Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, en det var svært opplysende når det gjelder ditt innsyn i både statistikk og definisjonen av ordet "enhver". Begge trenger arbeid...

 

"Enhver" oversettes til "every". "Every" oversettes til "alle". Videre håper jeg du kan forklare manglene mine i statistikk.

 

Nei, vet du hva? Jeg gidder ikke. Du deltar ikke i diskusjonen på samme måte som andre, din kunnskap suger, og din holdning er rett og slett elendig.

Noen tips:

 

Sjekk definisjonen av "enhver" i leksikon; ikke trekk inn et annet språk i en definisjon.

Statistikk kan tolkes på mange forskjellige måter, aldri gå ut fra at din er den eneste riktige måten.

 

 

 

Lenke til kommentar

Overfallsvoldtekter utenfor Oslo er svært sjelden.

Svært sjelden, men det skjer altså? Kan du vise til noe statistikk på dette?

 

Han skrev jo følgende:

Er det ikke da merkelig at 100% av dømte overfallsvoldtekter, de siste årene, har vært innvandrere?

 

100% er 100%. Han nevnte ingenting om kun Oslo. Vet ikke om dette var et forsøk på å lure folk, eler hva det nå enn var.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Er det ikke da merkelig at 100% av dømte overfallsvoldtekter, de siste årene, har vært innvandrere?

 

Hmmmmmmmmm

Kilde?

 

Skulle tro dette var noe alle hadde fått meg seg nå..

 

 

http://www.document....jerningsmenn_i/

 

En av mange kilder. Bare å google så finner du politiets utsagn og.

Nå var jo Eva, som tok selvmord etter å ha blitt "beriket", voldtatt i Trondheim av menn/ungdommer av utenlandsk opprinnelse i Trondheim nylig. Mener å ha lest rapporter fra Stavanger om at samtlige overfallsmenn i den bølgen som de hadde for et par år siden var av utenlandsk opprinnelse, da spesielt somaliere. Google litt så finner du endel artikkler om somaliere som har blitt dømt. Men noen nasjonal statistikk om overfallsvoldtekter totalt sett har jeg ikke sett mener jeg å huske.

 

 

Endret av cFc
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Five-Mullah-Facepalm3.jpg

 

Nei, vet du hva? Jeg gidder ikke.

 

Forumspråk for "jeg gir opp".

 

Du deltar ikke i diskusjonen på samme måte som andre

 

Fordi jeg har gode argumenter?

 

din kunnskap suger

 

Har jeg noensinne demonstrert mangel på kunnskap? Jeg er nettopp ferdig med VG1 og har 6 i alle fag bortsett fra kroppsøvning og norsk.

 

og din holdning er rett og slett elendig.

 

Det kalles å ha forskjellig politisk agenda.

 

Sjekk definisjonen av "enhver" i leksikon; ikke trekk inn et annet språk i en definisjon.

Hvordan skal jeg kunne slå opp et ord i et leksikon?

 

Statistikk kan tolkes på mange forskjellige måter, aldri gå ut fra at din er den eneste riktige måten.

 

Jeg "tolket" ikke statistikk. Jeg gjorde et matematisk resonnement med kun ett riktig svar.

Endret av Magnus_L
  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.document.no/2010/01/ikke-vestlige_gjerningsmenn_i/

 

En av mange kilder. Bare å google så finner du politiets utsagn og.

 

Skulle da tro at du så at det han skrev var misledende.

 

"Er det ikke da merkelig at 100% av dømte overfallsvoldtekter, de siste årene, har vært innvandrere?"

 

I denne sammenhengen skulle man tro at det gjaldt for hele landet. Nei, det gjelder kun i Oslo. Hvorfor nevnte han ikke dette?

Lenke til kommentar

Hvorfor det voldsomme fokuset av voldtekt på gata, mens det ikke diskuteres kulturel årsakssammenheng til de andre voldtektene som begås?

 

Er det noe "bedre" med voldtekt i andre sammenhenger?

 

Fant i full fart;

 

"Frp-politiker dømt for voldtekt"

http://www.varden.no/nyheter/frp-politiker-domt-for-voldtekt-1.267880

 

"HA-leder dømt for voldtekt"

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4137298.ece

 

"Psykolog dømt for voldtekt av student i Bergen"

http://www.folkebladet.no/norge-verden__/article66948.ece

 

Fremstår traumatisk nok for offrene som utsettes for det og for å si det mildt

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar
1. Hvilken sammenheng?
"Bortsett fra et fåtall unntak i Midt-Østen, Nord- og Øst-Asia, har resten av verdens sivilisasjoner vært fullstendig sjanseløse mot Europeerne de siste par tusen årene."

 

2. Nei, det sto ikke bedre til med oss. Det sto grusomt til med oss pga kristendommens anti-vitenskapelige holdninger.
Jeg veit i alle fall hvilke tilstander jeg helst ville foretrukket å levd under; de av det katolske, middelalderske Europa, eller under de av datidens Afrika, Sør- og Nordamerika, Oseania og mesteparten av Asia. Svaret burde være innlysende.

 

Hadde det ikke vært for at vi endelig kastet vekk den katolske kirkes holdninger mellom 1400 og 1800 hadde vi antageligvis vært på bånn på verdensrankingen fremdeles.
Hva? Under de sub-Sahariske landene, Afghanistan, Haiti, Nepal, Burma og Papua Ny-Guinea? Uhyre tvilsomt.

 

3. Selvforakt? Hva vet du om meg?
Nok til å forstå at du innehar et dypt anti-bias overfor ditt eget folkeslag og dets historie.

 

Jeg referer til vitenskap, noe vi i Europa importerte frem til 1800-tallet.
Heller frem til rundt 15-1600-tallet (under den katolske herskelsen, vel å merke).
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt statistikk for resten av landet også, men det er vanskelig å oppdrive.

Når statistikk på noe sånt er vanskelig å oppdrive, burde man også være forsiktig med slike uttalelser også: "Overfallsvoldtekter utenfor Oslo er svært sjelden".

 

Men uansett, de tallene for Oslo gjelder enkeltindivid og det er vanskelig trekke slutninger om grupper.

 

På tre år var det 21 overfallsvoldtekter utført av innvandrere med ikke-vestlig bakgrunn i Oslo.

 

"Det var bosatt 170 000 innvandrere og norskfødte med innvandrerforeldre i Oslo ved inngangen til 2011. Det er 28,4 prosent av folketallet i hovedstaden. Mens 21 600 hadde bakgrunn fra Pakistan, hadde 12 200 bakgrunn fra Somalia og nesten like mange fra Sverige. 10 400 hadde bakgrunn fra Polen."

 

Så hvis jeg sier at det bor 50 000 (er vel helt sikkert mer) ikke-vestlige i Oslo, så ser du selv at de tallene er vanskelige å bruke de tallene for å dømme en hel gruppe.

Lenke til kommentar

Til gjengjeld vil det da være 550 000 vestlige som ikke har begått noen overfallsvoldekter.

 

Joda, jeg skjønner hvor du vil med tankegangen din, og jeg er til dels enig. Det er enkeltindivider som utfører handlingene, men vi må se på hvorfor gruppen individene er medlem av har større mengde overfallsvoldtektsmenn enn andre grupperinger.

 

Hvorfor så sterkt fokus? Fordi det er ikke vits å importere voldtekter, sånn satt på spissen.

Da må man stenge grensen helt. Er det realistisk?

 

Og vi trenger ikke importere tyver heller, så ingen fler inn fra EØS området heller

Trenger ikke å stenge grensene for å løse problemet. MINDRE innvandring, MER fokus på vellykket integrering. Ta inspirasjon fra andre land som jobber med saken.

Lenke til kommentar

Hvorfor det voldsomme fokuset av voldtekt på gata, mens det ikke diskuteres kulturel årsakssammenheng til de andre voldtektene som begås?

 

Er det noe "bedre" med voldtekt i andre sammenhenger?

[...]

Fremstår traumatisk nok for offrene som utsettes for det og for å si det mildt

Ja. Dog er det en betydelig forskjell mellom å kutte av seg en finger og å kappe av seg hele handa. Overfallsvolftektene er vanligvis langt mer voldelige og brutale i natur og mye mer traumatiserende for ofrene enn de fleste andre voldtektstyper er, som for eksempel voldtekt mellom samboere, ektepar, kjærester, venner eller bekjente som stort sett foregår inne i hjemmet, på nachspiel, eller under andre "lukkede" omstendigheter og derfor er mer eller mindre umulig å forhindre gjennom politiske bestemmelser (med mindre man benytter ekstremt privatlivskrenkende midler). Overfallsvoldtekter, derimot, er begått tilsynelatende utelekkende av fremmedinnvandrere og omtrent hvert eneste tilfelle av det ville vært unnverget om man hadde stanset fremmedinnvandringen. Derfor. Endret av 793
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Trenger ikke å stenge grensene for å løse problemet. MINDRE innvandring, MER fokus på vellykket integrering. Ta inspirasjon fra andre land som jobber med saken.

Så hvor mange annmeldte voldtekter sitter vi igjen med etter at "du" har kureret asyslsøkere og denslags? Har du tall på det?

 

Husker jeg rett hvis det er rundt 3000 i året?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...