Shruggie Skrevet 2. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2011 Poenget er at det er dårlig integrering i samfunnet, og at mange unge menn med helt jævlige barndommer og oppvektster ikke får psykologisk hjelp til å bli "normale" igjen, slik at de ikke klarer et normalt sosialt liv i Norge. Kan vi være enige om det? Nei. Jeg mener alle voksne individer er ene og alene ansvarlige for sine egne handlinger. Man skal ikke være avhengig av Staten og dens institusjoner for å bli betraktet som et egenrådig menneske. Ja, jeg sier ikke at overgriperne ikke er _ansvarlige_, jeg sier bare at det som regel er slik at en voldelig handling ikke finner sted i et vakuum. Overgriper har som regel en historie med voldelige episoder i fortiden, enten som offer eller som overgriper. Når de så flytter til Norge er det ikke alltid slik at de legger dette bak seg. Hvis det fantes en voldelig-oppførsel-sensor hadde de blitt fanget opp og fått den behandlingen de trenger, men det gjør det altså ikke. Og ved å hindre de andre 99.99% å komme til Norge utelukkende for å slippe 0.01 %, bryter vi FN avtaler, folkeretten og en mengde andre avtaler. Vi er ikke uenige i hva som burde skje med voldtektsmenn - du tar beina, så tar jeg armene, så slenger vi dem over grensa igjen. Vi er bare uenige i hvordan vi kan hindre de i å begå voldtekter i Norge. Du mener de burde bli i opprinnelseslandet, hvor de helt sikkert hadde begått voldtekter likevel, og jeg mener at de burde identifiseres og behandles. Noe som dessverre ikke er så enkelt å få til i praksis. Lenke til kommentar
793 Skrevet 2. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2011 1: Jeg snakker her om at du ser på nazistene som nasjonalister og ikke rasister. Det er din historiefeil, og den er enorm.Har jeg sagt at det Tredje Rikets Nasjonalsosialister ikke var 'rasister'?? Etter min egen definisjon av begrepet var de helt klart og tydelig det. Dog er 'rasisme' et meget flyktig begrep med varierende meninger, avhengig av sammenheng og hvilke folkegrupper det tilsiktes, så jeg foretrekker å ikke bruke ordet i tide og utide. 2: Hitler jobbet med hvem det måtte være for å rydde EUROPA fri for arierne.Slaverne er like mye "ariere" som det Germanerne er. 3: Vet du, jeg tipper at du tilber Quisling daglig, jeg. Du har nok et lite tempel i et hjørne av hagen din.Du bare fortsetter å synke til enda nye nivåer. 4: Norge ble ikke grunnlagt i 872, vi har visst funnet nok en historiefeil. Norge ble SAMLET i 872, men vi hadde ingen grunnlov, og landet var ingen nasjonalstat. Det var et høvdingedømme med en høvding, Harald Hårfagre.Substansløs semantikk. Det var også fullt av briter, tyskere, frankrikere, svensker, dansker, russere og tilogmed arabere i Norge på denne tiden, og de var å betrakte som nordmenn like gode som alle andre.'Svensker' fantes ikke på denne tiden, bare adskilte stammer som seinere ble samlet til det Svenske folket, blant annet Gøtar, Svear og Gutar, samt andre småstammer som det finnes lite kunnskap om idag. 'Russere', "Frankrikere" (mener du Franskmenn eller Frankere?) og 'Tyskere' fantes heller ikke på denne tiden. Jeg er fullstendig klar over Danskenes tilstedeværelse i datidens Norge, særlig i Oslofjordsområdet, dog kan de neppe bli betegnet som særlig etnisk adskilt fra datidens Nordmenn (til og med i en mindre grad enn de kan idag). Da står vi bare igjen med Araberne...Jeg er spent på hvordan du akter å bevise den påstanden (om du i det hele tatt har tenkt til det). Du er en nasse, og jeg hater nasser.Jeg er nok nødt til å skuffe deg der. Selv foretrekker jeg å benevne mitt politiske ståsted som 'Nasjonal-Anarkistisk Desentralisme', men jeg er ikke så viktig på det. Alle nasser fortjener å bli utvist til havgapet nordafor Nordkapp og får lage sitt eget land på isflak.Tja, jeg er overbevist om at de forfedrene våres som samlet (/grunnla/hva faen du vil kalle det) dette landet ville hatt en vidt annderledes oppfatning... 2 Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 2. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2011 [...]Og ved å hindre de andre 99.99% å komme til Norge utelukkende for å slippe 0.01 %, bryter vi FN avtaler, folkeretten og en mengde andre avtaler.[...] Åh, så hjerteskjærende! Norge er vårt land, og det norske folk bør bestemme om vi tar inn fremmede i riket vårt, INGEN andre. Om FN er så anti-nasjonalistiske, kan de ryke og reise. 6 Lenke til kommentar
793 Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Du mener de burde bli i opprinnelseslandet, hvor de helt sikkert hadde begått voldtekter likevel, [...]Og det spiller ingen rolle for deg, om en kvinne nedi Afghanistan eller en kvinne du deler avstamning, kultur og samfunn med blir voldtatt? Det er neimen ikke rart Norge rakner i sømmene... 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 I praksis er det klart det betyr noe for meg, men i Norge er det jo faktisk lov og rett, og en god sjanse for at fyren blir tatt. I Afghanistan derimot, hadde voldtekten kanskje ført til at kvinnen ble steinet i hjel! Skjønner du problemstillingen? 1 Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 I praksis er det klart det betyr noe for meg, men i Norge er det jo faktisk lov og rett, og en god sjanse for at fyren blir tatt. I Afghanistan derimot, hadde voldtekten kanskje ført til at kvinnen ble steinet i hjel! Skjønner du problemstillingen? Kanskje en ide å hindre at Europa blir transformert til noe ala Midt-Østen, da? Leste at 44% av ale barn i Tyskland under 5 år stammer fra den tredje verden, og utviklingen fortsetter raskt. La oss jobbe for å beholde Europa europeiskt, så vårt eget folk har et sted de kan føle seg helt hjemme. Afghanerne må nesten ordne opp i landet sitt selv. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 I praksis er det klart det betyr noe for meg, men i Norge er det jo faktisk lov og rett, og en god sjanse for at fyren blir tatt. I Afghanistan derimot, hadde voldtekten kanskje ført til at kvinnen ble steinet i hjel! Skjønner du problemstillingen? Kanskje en ide å hindre at Europa blir transformert til noe ala Midt-Østen, da? Leste at 44% av ale barn i Tyskland under 5 år stammer fra den tredje verden, og utviklingen fortsetter raskt. La oss jobbe for å beholde Europa europeiskt, så vårt eget folk har et sted de kan føle seg helt hjemme. Afghanerne må nesten ordne opp i landet sitt selv. Nei, la oss heller la kultur, genetikk og samfunn utvikles naturlig. Rasisme har aldri fungert, og det finnes ingen "rene raser", det finnes bare mer eller mindre isolerte genomer som lider på grunn av mangelfull interaksjon med genomer nærmere stammen på familietreet. Om noen hundre år vil hele verden bestå av mer eller mindre like mennesker. Ingen vil se fremmed ut, og vi vil bli friskere, smartere, penere og mer utviklet som konsekvens. Globalisering uber alles! 1 Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Nei, la oss heller la kultur, genetikk og samfunn utvikles naturlig. Ja, la vårt folk videreutvikles på en naturlig måte. Påtvunget masseinnvandring er ikke veien å gå. De store europeiske byene begynner allerede å se ut som Afrika og Midt-Østen, kriminaliteten stiger, og urbefolkningen flykter. De stedene hvite allerede har blitt en minoritet, florerer antieuropeisk rasisme. Hipp, hipp hurra! Rasisme har aldri fungert, Kamp for ens eget folk er noe som har fungert mange ganger opp igjennom historien. Vil tro germanske og slaviske stammer hadde en temmelig "rasistisk" holdning mot de grusomme asiatiske stammene (f.eks. hunerne) som forsøkte å underlegge dem på 300-tallet. Noe som derimot aldri har fungert over en lengre tidsperiode, er multikulturalisme. Et folk trenger å være sammensveiset og etnisk bevisste, noe multikulturalisme forsøker å underkue. Dette skaper bare mer hat og motsetninger. og det finnes ingen "rene raser", Finnes store antall rene kaukasoider i Europa, mange rene mongoloider i øst-Asia, og mengder av rene negroider sør for Sahara i Afrika. I grenseområdene er folk ofte blandet. det finnes bare mer eller mindre isolerte genomer som lider på grunn av mangelfull interaksjon med genomer nærmere stammen på familietreet. Åh, som jeg lider av å ikke være mulatt. Jeg holder ikke ut! Jeg trives med å være den jeg er, av full europeisk avstamning med et sterkt bånd til mine forfedre og vår etniske historie. Er sikker på at jeg ville hatt sterke identitetsproblemer om jeg var raseblandet. Jeg ville ikke klart å identifisere meg 100% med hverken mine hvite eller svarte forfedre. Slik det er nå idag, er jeg en kroppslig 'reinkarnasjon' av dem, og det føles godt at jeg kan føre deres arv og minne videre. Det at f.eks. de gamle germanerne fortsatt eksisterer i samme biologiske form er en fantastisk tanke. Det er nok av folkeslag som har forsvunnet gjennom utblanding med fremmede genpoler gjennom historien. De gamle egypterne blant annet, og se hva slags "sivilisasjon" man har i det samme landområdet nå idag. Om noen hundre år vil hele verden bestå av mer eller mindre like mennesker. Ingen vil se fremmed ut, og vi vil bli friskere, smartere, penere og mer utviklet som konsekvens. Globalisering uber alles! Europeere er blant de rasene med høyest gjennomsnitts-IQ, og også blant de aller vakreste og mest fargerike. Vi mister mer enn vi gavner ved å blande oss med negroide og innavlede arabere. Nordeuropeisk stolthet! Endret 3. juli 2011 av Wyrd 4 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Sorry, men jeg gidder ikke belønne rasistisk nassepiss med et svar. 1 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 I praksis er det klart det betyr noe for meg, men i Norge er det jo faktisk lov og rett, og en god sjanse for at fyren blir tatt. I Afghanistan derimot, hadde voldtekten kanskje ført til at kvinnen ble steinet i hjel! Skjønner du problemstillingen? Kanskje en ide å hindre at Europa blir transformert til noe ala Midt-Østen, da? Leste at 44% av ale barn i Tyskland under 5 år stammer fra den tredje verden, og utviklingen fortsetter raskt. La oss jobbe for å beholde Europa europeiskt, så vårt eget folk har et sted de kan føle seg helt hjemme. Afghanerne må nesten ordne opp i landet sitt selv. Nei, la oss heller la kultur, genetikk og samfunn utvikles naturlig. Rasisme har aldri fungert, og det finnes ingen "rene raser", det finnes bare mer eller mindre isolerte genomer som lider på grunn av mangelfull interaksjon med genomer nærmere stammen på familietreet. Om noen hundre år vil hele verden bestå av mer eller mindre like mennesker. Ingen vil se fremmed ut, og vi vil bli friskere, smartere, penere og mer utviklet som konsekvens. Globalisering uber alles! Er det dette som er målet? Får vi se brutale afrikanske borgerkriger, balkanske gnisninger og arabiske selvmordsbomber i skandinavia også da? Å flytte enorme folkegrupper tvers over jorden raskere enn de kan integreres er IKKE naturlig. Og det har enorme konsekvenser, som bare kommer til å øke og øke. Barnebarna dine vil ha en langt mindre trygg oppvekst enn foreldrene dine om du bor i Oslo eller omegn, men det går fint fordi at du tror på barna av regnbuen tankegang. Du burde jo vekkes når de fleste som flytter og blir her er fra områder som ikke fungerer samfunnsmessig, og de drar kulturen sin hit. Og du burde kanskje se litt på utopien din. Fakta er at de aller aller fleste finner seg mennesker av samme etnisk opphav da de får barn. At alle skal "blande" er en ekstremt urealistisk ide, og det er mer sannsynlig at vi går mot inndelte samfunn der forskjellige kulturer hersker. Om det du sier stemmer skulle du ikke ha kunne funnet China-town i USA, ekstremt etnisk delte land i Balkan osv... Du kaller deg historiker, men jeg har til gode å se deg bruke en eneste kilde til noe som helst og du rabler ideologisk oppspinn uten noe faktabakgrunn. Den utopien du snakker om kommer ikke til å skje. Vi får et heller inndelt samfunn med klare grenser og høyere frekvens av brutale episoder. Ideologi er farlig når det har som mål å forandre samfunnet basert på en utopisk ide som aldri har fungert og aldri kommer til å fungere. 3 Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Sorry, men jeg gidder ikke belønne rasistisk nassepiss med et svar. Det er bra det kommer frem hva som er din definisjon av rasisme... Endret 3. juli 2011 av Wyrd 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Sorry, men jeg gidder ikke belønne rasistisk nassepiss med et svar. Det er bra det kommer frem hva som er din definisjon av rasisme... Ja, deg. Du er en rasist. 1 Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Sorry, men jeg gidder ikke belønne rasistisk nassepiss med et svar. Det er bra det kommer frem hva som er din definisjon av rasisme... Ja, deg. Du er en rasist. Om man er rasist om man ikke støtter regelrett utrydning av sin egen folkearv, da er jeg rasist og stolt av det! Takk for komplimentet. 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Sorry, men jeg gidder ikke belønne rasistisk nassepiss med et svar. Det er bra det kommer frem hva som er din definisjon av rasisme... Ja, deg. Du er en rasist. Om man er rasist om man ikke støtter regelrett utrydning av sin egen folkearv, da er jeg rasist og stolt av det! Takk for komplimentet. Nei, det at du bruker ord som "utrydning" og "folkearv" stempler deg temmelig klart. Du er en rasist, og hvis du ikke vil høre det ordet brukt om deg blir du nesten nødt til å ta en session foran speilet, for det er sånn du opptrer. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Nei, la oss heller la kultur, genetikk og samfunn utvikles naturlig. Rasisme har aldri fungert, og det finnes ingen "rene raser", det finnes bare mer eller mindre isolerte genomer som lider på grunn av mangelfull interaksjon med genomer nærmere stammen på familietreet. Om noen hundre år vil hele verden bestå av mer eller mindre like mennesker. Ingen vil se fremmed ut, og vi vil bli friskere, smartere, penere og mer utviklet som konsekvens. Globalisering uber alles! Haha. Degenerasjon uber alles. Forøvrig så kommer under den nåværende politikk Afrika til å fortsette å være svart, Asia vil fortsette å være gult, mens Europa vil være mongrelisert. Kanskje det er en fortjeneste for enkelte bredskaller i dette landet å blande sitt blod med det som er av fremmed opphav. He-he. 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Hvilken "rase" er egentlig arnold swcharzenegger? Denne går til deg, wyrd, mtp. det fine scandi rase siten du linket til tidligere. Håper du kan svare Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Når du setter rase i hermetegn er det ganske tydelig at du ikke akspeterer noe høyere sannhet om rase. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 "høyere sannhet"... Der har du Espen Askeladd i et nøtteskall... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg prøver å være politisk korrekt. Jeg har egentlig ikke gjort meg opp en definitiv mening enda. Kanskje dere kan overbevise meg? Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Sorry, men jeg gidder ikke belønne rasistisk nassepiss med et svar. Bwahahaha... En ting skal han ha. Han skjuler det godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg