Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste mener date-rape er et seriøst problem, men de færreste mener det er et hakk under drap.

Den eneste grunnen til at begrep som "festvoldtekt" og "date rape" konsekvent benyttes i denne tråden er for å liksom ufarliggjøre handlingen.

 

Jeg postet et par eksempler på dømte voldtekter lengre bak;

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4137298.ece

http://www.varden.no/nyheter/frp-politiker-domt-for-voldtekt-1.267880

 

Er dette date/festvoldtekt eller hva kaller dere dette?

Lenke til kommentar

Uten at jeg helt aksepterer matematikken din er jeg jo helt enig i at integreringen må bli bedre. Det sier seg selv.

Innlegget mitt inneholder ingen matematikk. De inneholder bare statistikk som du kan finne på brå og SSB.

 

Vi kan ikke tillate at innvandrere med voldelige tendenser får fritt rom i gatene våre, det er helt klart! Problemet oppstår når folk (og her tenker jeg ikke nødvendigvis på noen i denne tråden) overreagerer på følgende måter.

1. Skylder på alle andre innvandrere for noe et veldig lite antall gjør.

2. Bruker enkeltepisoder og trender som dette for å videreføre en politisk agenda.

Jeg er enig at man ikke skal kritisere alle innvandre for hva et veldig lite antall gjør. Den andelen kan bli høyere, f.eks. i Rinkeby i Sverige så har 17% av unge innvandrergutter voldtatt noen. Når konserntrasjonen blir høyere så vil intigreringen gå dårligere og konsentrasjonen i Grorudalen øker med 2% per år. Hvordan kan noen tro det vil ende godt?

 

Hva er galt med å påpreke at flere innvandre betyr flere voldtekter. Trender er viktige å analysere for å se hvem som er årsaken og hva man kan gjøre for å løse problemet.

 

Til slutt, økningen Norge har sett i voldtekt er ikke bare innvandrerens skyld. Den har økt fra 350 til 1000 siden 1994, men store deler av denne økningen kommer av høyere voldtektsrate fra etniske nordmenn med slappere seksuelle moraler og noe høyere rapporteringsrate. Jeg husker ikke helt hvor mange voldtekter innvandre gjør. Men med tanke på at de er i klar flertall i Oslo, så står de trolig for ca 200 av økningen. Men dette er i dag, de kommer til å stå for en langt større andel om et par tiår.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

De fleste mener date-rape er et seriøst problem, men de færreste mener det er et hakk under drap.

Den eneste grunnen til at begrep som "festvoldtekt" og "date rape" konsekvent benyttes i denne tråden er for å liksom ufarliggjøre handlingen.

 

Jeg postet et par eksempler på dømte voldtekter lengre bak;

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4137298.ece

http://www.varden.no/nyheter/frp-politiker-domt-for-voldtekt-1.267880

 

Er dette date/festvoldtekt eller hva kaller dere dette?

Saken om FRP-poltikeren sier ikke nok, men den første kalles ektefellevoldtekt. Dette er ikke like vanlig som date-rape og varierer i alvorlighet. F.eks. det er en forskjell på Joshua Fritz og en ektemann som presser konen sin til å ha sex en gang. Jeg pratet ikke om ektefellevoltekt, men om date-rape.

 

Jeg spurte deg et direkte spørsmål. Prøver wikipedia å ufaliggjøre date rape? De bruker den termologien selv. Uansett, hvorfor det er vi som ønsker å ufaligjøre handlingen. Innvandrerene er klart overrepresentert på date-rape også.

 

Og igjen svarer du ikke på argumentene mine for hvorfor du prøver å negelisjere overfallsvoldtekt. Hvorfor det?

Lenke til kommentar

Vel, det viktigste er nå uansett integreringen. Synd ingen her har noen gode ideer.

Jeg har mange gode ideer, f.eks. å stramme inne kriminalitetspolitikken og få flere politi i gatene. I tilegg burde vi stramme inn velferdsgodene. Mange innvandre har ikke norsk arbeidsmoral, hvor man jobber selv om man ikke tjener på det selv.

 

Samtidig bør vi hjelpe innvandre å få seg jobb og å kunne bosette seg i andre områder. F.eks. kunne vi gi rabatt til innvandre som bosetter seg utenfor Oslo. De kan få lavere leie f.eks. Vi bør helst ikke kvotere inn innvandre inn i jobber, fordi det gir oss følelsen om at innvandre er for svake til å kunne få seg jobb på like betingelser. Anonyme jobbsøknader vil hjelpe noe og bussing kan hjelpe. Til slutt vil jeg bytte asylinnvandingen med produktiv innvandring som beriker oss sosialt og økonomisk. Det er for å reparere inntrykket nordmenn har til innvandre.

 

Saken er at ingen innvandringspolitikk vil hjelpe om vi forsetter dagens innvandringspolitikk. Vi kan få 2000 innvandre ut av østkanten, men det hjelper lite når det kommer inn 10000 til. Det blir som å tvinge noen til å vaske gulvet, mens kranen er på. Skru av kranen først, og så kan vi innføre gode integreringstiltak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Media er upresise når de lagde 5-års statistikk.

Nå er det vel ikke Media som har laget statistikken for de siste 5 årene i Oslo, men heller Politiet.

 

Vel, det viktigste er nå uansett integreringen. Synd ingen her har noen gode ideer.

Den enkleste og beste løsningen er å se på hva land som Danmark har gjort for å bedre integreringen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg lurer egentlig på hva nasjonalistene egentlig er redde for - å miste kultur og det (forholdsvis) sekulære Norge, eller å bli mørkere i huden?
Vi er redde for å få vår arv hvisket ut - både genetisk og kulturelt. Vi er også bekymret for våre etterkommeres fremtid i et land som bare blir mer og mer voldelig, fremgangsløst og generelt dystopisk. Innvandring og kulturell tilbakegang er en stor årsak til dette.

Hvis du er redd for at genene dine skal forsvinne, er det ingenting noen andre kan gjøre med det. Du kan ikke skylde på innvandrere for din egen infertilitet.

 

Vel, jeg tror intoleranse og homogenitet er hovedårsaken til at Norge er mer og mer voldelig. Så kan man selvfølgelig dæsje på med argumenter om et usunt kvinnesyn i spesielt muslimske land, noe jeg er helt enig i, som fører til en økt voldtektsrate.

 

Jeg skylder, som vanlig, på globalt næringslivs krigføring og grådighet. Ja, og som nevnt, intoleranse og homogenitet. Økt "jeg gir meg faen i andres kultur og opphav"-holdning og en drastisk nedgang i makt- og pengefokus hadde gjort verden virkelig godt. Da hadde man kanskje også sluppet å ha mennesker med et helt ulikt etnisk opphav boende her til lands, for de flytter nok tilbake til røttene sine om vesten slutter å holde helvete med alle andre enn seg selv.

Hvordan kan det være homogenitet som er hovedårsaken når samfunnet blir mindre homogent, og minoritetsgrupper er overrepresentert innenfor vold og voldtekt?

Lenke til kommentar
Skal vi se... Du sammenligner altså det å lage en humoristisk video med folkemord. Du tar altså slikt ekstremt seriøst. Like seriøst som muslimer tar karikaturer av Muhammed kanskje?

Yes... du er nok nærmere sannheten enn du aner... Det har ikke så mye med hva som gjøres, men at man har et ekstremistisk syn på noe.

 

Det kan være at det er bra eller dårlig, men når man har tippet over i ekstremismens leir så skal det svært lite til for å bli kraftig provosert.

 

At den er litt drøy kan vi sikkert være enige om, men jeg tror faktisk den filmen der er mer ironi og et forsøk på å vise hvor sykt latterlig hele det multikulturelle eksperimentet faktisk er.

 

De damene i den filmen vel heller ikke direkte førsteklasses catch for å si det pent.

 

Så ja.. det blir på samme måte som med Muhammed karikaturene om man har en i overkant for ekstremistisk tilnærming til problemstillingen som de beskriver.

 

Ekstremisme er sjeldent en god ting, men oftest et resultat av en ekstrem påvirkning fra andre siden.

 

Ekstremt press, skaper ekstremt trykk.

 

Enkelt og greit.

Så muslimske ekstremister er ikke ansvarlige for egne handlinger? De ble presset til det?

Lenke til kommentar

Du har gjentatte ganger sagt at nordmenn vil bli utryddet, korrekt? Ettersom du trekker fram den lave fertilitetsraten til europeiske kvinner generelt, antar jeg at det er pga dette vi vil bli utryddet, korrekt? Hvis dette stemmer, er ikke ropene om folkemord ganske grunnløse? Det må i tilfelle heller bli "folkeselvmord", ettersom det er oss hvite som ikke får nok barn.

 

Om vi uansett vil bukke under fordi "våre kvinner" ikke føder nok, hvorfor er det et problem om vi skulle være en minoritet i vårt eget land en periode? Er det bedre med et ubebygget land enn at det er mennesker med brun hud her?

 

Jeg sier at den hvite rase er på vei til å bli utryddet.

Når det skjer er det ingen som vet.

 

Det er kombinasjonen av begge deler: Lav fødselsrate og massiv immigrasjon.

Vi vil bli en minoritet, 4 ever - i vårt eget land!

 

Jeg prøver virkelig men... :wallbash:

 

Jeg skjønner ikke hvorfor du er så opphengt i majoriteter og minoriteter. Hvis vi er på vei til å bli utryddet pga for lite hyppig reproduksjon vil vi bli utryddet uavhengig av innvandring. Selv om vi stenger grensene vil vi fortsatt bli utryddet, innvandring er irrelevant.

 

Altså, slik jeg ser det, om det er bevaring av den hvite rase du er interessert i, så er det ikke innvandringen du bør fokusere på, men norske kvinner.

 

Om problemet ikke er at vi en gang vil dø ut, men at du ikke vil ha mennesker med annerledes hudfarge i Norge, så er selvsagt innvandringen et stort problem.

 

Gitt at begge problemene er relevant for deg, hvilket er viktigst? 1) At den hvite rasen vil forsvinne, eller 2) at den hvite rase vil bli en minoritet i Europa/Norden/Norge/Olso?

Det ser ut som du målbandt ham.

Cubus stakk visst av fra denne diskusjonen.

 

Som han allerede har forklart, bryr han seg ikke noe om hudfarge. Han bryr seg ikke om hvite forsvinner i fremtiden, om de tar over fullstendig, eller hva som skjer. Det han bryr seg om er at mennesker blir forskjellsbehandlet basert på hudfarge den dag i dag.

 

Det er da ikke så fryktelig vanskelig å skjønne, er det vel?

Men han bryr seg om at svarte, brune, gule whatever skal få komme til Norge og bo her, dette er noe han ønsker.

Det er viktig for han at DE har muligheten til å velge hvor de vil bo...

Hva folk her i Norge mener er tydeligvis sekundært, han bryr seg heller ikke om at den hvite rase

forsvinner. Ser du ikke at det er HYKLERSK? Han ønsker FLERE svarte, hva som skjer med hvite driter

han i! Hva forteller det?

Han er PRO alt annet enn den hvite rase!

Det er jo innvandreres interesser han forsvarer!

ANTI-WHITE!

Nei, det er ikke noe hyklersk i det. Han ser ikke på hudfargen, men på menneskenes situasjon. Det er du som ser på hudfargen.

 

Bombe at du ikke klarte å svare på den. Tatt med buksene nede igjen, gitt.

Å sammenlikne en grøftefyll med innvandringspolitikk er vel omtrent noe av det

mest idiotiske som er skrevet i denne tråden. Med unntak av en viss annen person da...

Når du fremhever nettopp den posten forteller det mer om deg... :!:

Sammenligningen går ut på hvordan tilfeldige resultater ikke er relevante for det ønskede resultatet. Det vil si, hvis man gjør noe for å oppnå et visst resultat, så er det dette resultatet som er ønskelig. Andre resultater er bare tilfeldige følger av det ønskelige resultatet. Man kan ikke si at tilfeldige resultater er ønskelige.

 

Altså:

 

Hvis immigrasjon og multikulturalisme er målet, er færre hvite mennesker bare en tilfeldig tilleggskonsekvens. Hvis moro på fylla er målet, er hodepine dagen etter bare en tilfeldig tilleggskonsekvens.

 

Du kan ikke si at færre hvite og hodepine er målet med henholdsvis multikulturalisme og drikking. De er bare tilfeldige tilleggskonsekvenser.

 

Dette er ikke så fryktelig vanskelig å forstå, og jeg tror nok du egentlig forstår det også. Det er bare det at du ikke tør å innrømme at du dreit på draget.

Du sammenlikner grøftefyll og innvandringspolitikk samtidig som du forventer å bli tatt seriøst? :!:

Nei, Cubus, jeg sammenligner forskjellen på mål og resultater.

 

Grøftefyll er bare for å illustrere hvordan det samme er tilfelle i andre situasjoner.

 

Jeg forventer at rasjonelle, oppegående mennesker klarer å skjønne hvordan det kan være nyttig å vise til andre situasjoner som illustrerer hvordan ting henger sammen. Nå har jeg gitt deg det såpass med teskje at jeg lurer på om du trolle eller om du faktisk ikke klarer å lese det jeg skriver.

 

Videre har du fortsatt ikke klart å svare på det faktum at du ikke kan skylde på andre hvis hvite par ikke produserer nok barn. Det blir ikke flere hvite her av at man kaster ut alle med en annen hudfarge.

Lenke til kommentar
Fordi man ikke ønsker at folk skal være annerledes.

 

Når folk blir tvunget til å forme atferd etter et kunstig skapt system, vil man også undertrykke egoet sitt. Det får konsekvenser.

Du sier i praksis her at multikulturelle samfunn er en uting fordi alle tvinges til å forme sin atferd på andre kulturers premisser.

Lenke til kommentar

Multikulturelle samfunn er ikke en uting så lenge man ikke har normer og regler som utvikler homogenitet. Det har man derimot i dag, og da er multikulturelle samfunn ofte en uting.

 

Uansett: Med færre kriger og en jevnere verdi- og ressursfordeling på globalt nivå hadde man ikke hatt så mye innvandring. Mange mennesker som kommer til Norge er flyktninger, mange innvandrere som kommer til Norge flykter fra arbeidsløshet og ødelagt infrastruktur.

 

Jeg ønsker ikke økt innvandring til Norge, og det er fordi de ikke hører hjemme her. De fortjener å være trygt plassert i sin egen nasjon, uten å være redde for NATO-bomber eller maktsyke politikere. For å minke en innvandring til vesten tror jeg vi behøver et paradigmeskifte. Og det skjer ikke på 1-2-3, for å si det sånn.

Endret av Magnusjs
Lenke til kommentar

Multikulturelle samfunn er ikke en uting så lenge man ikke har normer og regler som utvikler homogenitet. Det har man derimot i dag, og da er multikulturelle samfunn ofte en uting.

 

Uansett: Med færre kriger og en jevnere verdi- og ressursfordeling på globalt nivå hadde man ikke hatt så mye innvandring. Mange mennesker som kommer til Norge er flyktninger, mange innvandrere som kommer til Norge flykter fra arbeidsløshet og ødelagt infrastruktur.

 

Jeg ønsker ikke økt innvandring til Norge, og det er fordi de ikke hører hjemme her. De fortjener å være trygt plassert i sin egen nasjon, uten å være redde for NATO-bomber eller maktsyke politikere. For å minke en innvandring til vesten tror jeg vi behøver et paradigmeskifte. Og det skjer ikke på 1-2-3, for å si det sånn.

Danmark har vist oss er det fullt mulig å begrense innvandringen uten å forandre verden.

 

For oss vil det bli veldig enkelt. Sverige ønsker alle innvandrerene, de sier at Sverige ikke ville klart seg uten innvandring og de har bidrat til Sverige både økonomisk, sosialt og kulturelt. Jeg foreslår at vi sender alle asylsøkere til Sverige.

Lenke til kommentar

Vel, det viktigste er nå uansett integreringen. Synd ingen her har noen gode ideer.

 

Jeg hører dere kaninene hele tiden mumle om "integrering".

Jeg har et bedre forslag: landsforvis alle fremmedetniske som ikke oppfører seg/har dårlig rulleblad.

Steng grensene for mer innvandring fra utenfor nært beslektede europeiske nasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Se her for en islamosentrisk motpart: http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_Golden_Age

Det er litt merkelig å kalle dette en islamsk gylden tid, da de vitenskapelige fremskrittene kom fordi man holdt religionen utenfor forskningen.

 

Så hvis det skal ha noe navn burde det kanskje hete "Anti-Islamic Golden Age". Da de religiøse lederne begynte å blande seg og prøvde å presse inn religion, kollapset hele greia.

 

Altså: Fravær av islam i forskningen førte til enorme fremskritt. Så snart islam ble tatt inn i varmen, gikk det rett i dass.

 

Her er en oversikt over (noen) land med statistikk på antall voldtekter (anmeldte) ift. innbyggertall:

http://en.wikipedia.org/wiki/Rape_statistics

 

Utvalgte tall:

 

Sverige: 53.2 per 100k innbyggere i året. (Merk: Litt annen definisjon? Står noe om det i artikkelen.)

Norge:19.8

Lesotho: 91.6

Det er svært få muslimske land i statistikken. Er ikke sikker på hvorfor... Muligens fordi det ikke taes alvorlig i rettsvesenet, muligens fordi statistikerne har konsentrert seg om noe annet.

Fryktelig mange i Sverige da? Kan det ha noe med at de er enda mer innvandringsglade enn f.eks. Norge?

Endret av Pjassop
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har et bedre forslag: landsforvis alle fremmedetniske som ikke oppfører seg/har dårlig rulleblad.

Steng grensene for mer innvandring fra utenfor nært beslektede europeiske nasjoner.

Landsforvisning er noe vi allerede har i noen tilfeller. Å la det dekke flere tilfeller er ikke jeg fryktelig negativ imot.

Å stenge grensene er ikke realistisk, men å minske mengden er.

Lenke til kommentar
Multikulturelle samfunn er ikke en uting så lenge man ikke har normer og regler som utvikler homogenitet. Det har man derimot i dag, og da er multikulturelle samfunn ofte en uting.

 

Uansett: Med færre kriger og en jevnere verdi- og ressursfordeling på globalt nivå hadde man ikke hatt så mye innvandring. Mange mennesker som kommer til Norge er flyktninger, mange innvandrere som kommer til Norge flykter fra arbeidsløshet og ødelagt infrastruktur.

 

Jeg ønsker ikke økt innvandring til Norge, og det er fordi de ikke hører hjemme her. De fortjener å være trygt plassert i sin egen nasjon, uten å være redde for NATO-bomber eller maktsyke politikere. For å minke en innvandring til vesten tror jeg vi behøver et paradigmeskifte. Og det skjer ikke på 1-2-3, for å si det sånn.

Alle samfunn har normer og regler som utvikler homogenitet, ergo er du motstander av multikulturelle samfunn.

Lenke til kommentar
Hvorfor gjøre dette så innviklet? Voldtekt (og andre forbrytelser for den saks skyld) begås av individer

 

Det er ikke kultur bakgrunn som er avgjørende for en bankraner i Teheran eller Oslo, for å si det sånn

Avgjørende? Kanskje ikke. Viktig faktor? Definitivt. Hvis man kommer fra en kultur der kvinner er undermennesker og bare objekter som mannen eier og bestemmer over, sier det seg selv at de vil få problemer med kvinnene i vår kultur.

 

Jeg vil påstå at kulturen i Oslo har forandret seg ganske mye siden 70-tallet, men du skal selvsagt få lov til å være uenig.

Det som har endret seg er vel at det ikke lenger er nordlendinger og trøndere som blir ansett for å være uønskede elementer. Nå har innvandrerne tatt over jobben som hatobjekter som får skylden for alt, en jobb som altså tidligere tilhørte innflyttere nordfra i landet :!:

Lenke til kommentar

Jeg har et bedre forslag: landsforvis alle fremmedetniske som ikke oppfører seg/har dårlig rulleblad.

Steng grensene for mer innvandring fra utenfor nært beslektede europeiske nasjoner.

Landsforvisning er noe vi allerede har i noen tilfeller. Å la det dekke flere tilfeller er ikke jeg fryktelig negativ imot.

Å stenge grensene er ikke realistisk, men å minske mengden er.

 

Sa jeg at vi skulle stenge grensene 100%? Jeg sa vi skulle stenge grensene for ikke-vestlig innvandring.

Hvorfor er dette urealistisk? Ikke-europeisk innvandring er ingenting det norske folk ikke kan klare seg uten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...