Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Passe absurd. Tjener selv intet over 100 kr/timen i begge jobbene jeg har, uten at noen forening eller minister har kommet hverken meg eller min (norskdominerte) arbeidsgruppe til unnsetning.

 

Og Quisling blei hengt for landssvik..?

Du tjener under 100 kr/timen i jobben du har nå? Er det en 100% stilling? Er det fast arbeid? Hvor mange timer jobber du i måneden?

 

*edit*

 

Du har to jobber ja. Noe sier meg at du ikke jobber 37.5 timer i uka i hver jobb.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil si at innvandrings og asylpolitikken er ett overgrep mot mange Nordmenn.

 

Dette er en politikk mange ikke har etterspurt, selv om vi i begynnelsen ville hjelpe noen trengede fra andre land.

 

Dette gjør at mange Nordmenn sliter til tider når det gjelder jobb, og ikke minst bolig.

 

Samme gjelder helsestell og sosiale tjenester forøvrig.

Det blir med andre ord flere som skal dele den "lille" potten som blir bevilget til dette hvert år.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Du tjener under 100 kr/timen i jobben du har nå? Er det en 100% stilling? Er det fast arbeid? Hvor mange timer jobber du i måneden?
Den ene er 100%, den andre er deltid.

 

Quisling ble ikke hengt for landsforræderi. Vidkun Abraham Lauritz Quisling ble (blant annet) dømt for "krigsforræderi".
Veldig godt poeng..! Om det er verdensmesterskap i kverulering her, kan jeg også legge til at jeg aldri påsto at han blei dømt for 'landssvik', men at han blei hengt for det, d.v.s. at hans landssvik førte til hans henrettelse ved henging. :tease:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har vel den laveste ledigheten i Europa, om jeg ikke tar feil.

Vi har vel også de høyeste utgiftene for våre velferdsordninger per hode i Europa, også, om jeg ikke tar feil. Omtrent en tredjedel av statbudsjettet vårt går bort på utgiftene til NAV.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig godt poeng..! Om det er verdensmesterskap i kverulering her, kan jeg også legge til at jeg aldri påsto at han blei dømt for 'landssvik', men at han blei hengt for det, d.v.s. at hans landssvik førte til hans henrettelse ved henging. :tease:

Nei, Quisling ble ikke hengt. Quisling ble skutt.

Vidkun Quisling ble henrettet ved skyting på Akershus festning den 24. oktober 1945.

Wikipedia - Landssvikoppgjøret

Lenke til kommentar
Quisling ble ikke hengt for landsforræderi. Vidkun Abraham Lauritz Quisling ble (blant annet) dømt for "krigsforræderi".
Veldig godt poeng..! Om det er verdensmesterskap i kverulering her, kan jeg også legge til at jeg aldri påsto at han blei dømt for 'landssvik', men at han blei hengt for det, d.v.s. at hans landssvik førte til hans henrettelse ved henging. :tease:

Jeg tror at du bør møte fattern. Dere er nok enige om mine evner som kverulant. :)

 

Men om du leser det jeg skriver etter det punktet der du har kuttet av sitatet ser du at poenget var at Quisling ble skutt på Akershus festning.

 

Jeg kan også si at min bakgrunn, med en bestefar som ble plassert i konsentrasjonsleir i Tyskland, finner jeg det grunnleggende idiotisk å sammenligne dagens politiske ledere med Vidkun Abraham Lauritz Quisling.

 

Men det blir en digresjon. :)

 

Vi har vel den laveste ledigheten i Europa, om jeg ikke tar feil.

Vi har vel også de høyeste utgiftene for våre velferdsordninger per hode i Europa, også, om jeg ikke tar feil. Omtrent en tredjedel av statbudsjettet vårt går bort på utgiftene til NAV.

Det fungerer med andre ord? :)

Lenke til kommentar
Men om du leser det jeg skriver etter det punktet der du har kuttet av sitatet ser du at poenget var at Quisling ble skutt på Akershus festning.
Hva skulle det ha å si?

 

Jeg kan også si at min bakgrunn, med en bestefar som ble plassert i konsentrasjonsleir i Tyskland, finner jeg det grunnleggende idiotisk å sammenligne dagens politiske ledere med Vidkun Abraham Lauritz Quisling.
Jeg er helt enig. Quisling ville jo, i motsetning til dagens politiske ledere, bare sitt eget folks beste.

 

Vi har vel også de høyeste utgiftene for våre velferdsordninger per hode i Europa, også, om jeg ikke tar feil. Omtrent en tredjedel av statbudsjettet vårt går bort på utgiftene til NAV.
Det fungerer med andre ord? :)
Tja, det spørs jo på hvilke sosial-økonomiske endemål man har i øyet. Om målet er å bringe vårt land og folk ned i senk både økonomisk og sosialt helt inntil hele driten faller sammen under sin egen vekt, gjør våre ledere en absolutt fremragende jobb! At man ikke kan fortsette slik man gjør i dag i all fremtid, er det kun nyttige idioter og ordningenes interesseinnehavere som nekter å innse.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

For å flisespikke litt.

 

Norge: 3.1%

San Marino: 3.1%

Andorra: 2.9%

Liechtenstein: 1.5%

Hviterussland: 0.7%

Monaco: 0.0%

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_unemployment_rate

Hviterussland har jo arbeidsplikt så vidt jeg vet, men bortsett fra det så overrasker SM, An og Li meg ettersom det er små land med mye pendling fra nabolandene for arbeid. Slik at det at de i det hele tatt har noe ledighet overrasker meg. Monaco har 0,0 siden de har rett og slett for lite innbyggere og det er MANGE franskmenn som jobber der.

Lenke til kommentar

Vi har vel den laveste ledigheten i Europa, om jeg ikke tar feil.

 

For å flisespikke litt.

 

Norge: 3.1%

San Marino: 3.1%

Andorra: 2.9%

Liechtenstein: 1.5%

Hviterussland: 0.7%

Monaco: 0.0%

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_unemployment_rate

Hviterussland er vel et diktatur, og jeg vet ikke helt om vi kan stole fullstendig på statistikk innhentet der? :)

 

Når det kommer til San Marino, Andorra og Lichtenstein snakker vi om mikronasjoner som ærlig talt bør holdes utenfor denne sammenligningen. Nå kan det være jeg husker feil, men jeg tror Lichtenstein baserer sin økonomi på å være et sted der selskaper kan registrere seg. Andorras økonomi baserer seg 80 % på turisme, og San Marino er vel også mye det samme som Lichtenstein.

 

Hva skulle det ha å si?

Jeg er slitsomt pedantisk.

 

Jeg er helt enig. Quisling ville jo, i motsetning til dagens politiske ledere, bare sitt eget folks beste.

Nåja. Vidkun Quisling ville ikke det beste for de medlemmer av sitt folk som var jøder. Eller hadde en annen politisk innstilling enn ham selv.

 

Vidkun Quisling var et svin, og en landsforræder. Å sammenligne dagens politikere med Vidkun Quisling er kvalmende historieløst.

 

:)

 

Tja, det spørs jo på hvilke sosial-økonomiske endemål man har i øyet. Om målet er å bringe vårt land og folk ned i senk både økonomisk og sosialt helt inntil hele driten faller sammen under sin egen vekt, gjør våre ledere en absolutt fremragende jobb! At man ikke kan fortsette slik man gjør i dag i all fremtid, er det kun nyttige idioter og ordningenes interesseinnehavere som nekter å innse.

Nei, det kan man ikke. Spørsmålet er hvordan man skal gjøre systemet mer effektivt uten å gjøre det mindre effektivt, om du unnskylder morsomheten. Men det hører vel hjemme i en annen tråd? :)

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig. Quisling ville jo, i motsetning til dagens politiske ledere, bare sitt eget folks beste.

Nåja. Vidkun Quisling ville ikke det beste for de medlemmer av sitt folk som var jøder. Eller hadde en annen politisk innstilling enn ham selv.

 

Vidkun Quisling var et svin, og en landsforræder. Å sammenligne dagens politikere med Vidkun Quisling er kvalmende historieløst.

 

:)

Jeg må nevne at kommentaren til 793 var langt verre enn å sammenligne dagens politikere med Quisling.

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/2011/06/21/nyheter/renhold/innenriks/arbeidsliv/politikk/17009304/

 

Nå blir det ulovlig å lønne renholdere under 151,56 kroner i timen kan vi lese i Dagbladet.

 

Dette knyttes selvsagt opp mot folkemordet mot etniske nordmenn. Om denne gruppen skal prioriteres så hvorfor ikke andre? Enkelt og greit pga at dette er en gruppe hvor innvandrere er overrepresentert siden enkelte større firma har som policy å favorisere innvandrere som igjen fører til inntrykket hos enkelte av at innvandrere er en viktig bidragsfaktor i det norske samfunnsliv.

 

Illusjoner og bedrag i en massiv skala. Sauene hyller dette som en triumf for rettferd på veien til slakteren.

Passe absurd. Tjener selv intet over 100 kr/timen i begge jobbene jeg har, uten at noen forening eller minister har kommet hverken meg eller min (norskdominerte) arbeidsgruppe til unnsetning.

 

Og Quisling blei hengt for landssvik..?

Det hørtes ut som en veldig spesiell jobb du har. Hva slags jobb er det, og jobber du kanskje svart?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...