Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Vi får bare lene oss tilbake og vente til vi får balkan tilstander her på berget!

Ja, enkelte i det norske samfunnet minner meg bare mer og mer om Slobodan Milocevic..

 

Når det er sagt er ikke disse uromomentene noen maktfaktor i Norge. De har ikke den brennende støtten fra sine etniske medborgere som Mille kunne stole på da han pisket opp hat og undergravde det systemet han skulle verne om.

 

Det skal vi være svært glade for. Jugoslavia vil nok ikke gjenta seg i Norge. Situasjonen er ganske annerledes, og det er ingenting som tyder på at vi skal få samme forhold i Norge som i Jugoslavia pre-borgerkrigen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lagde en ny graf, men gjorde noen få modifikasjoner fra den forrige.

 

Det er ca 8K muslimer som kommer inn hvert år og det har vært en økning på ca 2-3K muslimske innvandre per tiår. Jeg har laget tre scenarioer over hva som kan skje om vi ikke strammer inn. Antall innvandre som kommer vil øke etterhvert om vi gjør ingenting, fordi i fremtiden vil det bli flere mennesker i muslimske land, hvis det er flere muslimer i Norge så vil Norge bli mer kjent i muslimske land, det vil være flere muslimske familigjenforeninger og henteskap om det er flere muslimer og det vil trolig bli lettere å reise i fremtiden.

 

SSB antar at innvandrngen vil holde seg stabil. Det har de gjort mange ganger før og tatt like feil. Antagelsen deres er ikke rimelig på grunn av faktorene som er nevnt over, men som du ser under vil selv en slik antagelse føre til en betydelig økning, spesielt i byene.

 

Høy: 8K innvandring i dag, 3.5K ekstra per tiår, 1.5% vekst og 10K innvandring av andre.

Middels: 8K innvandring i dag, 2K ekstra per tiår og 1% vekst og 10K innvandring av andre.

Lav: 8K innvandring i dag, ingen økning og 0.5% vekst og 10K innvandring av andre

 

grafinn-4.jpg

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og hvilken fødselsrate har du regnet med her?

Jeg skrev befolkningsvekst hvor jeg beregnet 1% for middelsvarianten. Dette er ikke en høy antagelse og er lavere enn befolkningsveksten de har i dag.

 

For å vise at det teller lite

100*1.01^50 = 164

 

Kalkulasjonene som ble gjort for hele regnestykket er dette

((180+8x+0.1*x(x+1)) *1.01^x) / (4800 + 10x +(180+8x+0.1*x(x+1)) *1.01^x) *100

 

Jeg husker sist gang så sa TWFA at en del prediksjoner forventer helt urealistiske befolkningsøkninger. Denne modellen passer godt med befolkningsveksten i dag. Den er nok litt mindre enn det jeg hadde forventet.

 

Befolkning-1.jpg

 

 

Edit: Siden den ikke passet helst skal jeg gjøre noen modifikasjoner imorgen. F.eks. skal jeg øke annen innvandring til 20000 fra 10000. Siden det er rimelig å anta at Norge forblir bedre enn resten av europa og det kommer ikke-vestlig ikke muslimsk innvandring også.

 

Jeg må rette opp feilen med at jeg beregnet ikke-muslimsk befolkning til 4800 istedenfor 4600. I tilegg planlegger jeg å ta med en mer nøyaktig vekstrate. Altså, en synkende vekstrate.

 

Dette vil ikke føre til store forandringer på første graf, men mer på andre graf.

 

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Usj. Matte.

 

:)

 

Jeg mener å huske at BBC hentet inn en demografiekspert for å debunke den klassiske "nå kommer sarasenerne og tar oss"-videoen på YouTube. Jeg husker ikke eksakte tall, men eksperten pekte på at demografi er en helt avsindig upresis vitenskap, og at modeller femti-hundre år frem i tid kan bomme med flere titalls millioner i land som f.eks. Storbritannia.

 

Jeg er ikke en ekspert på demografi. Så her lever jeg på lånt autoritet.

Lenke til kommentar

Usj. Matte.

 

:)

 

Jeg mener å huske at BBC hentet inn en demografiekspert for å debunke den klassiske "nå kommer sarasenerne og tar oss"-videoen på YouTube. Jeg husker ikke eksakte tall, men eksperten pekte på at demografi er en helt avsindig upresis vitenskap, og at modeller femti-hundre år frem i tid kan bomme med flere titalls millioner i land som f.eks. Storbritannia.

 

Jeg er ikke en ekspert på demografi. Så her lever jeg på lånt autoritet.

Det er riktig at demografiske forskyninger langt frem i tid vil bomme. Dermed går ikke jeg lenger enn 50 år fremover og jeg antar at politikken i Norge ikke skal forandre seg.

 

Problemet med demografiske forsyvninger i dag er at de er ofte kjøpt og betalt for en eller annen ideologi. SSB har underestimert befolkningsøkningen gang på gang. Det er fordi de alltid har antatt at innvandringen vil redusere seg noe og holde seg stabil og det har den på ingen måte gjort. De har de ikke tatt med tradisjonen for henteekteskap, ikke globaliseringen og heller ikke at de landene vi får mange innvandre fra øker drastisk i befolkning.

 

Jeg har også sett noen helt ville bakgrunnstall for å kunne nå deres konklusjoner. F.eks. at ikke-vestlig innvandring skulle droppe til nesten null iløpet av fem år. Men hva betyr det når ingen ser på bakrunnstallene? Jeg vil ikke stole noe mer på enn demografiekspert som BBC har hentet inn for å kunne verifisere sine konklusjoner.

 

Dette er ikke bare i Norge. FN estimerer hver gang at vestlige land vil øke sin fertilitetsrate til 2.1, mens alle fattige land vil redusere sin til 2.1 i samme hastighet om de har samme fertilitetsrate. De tar heller ikke med innvandring i sine beregninger. Dermed underestimerer de Afrika og innvandrerland som Sverige og USA, mens de overestimerer Asia, og Sør-Amerika. Problemet er ikke at de gjør feilen, men at de aldri lærer.

 

BTW: Jeg så begge filmene, og selv om muslimvidoen bommet mest, så var ikke BBC vidoen noe å skryte av heller. Jeg husker godt at de drev med cherrypicking.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bedre forslag enn å henrette folk? Ærlig talt. Vi har faktisk straffemetoder den dag i dag som ikke går ut på å ta livet av noen. Men det blir vel for sivilisert for de som er tilhengere av ekstremt primitive straffemetoder.

 

Lavtstående, æreløse voldtektsmenn som nedverdiger uskyldige norske kvinner på det aller groveste fortjener ikke noe bedre.

Hvorfor ikke bare henrette dem og bli kvitt dem en gang for alle?

Dette er voksne menn - ingen har tvunget dem til å voldta og nedverdige uskyldige kvinner. Når de først har gått over streken til en SÅ ekstrem grad, er det ingen grunn til at et sterkt og moralsk samfunn skal vise dem noen nåde tilbake.

Dagens veike norske samfunn setter nesten voldtektsmenn høyere enn ofrene, man skulle nesten tro de elsker overgripere, så mye forståelse man har for dem.

 

Hvorfor ikke bare sette meg inn i disse "ikke-primitive", "siviliserte" metodene dine? Er det sivilisert å ha så milde straffer for grove overfallsvoldtekter at man så å si ikke risikerer det minste ved å begå en slik forbrytelse?

Slik det er idag, er det "verste" man risikerer å få et lite fengselsopphold og "psykologisk behandling".

Dette er nettopp de primitive holdningene jeg snakker om.

 

Vårt samfunn er bygget på grunnleggende rettssikkerhet. Kaster du det ut vinduet, som du ønsker, er du ikke noe bedre enn de du kritiserer.

 

Og hvilken del av "vi har straffemetoder i dag som ikke går ut på å drepe noen" er det du har problemer med å skjønne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Neppe. De fleste muslimske land praktiserer helt andre lover som i veldig stor grad bygger på mistillit til voldtektsutsatte kvinner og beskyttelse av voldtektsmenn, blant annet fengselsstraff for kvinner som anmelder sin egen voldtekt og ikke kan oppdrive 4 mannlige, muslimske øyevitner. Eksempel: http://www.brisbanetimes.com.au/queensland/she-wasnt-warned-rape-victim-to-sue-government-20110607-1fqcz.html#ixzz1OZgAChqo

 

Muslimske menn har også rett til å kreve samleie av sin kone når som helst han vil, etter islamsk lov, og voldtekt mellom ektefeller er derfor en umulighet ifølge deres tankegang.

Du prøver bare å endre tema. Jeg påpekte at straffemetodene du etterspør er ekstremt primitive.
Nei, du påsto at slike straffer som Wyrd foreslo for voldskriminelle var noe man heller ville forbundet med muslimske land enn Vestlige land. Jeg feide den virkelighetsløse påstanden din fullstendig av banen, og nå tyr du til sutring og andre lavmåls debattmetoder for å prøve å skjule det faktumet. Du eier tydligvis ingen skam.

Ja, primitive straffemetoder er noe man forbinder med mer primitive samfunn. Det er åpenbart at dere ønsker et mer primitivt samfunn. Da burde dere kanskje flytte ut herfra, for i Norge er vi ikke så primitive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utenlandske menn sendt på kurs i nordisk oppførsel

 

Artig å lese kommentarene under slike artikkler, feminister som ikke skjønner at problemet er innvandring og tar til ordet for "samle driftige folk for å finne en løsning", Idioter som videreformidler myten om at nordmenn er like ille (mørketallsvoldtekter) og til sist en klovnehedning av en rasefornekter som tror at alle innvandrere etter en viss tid i norden vil få arisk preg.

 

Akk ja, dette skal bli morsomt dere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vi får bare lene oss tilbake og vente til vi får balkan tilstander her på berget!

Ja, enkelte i det norske samfunnet minner meg bare mer og mer om Slobodan Milocevic..

 

Når det er sagt er ikke disse uromomentene noen maktfaktor i Norge. De har ikke den brennende støtten fra sine etniske medborgere som Mille kunne stole på da han pisket opp hat og undergravde det systemet han skulle verne om.

 

Det skal vi være svært glade for. Jugoslavia vil nok ikke gjenta seg i Norge. Situasjonen er ganske annerledes, og det er ingenting som tyder på at vi skal få samme forhold i Norge som i Jugoslavia pre-borgerkrigen.

 

Slobodan Milosovic som ble myrdet på cella, fordi ingen ville at sannheten om Serbisk frihetskamp skulle komme ut. Ingen nevner heller at dobbelt så mange serbere ble drept som muslimer.

 

Nei den kommer ikke til Norge først. Den kommer til USA først. Hørt om "la raza"? Mexicanere invaderer USA og føder barn i hopetall. Mexicanske dopkarteller er like bevæpnet som en hær. Når rasekrigen kommer til USA vil ikke hæren eller politiet ha sjangs til å gjøre noe med det, ihvertfall når halvparten av styrkene er mexicanske selv. De har som mål å først overta de områdene som USA tok fra mexico.

 

Problemet er ikke at jeg har lyst til å utrydde noen som helst. Det er innvandrerne som har vist seg å være mer aggressive enn nordmenn, det ser vi gang på gang. Når rasekrigen er i gang, hjelper det ikke at man snakket hyggelig med muhammed på hjørnet. Da finner de fram god gammel jihad-drapslyst.

Endret av nico69
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Slobodan Milosovic som ble myrdet på cella, fordi ingen ville at sannheten om Serbisk frihetskamp skulle komme ut. Ingen nevner heller at dobbelt så mange serbere ble drept som muslimer.

Dokumentasjon for begge påstander? Antallet er strengt tatt ikke sentralt, men det er ingen som sier at det fantes noen uskyldig part i borgerkrigen. De eneste uskyldige er de tusenvis av sivile som ble slaktet, for eksempel i Srebrenica.

 

Frihetskamp.. folkemord.

 

Nei den kommer ikke til Norge først. Den kommer til USA først. Hørt om "la raza"? Mexicanere invaderer USA og føder barn i hopetall. Mexicanske dopkarteller er like bevæpnet som en hær. Når rasekrigen kommer til USA vil ikke hæren eller politiet ha sjangs til å gjøre noe med det, ihvertfall når halvparten av styrkene er mexicanske selv. De har som mål å først overta de områdene som USA tok fra mexico.

Enda en ufundamentert konspirasjon?

 

Problemet er ikke at jeg har lyst til å utrydde noen som helst. Det er innvandrerne som har vist seg å være mer aggressive enn nordmenn, det ser vi gang på gang. Når rasekrigen er i gang, hjelper det ikke at man snakket hyggelig med muhammed på hjørnet. Da finner de fram god gammel jihad-drapslyst.

Jepp. Det gjør de nok.

Lenke til kommentar
Ja, primitive straffemetoder er noe man forbinder med mer primitive samfunn.
For en ufattelig primitiv tankerekke.

 

Det er åpenbart at dere ønsker et mer primitivt samfunn.
Ja, et samfunn hvor grove forgripelser og krenkelser faktisk blir møtt med jevnbyrdig straff. Et samfunn hvor overfallsvoldtekter vil være et fullstendig fraværende fenomen, hvor de mer sårbare blant folket vårt ikke trenger å være redde for å gå hjem om natta. Kall oss gjerne 'huleboere', om du vil...

 

Da burde dere kanskje flytte ut herfra, for i Norge er vi ikke så primitive.
Kanskje du burde flytte ut av Norge og slutte å spytte på det våre forfedre har slitt og kjempet for i tusenvis av år. Om de fortsatt var i live, ville de gjort både deg og resten av de kultur-marxistiske grauthuefrendene dine arveløse.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke at folk skal voldta, og spesielt ikke i Norge, men det er tross alt noe positivt ved å bo i Norge; vi har en tendens til å arrestere voldtektsmenn i stedet for å tvinge de til å gifte seg med offeret.

 

Et hypotetisk spørsmål:

 

Dersom vi visste med 100% sikkerhet at av alle innvandrere så ville 10% bli kriminelle, 1 % utføre flere overfalls voldtekter, og 0,5% utføre drap...

 

Selv om da på tross av dette visste at vi ville oppklare alle disse forbrytelsene så ville vi pr. 1000 nye innvandrere påføre vår egen befolkning minst 100 forbrytelser, minst 10 voldtatte kvinner, og minst 5 drap.

 

Vi ville påføre vårt rettsystem en stor kostnad, noen mister livet og andre får sitt ødelagt.

 

Selv om vi visste at vi ville ta de skyldige... Er det virkelig en pris vi er villig til å betale for å hjelpe dem som ikke engang er villig til å ofre seg selv for sitt eget folk.

 

Selv om regnestykket er hypotetisk er det liten tvil om at økt innvandring gir flere hendelser. Så det er et valg noen tar.

 

Hvorfor skal vi egentlig ofre vårt folk for å redde dem?

Endret av αкαѕнα
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var litt av noen tall du hadde der...

 

Det var litt av et svar du hadde der...

 

Du glemmer at om vi hadde disse dataene så ville vi mye lettere kunne komme med preventive tiltak...

 

jeg glemmer ikke en dritt,, vi vet hva vi har i dag og vet jo hva som vil skje om vi gjør de samme valgene...

 

Du vet det vil regne,, du tar med paraply...

 

Å si at man skal iverksette preventive tiltak er for dumt siden du ikke kan stoppe regnet, men bare unngå å bli blaut... Men du vet at noen vil bli våt.. bare ikke du.. siden du tok med paraply...

 

Med andre ord så er det greit så lenge dritten ikke havner på din egen dør.... tragisk holdning spør du meg...

 

Du vet at du slipper drapsmenn og voldteksmenn løs blant dine søstre, men bare ikke hvem av dem som er det eller hvem som dør..

 

For å vite dette eller forhindre dette måtte man internere alle sammen i lukkede leire...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var litt av noen tall du hadde der...

 

Det var litt av et svar du hadde der...

 

Ja, det har litt å gjøre med at tallene dine og hele "tankeeksperimentet" ikke har noe med virkeligheten vi lever i.

 

Så la meg svare deg med mitt eget tankeeksperiment: hvis elefanter var rosa, ville bananer smake godt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...