Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Tråden er da ikke farget av mitt ståsted. Den er farget av deres. Jeg er en fattig motvekt.

Pfffh! Den er blodrød, akkurat som massedrapene kommunismen utførte.

 

Og dere er FEM. Så er vi altså 2 mot deres 5. Er det for tøff motstand for deg?

 

Nei, ikke overvurder deg selv. Men å si at 46 000 nederlendere som emigrerer hvert år ikke er mye da begynner ting å bli latterlig.

 

Ja, det er jeg. Noen av oss blir voksne og tar til fornuften. (Nå vet jeg ikke hvor gammel du er.)

To-sifret!

 

Ja, det gjør vi. Og hittil har vi styrt den ved å la dere komme til orde, til tross for en del rasistiske uttalelser og en masse personangrep fra deres side. Om du hadde tilgang til rapportpanelet ville du sett at de fleste rapportene om denne og andre nasjonalistiske tråder spør "Hvor lenge skal disse rasistene få fortsette?" Mitt svar er enkelt: "Så lenge jeg har noe jeg skal ha sagt." For å si det enkelt: Hadde denne tråden pågått for 5 år siden hadde den blitt stengt for rasisme. Det er jeg og mine kolleger som har hevet takhøyden og bedret ytringsfriheten.

 

Når det er sagt så hverken kan eller vil jeg forsvare regelebrudd.

OK jeg jeg ser den!

 

Rapporter i vei du. Jeg skal love å erklære meg inhabil. Men nøyaktig hva skal du rapportere? At administratorer og moderatorer har egne meninger og gir uttrykk for dem? Det må du nok bare leve med. Sånn sett er jeg ikke anderledes enn redaktøren i en avis. Min jobb er ikke å være meningsløs, det er å sørge for at alle meninger kommer til uttrykk, så langt loven tillater.

 

Tongue in cheek!

Jeg rapporterte deg til min uber hauptsturmfuhrer på Stormfront :cool:

 

 

Kanskje er det greiere om vi alle har lov å si hva vi mener? Er ikke det formålet med en debatt? Det e derfor vi kaller oss "Diskusjon.no". Hvis ikke finnes det selvsagt forum der admins er enige med deg og hvor x-commies ikke har adgang. Men der er det jo ingen som leser det du sier, bortsett fra de som alt er enige med deg. Her på forumet treffer du folk med andre meninger. Ulempen er at du må godta at de gir uttrykk for dem. Til gjengjeld får du uttrykke dine. Du kan forsøke å overbevise dem, og de kan forsøke å overbevise deg.

 

Geir :)

 

Ja jeg er enig!

Endret av Cubus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, hvorfor skal noen forske på slike ting i årevis når du kan servere dem sannheten på 3 linjer ...

 

Likefullt, de nærmeste slektningene til damen fra Søgne finner man i dag i Baltikum.

(Kanskje våre bondeforfedre migrerte fra Baltikum via Danmark og Sverige til Norge?)

 

Vel, det stemmer at det fortsatt er mye å lære om genetikk, folkevandringer og alt dette, men jeg kommer likevel til å holde en knapp på at Y-DNA I er nedstammet fra Cro Magnon, noe som gjør den til Europas eldste Y-DNA haplogruppe.

Blir dog spennende å følge med på dette i fremtiden. :thumbup:

 

Det er sant at etniske skandinavere har en betydelig andel indo-europeisk blod, og også litt annen historisk, europoid influens i vår genpol, men det er likevel svært usannsynlig at de nordiske jeger-sankerne ble helt utslettet. Det er all grunn til å tro at et betydelig antall av dem ble assimilert inn i nykommernes kultur.

 

I den artikkelen du leste om Baltikum, ble det nevnt noe om haplogruppene til disse jeger-sankerne? Om de har kunnet gjøre genetiske sammenligninger med moderne etniske grupper, må de jo ha ganske komplette DNA-prøver fra gamle skjeletter.

 

Om de tidlige jeger-sankerne ikke tilhørte I, så er det eneste logiske alternativet N1c, eller en tidligere utgave av denne.

Vi vet jo at R1a (indo-europeisk) og R1b (tja...det samme?) kom senere enn I...

N1c har høyest forekomst i Finland (nesten 60%), Estland (34%), Latvia (38%), Russland (23%) og Litauen (42%).

Isåfall er det merkelig at bare balterne var nevnt i den artikkelen - hvorfor ikke finnene også?

 

Well, whatever.

Endret av Wyrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ALDRI opplevd at en tråd har vært så gjennom-farget av en moderators politiske ståsted!

Noen ganger er dere TO...+Faux-whatever

Dere har vært imot Wyrd, Nico69, Gutten Fra Eventyret, Akasha og meg!

Du er jo X-commie, Geir?!

Da spør jeg hva er Faux?

 

Dere styrer tråden dere!

Moderator? My ass!

Dette vil bli rapportert!

 

Men i alle dager skjer nå da??

 

De må jo får lov til å argumentere for eller i mot en sak på lik linje med oss vel??

 

Skal vi synke ned på et nivå hvor vi mener de styrer tråden når de argumenterer for sine syn?

 

kan være noe jeg har gått glipp av seff. men jeg har ikke sett noe moderering i denne tråden what so ever..

 

Så vet du hva.. nå må vi rulle inn litt Cubus :hmm:

 

Jeg har ALDRI opplevd at en tråd har vært så gjennom-farget av en moderators politiske ståsted!

Tråden er da ikke farget av mitt ståsted. Den er farget av deres. Jeg er en fattig motvekt.

 

*klipp*

 

 

Sånn... takk.. fantastisk innlegg... og jeg setter stor pris på den store ære av å debattere med forumets eldste ^^

Endret av αкαѕнα
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal vi se... Du sammenligner altså det å lage en humoristisk video med folkemord. Du tar altså slikt ekstremt seriøst. Like seriøst som muslimer tar karikaturer av Muhammed kanskje?

 

Yes... du er nok nærmere sannheten enn du aner... Det har ikke så mye med hva som gjøres, men at man har et ekstremistisk syn på noe.

 

Det kan være at det er bra eller dårlig, men når man har tippet over i ekstremismens leir så skal det svært lite til for å bli kraftig provosert.

 

At den er litt drøy kan vi sikkert være enige om, men jeg tror faktisk den filmen der er mer ironi og et forsøk på å vise hvor sykt latterlig hele det multikulturelle eksperimentet faktisk er.

 

De damene i den filmen vel heller ikke direkte førsteklasses catch for å si det pent.

 

Så ja.. det blir på samme måte som med Muhammed karikaturene om man har en i overkant for ekstremistisk tilnærming til problemstillingen som de beskriver.

 

Ekstremisme er sjeldent en god ting, men oftest et resultat av en ekstrem påvirkning fra andre siden.

 

Ekstremt press, skaper ekstremt trykk.

 

Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor du er så opphengt i majoriteter og minoriteter. Hvis vi er på vei til å bli utryddet pga for lite hyppig reproduksjon vil vi bli utryddet uavhengig av innvandring. Selv om vi stenger grensene vil vi fortsatt bli utryddet, innvandring er irrelevant.

 

Altså, slik jeg ser det, om det er bevaring av den hvite rase du er interessert i, så er det ikke innvandringen du bør fokusere på, men norske kvinner.

 

Om problemet ikke er at vi en gang vil dø ut, men at du ikke vil ha mennesker med annerledes hudfarge i Norge, så er selvsagt innvandringen et stort problem.

 

Gitt at begge problemene er relevant for deg, hvilket er viktigst? 1) At den hvite rasen vil forsvinne, eller 2) at den hvite rase vil bli en minoritet i Europa/Norden/Norge/Olso?

 

At den hvite rase vil forsvinne såklart!

Når det er sagt så må vi ha et land å leve i

med en hvit majoritet!

 

Det er mange faktorer inne i bildet.

Ja jeg ser helt klart det du sier.

Men få barn og massiv innvandring er IKKE en bra kombinasjon.

 

Ang. minoriteter / majoriteter.

Hvis muslimer blir tallmessig overlegne så vil de "pushe"

frem Islam. Da blir det sharia lov på oss alle!

Det blir sikkert interessant for de fleste å få se

"The religion of Peace" i praksis.

 

De vil sikkert starte med å henge homofile på torget...

Who cares?

 

 

iran_execution-thumb-510x446.jpg

Lenke til kommentar

Når Europa imploderer - hvor skal venstresiden stå?

Sammen med muslimer? Tror ikke de er velkomne der!

Med oss? NO WAY!

De er alene!

 

De finnes ikke noen av dem igjen på det tidspunktet...

 

husker du ikke.. blanding osv.. de er en del av den nye gruppen de da vet du...

 

Hele venstresiden er Blandat Upp! :!:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Som han allerede har forklart, bryr han seg ikke noe om hudfarge. Han bryr seg ikke om hvite forsvinner i fremtiden, om de tar over fullstendig, eller hva som skjer. Det han bryr seg om er at mennesker blir forskjellsbehandlet basert på hudfarge den dag i dag.

 

Det er da ikke så fryktelig vanskelig å skjønne, er det vel?

Men han bryr seg om at svarte, brune, gule whatever skal få komme til Norge og bo her, dette er noe han ønsker.

Det er viktig for han at DE har muligheten til å velge hvor de vil bo...

Hva folk her i Norge mener er tydeligvis sekundært, han bryr seg heller ikke om at den hvite rase

forsvinner. Ser du ikke at det er HYKLERSK? Han ønsker FLERE svarte, hva som skjer med hvite driter

han i! Hva forteller det?

Han er PRO alt annet enn den hvite rase!

Det er jo innvandreres interesser han forsvarer!

ANTI-WHITE!

Nei, det er ikke noe hyklersk i det. Han ser ikke på hudfargen, men på menneskenes situasjon. Det er du som ser på hudfargen.

 

Bombe at du ikke klarte å svare på den. Tatt med buksene nede igjen, gitt.

Å sammenlikne en grøftefyll med innvandringspolitikk er vel omtrent noe av det

mest idiotiske som er skrevet i denne tråden. Med unntak av en viss annen person da...

Når du fremhever nettopp den posten forteller det mer om deg... :!:

Sammenligningen går ut på hvordan tilfeldige resultater ikke er relevante for det ønskede resultatet. Det vil si, hvis man gjør noe for å oppnå et visst resultat, så er det dette resultatet som er ønskelig. Andre resultater er bare tilfeldige følger av det ønskelige resultatet. Man kan ikke si at tilfeldige resultater er ønskelige.

 

Altså:

 

Hvis immigrasjon og multikulturalisme er målet, er færre hvite mennesker bare en tilfeldig tilleggskonsekvens. Hvis moro på fylla er målet, er hodepine dagen etter bare en tilfeldig tilleggskonsekvens.

 

Du kan ikke si at færre hvite og hodepine er målet med henholdsvis multikulturalisme og drikking. De er bare tilfeldige tilleggskonsekvenser.

 

Dette er ikke så fryktelig vanskelig å forstå, og jeg tror nok du egentlig forstår det også. Det er bare det at du ikke tør å innrømme at du dreit på draget.

Du sammenlikner grøftefyll og innvandringspolitikk samtidig som du forventer å bli tatt seriøst? :!:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har for moro skyld sett på postefordelingen i tråden. Nei ikke alle 111 sidene, men 15 av dem, 5 i starten, 5 på midten omtrent og 5 på slutten. Altså 15 sider eller 300 innlegg. Av det fant jeg at "innvandringstilhengerne" (kalt "de røde") har 37% av innleggene, "innvandringsmotstanderne" (kalt "de hvite", men med blått kakestykke) har 50%, og de som ikke flagger et standpunkt åpent har 13%.

 

post-52698-0-76495700-1308330715_thumb.png

 

Så enn så lenge er ikke tråden blodrød... :)

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har fremdeles ikke sett noen grunn til at det skal være noen grunn til at hvite mennesker skal frykte kultur og genetisk blanding. Som sagt er dette opp til enhver person. Du bestemmer hvem du har sex med, så bestemmer jeg hvem jeg har sex med. Hvis det skal være noen slags myndighet over dette... Er ikke det ren og skjær kommunisme?

Lenke til kommentar

Jeg har fremdeles ikke sett noen grunn til at det skal være noen grunn til at hvite mennesker skal frykte kultur og genetisk blanding. Som sagt er dette opp til enhver person. Du bestemmer hvem du har sex med, så bestemmer jeg hvem jeg har sex med. Hvis det skal være noen slags myndighet over dette... Er ikke det ren og skjær kommunisme?

 

Tja... Det er jo fortsatt våre myndigheter som åpner Europas porter for ikke-europeisk masseinnvandring, ikke individer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har for moro skyld sett på postefordelingen i tråden. Nei ikke alle 111 sidene, men 15 av dem, 5 i starten, 5 på midten omtrent og 5 på slutten. Altså 15 sider eller 300 innlegg. Av det fant jeg at "innvandringstilhengerne" (kalt "de røde") har 37% av innleggene, "innvandringsmotstanderne" (kalt "de hvite", men med blått kakestykke) har 50%, og de som ikke flagger et standpunkt åpent har 13%.

 

post-52698-0-76495700-1308330715_thumb.png

 

Så enn så lenge er ikke tråden blodrød... :)

 

Geir :)

 

Ha ha

Enn så lenge.

Hadde du postet det hvis resultatet var annerledes?

Lenke til kommentar

Jeg har for moro skyld sett på postefordelingen i tråden. Nei ikke alle 111 sidene, men 15 av dem, 5 i starten, 5 på midten omtrent og 5 på slutten. Altså 15 sider eller 300 innlegg. Av det fant jeg at "innvandringstilhengerne" (kalt "de røde") har 37% av innleggene, "innvandringsmotstanderne" (kalt "de hvite", men med blått kakestykke) har 50%, og de som ikke flagger et standpunkt åpent har 13%.

 

post-52698-0-76495700-1308330715_thumb.png

 

Så enn så lenge er ikke tråden blodrød... :)

 

Kult kakestykke, tom_waits! Her er forøvrig en liste over trådens topp-postere:

¨

tom waits for alice_____214

Cubus___________________209

Gutten fra eventyret____176

Wyrd____________________143

Slimda__________________141

tofagerl________________134

nico69__________________107

iChristian______________101

Step_up_________________100

αкαѕнα___________________75

Camlon___________________66

793______________________53

Zaftig___________________48

Ideal____________________45

Quote____________________38

Sheasy___________________35

Skatteflyktning__________33

jjkoggan_________________30

 

Nå utelot jeg en bråte med brukere som hadde postet mindre enn 30 innlegg.

 

Gullmedaljen går til tom waits for alice, sølvmedaljen til Cubus og bronsemedaljen til Gutten fra eventyret...

 

:cool:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kult kakestykke, tom_waits! Her er forøvrig en liste over trådens topp-postere:

¨

tom waits for alice_____214

Cubus___________________209

Gutten fra eventyret____176

Wyrd____________________143

Slimda__________________141

tofagerl________________134

nico69__________________107

iChristian______________101

Step_up_________________100

αкαѕнα___________________75

Camlon___________________66

793______________________53

Zaftig___________________48

Ideal____________________45

Quote____________________38

Sheasy___________________35

Skatteflyktning__________33

jjkoggan_________________30

 

Nå utelot jeg en bråte med brukere som hadde postet mindre enn 30 innlegg.

 

Gullmedaljen går til tom waits for alice, sølvmedaljen til Cubus og bronsemedaljen til Gutten fra eventyret...

 

:cool:

 

Shit har jeg runda 200?

Ja ja jeg er iallfall engasjert selv om jeg fremstår som en mann med munndiarè...

Blah blah blah...

Endret av Cubus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg har fremdeles ikke sett noen grunn til at det skal være noen grunn til at hvite mennesker skal frykte kultur og genetisk blanding.
Fordi absolutt alt av historie og varselstegn tyder på at det vil være skadelig for oss, både som folk og samfunn.

 

Se på Brasil i forhold til Argentina...Dagens Sør-Afrika i forhold til Apartheidstiden...Flomrammede Haiti i forhold til flomrammede Japan...

 

Europeere (og, for den saks skyld, Nord-Øst Asiatere) har asbolutt ALT å tape på genetisk og kulturell utblanding.

 

Som sagt er dette opp til enhver person. Du bestemmer hvem du har sex med, så bestemmer jeg hvem jeg har sex med.
Problemet er bare det at dagens norske (og for den saks skyld, alle andre vestlige) barn blir oppdratt og lært opp til å ikke føle noen form for bånd med andre individer langs etniske linjer, slik stort sett alle andre barn blir. De blir lært til å føle skam og forakt, eller i beste fall - antipati, for sitt eget folk, sin arv og sine forfedres historie gjennom alt fra populærkultur, skoleundervisning og nyhetsbildet i hovedstrømsmedia (alt i grove trekk, selvsagt).

 

Man kan ikke forvente at et såpass mentalt forstyrret folkeslag vil overleve side om side med andre fremmedetniske folkegrupper på lang sikt, uansett hvor "fri vilje" det har.

 

Og siden vi er så store tilhengere av individuell frihet, kan vi ikke også ta å rive ned alt av asylsentre og fjerne alt av statlig støtte til innvandrere, så kan heller dere som er så forferdelige ivrige etter å gjøre Norge til en multietnisk slagmark bidra til det målet ut av deres egen lomme? Dere kan flytte ut i telt i hagen deres og donere huset deres bort til en eller annen somalisk barnefamilie.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...