Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/2011/06/21/nyheter/renhold/innenriks/arbeidsliv/politikk/17009304/

 

Nå blir det ulovlig å lønne renholdere under 151,56 kroner i timen kan vi lese i Dagbladet.

 

Dette knyttes selvsagt opp mot folkemordet mot etniske nordmenn. Om denne gruppen skal prioriteres så hvorfor ikke andre? Enkelt og greit pga at dette er en gruppe hvor innvandrere er overrepresentert siden enkelte større firma har som policy å favorisere innvandrere som igjen fører til inntrykket hos enkelte av at innvandrere er en viktig bidragsfaktor i det norske samfunnsliv.

 

Illusjoner og bedrag i en massiv skala. Sauene hyller dette som en triumf for rettferd på veien til slakteren.

Passe absurd. Tjener selv intet over 100 kr/timen i begge jobbene jeg har, uten at noen forening eller minister har kommet hverken meg eller min (norskdominerte) arbeidsgruppe til unnsetning.

 

Og Quisling blei hengt for landssvik..?

Det hørtes ut som en veldig spesiell jobb du har. Hva slags jobb er det, og jobber du kanskje svart?

Eventuelt snakk om netto lønn.

Endret av Salvo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Passe absurd. Tjener selv intet over 100 kr/timen i begge jobbene jeg har, uten at noen forening eller minister har kommet hverken meg eller min (norskdominerte) arbeidsgruppe til unnsetning.

 

Høres svært usannsynlig ut. Du får sørge for å tilkalle media dersom det stemmer.

Lenke til kommentar

Passe absurd. Tjener selv intet over 100 kr/timen i begge jobbene jeg har, uten at noen forening eller minister har kommet hverken meg eller min (norskdominerte) arbeidsgruppe til unnsetning.

 

Høres svært usannsynlig ut. Du får sørge for å tilkalle media dersom det stemmer.

Det er absolutt mulig å tjene så lite i noen jobber, men da har man ikke tarifflønn. Media vil ikke bry seg, 100 kroner er ikke spesielt lite. Det er tross alt 180K kroner i året. Jeg levde på ca 85K kroner i året da jeg bodde i Norge.

Lenke til kommentar

Det er absolutt mulig å tjene så lite i noen jobber, men da har man ikke tarifflønn. Media vil ikke bry seg, 100 kroner er ikke spesielt lite. Det er tross alt 180K kroner i året. Jeg levde på ca 85K kroner i året da jeg bodde i Norge.

 

Hmm jeg tjente nå mer enn det som ufaglært arbeidskraft for mer enn 15 år siden.

Lenke til kommentar

Siden den ene siden er så stor fan av Quisling, la meg spørre: hva er det som er så flott med det han gjorde? Var det at han inviterte en fremmedspråklig og fremmedkulturell hær til å ta over landet vårt? Var det at han sperret etniske nordmenn inne i konsentrasjonsleire? Eller var det at han unngikk norske tradisjoner og kultur ved å overkjøre grunnloven, demokratiet og folkerettighetene?

 

Er dere sikker på at dere vil ha den mest forhatte Nordmann i moderne tid som bannerfører? Eller er det mulig at dere kanskje har gått litt på villspor...?

Lenke til kommentar

Så andre enn Quisling kan ikke være landssvikere?

Det kan de nok. Spørsmålet er vel hva som kvalifiserer som landssvik hvis Quisling ikke gjør det.

 

Geir :)

Vel, å stikke av med gullet til London, bygge ned forsvaret i forkant av krigen (i forhåpningen om en russisk invasjon?) etc kan vel også kvalifisere som landssvik.

 

Ja, det er Quisling som er den eneste som passer den definisjonen.

Cool story brah.

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du gjør meg kvalm. Flytt til Øst-Tyskland og bli alkoholiker, du. Vi vil ikke ha deg her i vårt rene frie Norge.

Du kommer til å bli hevet ut for sånne bemerkninger, tofagerl. Er det verd det?

 

Geir :)

 

.., bygge ned forsvaret i forkant av krigen (i forhåpningen om en russisk invasjon?) etc kan vel også kvalifisere som landssvik.

Ja, det kan det.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...