Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hvor mange annmeldte voldtekter sitter vi igjen med etter at "du" har kureret asyslsøkere og denslags? Har du tall på det?

 

Husker jeg rett hvis det er rundt 3000 i året?

Tror det er rundt 1 000 faktisk, men har ikke noen tall for hånden.

 

Men, hvis vi hadde løst problemet med overfallsvoldtekter, supert! Da betyr det at folk kan gå hjem uten å frykte for livet. Da kan vi fortsette å fokusere på de andre voldtektstypene.

Lenke til kommentar

Overfallsvolftektene er vanligvis langt mer voldelige og brutale i natur og mye mer traumatiserende for ofrene enn de fleste andre voldtektstyper er, som for eksempel voldtekt mellom samboere, ektepar, kjærester, venner eller bekjente som stort sett foregår inne i hjemmet, på nachspiel, eller under andre "lukkede" omstendigheter

Det antar jeg bare er synsing. Mange vil tro det er motsatt, nemlig at det er VERRE å bli voldtatt av noen du kjenner og har tillit til. (bl.a. er brutt tilitsforhold vanligvis straffeskjerpene i domstolen)

Lenke til kommentar
Evt. la opp til et fungerende integreringssystem som ikke plasserte samtlige innvandrere i samme boligblokk hvor de fostret sin egen kultur.
Ja, selvfølgelig er alt 'integreringssystemets' feil...

 

Innvandrerene søker SELV etter å bo blant sine egne, på samme måte som nordmenn velger selv å flytte fra disse nabolagene. Det er det mest naturlige i verden, og inget nivå av kultur-Marxistisk indoktrinering, velferdsordninger og sosial ingeniørkunst kan forandre dette dyptliggende instinktet i menneskets. Hvor langt til helvete må det gå med Norge, Europa og resten av den Vestlige verden før dere er i stand til å forstå det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har da aldri sagt at festvoldtekter ikke er så ille? Jeg ser bare ikke vitsen med å importere potensielle voldtektsmenn uten et fungerende integreringssystem for å få dem inn i den norske kulturen.

 

Ja, selvfølgelig er alt 'integreringssystemets' feil...

 

Innvandrerene søker SELV etter å bo blant sine egne, på samme måte som nordmenn velger selv å flytte fra disse nabolagene. Det er det mest naturlige i verden, og inget nivå av kultur-Marxistisk indoktrinering, velferdsordninger og sosial ingeniørkunst kan forandre dette dyptliggende instinktet i menneskets. Hvor langt til helvete må det gå med Norge, Europa og resten av den Vestlige verden før dere er i stand til å forstå det?

Selvfølgelig er det noe galt med integreringssystemet. Om man ikke vil bli del av den norske kultur, blir man kastet ut. Om innvandrerbarn ikke vokser opp blant norske barn, blir de ikke norske, og ikke lærer de norsk kultur.

 

Det finnes mange innvandrere som har lyst til å gjøre en innsats, selv blant ikke-vestlige. Det er dessverre noen land som er overrepresenterte på de negative statistikkene, og man bør derfor se på en løsning på problemet. Enten total-sperre, eller noe annet.

Lenke til kommentar
Evt. la opp til et fungerende integreringssystem som ikke plasserte samtlige innvandrere i samme boligblokk hvor de fostret sin egen kultur.
Ja, selvfølgelig er alt 'integreringssystemets' feil...

 

Innvandrerene søker SELV etter å bo blant sine egne, på samme måte som nordmenn velger selv å flytte fra disse nabolagene. Det er det mest naturlige i verden, og inget nivå av kultur-Marxistisk indoktrinering, velferdsordninger og sosial ingeniørkunst kan forandre dette dyptliggende instinktet i menneskets. Hvor langt til helvete må det gå med Norge, Europa og resten av den Vestlige verden før dere er i stand til å forstå det?

 

etter alle sannsynlighet "Way beoynd point of return"

 

Selv ikke en krig vil få dem til å ta innover seg at eksperimentet slo feil.. Alle er jo like i deres øyne.. :dontgetit:

 

Det finnes ikke raser.. så problemet eksisterer ikke

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Overfallsvolftektene er vanligvis langt mer voldelige og brutale i natur og mye mer traumatiserende for ofrene enn de fleste andre voldtektstyper er, som for eksempel voldtekt mellom samboere, ektepar, kjærester, venner eller bekjente som stort sett foregår inne i hjemmet, på nachspiel, eller under andre "lukkede" omstendigheter

Det antar jeg bare er synsing. Mange vil tro det er motsatt, nemlig at det er VERRE å bli voldtatt av noen du kjenner og har tillit til. (bl.a. er brutt tilitsforhold vanligvis straffeskjerpene i domstolen)

Et overfallsvoldtekt er langt verre, ikke bare på grunn av dens natur, men også fordi det får offeret til å føle seg skitten. Det er uten tvil slike voldtekter som skaper mest mentale problemer.

 

Blir du voldtatt av noen du kjenner, så føler du deg utnyttet og sint fordi du ikke kan stole på dine venner. Det skjer ofte under ruspåvirket tilstand. Dette er følelser du kan oppleve på andre måter i et forhold, så det kan ikke sammenlignes med overfallsvoldteker. Ikke nedgrader overfallsvoldteker, fordi det vil passe bedre med innvandringspolitikken deres.

 

Hvor ofte hører dere "Jeg ble voldtatt av min venn, under en fest og det har gitt meg masse mentale problemer"

Eller "Jeg ble voldtatt av en ukjent person, eller en gruppe med mennesker, og etter det så har jeg aldri klart å stole på menn igjen".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke nedgrader overfallsvoldteker, fordi det vil passe bedre med innvandringspolitikken deres.

Ikke nedgrader den psykiske virknimgen av andre typer voldtekt bare for at det skal passe med innvandringsmotstandernes syn...

 

Og jeg holder på at voldtekt begått av en i nær relasjon kan oppleves værre. Derfor snakker rettsvesenet i vold og overgrepssaker om "brudd på tillitsforhold" som straffeskjerpene. Tar de det ut av løse luften mener du?

Lenke til kommentar

Ikke nedgrader overfallsvoldteker, fordi det vil passe bedre med innvandringspolitikken deres.

Ikke nedgrader den psykiske virknimgen av andre typer voldtekt bare for at det skal passe med innvandringsmotstandernes syn...

Jeg er ikke den som nedgraderer. Date rape er et seriøst problem, men det kan ikke sammenlignes med overfallsvoldtekter. Overfallsvoldtekter er etter min mening hakket under drap. Det er få som mener date rape er hakket under drap, selv om det er et seriøst problem.

 

Dermed er det du som neglisjerer betydningen av overfallsvoldtekter. Jeg synes det er ille at du nedgraderer overfallsvoldtekter for politisk vinning.

 

Og jeg holder på at voldtekt begått av en i nær relasjon kan oppleves værre. Derfor snakker rettsvesenet i vold og overgrepssaker om "brudd på tillitsforhold" som straffeskjerpene. Tar de det ut av løse luften mener du?

Absolutt ikke. Brudd på tilittsforhold gjør det verre, men overfallsvoldtekt er enda verre igjen. Det går i denne rekkefølgen, date rape - ukjent, date rape - kjent, Overfallsvoldtekt -ukjent, overfallsvoldtekt -kjent.

 

Men brudd på tilittsforhold er noe som skjer i ikke-straffbare forhold også. Hvis du er utro så bryter du et tilittsforhold. Det er ikke det som gjør voldtekt så ille.

Lenke til kommentar

Dermed er det du som neglisjerer betydningen av overfallsvoldtekter.

Nei, jeg anser ikke dette som en konkurranse om hva som er værst, selv om noen muligens føler seg truffet

Nei, dette er ingen konkuranse. Det burde ha vært en selvfølge. Tenk om jeg har sagt at utroskap og voldtekt er like ille. Dereter når noen sier at jeg degrederer betydningen av voldtekt så svarer jeg "Jeg mener det er ingen konkuranse".

 

Dette handler bare om en ting, du neglesjerer overfallsvoldtekter for politisk vinning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trenger ikke å stenge grensene for å løse problemet. MINDRE innvandring, MER fokus på vellykket integrering. Ta inspirasjon fra andre land som jobber med saken.

Så hvor mange annmeldte voldtekter sitter vi igjen med etter at "du" har kureret asyslsøkere og denslags? Har du tall på det?

 

Husker jeg rett hvis det er rundt 3000 i året?

For det første, antall anmeldre voldteker i Norge er ca 1000 per år. Hadde vi hatt 3000 ville vi vært oppe på svensk nivå.

 

For det andre, muslimske innvandre er 4% av befolkningen. Det er helt urimelig å tro at en så liten andel av befolkningen står for majoriteten av voldtektene i Norge. Men de står allerede for majoriteten av overfallsvoldtektene og majoriteten av voldtektene i Oslo. Hvordan tror du det går med voldtektsratene når antall muslimer i Norge øker fra 4% til 20% Noe som vil trolig skje innen 40-50 år om dagens innvandringspolitikk forsetter. Ikke glem at hvor høyere konsentrasjonen blir i et område, hvor dårligere blir integreringen.

Lenke til kommentar

 

Dette handler bare om en ting, du neglesjerer overfallsvoldtekter for politisk vinning.

Bare fordi jeg nyanserer med vel 1000 andre typer voldtekt som anmeldes, så er jeg ute etter politisk vinning? Vil heller si de som kaller alt det andre for "festvoldtekt" eller "date voldtekt" er de som bør gå i seg sjøl..

Lenke til kommentar

Uten at jeg helt aksepterer matematikken din er jeg jo helt enig i at integreringen må bli bedre. Det sier seg selv.

 

Vi kan ikke tillate at innvandrere med voldelige tendenser får fritt rom i gatene våre, det er helt klart! Problemet oppstår når folk (og her tenker jeg ikke nødvendigvis på noen i denne tråden) overreagerer på følgende måter.

1. Skylder på alle andre innvandrere for noe et veldig lite antall gjør.

2. Bruker enkeltepisoder og trender som dette for å videreføre en politisk agenda.

Lenke til kommentar

 

Dette handler bare om en ting, du neglesjerer overfallsvoldtekter for politisk vinning.

Bare fordi jeg nyanserer med vel 1000 andre typer voldtekt som anmeldes, så er jeg ute etter politisk vinning? Vil heller si de som kaller alt det andre for "festvoldtekt" eller "date voldtekt" er de som bør gå i seg sjøl..

Nå er du ute å kjører, date rape er ikke bare et ord jeg fant på. Det er det offesielle ordet. F.eks. se her http://en.wikipedia.org/wiki/Date_rape

Bør wikipedia gå i seg selv?

 

Du har overhodet ikke svart på argumentene mine. Du kommer bare med argumenter som "det er ingen konkuranse", "Jeg nyanserer med andre type voldtekter" De fleste mener date-rape er et seriøst problem, men de færreste mener det er et hakk under drap. Jeg og mange andre ser på overfallsvoldtekt som et hakk under drap, så det er absolutt du som neglesjerer overfallsvoldtekter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...