flytte ut av Norge og slutte å spytte på det våre forfedre har slitt og kjempet for i tusenvis av år. Om de fortsatt var i live, ville de gjort både deg og resten av de kultur-marxistiske grauthuefrendene dine arveløse.

Du tar faktisk til orde for å rasere ganske mange år med toleranse som en viktig del av det norske samfunnet. Du ser ut til å glemme at den gruppen du generaliserer til å representere en enda større gruppe er en svært, svært liten minoritet blant svært mange.

Ikke at jeg ser på deg som en kulturmarxist, men jeg er ganske sikker på at våre forfedre ikke ville likt hva som skjer med Norge i dag. Bare prat med litt eldre folk i Norge.

Lenke til kommentar
Ja, primitive straffemetoder er noe man forbinder med mer primitive samfunn.
For en ufattelig primitiv tankerekke.

Det er åpenbart at dere ønsker et mer primitivt samfunn.
Ja, et samfunn hvor grove forgripelser og krenkelser faktisk blir møtt med jevnbyrdig straff. Et samfunn hvor overfallsvoldtekter vil være et fullstendig fraværende fenomen, hvor de mer sårbare blant folket vårt ikke trenger å være redde for å gå hjem om natta. Kall oss gjerne 'huleboere', om du vil...

Da burde dere kanskje flytte ut herfra, for i Norge er vi ikke så primitive.

Det er ikke primitivt å påpeke primitive straffemetoder. Tvert imot er det en del av det moderne demokratiet å kunne kritisere barbari.

Du innrømmer i det minste at du ønsker å gå tilbake til et mer primitivt "øye for øye, tann for tann"-samfunn. Men når du påstår at dette vil gjøre at det blir slutt på overfallsvoldtekter, så tar du grundig feil. Forskning viser jo at primitive straffemetoder tvert imot kan gjøre samfunnet mer voldelig og utsatt for kriminalitet.

For hva er et av problemene med mer primitive samfunn? Jo, menneskelivet har mindre verdi. Når staten viser at menneskelivet har så liten verdi, påvirker dette selvsagt holdningene blant folk flest. Og da blir det lavere terskel for å påføre andre skade.

Våre forfedre har ikke slitt og kjempet for ditt barbariske utopi. De har slitt og kjempet for en moderne rettsstat der man ikke tar i bruk barbariske straffemetoder som undergraver respekten for menneskeliv.

Du bringer skam over deres minne.

Lenke til kommentar

Ikke at jeg ser på deg som en kulturmarxist, men jeg er ganske sikker på at våre forfedre ikke ville likt hva som skjer med Norge i dag. Bare prat med litt eldre folk i Norge.

Jeg liker heller ikke det som skjer i Norge, og jeg mener vi bør bli strengere og kaste ut kriminelle, og la være å ta inn fremmedkulturelle til vi har gjort noe med de som allerede er her.

Men det er et langt sprang derfra, og til å gå inn for barbariske straffemetoder som bare gjør ting verre, og som flytter oss nærmere de primitive samfunn som disse voldsutøverne kommer fra.

Lenke til kommentar

Eldre mennesker er "alltid" konservative. Det er slik vi er skrudd sammen. Alt var bedre når vi selv var unge. Men jeg tror nok at en del av mine forfedre (Wergelandsk liberale som de var) ville betakket seg for å bli tatt til inntekt for et nasjonalsosialistisk samfunnssyn. Det går an å være stolt av det norske uten å være "rasebevisst".

Geir :)

Nå, snakker jeg ikke om 793 sitt syn, men jeg er ganske sikker på de forsatt ikke ville likt dagens innvandring som ung heller. Når jeg snakker om eldre, så snakker jeg ikke om deg. Du er en del av hippigenerasjonen. Hvis vi titter på økonomisk frihet fra 1970-2010, så var Norge minst fritt i 1975 og den tiden var også en tid for kulturmarxisme. Faktisk de virkelige kulturmarxistene er ikke i min generasjon, de er blandt de som er noe eldre enn meg. Bare se på hvem som stemmer på Sverigedemokratene i Sverige, det er unge og eldre. Nesten ingen blandt de mellom 35 - 60 år.

Generasjonen før og spesielt generasjonen før det igjen, ville likt innvandringen til Norge svært dårlig. Den første drev med raseteori på samme måte som tyskerene drev på, bare i mindre grad. En av grunnene til at raseteori ble så sterkt i Tyskland var fordi deres vitenskapelige muiljø var sterkere.

Selv om jeg er redd for at det du prøver på her går godt over hodene på folk på begge sider av denne debatten, er jeg glad for at du prøver. At ingen meldte seg for å være med på eksperimentene taler vel for seg selv.

Det er forsatt greit. Jeg liker å ha grafen for min egen del, og jeg kan bruke den i debatter.

Jeg prøvde også å gjøre beregninger med synkende vekstrate, desverre blir matematikken for tung til at jeg gidder å gjøre det og ikke er jeg kvalifisert heller. F.eks. må jeg aproximate factoral med denne formlen chart?cht=tx&chl=n^n e^{-n} \sqrt{2 \pi n} De andre forandringene er gjort med minimale forskjeller.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Så du mener at fordi eldre er eldst, så har de alltid rett? Vi burde høre på deres musikk, vi burde se på deres TV-programmer, lese deres litteratur og støtte deres politikk?

Langt ifra, og hvis du leste hva jeg skrev så skrev jeg at det var generasjonenen over meg som var mest venstrevridde, ikke min generasjon.

Jeg tror forsatt du tar feil, og som mange andre idealister vil du forstå det når du blir eldre.

Lenke til kommentar

Nå lager du stråmenn igjen. Du vet hvor jeg bor, jeg bor i Auckland. Norge er svært homogent iforholdtil Auckland. Jeg liker multikulturelle samfunn, men dagens utvikling leder ikke til et multikulturelt samfunn, fordi innvandre og nordmenn bor i forskjellige områder.

Jeg er ikke imot innvandring, jeg er imot asylinnvandringen. Dere som støtter asylinnvandringen kunne ikke brydd dere mindre om deres kultur. Hvor mange politikere som støtter asylinnvandringen bor på østkanten i Oslo, eller har en kone/mann som er utenlansk? Hvis det var sånn at de var interesert i andre kulturer, hvorfor er det da så vanskelig å komme inn som kvalifisert innvandrer?

Grunnen til at asylinnvandringen forsetter er på grunn av idealisme og snilisme. Dere synes synd på dem og slutter å tenke rasjonelt om hva slags konsekvenser det vil ha å hjelpe alle som kommer til Norge og sier de lider. Dere tenker heller ikke rasjonelt over hvordan man kan hjelpe fattige mennesker på en mest mulig effektiv måte. Jeg er svært sikker på at når du er 60 år så har du forandret mening.

Lenke til kommentar

Vel, JEG bor på østkanten. Jeg har vært lærer for en klasse med 90% innvandrere, jeg spiser på grønland, jeg klipper håret på grønland, jeg har gått på skole på grønland...

Hva er det du vil fra meg?

Du har vært en lærer for en klasse med 90% innvandre? Hvor er du lærer nå? Og hvorfor sluttet du i drømmeklassen din. Du bor trolig på østkanten fordi du ikke har råd til noe bedre. Og grønnland har god billig mat og billige hårklipp, så det er ingenting å skryte av.

Som sagt, jeg tror du vil moderere deg når du vil se hva som kommer til å skje med Oslo. Det er greit å bo på østkanten nå, men det kommer til å være langt verre å bo der om 20 år.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helt fantastisk. Jeg har kjempemye erfaring med innvandrere, og du avskriver meg fordi jeg ikke har "nok" erfaring. Det er bare du som vet best, bare du.

Ved siden av den fantastiske skotten du driver med er argumentasjonen din som revet rett ut av en "howto" skrevet at radikale scientologer.

Sorry, men du vet ikke nok om meg til å si noe om meg, så vennligst kom deg til helvete ut av hodet mitt"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...