Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et bedre forslag: landsforvis alle fremmedetniske som ikke oppfører seg/har dårlig rulleblad.

Steng grensene for mer innvandring fra utenfor nært beslektede europeiske nasjoner.

Landsforvisning er noe vi allerede har i noen tilfeller. Å la det dekke flere tilfeller er ikke jeg fryktelig negativ imot.

Å stenge grensene er ikke realistisk, men å minske mengden er.

 

Sa jeg at vi skulle stenge grensene 100%? Jeg sa vi skulle stenge grensene for ikke-vestlig innvandring.

Hvorfor er dette urealistisk? Ikke-europeisk innvandring er ingenting det norske folk ikke kan klare seg uten.

Vil du stenge grensene for å redde den hvite rase? Er du redd for at hvite skal forsvinne fra jordens overflate?

Lenke til kommentar

Faktisk sa du nært beslektede europeiske nasjoner. Da forestiller jeg meg Sverige, Danmark og Island. Det er tilnærmet 100% sperre på landsgrensene i mine øyne.

 

Hvis vi ser bort ifra midtøsten, har vi ingenting negativt med å hente personer ifra Asia og USA.

 

Jeg har ikke noe imot små kvoter av innvandrere fra germanske, keltiske og andre nordiske land som Finland.

Norsk-amerikanere er naturligvis noe vi burde ta imot, om de velger å returnere til sitt forfedreland.

 

Vil du stenge grensene for å redde den hvite rase? Er du redd for at hvite skal forsvinne fra jordens overflate?

 

Jeg vil ha egne territorier for mitt folk og min rase, ja. En bitteliten fremmedetnisk minoritet er ikke noe jeg bryr meg videre om, men dere multikulturalistene ser ut til å ville øke denne bestanden jevnt.

Jeg har ingen ønsker om å gjøre om Norge til en etnisk smeltedigel hvor alle verdens folkestammer har like stor rett til å befinne seg.

Lenke til kommentar

Hva er galt med asiatere?

 

Ingenting "galt" med asiatere. Spesielt nord-øst-asiatere har høy gjennomsnitts-IQ, og er flittige og arbeidsomme.

Jeg syns ærlig talt ikke det er noe "galt" med noen folkeslag eller raser på jorda, men de er ikke europeere.

Jeg ønsker å bevare Europa hovedsakelig for den europoide rasen, slik at vi lettere kan bevare våre unike karakteristikker og dessuten beholde kontrollen over kontinentet langt inn i fremtiden, noe som kan se mørkt ut med tanke på jevn ikke-europeisk innvandring og lave etniske fødselstall.

Jeg støtter ikke multikulturalisme innad i etnisk europeiske nasjonalstater, og enda mindre støtter jeg tanken på å smelte alt sammen i en eneste masse.

Jeg har så høy kjærlighet til mitt eget folk at jeg naturligvis prioriterer vår egen rett til egne nasjonalstater.

Endret av Wyrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er min erfaring med forskjellige type innvandrere:

 

Somalere/afrikanske muslimer: Kvinnene ser ut som kjemper i sine massive heldekkende drakter. Går alltid rundt og triller på et nytt barn. Jobber ikke og deltar ikke i samfunnet. Somalske menn jobber som sagt minst av alle innvandrere i Norge. De er frekke mot våre eldre og nekter å gi fra seg plassen på bussen hvis en eldre dame med dårlige ben leter etter en plass. Generelt bør vi sende hjem 7 av 10 somalere snarest. De stiller heller ikke opp på dugnad ved klubbhuset.

 

Pakistanere/arabere/kurdere/tyrkere (muslimer): Går alltid i skinnjakker eller mørke klær og prøver å virke mest mulig macho. Sikler etter alle hvite jenter de ser. Tror norske jenter er horer de kan pløye over. Skal drepe deg hvis du sier noe de ikke liker, særlig imot dem. Stiller ikke opp på dugnad med korpset. Går alltid i gjenger og ser stygt på alle hvite menn.

 

Kristne/sekulære innvandrere fra afrika: 10 ganger hyggeligere enn muslimer. Har ikke den aggressive innstillingen som muslimske innvandrere har. Stiller gjerne opp på dugnad og ler ofte høyt.

 

Persere: Sekulære persere er som regel meget smarte og har flyktet fra muslimsk terrorvelde. Infinner seg med det norske samfunnet raskt. Deler ofte endel gener med europeere og går derved ofte godt overens. Det finnes blåøyde mennesker i Iran btw, de er etterkommere etter euopeere som utvandrer dit.

 

Kinesere: Arbeidssomme. Ingen problemer, men det er ikke særlig mange av dem i Norge eller?

 

Japanere: Tror ikke noen gidder å komme hit på permanent basis, men har møtt noen turister. De har enorm stolthet av sin eget folk og land. De er uansett verdens høfligste folk.

 

Sør/øst asiatere: Små. Lite agressive. Bruker ENORMT med hårvoks!

 

Øst europeere: Veldig varierende. Alt fra hyggelig mennesker til kjeltringer. Generelt kommer de fleste innbruddstyver i Norge fra øst europa, men de er ikke innvandrere men omstreifere.

 

Svensker: Jeg blir gal av alle svenskene. Lær dere norsk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har så høy kjærlighet til mitt eget folk

Få de klamme labbene vekk fra meg i allefall..

 

Bryr meg ikke om folkesvikere. Hvorfor skulle jeg ha noen sympati til en annen nordmann som ikke ville grått en tåre om hans blodsbrødre forsvant fra jordas overflate eller ble undertrykt av en rasefremmed majoritet?

Jeg elsker de nordiske folkenes essens, ikke hvert eneste svikefullt individ.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vel, det viktigste er nå uansett integreringen.

De etniske nordmennene som begår voldtekt er ikke integrert? Hvis de ikke har greid det gjennom et helt liv ser det mørkt ut :roll:

 

Wow, det er en av de groveste stråmennene jeg har sett i hele mitt liv! Hvis du ikke skjønte at min setning dreide seg om noe langt større enn et par voldtekter, så syntes jeg synd på din logiske sans...

Lenke til kommentar
Multikulturelle samfunn er ikke en uting så lenge man ikke har normer og regler som utvikler homogenitet. Det har man derimot i dag, og da er multikulturelle samfunn ofte en uting.

 

Uansett: Med færre kriger og en jevnere verdi- og ressursfordeling på globalt nivå hadde man ikke hatt så mye innvandring. Mange mennesker som kommer til Norge er flyktninger, mange innvandrere som kommer til Norge flykter fra arbeidsløshet og ødelagt infrastruktur.

 

Jeg ønsker ikke økt innvandring til Norge, og det er fordi de ikke hører hjemme her. De fortjener å være trygt plassert i sin egen nasjon, uten å være redde for NATO-bomber eller maktsyke politikere. For å minke en innvandring til vesten tror jeg vi behøver et paradigmeskifte. Og det skjer ikke på 1-2-3, for å si det sånn.

Alle samfunn har normer og regler som utvikler homogenitet, ergo er du motstander av multikulturelle samfunn.

Nei, jeg er motstander av normer og regler. Det er en signifikant forskjell.
Lenke til kommentar

Wow, det er en av de groveste stråmennene jeg har sett i hele mitt liv! Hvis du ikke skjønte at min setning dreide seg om noe langt større enn et par voldtekter, så syntes jeg synd på din logiske sans...

Kan formulere meg på annen måte; kan man ikke begå voldtekt selv om man er intergrert?

 

Hvilket belegg har du for å påstå at mangel på integrering er hovedårsak? (hva er da hovedårsak for etnisk norske som begår voldtekt?

 

Kan det ikke rett og slett være psykopatiske personligheter (både nordmenn og asyslsøkere) som uansett ville begått slike handlinger?

Lenke til kommentar

At det er overfallsvoldtekter kan ha den enkle forklaring at disse personene bor på asylmotak eller herberger etc. og heller ikke har det sosiale nettverk som nordmenn (ref. festvoldtekter) og dermed strøver gatelangs. Jeg er sikker på at i sine hjemland ville de voldtatt noen innenfor et hus fire vegger, enten hos seg selv eller hos noen andre.

 

Fremfor integrering burde man kan kanskje satse på intervjuer med erfaren politietterforsker + psykolog ved ankomst til landet. Slike erfarne yrkesfolk gjenkjenner ofte psykopater temmelig raskt med den rette tilnærmingen. Så kunne man silt ut tvilsomme kasus

 

Men blir vel rabalder om noen foreslo noe slikt tiltak, rettsikkerhet, bla. bla. osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...