Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Humor er tydeligvis ikke din sterke side.

Jeg har god humor, men jeg kan VIRKELIG ikke se noe humoristisk i å latterliggjøre den svenske nasjonalsangen ved å la en nordisk kvinne ha seg med en neger. Ærlig talt.

Nei og nei. Humorister presser grenser. Det har vi jo aldri sett før.

 

Gjesp.

Forklar hvordan det var morsomt. Hva er så morsomt med å se en mann pule en jente under nasjonalsangen? Er det morsomt å se noen brenne det norske flagget også?

 

Jeg synes det var respektløst mot Sverige og nasjonalsangen. Det har ingenting med etnsitet å gjøre. Det ville ikke vært noe bedre om hun pulte en hvit mann under nasjonalsangen. Det er handlinger du du ikke gjør og dette er en av dem.

Nå gidder jeg ikke å diskutere hva forskjellige folk synes er morsomt eller ikke. Det er subjektivt. Poenget er at det er litt håpløst å ta et humorinnslag dødens seriøst.

 

Videre poengterte jeg litt sarkastisk at humor ofte tøyer grensene.

 

Det er da ikke så forbasket vanskelig å skjønne disse konseptene?

 

Blir du mer hårsår nå, er det like før håret ditt faller ned på bakken sammen med den blødende skalpen din.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selvsagt. Men nå er jo grunnen til at dere vil lage dette at dere er sinna. Dere lager altså ikke en humorvideo, men en sinnavideo der dere skal ta hevn fordi en gjeng komikere laget en video dere ikke likte.

 

Epic fail, anyone?

Ja dette var humor! Jeg lo godt hele veien. Voldtekt er også humor! Ødeleggelse av en etnisitet er også humor! Du må lage en slik video om indianerstammer i USA og le godt av at de ble utryddet. LE DU!

Skal vi se... Du sammenligner altså det å lage en humoristisk video med folkemord. Du tar altså slikt ekstremt seriøst. Like seriøst som muslimer tar karikaturer av Muhammed kanskje?

Lenke til kommentar
Som han allerede har forklart, bryr han seg ikke noe om hudfarge. Han bryr seg ikke om hvite forsvinner i fremtiden, om de tar over fullstendig, eller hva som skjer. Det han bryr seg om er at mennesker blir forskjellsbehandlet basert på hudfarge den dag i dag.

 

Det er da ikke så fryktelig vanskelig å skjønne, er det vel?

Men han bryr seg om at svarte, brune, gule whatever skal få komme til Norge og bo her, dette er noe han ønsker.

Det er viktig for han at DE har muligheten til å velge hvor de vil bo...

Hva folk her i Norge mener er tydeligvis sekundært, han bryr seg heller ikke om at den hvite rase

forsvinner. Ser du ikke at det er HYKLERSK? Han ønsker FLERE svarte, hva som skjer med hvite driter

han i! Hva forteller det?

Han er PRO alt annet enn den hvite rase!

Det er jo innvandreres interesser han forsvarer!

ANTI-WHITE!

Nei, det er ikke noe hyklersk i det. Han ser ikke på hudfargen, men på menneskenes situasjon. Det er du som ser på hudfargen.

 

Bombe at du ikke klarte å svare på den. Tatt med buksene nede igjen, gitt.

Å sammenlikne en grøftefyll med innvandringspolitikk er vel omtrent noe av det

mest idiotiske som er skrevet i denne tråden. Med unntak av en viss annen person da...

Når du fremhever nettopp den posten forteller det mer om deg... :!:

Sammenligningen går ut på hvordan tilfeldige resultater ikke er relevante for det ønskede resultatet. Det vil si, hvis man gjør noe for å oppnå et visst resultat, så er det dette resultatet som er ønskelig. Andre resultater er bare tilfeldige følger av det ønskelige resultatet. Man kan ikke si at tilfeldige resultater er ønskelige.

 

Altså:

 

Hvis immigrasjon og multikulturalisme er målet, er færre hvite mennesker bare en tilfeldig tilleggskonsekvens. Hvis moro på fylla er målet, er hodepine dagen etter bare en tilfeldig tilleggskonsekvens.

 

Du kan ikke si at færre hvite og hodepine er målet med henholdsvis multikulturalisme og drikking. De er bare tilfeldige tilleggskonsekvenser.

 

Dette er ikke så fryktelig vanskelig å forstå, og jeg tror nok du egentlig forstår det også. Det er bare det at du ikke tør å innrømme at du dreit på draget.

Lenke til kommentar
Det vil aldri bli noen kommunistisk stat. Lenin og spesielt Mao forklarte hvorfor klassekampen aldri tar slutt.

 

Det vil aldri bli noen kapitalistisk stat heller. Noen vil alltid få muligheten til makt, og benytte den til å lovregulere markedet.

 

Geir :)

Det eneste frie marked er et marked der man utfører slavehandel. Bokstavelig talt. I et fritt marked må man kunne gjøre hva man vil. Ellers er det regulert og "ufritt". Men det er nok en annen diskusjon.

 

Hverken ren kommunisme eller et helt fritt marked er gjennomførbart eller ønskelig.

Lenke til kommentar
Ja det er elementær logikk - men det er dere som ikke klarer å

ta innover dere fakta. Mens hvite går tilbake så går alle andre raser enten

frem eller holder seg et på stabilt nivå. Hvis man ikke skjønner konsekvensen

av dette så får man fortsette å stå med hodet i sanda mens man roper LA LA LA.

Men kjære deg da. Dette har jo ingen verdens ting med saken å gjøre. Hvis hvite er så dårlige til å formere seg at de ikke produserer nok avkom til å veie opp for frafallet, så er det da de hvite som har skylden selv!

 

Om det blir flere eller færre svarte i verden er ikke relevant. Det som er relevant er om hvite par faktisk får barn.

 

Kjære vene. Det er da ikke så forbasket vanskelig, dette her?

Lenke til kommentar
Vi bor i et ekstremt stort land og har en befolkning på mindre eller størrelse enn flere europeiske storbyer. Plassmangel er ikke noe problem, dog er "kamp om ressursene" relevant, men tidligere så har dere jo gitt inntrykket av at dere ikke bryr dere om hvite snyltere, det er bare svarte snyltere som er problemet. Da er det på tide å vurdere (velferds)systemet i seg selv.

Et godt poeng, egentlig. Et sterkt velferdssamfunn er ikke kompatibelt med tilflytting av ikke-produktive personer.

Lenke til kommentar
Du har gjentatte ganger sagt at nordmenn vil bli utryddet, korrekt? Ettersom du trekker fram den lave fertilitetsraten til europeiske kvinner generelt, antar jeg at det er pga dette vi vil bli utryddet, korrekt? Hvis dette stemmer, er ikke ropene om folkemord ganske grunnløse? Det må i tilfelle heller bli "folkeselvmord", ettersom det er oss hvite som ikke får nok barn.

 

Om vi uansett vil bukke under fordi "våre kvinner" ikke føder nok, hvorfor er det et problem om vi skulle være en minoritet i vårt eget land en periode? Er det bedre med et ubebygget land enn at det er mennesker med brun hud her?

Jeg sier at den hvite rase er på vei til å bli utryddet.

Når det skjer er det ingen som vet.

 

Det er kombinasjonen av begge deler: Lav fødselsrate og massiv immigrasjon.

Vi vil bli en minoritet, 4 ever - i vårt eget land!

 

Jeg prøver virkelig men... :wallbash:

Du svarer jo ikke på det som handler om folkemord. Innrømmer du at du bæsja på leggen med åpenbart grunnløse påstander om folkemord? At det i så fall må være snakk om "folkeselvmord"?

Lenke til kommentar

Du har gjentatte ganger sagt at nordmenn vil bli utryddet, korrekt? Ettersom du trekker fram den lave fertilitetsraten til europeiske kvinner generelt, antar jeg at det er pga dette vi vil bli utryddet, korrekt? Hvis dette stemmer, er ikke ropene om folkemord ganske grunnløse? Det må i tilfelle heller bli "folkeselvmord", ettersom det er oss hvite som ikke får nok barn.

 

Om vi uansett vil bukke under fordi "våre kvinner" ikke føder nok, hvorfor er det et problem om vi skulle være en minoritet i vårt eget land en periode? Er det bedre med et ubebygget land enn at det er mennesker med brun hud her?

 

Jeg sier at den hvite rase er på vei til å bli utryddet.

Når det skjer er det ingen som vet.

 

Det er kombinasjonen av begge deler: Lav fødselsrate og massiv immigrasjon.

Vi vil bli en minoritet, 4 ever - i vårt eget land!

 

Jeg prøver virkelig men... :wallbash:

 

Jeg skjønner ikke hvorfor du er så opphengt i majoriteter og minoriteter. Hvis vi er på vei til å bli utryddet pga for lite hyppig reproduksjon vil vi bli utryddet uavhengig av innvandring. Selv om vi stenger grensene vil vi fortsatt bli utryddet, innvandring er irrelevant.

 

Altså, slik jeg ser det, om det er bevaring av den hvite rase du er interessert i, så er det ikke innvandringen du bør fokusere på, men norske kvinner.

 

Om problemet ikke er at vi en gang vil dø ut, men at du ikke vil ha mennesker med annerledes hudfarge i Norge, så er selvsagt innvandringen et stort problem.

 

Gitt at begge problemene er relevant for deg, hvilket er viktigst? 1) At den hvite rasen vil forsvinne, eller 2) at den hvite rase vil bli en minoritet i Europa/Norden/Norge/Olso?

Det ser ut som du målbandt ham.

Lenke til kommentar

Kanskje vi skal forby at blåøyde personer blander seg med brunøyde mennesker også? Da er jo det fare for at blåøynene forsvinner.

 

Dette blir noe helt annet. Blå øyne i Norden vil aldri bli utvisket så lenge man lar være å blande seg med ikke-europoide folkeslag.

På min fars familieside hadde min farfar brune øyne og min farmor lysegrå. Deres sønn, min far altså, fikk blå øyne.

På min mors side, hadde min morfar blå øyne og min mormor brune, og min mor igjen fikk grønne. Selv har jeg blå øyne, og min søster har grønne.

I en nordeuropeisk befolkning surfer genene for øyenfarge rundt på denne måten, mens når en blå- grå- eller grønnøyd europeer formerer seg med en ikke-europeer, blir øynene ALLTID mørkebrune.

 

 

Og sist men ikke minst. Genetisk fremskritt i medisinen gjør at man kan selv velge hvordan barnet vil bli seende ut. Det vil ikke overraske meg om det blir tilgjengelig innen de neste 50 årene.

 

Hvordan i all verden går egentlig dette til? Tar man DNA-prøver fra de som skal være foreldre, og plukker ut de gen-kombinasjonene som er mest ideelt for de fysiske trekkene man syns er finest?

Da vil vel dette uansett avhenge av hvaslags arvemateriale foreldrene har å ta av... F.eks. vil man ikke kunne velge gener fra to hel-afrikanere som får avkommet til å se ut som en europeer og motsatt.

 

Jeg spurte om hva sammenhengen var, du svarte "absolutt ALT!", så jo, det virket i alle fall som om du sa det.

 

Du har gjentatte ganger sagt at nordmenn vil bli utryddet, korrekt? Ettersom du trekker fram den lave fertilitetsraten til europeiske kvinner generelt, antar jeg at det er pga dette vi vil bli utryddet, korrekt?

 

Lav fertilitetsrate kombinert med multikulturalisme og jevn innvandring av fremmede fører til at Europa blir transformert til en etnisk suppe, ja.

 

Hvis dette stemmer, er ikke ropene om folkemord ganske grunnløse? Det må i tilfelle heller bli "folkeselvmord", ettersom det er oss hvite som ikke får nok barn.

 

Naturligvis er det selvmord! Det er jo du og de andre pro-innvandringsfolka et godt eksempel på.

Dere er etniske nordmenn, og likevel har dere mer forståelse for dem som vil omgjøre Europa til en ikke-europeisk lapskaus enn for oss som kjemper for et europeisk Europa.

Det at man ikke syns det spiller noen rolle hvilke folkeslag som kan komme til å være dominerende i Europa i fremtiden er jo apatisk, om ikke suicidalt.

 

Om vi uansett vil bukke under fordi "våre kvinner" ikke føder nok, hvorfor er det et problem om vi skulle være en minoritet i vårt eget land en periode? Er det bedre med et ubebygget land enn at det er mennesker med brun hud her?

 

Så du mener at vi skal slippe inn fremmedetniske masser i Europa og konkurrere med dem om hvem som er flest?

Er ikke Europa overbefolket nok som det er?! I Norden er det fortsatt mye plass og mye natur, men i land som Nederland og England er det rene GALSKAPEN å slippe inn flere, og i neste omgang legge opp til at de ulike rasen skal konkurrere om å føde flest barn.

 

Problemet er at hvis den kurven skal være reell, må altså den muslimske innvandringen til Norge vokse til absurde 300 000 i året i 2040 og 600 000 i 2050. Det er en grunn til at disse diagrammene alltid slutter rundt der, fordi om de fortsatte til etter 2070 vill innvandringen være 5 millioner(!) muslimer hvert år. Det ville være hele Somalia på 2 år (bortsett fra at de allerede vil være her alle sammen for lenge siden.) Det sier seg egentlig selv at kurven må flate ut, spørsmålet er når.

 

ROFL... Det der var jo en tanke... Jeg har ikke tenkt på det slik egentlig jeg heller...

 

Men bare sånn rett ut av det blå... Når grensen er nådd så vil jo det medføre at man ikke kan ta inn flere og at vi er egoistiske rasister da??

 

Det var jo det som ble antydet at vi var fordi vi ønsker å ha 0 inn.

 

For multikulturalistene kommer aldri grensen til å være nådd så lenge det finnes folkeslag utenfor Europa som kunne tenke seg å invadere landene våre.

Om vi sier nei til disse menneskene er vi jo uhumanitære nazister. :innocent:

 

Bare en ting å gjøre med det; finn deg en blond dame og overtal henne til å ha 2.1 eller flere barn.

 

Godt tips. Om jeg finner en norsk kvinne som kan tenke seg det samme, skal jeg gjerne få 5 barn i hvert fall.

Det neste vi kan gjøre er å stenge grensene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det er ingen fare for at hvite barn blir utryddet. Bare fordi det blir flere av en annen etnisitet betyr ikke at det vil bli farre hvite.
Det blir, per i dag, færre av hvite i antall, uavhengig av andre rasers antallsøkning.

 

Det er rasistisk a mene at det er viktigere a bevare en etnisitet foran en annen.
Og vi etnopluralister har aldri ment noe slikt. Vi mener, fra at naturbiologisk synspunkt, at det er like viktig å bevare alle de forskjellige folkeslag, samtidig som vi ser at vi selv er de eneste som kan hjelpe vårt eget folk med dette. Den dag i dag, er det ingen raser (med et mulig unntak av Nord-Amerikanske Indianere, om de ikke allerede er under et bærekraftig befolkningsantall) som er i nedgang og går utryddelsens vei. Om enn et godt stykke ut i framtiden, er det aldri for tidlig å snu slik utvikling. Indianerne forsøkte for seint, og om 50 år, kan det være for seint for oss også. De uungåelige, negative følgene av en etnisk oppreisning vil også være mye mindre jo tidligere den inntreffer.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godt tips. Om jeg finner en norsk kvinne som kan tenke seg det samme, skal jeg gjerne få 5 barn i hvert fall.

"Smiths venner"! Der er snittet fortsatt 5 barn. Noen av dem får flere enn ti. Jentene har ofte utdannelse, men blir hjemmeværende når de blir gift. Midt i blinken.

 

Jeg er ikke kristen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg lurer egentlig på hva nasjonalistene egentlig er redde for - å miste kultur og det (forholdsvis) sekulære Norge, eller å bli mørkere i huden?
Vi er redde for å få vår arv hvisket ut - både genetisk og kulturelt. Vi er også bekymret for våre etterkommeres fremtid i et land som bare blir mer og mer voldelig, fremgangsløst og generelt dystopisk. Innvandring og kulturell tilbakegang er en stor årsak til dette. Endret av 793
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Godt sagt som vanlig, 793!

 

Jeg lurer egentlig på hva nasjonalistene egentlig er redde for - å miste kultur og det (forholdsvis) sekulære Norge, eller å bli mørkere i huden?

 

Som medlemmer av Europas urbefolkning bekymrer vi oss vel for våre nasjoners demografiske fremtid, som kan føre til at andre raser enn vår egen blir de dominerende elementene befolkningsmessig?

Som etnopluralister og nasjonalister ønsker vi også å få beholde visse landområder til vår egen rase og våre egne etniske grupper.

 

Jeg prioriterer mitt eget folks fremtid mest av alt, men syns ikke at "multikulturalisme" og masseinnvandring av fremmede raser er noe ikke-europeere skal behøve å bli påprakket heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, jeg tror intoleranse og homogenitet er hovedårsaken til at Norge er mer og mer voldelig. Så kan man selvfølgelig dæsje på med argumenter om et usunt kvinnesyn i spesielt muslimske land, noe jeg er helt enig i, som fører til en økt voldtektsrate.

 

Jeg skylder, som vanlig, på globalt næringslivs krigføring og grådighet. Ja, og som nevnt, intoleranse og homogenitet. Økt "jeg gir meg faen i andres kultur og opphav"-holdning og en drastisk nedgang i makt- og pengefokus hadde gjort verden virkelig godt. Da hadde man kanskje også sluppet å ha mennesker med et helt ulikt etnisk opphav boende her til lands, for de flytter nok tilbake til røttene sine om vesten slutter å holde helvete med alle andre enn seg selv.

Endret av Magnusjs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...