Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

fortsatt er ca 70% av alle tiltalte for seksualforbrytelser etnisk norske nordmenn.

 

Dette er ikke korrekt.

https://www.politi.no/vedlegg/lokale_vedlegg/oslo/Vedlegg_103.pdf

 

Geirs påstand er korrekt, ettersom han bruker statistikk fra hele Norge, ikke kun OSLO som du gjør.

 

Heller ser jeg ikke at Geir bestrider deres påstand om at innvandrere er overrepresentert blandt voldtekts-menn.

 

Og som jeg har påpekt tidligere, er menn enda mer overrepresentert enn invandrere!

 

Spørsmålet er vel: So what?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fortsatt er ca 70% av alle tiltalte for seksualforbrytelser etnisk norske nordmenn.

 

Dette er ikke korrekt.

https://www.politi.no/vedlegg/lokale_vedlegg/oslo/Vedlegg_103.pdf

 

Geirs påstand er korrekt, ettersom han bruker statistikk fra hele Norge, ikke kun OSLO som du gjør.

 

Heller ser jeg ikke at Geir bestrider deres påstand om at innvandrere er overrepresentert blandt voldtekts-menn.

 

Og som jeg har påpekt tidligere, er menn enda mer overrepresentert enn invandrere!

 

Spørsmålet er vel: So what?

 

Svaret er nok som følger: Det er at voldtekter straffes for mildt og at man som Normann føler seg truet av invandrere og hvordan de oppfører seg. Man forventer å få ett takk hvis man hjelper noen ikke at vedkomende skal drepe og voldta.

Det kan ikke skjules at land med krig og elendighet ikke oppfostrer snille sosilale individer, men hensysnløse draps og voldtekstsforbrytere.

Samme syke tendens ser man også i vesten blandt hardt pressede individer.

I de vestlige land finner man individer som forbryter seg på andre, men da er det ofte psykiske lidelser og traumer som ligger bak og ikke att det er vanlig praksis å voldta de som bor i nabobygda slik som i Kongo.

Om dette er genetiske eller sosiale trekk kan diskuteres.

Om man skal stoppe innvandring eller teste dette ut er opp til oss Normenn.

Lenke til kommentar

Geirs påstand er korrekt, ettersom han bruker statistikk fra hele Norge, ikke kun OSLO som du gjør.

 

Heller ser jeg ikke at Geir bestrider deres påstand om at innvandrere er overrepresentert blandt voldtekts-menn.

 

Og som jeg har påpekt tidligere, er menn enda mer overrepresentert enn invandrere!

 

Spørsmålet er vel: So what?

 

Svaret er nok som følger: Det er at voldtekter straffes for mildt og at man som Normann føler seg truet av invandrere og hvordan de oppfører seg. Man forventer å få ett takk hvis man hjelper noen ikke at vedkomende skal drepe og voldta.

Det kan ikke skjules at land med krig og elendighet ikke oppfostrer snille sosilale individer, men hensysnløse draps og voldtekstsforbrytere.

Samme syke tendens ser man også i vesten blandt hardt pressede individer.

I de vestlige land finner man individer som forbryter seg på andre, men da er det ofte psykiske lidelser og traumer som ligger bak og ikke att det er vanlig praksis å voldta de som bor i nabobygda slik som i Kongo.

Om dette er genetiske eller sosiale trekk kan diskuteres.

Om man skal stoppe innvandring eller teste dette ut er opp til oss Normenn.

Ja, man kan (teoretisk sett) eliminere alle potensielle voldtektsmenn (ie alle menn). Spørsmålet er vel om det er rett å straffe alle i en gruppe (menn eller innvandrere) fordi den grupperingen vi plaserer de i er overrepresentert blandt voldtektsforbrytere sammenlignet med andre grupper (kvinner eller nordmenn).

 

På ett mer grunnleggende filosofisk base er spørsmålet om det er rett å straffe noen FØR det har begått noen forbrytelse ene å alene fordi de potensielt KAN begå forbrytelser i fremtiden?

 

Alternativt kan man straffe de som begår voldtekt (uavhengig av hudfarge eller kjønn). Klart denne løsningen (som ikke er vanlig praksis) vil ikke la dere løse "problemet" med innvandringen

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Svar til Skatteflyktning :

 

11,4 % innvandrere altså 88,6% etniske Normenn i Norge.

Hvis man går ut i fra at "tom waits for alice" sitt regnestykke : 70% av alle tiltalte for seksualforbrytelser etnisk norske nordmenn er riktig så

 

552 000 (11,4%) innvandrere 140 er overgripere i 2008.

 

4 250 000 (88,6%) Normenn 906 er overgripere i 2008.

 

Forholdet overgrep pr innvandrer = 2,5 normann = 2,1 (flyttet desimal)

Det vil si at det er ca. 16% større sjanse for at en innvandrer begår seksuelle overgrep enn en etnisk normann. (teoretisk)

 

Men tenk også på hvordan voldtekten skjer.

Gruppevoldtekt a 5 Somaliere er værre enn å bli fingra i fylla av en nordlenning.

Lenke til kommentar

I de vestlige land finner man individer som forbryter seg på andre, men da er det ofte psykiske lidelser og traumer som ligger bak og ikke att det er vanlig praksis å voldta de som bor i nabobygda slik som i Kongo.

Det er nok litt forenklet. Den viktigste årsaken til at slikt ikke skjer i Vest-Europa er at vi ikke har krig lenger. Dette er krigsvoldtekter, og det er ikke unikt for Kongo. Det skjedde i Jugoslavia under den serbisk-bosniske krigen, i Polen mot tysk-ættede etter WW2, i Amerka når europeerne koloniserte kontinentet og mere. Ingen folkeslag eller kulturer har vært for gode til slikt. To unntak er merkelig nok vikingene og muslimene på Muhammeds tid. Vikingene fordi de drev med slavehandel, og voldtatte kvinner ikke var verd noenting.

 

De innfødte i Kongo lærte forøvrig sin framferd av Kong Leopolds høyst etnisk hvite Force Publique, inkludert voldtekter og amputasjoner.

 

Geir :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Forholdet overgrep pr innvandrer = 2,5 normann = 2,1 (flyttet desimal)

Det vil si at det er ca. 16% større sjanse for at en innvandrer begår seksuelle overgrep enn en etnisk normann. (teoretisk)

So what?

 

Som tidligere påpekt er sjansen for at en mann (vs kvinne) begår en voldtekt utrolig mye høyere enn det du påpeker her for "innvandrer" vs "nordmann"

 

Begge er interessante statistiske informasjoner, men "So what?"

 

Men tenk også på hvordan voldtekten skjer.

Gruppevoldtekt a 5 Somaliere er værre enn å bli fingra i fylla av en nordlenning.

Dette er selvfølgelig noe som retten burde ta hensyn til.

 

Selv har jeg ingen tro på norsk rettsvesen, men det har intet med innvandring å gjøre.

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wyrd: Mine røtter er svært flotte, og jeg er nok mer norsk enn de fleste av dere. Når det er sagt så er det relativt likegyldig hvilken etnisitet man har så lenge man oppfører seg som dere (som idioter).

 

Jeg ville forøvrig satt pris på litt mer høvelig oppførsel fra din side, så du ikke gjør skam på dine flotte forfedre.

 

Du kan begynne med å forklare på en sivilisert måte hva du mener er idiotisk med å ville sikre fremtiden for sitt folk og være lojal til sin etniske og kulturelle arv.

 

Så du gadd ikke svare, nei? Lurer på hvem det er som oppfører seg som idioter av de forskjellige brukerne på dette forumet.

Det er lett for deg å gå med strømmen så du slipper å anstrenge deg på noen måte, siden det er fortsatt mulig for mange av oss å grave ned hodet i bakken. Faktum er at dere multikulturalister dømmer deres eget folk til å i fremtiden måtte leve som en etnisk minoritet i sine egne land, om utviklingen vi har nå idag ikke stoppes.

Til syvende og sist gir jeg blaffen i om folk kaller meg "rasist" og alt det der. Jeg har ihvertfall ikke tenkt til å dø som en gammel mann i et "multikulturelt" helvete og hate meg selv for at jeg ikke våget å ta en åpen stilling mot invasjonen av landene våre mens det fortsatt var tid til å gjøre noe med det.

 

On-topic:

 

Når det gjelder det økende problemet med overfallsvoldtekter på hvite kvinner, mener jeg at sterke, skandinaviske menn frivillig bør begynne å patruljere gatene i våre storbyer i flokk og med våpen i hånd.

Endret av Wyrd
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Svar til Skatteflyktning :

 

11,4 % innvandrere altså 88,6% etniske Normenn i Norge.

Hvis man går ut i fra at "tom waits for alice" sitt regnestykke : 70% av alle tiltalte for seksualforbrytelser etnisk norske nordmenn er riktig så

 

552 000 (11,4%) innvandrere 140 er overgripere i 2008.

 

4 250 000 (88,6%) Normenn 906 er overgripere i 2008.

 

Forholdet overgrep pr innvandrer = 2,5 normann = 2,1 (flyttet desimal)

Det vil si at det er ca. 16% større sjanse for at en innvandrer begår seksuelle overgrep enn en etnisk normann. (teoretisk)

 

Men tenk også på hvordan voldtekten skjer.

Gruppevoldtekt a 5 Somaliere er værre enn å bli fingra i fylla av en nordlenning.

 

(0.3 / 0.114) / (0.7 / 0.886) = 3.33

 

Altså over 3 ganger mer sannsynlig, ikke 16%.

 

Og det er som sagt et skille med overfallsvoldtekter. Det skaper mye mer frykt enn "nachspiel-voldtekt" og det er mye mindre man kan gjøre med det. Det er ikke meningen å bagatellisere noen av dem, men jeg tror de fleste kan være enige om overfallsvoldtekter generelt er verre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

anslår at

 

M.a.o. dette er bare usubstansiert gjetning som fremføres av NOAS - en organisasjon FOR asylsøkere, hva er NOAS FORMÅL? Jo, NOAS er til for å gjøre det så lett som mulig for asylsøkere å få bli i Norge.

Dersom nordmenn flest ble klar over hvor farlige voldtektsmenn asylsøkerne var, ville de søke å stramme inn reglene.

Dette er NOAS mot.

 

NOAS har en klar agenda, og deres "ANSLAG" og ANTAKELSER kan man ikke stole på, dette er informasjon som fremføres med en klar agenda - å gjøre folk mer vennlige til asylsøkere.

 

I motsetning har jeg framsatt HARDE KONKRETE FAKTA, HARDE KONKRETE STATISTIKKER, SOM IKKE ER GJETNING, OG SOM NØYE KAN ETTERGÅS.

DETTE ER EN STRAK MOTSETNING TIL BEGREPET "ANSLÅ" SOM BARE BETYR AT DET ER REN GJETNING OG SPEKULASJON.

DET LIGGER I BEGREPET "ANSLÅ" AT DET ER EN UDOKUMENTERBAR PÅSTAND.

 

VENNLIGST KOM TILBAKE NÅR DU HAR NOE DU KAN DOKUMENTERE, SLIK JEG HAR GJORT - JEG HAR DOKUMENTERT STATISTIKK FOR INNVANDRERVOLDTEKTER, MED HARDE, KONKRETE FAKTA, SOM KAN ETTERGÅS I SØMMENE - IKKE GJETNINGER.

 

http://www.rights.no/hrs_skrib_gen/arkiv/hrs_65.60_070221_130.htm

 

Det går an å skrive med vanlige størrelse og. Det var vel ett voldtektsutvalg med solid bakgrunnsinformasjon som hadde fremlagt de tallene. Noas hadde vel ingenting med de å gjøre, forutenom at de kommenterte de? men det kan jeg sjekke i innlegget mitt senere.

 

Dersom nordmenn flest ble klar over hvor farlige voldtektsmenn asylsøkerne var

 

Denne stakkarslige kommentaren fortjener egentlig ikke svar.

Lenke til kommentar

Sikker på at det var voldtekt? Jeg vet at han humpet en 15-åring i stumpen, men det trenger ikke å være en voldtekt av den grunn.

 

@PK Det er mange voldtekter som ikke blir anmeldt, og det er store svarte-tall. Det er helt naturlig å gjøre et anslag. Forsåvidt også naturlig at de fleste er begått av etnisk norske da ca. 90% av befolkningen faktisk er norske.

 

Forresten, malmøtilstander hvis FRP kommer til roret? Hva faen baserer du det på? I Sverige har helfrelste multikulturalister sittet med makten, og du ser jo hvordan det har gått.

 

At FrP da vil skape store avstander mellom folkegrupper, istedenfor å skape dialog og imøtekomme de. Nå har det i Malmø nødvendigvis ingenting med at de er multikulturalister å gjøre. Uten at jeg vet for mye om hva som har skjedd i Malmø, så er det ganske enkelt å skjønne at FrP sin måte å tilnærme seg dette på er totalt feilslått og vil skape avstand. De har riktignok skapt stor avstand til andre grupper for seg selv allerede...

Lenke til kommentar

Intetsigende skremselspropaganda for å få folk til å fortsette å stemme på "tolerante" kulturrelativister, slik at muslimene ikke skal bli sure. Hva som har skjedd i Malmø? Det er kommet for mange muslimer på ett sted og samfunnet har raknet sammen. Hvordan løse dette problemet? Begrense innvandringen, sende ut de kriminelle, bli mer intolerant ovenfor intoleransen, og fremheve de norske verdiene. Innvandring- og integreringspolitikken (hvilken integreringspolitikk?) har feilet fullstendig, og da fortsetter man ikke på det samme viset, og håper at problemene plutselig vil løse seg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eller enda mer humant, føre an en politikk som integrerer innvandrere, får dem i arbeid, får ungene i barnehager og skoler..

Det hadde absolutt vært det beste. Dessverre har ikke Norge, Sverige eller mange andre land i Europa klart å få det til skikkelig. Det har blitt skapt ghettoer og problemområder i storbyene hvor de fleste samler seg. En strengere innvadringspolitikk hadde absolutt vært på sin plass. Evt. en total stopp av innvandring nå, slik vi kan få bukt med problemene i landet vårt.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det et poeng at en hvit mann skal ha voldtatt en afrikansk dame egentlig?

Enig, jeg vil heller høre om afrikanske kvinner som har voldtatt hvite menn i Oslo.

 

Ifølge teorien om at voldtekter er rasebetinget vil jeg finne ett slikt eksempel mer overbevisende.

 

Hvorfor vil du høre om det? Jeg liker ikke at noen voldtar noen.

Jeg liker heller ikke at noen voldtar noen, men jeg liker heller ikke at noen bruker vold mot andre pga hudfarge fordi de med denne hudfargen er stemplet som voldtektsovergripere.

 

Ettersom det ser ut som om dere har en teori om at utlendinger er de som voldtar (og bør derfor nektes innreise/utvises), ville noen slike eksempel hjelpe å eliminere min mistanke om at Kjønn fremtredende enn hudfarge i voldtekts-statistikken.

 

Det følger selvfølgelig da at vi bør kjøre samme løsning overfor alle menn, som dere vil kjøre overfor alle "brune".

 

Jeg har ikke sagt at jeg ønsker vold mot folk med annen hudfarge. Jeg mener bestemt at Norge var et tryggere samfunn før innvandringen. Jeg vil ha et trygt Norge, enkelt og greit. Har du noen forslag til hva man kan gjøre da? Kan multietniske samfunn fungere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

?

 

Hyggelig at du kommer med latterlige politiske innspill her. Jeg er selv ingen fan av FRP, men langt heller de en det SV-tullet du ønsker. Men noen av oss trodde vell altid Sovjet var det beste, ikke USA.

 

Hvem ønsker SV-tull? Mener du at Sovjet er ett bra eksempel?

 

Du er i mot FRP for alt du kan, du støtter voldtektsmenn fra utlandet som er ekstremt overrepresentert, og du ønsker dem hjertelig velkommen. Du = SV-tull.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt at jeg ønsker vold mot folk med annen hudfarge. Jeg mener bestemt at Norge var et tryggere samfunn før innvandringen. Jeg vil ha et trygt Norge, enkelt og greit. Har du noen forslag til hva man kan gjøre da? Kan multietniske samfunn fungere?

Om du er tilhenger av å deportere eller hindre "folk med annen hudfarge" å komme til Norge så må jeg bare observere at dette forutsetter villighet til å bruke vold mot disse.

 

Jeg ser intet som tilsier at ett multietniske samfunn ikke kan fungere. Klart det kommer ann på hva man anser som "fungere".

 

Om fungere er at rettferdighet fyldes må man nok se mer på dagens rettsvesen og de problemer det har, enn på fargen eller kjønn til de kriminelle.

 

Om "fungere" er at det er estetisk sett slik rasistene foretrekker det (ie Hvitt), kan nok dette ikke oppnås medmindre man er villig til å bruke vold mot "folk med annen hudfarge".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...