Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det at du bruker ord som "utrydning" og "folkearv" stempler deg temmelig klart. Du er en rasist, og hvis du ikke vil høre det ordet brukt om deg blir du nesten nødt til å ta en session foran speilet, for det er sånn du opptrer.

 

La meg sitere deg:

 

Om noen hundre år vil hele verden bestå av mer eller mindre like mennesker. Ingen vil se fremmed ut, og vi vil bli friskere, smartere, penere og mer utviklet som konsekvens. Globalisering uber alles!

 

Og dette mener du ikke er utrydning av den europeiske folkearven?

 

Problemet med begrepet "rasist" er at jeg først og fremst er for bevaring av et europeisk Europa grunnet stålsterk lojalitet og kjærlighet til mitt eget - det har veldig lite å gjøre med hat mot andre raser.

Jeg har ingen problemer med å beundre fremmede kulturer og folkeslag, for eksempel tibetanere, japanere eller amerikanske urbefolkningens tradisjoner.

Hvordan kan jeg da være rasist?

Jeg er imot utblanding av mitt eget folkeslag og for etnopluralisme og segregering, men gjør dette meg automatisk til "rasist"?

Det kommer nok litt ann på hvordan man definerer begrepet, som sagt.

 

Du, derimot, er helt åpenbart antieuropeisk.

Endret av Wyrd
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nei, det at du bruker ord som "utrydning" og "folkearv" stempler deg temmelig klart. Du er en rasist, og hvis du ikke vil høre det ordet brukt om deg blir du nesten nødt til å ta en session foran speilet, for det er sånn du opptrer.

 

La meg sitere deg:

 

Om noen hundre år vil hele verden bestå av mer eller mindre like mennesker. Ingen vil se fremmed ut, og vi vil bli friskere, smartere, penere og mer utviklet som konsekvens. Globalisering uber alles!

 

Og dette mener du ikke er utrydning av den europeiske folkearven?

 

Det stemmer! Du vet hvordan gener fungerer, ikke sant? Evolusjon? Positive utviklinger spres, negative utviklinger dør ut. Med andre ord vil samfunnet/naturen ta seg av evolusjonen slik at det positive med europeere blandes sammen med det positive fra alle andre verdensdeler, og vi blir en blanding. PARTY IN THE STREETS!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det at du bruker ord som "utrydning" og "folkearv" stempler deg temmelig klart. Du er en rasist, og hvis du ikke vil høre det ordet brukt om deg blir du nesten nødt til å ta en session foran speilet, for det er sånn du opptrer.

 

La meg sitere deg:

 

Om noen hundre år vil hele verden bestå av mer eller mindre like mennesker. Ingen vil se fremmed ut, og vi vil bli friskere, smartere, penere og mer utviklet som konsekvens. Globalisering uber alles!

 

Og dette mener du ikke er utrydning av den europeiske folkearven?

 

Det stemmer! Du vet hvordan gener fungerer, ikke sant? Evolusjon? Positive utviklinger spres, negative utviklinger dør ut. Med andre ord vil samfunnet/naturen ta seg av evolusjonen slik at det positive med europeere blandes sammen med det positive fra alle andre verdensdeler, og vi blir en blanding. PARTY IN THE STREETS!

Det er noe å feire mener du? Ens eget folks undergang?

 

De virkelige rasistene er de som mener at den nordiske rase likegodt kan forsvinne under tyngden av sosialisme og masseimmigrasjon fra den tredje verden.

 

Sosialisme? Fy faen, du er helt parodisk... Alle dine innlegg burde samles i en liten vitsebok!

Det var den rette ræva som feis.

Lenke til kommentar

Hvilken "rase" er egentlig arnold swcharzenegger?

 

Denne går til deg, wyrd, mtp. det fine scandi rase siten du linket til tidligere.

 

Håper du kan svare :)

 

Så at han ble klassifisert som overveiende Faelid på et forum for fysisk antropologi.

Dette er en nordeuropeisk, cromagnid variasjon av den hvite kaukasoide rasen. :)

Endret av Wyrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For ikke å snakke om dine fantastiske ordtak! Fising, hvilket ordforåd!

 

Dude, Norge er sosialistisk. Innvandrerne kommer fra land som Somalia, Irak og Pakistan - du vet, høyreekstreme land? Tror du kanskje det betyr noe at folk flykter FRA landene som har dine politiske idealer, og TIL de landene som har MINE politiske idealer? :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville hordene fra den tredje verden vært her om det ikke var for alle godene i form av trygdeordninger og stønader? Er ikke disse et resultat av sosialisme? Selvsagt er det de.

 

Det er ikke slik at de kommer hit for å ta del i utbyggingen av det norske samfunnet eller som parasittiske politikere hevder at de skal "ta seg av eldrebølgen". De er her for å erstatte oss som folk på vegne av enkelte internasjonale, rasistiske krefter som ønsker å utrydde oss og som har hjernevasket enkelte bredskaller såpass massivt at de feirer denne undergangen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville hordene fra den tredje verden vært her om det ikke var for alle godene i form av trygdeordninger og stønader? Er ikke disse et resultat av sosialisme? Selvsagt er det de.

 

Kanskje du bør få med Odin og Tor slik at vi får denne sosialistiske styret konvertert til kapitalisme? Slik som du sier nå, er heller problemet sosialisme, og ikke rase.

 

Du er kjempeflink til å formulere vås:)

Lenke til kommentar

Sosialisme, Feminisme, Kommunisme, Likestilling, Multikultur er alle jødiske kreasjoner som er laget utfra målet om å utrydde den ariske rase.

 

Ville hordene fra den tredje verden vært her om det ikke var for alle godene i form av trygdeordninger og stønader? Er ikke disse et resultat av sosialisme? Selvsagt er det de.

 

Kanskje du bør få med Odin og Tor slik at vi får denne sosialistiske styret konvertert til kapitalisme? Slik som du sier nå, er heller problemet sosialisme, og ikke rase.

 

Du er kjempeflink til å formulere vås:)

Det var den rette ræva som feis.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvorfor jeg gidder å argumentere med deg, du kommer alltid tilbake til grunnlaget: du tror på verdens mest kjente konspirasjonsteori, en teori som ikke bare er laget av folk som stoler på idiotenes manglende evne til å utvise skepsis, men også på deres innebygde redsel og hat mot alle som er bedre enn de.

 

Med andre ord: jeg er bedre enn deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nei, la oss heller la kultur, genetikk og samfunn utvikles naturlig.
Ja vel, greit. Fjern all statlig støtte til "antirasistiske" organisasjoner, avvikl samfunnsfag, religion-, livssyn- og historielære fra den offentlige grunnskolen, fjern trygdesystemet og alt annet av sosial-økonomiske støtteordninger i statlig regi ... - så kan vi begynne å snakke om naturlig utvikling.

 

Rasisme har aldri fungert, [...]
Jo. Rasisme (i.e. utfrysning/forhøyet mistanke/ufordelaktig behandling på grunnlag av rase og nasjonalitet) har vernet folket vårt mot mange av de farene som herjer vår sivilisasjon og truer vår langsiktige, biologiske overlevelse idag. 'Anti-rasisme' er et uhyre nytt konsept innen menneskets historie, og kommer neppe til å overleve lenge.

 

[...] og det finnes ingen "rene raser", det finnes bare mer eller mindre isolerte genomer som lider på grunn av mangelfull interaksjon med genomer nærmere stammen på familietreet.
Jeg kan være enig i at det ikke finnes noen "rene raser", i og med at enhver rase definieres av sin egen 'genepool', og derfor umulig kan være "uren" fra sitt eget synspunkt. Det som er mer betydelig i denne sammenhengen, er hvor homogen rasen/befolkningen er.

 

Videre synes jeg du har et noe snevert syn på befolkningsgenetikk. Selvfølgelig er det enkelte ekstremt homogene folkegrupper som lider av forskjellig typer genetiske sykdommer, men det er også mange folkegrupper som nyter store fordeler nettopp på grunn av sin homogenitet og minimal blanding med andre raser/folkegrupper. Jeg kan for eksempel nevne oss Nord-Europeres fordelaktige egenskaper i å fordøye meieriprodukter og motstandsdyktighet mot HIV samt andre dødelige epidemier som er overlegen alle andre folkegrupper/raser. Om vi blander oss fullstendig ut med andre raser, vil vi miste disse fordelaktige egenskapene, blant annet.

 

Om noen hundre år vil hele verden bestå av mer eller mindre like mennesker.
Neppe. Afrika, Asia og Sør-Amerika (bortsett fra Brasil og Argentina) består stort sett av like homogene folkegrupper som de gjorde for 2-300 år siden. Den eneste rasen som blandes ut til én, stor smørje, er den Europeiske.

 

Ingen vil se fremmed ut, og vi vil bli friskere, smartere, penere og mer utviklet som konsekvens.
Det høres ytterst tvilsomt ut, ettersom Europeere er den friskeste, smarteste og peneste rasen den dag i dag. Å blande oss ut med andre raser vil gjøre oss alt annet enn godt.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...