Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er flere nordmenn i Norge enn det er innvandrere. Det er med andre ord statistisk mer sannsynlig at enhver overfallsvoldtekt begåes av en nordmann.

Er det ikke da merkelig at 100% av dømte overfallsvoldtekter i Oslo, de siste årene, har vært innvandrere?

 

Hmmmmmmmmm

Endret av Cheshire Cat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er flere nordmenn i Norge enn det er innvandrere. Det er med andre ord statistisk mer sannsynlig at enhver overfallsvoldtekt begåes av en nordmann.

Nei, nordmenn voldtar fulle jenter på fest, mens asylsøkere blir ikke invitert på fest, og voldtar derfor på gata

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar

Problemet er at i de siste fem år har vi statistikk som tilsier at det ikke er en eneste etnisk nordmann som har blitt dømt for overfallsvoldtekt. I gjengjeld har overraskende mange innvandrere og ikke-etniske nordmenn blitt det, til tross for at de er en et kraftig mindretall.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=6d9rW2lMz6w

"Kulturer" som dette er nok en vesentlig årsak til at ikke-vestlige innvandrere er kraftig overrepresentert på voldtektsstatisikkene. Det er ingen offisiell kultur som blir oppmuntret av stater gjennom milde straffer osv., men en u-kultur som eksisterer i en del innvandrermiljøer (og muligens i noen norske). Så ja, (u-)kulturer er en medvirkende faktor til at individer begår voldtekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er flere nordmenn i Norge enn det er innvandrere. Det er med andre ord statistisk mer sannsynlig at enhver overfallsvoldtekt begåes av en nordmann.

Er det ikke da merkelig at 100% av dømte overfallsvoldtekter, de siste årene, har vært innvandrere?

 

Hmmmmmmmmm

 

Ikke når du kjenner noen politifolk. De går hardere etter innvandrere.

Lenke til kommentar

Det er flere nordmenn i Norge enn det er innvandrere. Det er med andre ord statistisk mer sannsynlig at enhver overfallsvoldtekt begåes av en nordmann.

 

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/krim/ny-overfallsvoldtekt-i-stavanger-2893837.html

 

Der har man motbevist den påstanden.

 

Man kan du svare på spørsmålet mitt? Har du noen grunn til å tro at det finnes en større andel udømte overfallsvoldtekter blant etniske nordmenn enn det finnes blant ikke-etniske nordmenn?

Lenke til kommentar

Det er flere nordmenn i Norge enn det er innvandrere. Det er med andre ord statistisk mer sannsynlig at enhver overfallsvoldtekt begåes av en nordmann.

Er det ikke da merkelig at 100% av dømte overfallsvoldtekter, de siste årene, har vært innvandrere?

 

Hmmmmmmmmm

 

Ikke når du kjenner noen politifolk. De går hardere etter innvandrere.

 

Sier du det etter å ha sett mange 1950-talls filmer, eller har du noe bevis?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er flere nordmenn i Norge enn det er innvandrere. Det er med andre ord statistisk mer sannsynlig at enhver overfallsvoldtekt begåes av en nordmann.

 

http://www.tv2.no/ny...er-2893837.html

 

Der har man motbevist den påstanden.

 

Nei, der har du linket til en artikkel som ikke beviser noe som helst.

 

Den viser et eksempel på at en utenlandsk mann har begått en overfallsvoldtekt. Du sa at det er "statistisk mer sannsynlig at enhver overfallsvoldtekt begåes av en nordmann". Dersom man har ett eksempel på en innvandrer som begår en overfallsvoldtekt, kan ikke utsagnet ditt lenger stemme. Da har man allerede bevist at det er 0 % sannsynlighet for at "enhver overfallsvoldtekt begåes av en nordmann". Sannsynligheten er større enn 0 % for at alle overfallsvoldtekter begås av en ikke-nordmann. Jeg håper jeg var pedagogisk nok.

Lenke til kommentar

Ikke når du kjenner noen politifolk. De går hardere etter innvandrere.

Hmmm, all statistikk viser at dette er et fenomen som inntreffer innvandrere oftere enn nordmenn. Alle personlige erfaringer gjør det. Ytringer til opptil flere innvandrere viser til det samme.

 

Jeg er ganske så sikker på at vi kan konkludere med at dette er et fenomen som inntreffer innvandrere oftere enn nordmenn. Dermed vil det ikke være fremmedfrykt, rasisme eller en irrasjonell frykt: men en begrunnet skepsis mot innvandrere på et generelt nivå - før man vet individets meninger.

 

 

 

Jeg stemmer for en dyptgående psykisk analyse av alle som skal inn i landet - med ørten kontrollspørsmål og diverse tester. De som har en høyere sannsynlighet for å begi seg på gal side av loven kan velge: dra tilbake, eller få en bok om hvordan man fisker, og en liten øy langt vekke fra folk.

Lenke til kommentar

Det er flere nordmenn i Norge enn det er innvandrere. Det er med andre ord statistisk mer sannsynlig at enhver overfallsvoldtekt begåes av en nordmann.

Er det ikke da merkelig at 100% av dømte overfallsvoldtekter, de siste årene, har vært innvandrere?

 

Hmmmmmmmmm

 

Ikke når du kjenner noen politifolk. De går hardere etter innvandrere.

 

Sier du det etter å ha sett mange 1950-talls filmer, eller har du noe bevis?

 

Vel, det _jeg_ har som ikke dere har, er jo bare en samtale med en politikvinne jeg kjenner fra barndommen. Utenom det er det en del informasjon om etnisk diskriminering fra politiet i denne rapporten: http://www.ssb.no/emner/00/02/rapp_200805/rapp_200805.pdf

men den er fra innvandrernes side, ikke fra politiets side. Jeg tror ikke politiet slipper slike rapporter offentlige, men kanskje noen kjenner til noen som ser på problemet fra den andre siden?

 

Det er flere nordmenn i Norge enn det er innvandrere. Det er med andre ord statistisk mer sannsynlig at enhver overfallsvoldtekt begåes av en nordmann.

 

http://www.tv2.no/ny...er-2893837.html

 

Der har man motbevist den påstanden.

 

Nei, der har du linket til en artikkel som ikke beviser noe som helst.

 

Den viser et eksempel på at en utenlandsk mann har begått en overfallsvoldtekt. Du sa at det er "statistisk mer sannsynlig at enhver overfallsvoldtekt begåes av en nordmann". Dersom man har ett eksempel på en innvandrer som begår en overfallsvoldtekt, kan ikke utsagnet ditt lenger stemme. Da har man allerede bevist at det er 0 % sannsynlighet for at "enhver overfallsvoldtekt begåes av en nordmann". Sannsynligheten er større enn 0 % for at alle overfallsvoldtekter begås av en ikke-nordmann. Jeg håper jeg var pedagogisk nok.

 

Nei, en det var svært opplysende når det gjelder ditt innsyn i både statistikk og definisjonen av ordet "enhver". Begge trenger arbeid...

Lenke til kommentar
Vel, det _jeg_ har som ikke dere har, er jo bare en samtale med en politikvinne jeg kjenner fra barndommen. Utenom det er det en del informasjon om etnisk diskriminering fra politiet i denne rapporten: http://www.ssb.no/emner/00/02/rapp_200805/rapp_200805.pdf

 

Seriøst... Det at politiet oftere sjekker dem og tar dem er fordi: A: flere av dem er kriminelle og B: de sjekke oftere på grunn av A.

 

Det er jo logisk...

 

Om svært mange med rød bil smuglet dop, ville jo politiet selvsagt være mer på vakt ovenfor de med rød bil..

 

Det er ikke verre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er flere nordmenn i Norge enn det er innvandrere. Det er med andre ord statistisk mer sannsynlig at enhver overfallsvoldtekt begåes av en nordmann.

Er det ikke da merkelig at 100% av dømte overfallsvoldtekter, de siste årene, har vært innvandrere?

 

Hmmmmmmmmm

 

Ikke når du kjenner noen politifolk. De går hardere etter innvandrere.

 

Er du egentlig seriøs? Når majoriteten av overgripere ved anmeldte voldtekter er innvandrere i Oslo, er dette fordi at politiet går hardere etter innvandrere? Du skjønner vel at det har lite å si hvor hardt politiet går etter innvandrere når dette er beskrivelser fra offeret. Hvor hardt politiet går er blankt urelevant.

 

 

Og linker til at politiet går hardere enn seg børs mot en gruppe ovenfor andre? Og fortsatt ingen linker til plasser i historien der folkevandringen vi opplever nå kan sammenlignes med?

 

Når du får vanskelige spørsmål stikker du, du bruker ikke kilder og kommer med unyanserte generaliserende holdninger og du er frekk. Litt av en debattant.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...